CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Dulci-k pe Simpatie
| Femeie 22 ani Giurgiu cauta Barbat 22 - 45 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
iulica89 a scris:
g-power a scris:
Si o intrebare pt cei cu mai multa experienta de tinichigerie la dacia ,la pasajul rotii spate:
Pe bucata aia embosata in exterior ,gen semiluna, de la oala exterioara care se imbina jos cu capatul de prag iar sus cu aripa spate ,se mai pune ceva peste ea sau ramane doar acea bucata la exterior?
La 1300 cu 4 usi am vazut ca mai este o semiluna mica care se pune peste ea....din ce am vazut la byucata veche taiata aici nu o are. |
Acea semiluna este parte din pasajul propriu-zis, ce ai vazut tu fiind doar un element de reparatie. |
Multumesc,asa banuiam si eu deci nu mai pun nimic peste partea aia, (poza mea de mai sus) ca vine embosata in oala exterioara...nu-I nevoie sa o umflu mai mult Nici aripa originala nu avea nimic peste.
|
|
pus acum 2 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
am sudat si gascanul nu inainte de a vopsi si izola sub el.
29.5KB
|
|
pus acum 2 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 2 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
sa va arat cum au facut strabunii imbinarea intre fata de aripa spate si fata de usa care tinea locul usii spate.
Modificat de g-power (acum 2 ani)
|
|
pus acum 2 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
Lipitura era chituita cu plumb,scoala veche, foarte finut sudata prin suprapunere cam 2cm..pusa buza in buza si apoi plumbuita
28.5KB
|
|
pus acum 2 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
intre cele doua buze suprapuse nu a ruginit….sudurile erau asa de finut facute ca nici nu m-am prins unde erau ca sa le gauresc cu burghiul…
Nu am vrut sa tai tot ,am vrut sa vad cum a fost facuta si sa documentez treaba...pe vremea aia chiar erau mesriasi si in fabrici.
Am inceput sa dezlipesc imbinarea ca sa reutilizez buza aripi spate (vreau sa salvez aripa spate)
88.3KB
|
|
pus acum 2 ani |
|
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
|
|
Eu ti as recomanda sa schimbi aripa, e mai putina chinuiala. Urmeaza sa le pun si eu, am terminat cu "structura"
41.1KB
|
|
pus acum 2 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
asta cu aripa...m-am tot gandit si re-gandit, macar pe asta sa o pastrez ca pe partea dreapta e compromisa in totalitate..are niste urme de reparatie in coltul din spate+plus gaurile de la pasaje.
Asa-i aveti dreptate e chinuiala dar incer ca o fac pe asta asa pt originalitate, jos pun un segment de repartee si asta e. Pana acum doar contraaripile fata ,capota fata si plafonul au mai ramas originale...plus aripa asta chinuita.
Si oricum am invatat lectia, se incepe din fata la masina ….eu incepusem lucrarile si in spate, gen panou spate ,reparat scurgeri apa la aripile spate ,colturi portbagaj si apoi cand ajungi la inlocuit oalele spate trebuie sa tai sau sa dai jos din aripile spate tocmai reparate
Modificat de g-power (acum 2 ani)
|
|
pus acum 2 ani |
|
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
|
|
Da o ncolo de originalitate. Mai bine element nou, fara prea mult chit
|
|
pus acum 2 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
elementele noi sunt din tabla mult mai subtire. Din ce am intalnit doar pragurile de connex sunt din table groasa (cele negre vopsite electrostatic)
In rest doar reperele de uzina sunt cat de cat apropiate de cele de pe masina
Chit clar trebuie cat mai putin...o sa pun plumb cum se facea in trecut
Modificat de g-power (acum 2 ani)
|
|
pus acum 2 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
am dat de greu la ramele geamurilor....forme complicate
35.2KB
|
|
pus acum 1 an |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
inca...coltul e dezastru
87.9KB
|
|
pus acum 1 an |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
am confectionat bucatiile
80.9KB
|
|
pus acum 1 an |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
cam asa trebuie sa vina...
33.2KB
|
|
pus acum 1 an |
|
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
|
|
Eu ma ambitionasem sa le fac dintr o bucata. Evident ca a iesit un kkt Le am facut din 3 si sudate cap la cap pe aripa, sa evit aparitia ruginii intre table
34.2KB
Modificat de Roberto (acum 1 an)
|
|
pus acum 1 an |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
Problema e ca nu a cedat unde erau suprapuse tablele...si unde era tabla simpla,chiar sub cheder ,in zona aia indoita si vizibila pe exterior......oricum le-am facut din tabla de 1 ....
Sper ca ai folosit o tabla mai groasa ca sa reziste mai bine in timp...pune-te rog poze mai detaliate de aproape...cu ai facut inbinarea fata de usa cu aripa spate?Suprapus sau cap la cap?
Merci
|
|
pus acum 1 an |
|
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
|
|
Din pacate nu am poze detaliate. Nimic nu este suprapus, fata de usa cu aripa si stalpul sudate cap la cap(am taiat din aripa muchia indoita), chenarul geamului, la fel, l am sudat cap la cap
Modificat de Roberto (acum 1 an)
|
|
pus acum 1 an |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
Da merci am inteles....o sa suprapun exact cum au facut din fabrica....acolo este si o chestie de rezistenta la traversa aia de sub geam tine si geamul si rigidizeaza si structura aripii spate.....cum a stat 37 de ani daca mai tien20 sunt multumit.
