CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Sabina pe Simpatie.ro
| Femeie 22 ani Bucuresti cauta Barbat 22 - 60 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
Am inceput usurel. Masca fata putreda..avem alta noua pe stoc.La asta noua nu am grilajul ala de la radiator....e o gaura,..sa-l decupez pe ala de la masca veche si sa-l sudez pe cea noua?
Stalp..putred...petic pus peste rugina.Avem altul pe stoc. Prag facut din tabla si lipit cu silicon........avem altul nou
Cu ce sa incep la taiat cu stalpul,contrastalpul si apoi pragul ?Sa nu se deformeze.
41.3KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
Ceva ciudat...a fost data cu ulei ars pe burta..si cumva a reactionat cu antifonul vechi...se curata foarte usor si ramane tabla ciudat de noua.....doar unde se imbina cu podul pedalier se schimba culoarea.
Chestia aia alba din poza este tabla goala.....se vad punctele de sudura electrica cu podul bedalier.Asta este mai inchis la culoare...
Unde a fost pus autogenul e jale....se vede in poza un petic pus cu autogentul...
36.7KB
Modificat de g-power (acum 10 ani)
|
|
pus acum 10 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
frumusete stalp si reparatie made in Romania pe baza de silicon si petic peste rugina.
38.6KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
curatenie pana la tabla.Tabla are peste ea un grund de fabrica
25.8KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
unde se prinde bascula are o mica gaurica...
23.4KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
am facut rost de un scut si un arc fata sh.Statea inclinata pe partea soferului. Sunt curios daca arcul rezolva
42.9KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
In sfarsit se pare ca am gasit si volanul original
20.1KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
Nicu_Nix
Membru Senior
Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2622
|
|
g-power a scris:
In sfarsit se pare ca am gasit si volanul original |
da , asta este
_______________________________________ Dacia Sport '87 negru .....and more
|
|
pus acum 10 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
A ajuns la tinichigiu sa schimbe semilonjeroanele si m-a convins si pt masca fata...partea naspa e ca omul lucreaza cu autogenul.....
Masca fata era oricum botita de la o lovitura iar ochelarii erau mancati rau.Am dat masca jos si au aparut ceva surprize.....traversa ruginita rau ,am hotarat sa o schimb si nitel botita contraaripa din dreapta de la lovitura...se repara.
36.4KB
|
|
pus acum 9 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 9 ani |
|
codrutul
Membru Senior
Din: Medias
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 354
|
|
Ideea e buna...punerea in practica cu autogenul e jale. Mai bine cauti un meserias care sudeaza in puncte cu pasivare altfel in cativa ani o sa-ti para rau de banii care ii investesti in masina din acest punct incolo. Sper sa nu fie cu suparare!
_______________________________________ Minim 850 de belele Dacia 1300 - galbin pasopt
|
|
pus acum 9 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
da schimb masca fata si semi-lonjeroanele si ma opresc.O sa ma apuc sa invat singur pe banii si masina mea.Macar in acest mod n-am pe cine sa dau vina la sfarsit.... O sa-mi iau mig.
Modificat de g-power (acum 9 ani)
|
|
pus acum 9 ani |
|
speedking640
Membru Senior
Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
|
|
cu contra-aripa dr te pot ajuta eu
_______________________________________ -Dacia,the best of the best !-
|
|
pus acum 9 ani |
|
oldtimercraiova
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
|
|
|
pus acum 9 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
un semi-lonjeron s-a inlocuit
43.5KB
|
|
pus acum 9 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
curatat cu peria pe bormasina la suduri si aplicat un strat de grund provizoriu....
47.1KB
|
|
pus acum 9 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
caut tampon motor.....cica astea sunt ambele la fel....de tip vechi pt 1400
|
|
pus acum 9 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
semilonjeronul vechi avea vreo 40Kile....incredibil era refacut cu pe talpa si pe laterale cu o platbanda foarte groasa....oricum fata de sus nu mau exista....era un fel de U plin de noroi ..la cat era de gros nu au mai facut Capac....
