CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj
Pagini: 1
cv2adi
Moderator Din: Oradea
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 14928
Modificat de cv2adi (acum 11 ani)
pus acum 11 ani
cv2adi
Moderator Din: Oradea
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 14928
scuze am gresit linkul .
pus acum 11 ani
cristian crudu
Membru Senior
Din: iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 294
care era pretul de nou, la monmentul ala?
pus acum 11 ani
Liviu-Florin
Membru Senior Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
cv2adi a scris:
scuze am gresit linkul .
Oare cate din cele ce apar in imagini mai circula astazi...dupa 24 de ani...
pus acum 11 ani
cv2adi
Moderator Din: Oradea
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 14928
cristian crudu a scris:
care era pretul de nou, la monmentul ala?
Conform listei de preturi pe care o detin, cea a garajului OMNIUM -Antwerp-Belgia din anul 1973 preturile erau urmátoarele : 1.Citroen 2 cv 425 cmc - 54.400 Frnaci Belgieni 2.Citroen 2 cv 602 cmc-58.800 3.Citroen Dyane 425 cmc- 58600 Citroen Dyane 602 cmc-63.500 Citroen Méhari 2 locuri - 72.800 Citroen Méhari 4 locuri 74.600 (pt méhari ca optiune se puteu cumpára USI !!! 6200 Citroen Ami 8 -(AMI 6 nu se mai fabrica in 73 ) -71.950 Citroen GS berlina 103.400 Citroen GS bvreak 109.900 Citroen DS20 berlina 168.200 Citroen DS 20 Pallas- 187.700 Citroen DS 23 Pallas Prestige-236.000 Citroen SMinjectie electronicá -432.000 Citroen DS break- 177.900 Citroen DS 23 Familiale (7 locuri )-195.600 franci belgieni.
pus acum 11 ani
cv2adi
Moderator Din: Oradea
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 14928
Liviu-Florin a scris:
cv2adi a scris:
scuze am gresit linkul .
Oare cate din cele ce apar in imagini mai circula astazi...dupa 24 de ani...
Da, este o intrebare buná .....
pus acum 11 ani
cristian crudu
Membru Senior
Din: iasi
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 294
Multumesc!
si acum sa va spun de ce intreb: am convertit 54400 franci belgieni in euro si iesit....1350 de euro.
intr-un moment de paranoia serioasa m-am intrebat: iei fabrica si o muti in africa si faci masinute de astea ptr toti (asa cum a facut Ford, nu ca s-a mutat in africa ci a facut ieftin...). de ce nu s-a optat ptr asa ceva?
deh! asta e!
pus acum 11 ani
cv2adi
Moderator Din: Oradea
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 14928
cristian crudu a scris:
Multumesc!
si acum sa va spun de ce intreb: am convertit 54400 franci belgieni in euro si iesit....1350 de euro.
intr-un moment de paranoia serioasa m-am intrebat: iei fabrica si o muti in africa si faci masinute de astea ptr toti (asa cum a facut Ford, nu ca s-a mutat in africa ci a facut ieftin...). de ce nu s-a optat ptr asa ceva?
deh! asta e!
Da, este bun acest paralelism insá sá nu uitám cá acei franci Belgieni in 1973 valorau muuult mai mult decát azi.Atunci nu exista euro si cred cá nimeni nu intuia acest lucru. Oricum puterea francului belgian in acel an era mult mai mare decát acum al Euroului in aceastá tará -cred. Ce stiu sigur este cá in 1970 un Citroen DS 21 Pallas costa 18 mii márci germane pe cánd un Mercedes -Coadá de rándunicá in acelasi an era in jur de 12 mii márci. Asezate una lángá alte cele dozuá masini contemporane dealtfel, -dupá spusele unui prieten din club _arátau ca si o navetá spatialá pusá lángá o rásnitá de cafea . Si nu doresc nicidecum sá supár pe nimeni , mai ales colegii fani Mercedes, insá chiar si pt un laic, diferenta vizualá dintre cele douá masini la acea vreme era una enormá.Si atunci nu mai vorbesc despre diferentele tehnice .....