Ma gandesc ca au avut ei o logica cand au facut aripa aia asa....au suprapus mult fata de usa spate si peste aripa spate de berlina....cam 10 cm este suprapusa si sudat in puncte pe doua randuri...
|
|
pus acum 1 an |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 1 an |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
si segmentul reparatie aripa
30.5KB
|
|
pus acum 1 an |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
pusa de probasu suruburi.I-am facut buza (cu scula de la lidl)
29.2KB
|
|
pus acum 1 an |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
si sudura punct langa punct
28.6KB
|
|
pus acum 1 an |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Foarte frumos ai lucrat.
Foarte multa munca depusa.
Cand va fi gata sa-i sapi o ascunzatoare sub pamant, ca sa nu fie distrusa de bombardamentele rusilor (eu inca sunt optimist si sper ca nu vine razboiul peste noi, dar in directia aia se indrepta lumea).
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 1 an |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
Merci Misu
Da ori o dau toata cu vaselina si celofan si o ingrop in gradina ..trebuie sa cumpar ceva Lada sau Mosckvici sa fiu in ton cu vremurile.....Tu cred ca stai mai bine ..mai ai GAZUl?...
|
|
pus acum 1 an |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
g-power a scris:
Merci Misu
Da ori o dau toata cu vaselina si celofan si o ingrop in gradina ..trebuie sa cumpar ceva Lada sau Mosckvici sa fiu in ton cu vremurile.....Tu cred ca stai mai bine ..mai ai GAZUl?... |
Normal ca il am! E pusa la naftalina. E 70% facuta, dar mai are multe lipsuri. Greu cu piesele rusesti.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 1 an |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
am pus geamul mic din spate de proba dupa ce am refacut rama
80.3KB
|
|
pus acum 1 an |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
cred ca e ok,montat usor...demontat mai greu......l-am pus de vreo 4 ori
33.4KB
|
|
pus acum 1 an |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
Am sudat si fata de usa de aripa spate
34.6KB
|
|
pus acum 1 an |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
Dupa cum se vede trebuie si usa reparata ca nu mai are armatura din interior...... O poza cu usa inchisa
35KB
|
|
pus acum 1 an |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
Intre timp am frecat nitel scutul de la rezervor benzina.......a fost dat cu ulei ars peste rugina groasa....marfa
61.9KB
|
|
pus acum 1 an |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
noroc ca avem scule ...ca la mana nici o sansa......
61.9KB
|
|
pus acum 1 an |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
am inceput sa refac usa sofer........aveam una buna dar nu se potriveste bine sus la rama...
35.1KB
|
|
pus acum 10 luni |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
avea si structura interna mancata......
36.6KB
|
|
pus acum 10 luni |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
si mai avea nevoie de un petic spre coltul drapta....am refacut si structura interna a usii
37.6KB
|
|
pus acum 10 luni |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
am folosit o usa alba de berlina si pt structura si pt fata de usa ...o usa de cn4 ..care este mult mai slaba calitativ la tabla fata de ce din 86......e mai subtire si protectia aticoroziva e praf
Noroc ca bucatile de care aveam nevoie erau in stare f buna
Modificat de g-power (acum 10 luni)
|
|
pus acum 10 luni |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
si coltuletul.....urmeaza sa dau usa jos si sa ma apuc de vopsit interior si indoit buza
53.1KB
|
|
pus acum 9 luni |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
continuare cu usa...i-am dat si nitel cositor pe buza de jos.....ca sa nu pun chit acolo ca nu cred ca sta mult timp... Inainte de slefuire cositor
47.3KB
|
|
pus acum 9 luni |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
curatata pana la tabla
38KB
|
|
pus acum 9 luni |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
o mica surpriza o zona de 5cm2 pe muche care avea chit...si sub chit cateva puncte de rugina
42.7KB
|
|
pus acum 9 luni |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
Si cam gata cu usa----90%....a fost data in epoxy primer si ceva corecturi cu primer 2K
31.7KB
|
|
pus acum 6 luni |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
interior usa...am pastrat culoare albastra originala cat s-a putut
36KB
|
|
pus acum 6 luni |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
Si cu manerul cromat....are cineva un maner de stanga cromat acest model in stare buna?
24.6KB
|
|
pus acum 6 luni |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
am prins curaj sa desfac peticele prinse in popnituri de la podul pedalier spate.
46.3KB
|
|
pus acum 6 luni |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 6 luni |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
inca..apar surprizele
49KB
|
|
pus acum 6 luni |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
credeti ca mai merge carpit...zona de la suporti scaune si frana de mana este crapata toata si umblat pe acolo... Are rost sa salvez ceva?
|
|
pus acum 6 luni |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
acuma apre surpriza
45.8KB
|
|
pus acum 6 luni |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 6 luni |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
capul la lonjeron e praf...trebuie refacut...a fost sudat peste (pe afara ceva)
52.2KB
|
|
pus acum 6 luni |
|
iulica89
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 179
|
|
Eu as schimba toata podeaua ca sa fiu linistit. Cat muncesti sa faci acele petice, mai bine iei o podea de origine... Sau, la ce este acolo, as cauta o berlina si as lua cu lonjeroane, ca sa scapi mai ieftin(ceva masina dupa 2000).
Modificat de iulica89 (acum 6 luni)
|
|
pus acum 6 luni |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
da asa ma gandesc si eu...am o podea taiata dintr-o berlina..... Daca nu era rupta si sudata in zona franei de mana si suportilor de scaun...poate merita reparata dar asa...nu
|
|
pus acum 6 luni |
|
razvanradu
Moderator
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 2 ani
Postari: 402
|
|
Acuma, ca am intrat si eu in paine in clubul fierarilor, incep sa "simt" ce inseamna sa vezi tiganiile si sa cauti sa le refaci bine.
Am priceput prima regula : nu pune petec peste rugina, pune mana si taie.
Ai de lucru, dar ai si avantajul ca ai sanse la piese. Eu trebuie sa fac totul din metal Piese canci.
|
|
pus acum 5 luni |
|