53.1KB
|
|
pus acum 9 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
si acuma o intrebare "tehnica" sa vedem daca se gaseste raspunsul....pe mine ma depaseste
Care este logica sa umplii lonjeroanele cu spuma poliuretanica de termopane??? Tot se inseamna lonjeron de pe burta a fost plin cu spuma.....am curatat la ea ...
|
|
pus acum 9 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
rasturnata pe partea opusa...
47.5KB
|
|
pus acum 9 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
carpite bucatiile lipsa din lonjeron...
51KB
|
|
pus acum 9 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
Mesterii lui peste prajit....m-am trezit cu o multime de mufe lipsa si fire rupte.... Cica instalatia e "varza."...normal daca rupi mufele ....
Intrebare de electrica:
Masa de la alternator era facuta intre surubul de reglaj si contra aripa (unde este cheia inelara in poza) ,acuma s-a rup tresa.
Am refacut tresa dar am pus-o de pe surubul liber de pe alternator ,ca in poza, este correct asa?Asa trebuie sa fie?.Alternator e de 36A.
Releul de incarcare este cu 3 fire, doua conectate pe fata (B+ si DF) iar pe spate are un fir albastru rupt.. Ala unde trebuie sa duca ca nu era conectat nicaieri?Ducea la +Baterie?
Merci de ajutor
44.7KB
|
|
pus acum 9 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 9 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
Dupa uscare (la 10 ore dupa aplicare) se spala sau nu cu apa EVIPASUL inainte de vopsire?
Pe bidon nu scrie nimic clar
Merci
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
g-power a scris:
Dupa uscare (la 10 ore dupa aplicare) se spala sau nu cu apa EVIPASUL inainte de vopsire?
Pe bidon nu scrie nimic clar
Merci |
Nu se spala ca atunci reapare rugina! O stergi cu o carpa imbibata in benzina, apoi suflii cu grund.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|
iulica89
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 179
|
|
Lonjeroanele nu se schimba cu masina data pe-o parte si in niciun caz cu motorul pe ea. Se va deforma caroseria, iar sudurile vor fi date aiurea=> se va tensiona si aseza dupa bunul plac. Mai bine sudai electric decat cu autogenul. Eu am distrus o masina tot din cauza asta=> sudat cu autogenul semilonjeronul si data pe-o parte, botul statea stramb chiar daca la masuratori era ok. Plus capatarea unui unghi negativ al suspensiei fata... Plus gaura imensa la 3 ani dupa sudura... Ce sa spun... Ai inceput cu stangul, poate ai noroc si va face treaba buna si poate-poate gresesc eu.
Si astupate gaurile tehnologice si umpluta cu ulei cu vaselina incalzita...
Modificat de iulica89 (acum 9 ani)
|
|
pus acum 9 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
Mda, asta cu botul stramb nu o am inca, s-a corectat si o problema mai veche ,statea cumva lasat de un colt in fata.(semilonjeronul vechi era sudat la jumate).
Acum insa nu-mi place cum cade roata din fata drepta ,unghiul de cadere cred ca este modificat...Arata cam asa \ vazuta din fata,roata. Nu stiu daca se poate regla..
Asta cu sudura...nu as avea curaj sa o sudez electric pe la semilonjeroane..mai ales ca lipseau bucati si din capetele lonjeroanelor si au trebuit refacute.
Acum am decopertat podeaua pe interior si am acces sa curat in interior lonjeroanele de jos la luciu metallic,tratate si vopsite inainte sa pun podeaua.
Modificat de g-power (acum 9 ani)
|
|
pus acum 9 ani |
|
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
|
|
Mie imi place cum s-a lucrat, curat si frumos!
Sudurile alea in autogen tin destul de bine daca le tratezi cu un inhibator si un grund bun, apoi protejate cu vaselina si ulei din belsug.. Pt problema cu caderea rotii din dreapta poti cauta bascula inferioara mai lunga, dar se gasesc foarte greu, sau o poti modifica... Eu am recurs la a doua varianta, dar la mine a fost o corectura destul de mica
|
|
pus acum 8 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
am facut rost de o capote portbagaj care cade mai bine si nu are mult chit pe ea ...dar ca bonus are 10 gauri in plus ..a avut un rahat de mega eleron....
17.1KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
le-am sudat....cu mare emotie sa nu fac praf tabla ca este subtire
20.9KB
Modificat de g-power (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
la sfarsit trebuie nitel chit...sa fie normal sau cu fibra
15.3KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
o intrebare pt cei care au desfacut si sudat pe la geamurile fixe laterale spate:
Tabla de la aripa spate trebuie sa vina sudata buza in buza cu rama de la geam sau cum? la mine s-a umblat pe acolo si buza aia de la aripa spate nu ajungea pana la rama geamului si era umplut cu chit pe acolo ..in timp s-a umflat si a crapat..
Cum era originalul?
33.7KB
Modificat de g-power (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Tabla de la aripa trebuie sa fie suprapusa cu cea de la rama geamului (de exemplu te poti uita cum sunt sudate pragurile cu dublurile lor - buza pe care vine chederul de la usa). La nici o masina nu o sa gasesti table sudate buza in buza (ma refer la cele neumblate la tabla).
|
|
pus acum 8 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
Mult succes cu proiectul! sper sa iasa bine! mai pune poze cu masina sa vedem cum avanseaza treaba.
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Acum insa nu-mi place cum cade roata din fata drepta ,unghiul de cadere cred ca este modificat...Arata cam asa \ vazuta din fata,roata. Nu stiu daca se poate regla..
Da, era de asteptat sa iasa asa si nu, nu se poate regla nicicum. Teoretic se poate trage semilonjeronul, dar trebuie niste prese hidraulice si cal de tras pe care banuiesc ca nu le are tinichigiul. Cred ca singura solutie e sa dea iar jos semilonjeronul (desi intreg nu mai iese ala la cum l-a sudat) si sa-l sudeze cum trebuie, cu masina dreapta nu culcata pe-o parte si cu motorul si cutia pe ea!
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Roberto a scris:
Mie imi place cum s-a lucrat, curat si frumos!
Sudurile alea in autogen tin destul de bine daca le tratezi cu un inhibator si un grund bun, apoi protejate cu vaselina si ulei din belsug.. Pt problema cu caderea rotii din dreapta poti cauta bascula inferioara mai lunga, dar se gasesc foarte greu, sau o poti modifica... Eu am recurs la a doua varianta, dar la mine a fost o corectura destul de mica |
Eu pana acum nu am mai auzit de bascule inferioare/superioare mai lungi/scurte pentru Dacie! Am studiat multe cataloage de piese si nu am vazut asa ceva.
|
|
pus acum 8 ani |
|
renault 12G
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 968
|
|
ionut_doc a scris:
Roberto a scris:
Mie imi place cum s-a lucrat, curat si frumos!
Sudurile alea in autogen tin destul de bine daca le tratezi cu un inhibator si un grund bun, apoi protejate cu vaselina si ulei din belsug.. Pt problema cu caderea rotii din dreapta poti cauta bascula inferioara mai lunga, dar se gasesc foarte greu, sau o poti modifica... Eu am recurs la a doua varianta, dar la mine a fost o corectura destul de mica |
Eu pana acum nu am mai auzit de bascule inferioare/superioare mai lungi/scurte pentru Dacie! Am studiat multe cataloage de piese si nu am vazut asa ceva. |
Existau si mai exista. Pentru masinile care au lonjeroanele strambe, iar cu aceste bascule se corecteaza unghiul de cadere. Am si am avut bascule cu +4,-4,+2
_______________________________________ Dacia 1300 77 Renault 12 Gordini - 1972 Lada 1200 80 Dacia 1410 CN4 - 2000 1307 1.9d - 2005
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Si sunt de Uzina? Cum le recunosti? Au ceva distinctiv?
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Am luat iarasi cataloagele la rand si intr-adevar au existat in doua versiuni in afara de cea standard incepand din 84 (-2 si -4), posibil si mai devreme (intre 80 si 83 nu am catalog) si apoi patru versiuni in afara de cea standard incepand din 89 (-2, -4, +2, +4), posibil si mai devreme (intre 85-88 nu am cataloage de piese) si se identifica printr-o litera de la A la D poansata pe brat. Mea culpa...m-am axat mai mult pe cele mai vechi de care am avut nevoie. Macar am mai invatat ceva Atasez si paginile din cataloagele 84 si 89.
Pagini_catalog_piese
|
|
pus acum 8 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
Nu cred ca tablele se suprapun la geam (cum este la prag,buza in buza) Am gasit pe Dacia club o poza de pe o sportiva rosie care intra la reconditionat.Arata oarecum similar ca la mine si nu cred ca a fost umblat acolo.
Pur si simplu table venea aproape buza in buza pana la baza tablei pe care intra chederul
10.3KB
Modificat de g-power (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Desenul din prima poza reprezinta o sectiune cu modalitatea de imbinare din fabrica a ramei geamului cu aripa (cel putin asa se intelege din poza unde se vad destul de clar punctele de sudura si taietura tablei. Am reatasat si poza cu acea zona. Eventual roaga-l pe Ov sa faca niste poze mai detaliate la acea zona sau sa ne confirme daca desenul este corect.
Aripa_Sport
|
|
pus acum 8 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
Mda foarte bun desenul tehnic
Problema e ca la mine lipseste pe o suprafata foarte mare acea table intermediara...si golul dintre buza aripii si rama geam era umplut cu chit care in timp a crapat.
Oricum Solutia cu table aia intermediara e un rahat cu prune.......se imbina cu aripa chiar pe partea orizontala unde sta apa......ce improvizatie.
Da chestilea astea trebuie documentate si pozate sa avem un fel de documentatie tehnica foarte utila cand cineva se va apuca de o reconditionare la un Sport
|
|
pus acum 8 ani |
|
ionut_doc
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1241
|
|
Da, o solutie...ieftina . In cazul tau trebuie decupat si din aripi ca sunt atacate si ele. Tabla aia intermediara nu e greu de facut, e mai greu sa o debutoneze pe cea veche.
|
|
pus acum 8 ani |
|
renault 12G
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 968
|
|
Revin cu un raspuns intarziat, da, doar de uzina am vazut si au inscriptionate pe ele , pe partea interioara (pe buza de la "U" +2,-4 samd.
_______________________________________ Dacia 1300 77 Renault 12 Gordini - 1972 Lada 1200 80 Dacia 1410 CN4 - 2000 1307 1.9d - 2005
|
|
pus acum 8 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
curatenie prin lonjeroane...am gasit pamant bun pt flori
125.9KB
|
|
pus acum 7 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 7 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
usor cu ceva de incalzire pt prindere curaj in ale sudurii. Asa era inainte...masacrata saraca
37.9KB
|
|
pus acum 5 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 5 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
dupa ceva bibileala
44.8KB
|
|
pus acum 5 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
la interior.....table cu pop nituri peste putregai..taiat table afectata,taiat table support..refacut
|
|
pus acum 5 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
la interior.....table cu pop nituri peste putregai..taiat table afectate,taiat table support..refacut
38.8KB
Modificat de g-power (acum 5 ani)
|
|
pus acum 5 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 5 ani |
|
Roberto
Membru Activ
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 118
|
|
Cu ce sudezi? Mai da-i putin amperaj si incearca sa punctezi
|
|
pus acum 5 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
cu un telwin de 150 invertor cu sarma flux....daca mares amperajul...incepe sa gaureasca..
vreau sa dau mai mult cordon...dar e dificil...
|
|
pus acum 5 ani |
|
Tov
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
|
|
cordon la tabla cu mag-ul, greu spre imposibil
|
|
pus acum 5 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
g-power a scris:
si micutul petic |
Important ca te descurci! Daca sudezi in puncte, iese mult mai frumos. Apoi tragi mastic pensulabil peste sa acoperi marginile si nici nu se va vedea peticul.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 5 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
merci de sfaturi si incurajari….nevoia te invata...nu mai gasesti pe nimeni sa faca o treaba ca lumea...sa taie rugina, sa pasivizeze table sa croiasaca peticele si sa le sudeze cat mai cap la cap.. Multumita forumului si lucrarilor de pe aici m-am pus pe treaba...si am de lucru serios la ea..nu este element sa nu necesite atentie sau refacere. Dar nu ma las!
O sa incerc si in puncta..dar cata distanta sa las intre puncte ? Ca daca dau punct langa punct tot cordon iese
Daca tablele sunt ambele de 1MM merge cordonul la fix.Daca sunt de 0.8 cu sunt astea la dacie e foarte greu spre imposibil sa dai cordon fara sa gauresti…..
Modificat de g-power (acum 5 ani)
|
|
pus acum 5 ani |
|
Tov
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
|
|
Pai dai punct langa punct pana formezi cordonul, dar nu continuu ca nu are timp sa se raceasca. Eu dau tot timpul punctele la distanta si apoi revin si mai dau un punct intre ele si tot asa pana inchid toata sudura.
|
|
pus acum 5 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
g-power a scris:
merci de sfaturi si incurajari….nevoia te invata...nu mai gasesti pe nimeni sa faca o treaba ca lumea...sa taie rugina, sa pasivizeze table sa croiasaca peticele si sa le sudeze cat mai cap la cap.. Multumita forumului si lucrarilor de pe aici m-am pus pe treaba...si am de lucru serios la ea..nu este element sa nu necesite atentie sau refacere. Dar nu ma las!
O sa incerc si in puncta..dar cata distanta sa las intre puncte ? Ca daca dau punct langa punct tot cordon iese
Daca tablele sunt ambele de 1MM merge cordonul la fix.Daca sunt de 0.8 cu sunt astea la dacie e foarte greu spre imposibil sa dai cordon fara sa gauresti….. |
Mai baga cate un ochi in Haynes Welding Manual, ca e buna cartea si iti explica multe secrete! Nu gauresti, decat daca o tii perpendicular pe tabla. Invata sa sudezi inclinat la 45 grade, ca atunci nu-l gaureste. Iti ia timp pana iti formezi mana. Dar nu te stresa ca sudurile alea perfecte ce vezi pe Discovery sau DTX, aia lucreaza cu Tig, alta poveste mult mai costisitoare. Stii cum se zice in breasla tinichigiilor: "Noroc ca exista mastic, teroson, fibra de sticla si chit, care acopera toate porcariile "
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 5 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Tov a scris:
Pai dai punct langa punct pana formezi cordonul, dar nu continuu ca nu are timp sa se raceasca. Eu dau tot timpul punctele la distanta si apoi revin si mai dau un punct intre ele si tot asa pana inchid toata sudura. |
Corect! La 4-5 cm una de alta, apoi revii inca o data si inca o data. Dar nu sudezi continuu sau puncte una langa alta, ca atunci se deformeaza si se trage tabla de la caldura.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 5 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
am curatat table..si peticul vechi...mai mult ca sigur este pus peste rugina
36.7KB
|
|
pus acum 5 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
am intrat cu flexul in portbagaj
38.5KB
Modificat de g-power (acum 5 ani)
|
|
pus acum 5 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
care piesa este facuta de fabrica si care de mine? Dupa ce m-am chinuit juma de zi am gasit pe piata un segment de reparatie.. cost 15 lei.
159.6KB
Modificat de g-power (acum 5 ani)
|
|
pus acum 5 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
inca..refacuta buza..o bucata era mancata
96.9KB
Modificat de g-power (acum 5 ani)
|
|
pus acum 5 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
confectionat piesa pt inchidere oala interioara..cea veche avea fix in miloc un mica gaurica decoperita cand am curatat mai bine antifonul...speram ca scap fara sa tai...dar asta e
|
|
pus acum 5 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
confectionat piesa pt inchidere oala interioara..cea veche avea fix in mijloc un mica gaurica decoperita cand am curatat mai bine antifonul...speram ca scap fara sa tai...dar asta e
154.9KB
Modificat de g-power (acum 5 ani)
|
|
pus acum 5 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
umplore gaura antena de pe aripa spate...plus ca aveam o crapatura pe aripa...am dat gaura in capul crapaturii si apoi am sudat-o
103.1KB
Modificat de g-power (acum 5 ani)
|
|
pus acum 5 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 5 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
am inceput sa mai pun table la loc dupa atata taiat. Plus curatenie interior lonjeron spate.
32KB
|
|
pus acum 5 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
desfacut petic vechi si surprise surprise
29.2KB
|
|
pus acum 5 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
si acum ….ce avem noi aici:
38.7KB
|
|
pus acum 5 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
taiat….si pe interior e jeale...
31.6KB
|
|
pus acum 5 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Nimic periculos, e doar rugina! Baga flexul in ea cu curaj si fara jena! Taie tot ce e ruginit!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 5 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
si peticul de reparatie
33.7KB
|
|
pus acum 5 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 5 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
Cu toate ca am luat o pauza de la postari datorita animozitatilor iscate de defuncta taxa Oxigen am hotarat sa mai pun cateva poze cu avansul lucrarilor
Travers spate-confectionare
34.9KB
|
|
pus acum 4 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
curatare lonjeroane portbagaj
34KB
|
|
pus acum 4 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
reparatii polita luneta spate
35.6KB
|
|
pus acum 4 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 4 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 4 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
spatiu de miscare suficient
37.8KB
|
|
pus acum 4 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
cu panoul spate montat si stopurile puse
28.2KB
|
|
pus acum 4 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 4 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
Refacere scurgere stanga portbagaj
111.9KB
|
|
pus acum 4 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 4 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
petice prin interior
111.2KB
|
|
pus acum 4 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 4 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
curatare lonjeroane spate...arata binisor pe exterior
35.2KB
|
|
pus acum 4 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
Cap support cric spate era mancat.
108.3KB
|
|
pus acum 4 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
si in interor plin de pamant si rugina
37.9KB
|
|
pus acum 4 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
|
pus acum 4 ani |
|
Alex1300BV
Membru Senior
Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
|
|
ultima poza e artistica tare
|
|
pus acum 4 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Apoi asta a fost boala Dacia sport.A avut tabla foarte proasta.Exact ca la Skoda mea alba,rugina a lucrat foarte bine sub un teroson foarte gros ,dat peste o tabla nedecapata corespunzator,sau chiar ruginita din fabrica
|
|
pus acum 4 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
|
|
Ce sa zic de table..cred ca a fost bine facuta este data cu un grund gri care este f f rezistent. Problema ei a fost exploatarea nerationala,a carat la camp tot ce se putea cara cu ea,pe drumuri mlastinoase. Capetele astea de la suportii de cric au cedat ca au fost sudati cu autogen,inlocuind suportul pt cric original cu o bucata de sina de vagonet sau ceva.Cat pamant am scos din praguri si lonjeroane ...faceam o gradina mica
S-a sudat si s-a dat peste sudura cu zmoala…..cum sa tina asa ceva.. Parerea mea,daca era intretinuta si exploatata rational avea probleme minime...
|
|
pus acum 4 ani |
|