| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
 | Lista Forumurilor Pe Tematici | 
	
		| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login 
 POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
 
 Nu sunteti logat.
 | Nou pe simpatie: Profil Sophya
 
 |  | Femeie 25 ani
 Bucuresti
 cauta Barbat
 25 - 54 ani
 | 
 | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| Am inceput usurel. Masca fata putreda..avem alta noua pe stoc.La asta noua nu am grilajul ala de la radiator....e o gaura,..sa-l decupez pe ala de la masca veche si sa-l sudez pe cea noua?
 
 Stalp..putred...petic pus peste rugina.Avem altul pe stoc.
 Prag facut din tabla si lipit cu silicon........avem altul nou
 
 Cu ce sa incep la taiat cu stalpul,contrastalpul si apoi pragul ?Sa nu se deformeze.
 
 
 41.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| Ceva ciudat...a fost data cu ulei ars pe burta..si cumva a reactionat cu antifonul vechi...se curata foarte usor si ramane tabla ciudat de noua.....doar unde se imbina cu podul pedalier se schimba culoarea. 
 Chestia aia alba din poza este tabla goala.....se vad punctele de sudura electrica cu podul bedalier.Asta este mai inchis la culoare...
 
 Unde a fost pus autogenul e jale....se vede in poza un petic pus cu autogentul...
 
 
 36.7KB
 
 Modificat de g-power (acum 11 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| frumusete stalp si reparatie made in Romania pe baza de silicon si petic peste rugina. 
 
 38.6KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| curatenie pana la tabla.Tabla are peste ea un grund de fabrica 
 
 25.8KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| unde se prinde bascula are o mica gaurica... 
 
 23.4KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| am facut rost de un scut si un arc fata sh.Statea inclinata pe partea soferului. Sunt curios daca arcul rezolva
  
 
 42.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| In sfarsit se pare ca am gasit si volanul original 
 
 20.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							deceneu32Membru Senior
 
 Din: Craiova
 Inregistrat: acum 16 ani
 Postari: 3591
 |  |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Nicu_Nix
							Membru Senior
							  Din: Costesti - Arges 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 2622
						 |  | 
				
					| 
 | g-power a scris: 
 In sfarsit se pare ca am gasit si volanul original
 | 
 
 da , asta este
  
 _______________________________________
 Dacia Sport '87 negru
 .....and more
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| A ajuns la tinichigiu sa schimbe semilonjeroanele si m-a convins si pt masca fata...partea naspa e ca omul lucreaza cu autogenul..... 
 Masca fata era oricum botita de la o lovitura iar ochelarii erau mancati rau.Am dat masca jos si au aparut ceva surprize.....traversa ruginita rau ,am hotarat sa o schimb si nitel botita contraaripa din dreapta de la lovitura...se repara.
 
 
 36.4KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							codrutulMembru Senior
 
 Din: Medias
 Inregistrat: acum 11 ani
 Postari: 354
 |  | 
				
					| Ideea e buna...punerea in practica cu autogenul e jale. Mai bine cauti un meserias care sudeaza in puncte cu pasivare altfel in cativa ani o sa-ti para rau de banii care ii investesti in masina din acest punct incolo. Sper sa nu fie cu suparare!  
 _______________________________________
 Minim 850 de belele
 Dacia 1300 - galbin pasopt
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| da schimb masca fata si semi-lonjeroanele si ma opresc.O sa ma apuc sa invat singur pe banii si masina mea.Macar in acest mod n-am pe cine sa dau vina la sfarsit....   O sa-mi iau mig.
 
 Modificat de g-power (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							speedking640
							Membru Senior
							  Din: Bd-ul Dacia 
							Inregistrat: acum 12 ani 
							Postari: 358
						 |  | 
				
					| cu contra-aripa dr te pot ajuta eu 
 _______________________________________
 -Dacia,the best of the best !-
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							oldtimercraiovaPe lista neagra
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 1455
 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| un semi-lonjeron s-a inlocuit 
 
 43.5KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| curatat cu peria pe bormasina la suduri si aplicat un strat de grund provizoriu.... 
 
 47.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| caut tampon motor.....cica astea sunt ambele la fel....de tip vechi pt 1400 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| semilonjeronul vechi avea vreo 40Kile....incredibil era refacut cu pe talpa si pe laterale cu o platbanda foarte groasa....oricum fata de sus nu mau exista....era un fel de U plin de noroi ..la cat era de gros nu au mai facut Capac.... 
 
 53.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| si acuma o intrebare "tehnica" sa vedem daca se gaseste raspunsul....pe mine ma depaseste 
 Care este logica sa umplii lonjeroanele cu spuma poliuretanica de termopane???
   Tot se inseamna lonjeron de pe burta a fost plin cu spuma.....am curatat la ea ...
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| rasturnata pe partea opusa... 
 
 47.5KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| carpite bucatiile lipsa din lonjeron... 
 
 51KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| Mesterii lui peste prajit....m-am trezit cu o multime de mufe lipsa si fire rupte.... Cica instalatia e "varza."...normal daca rupi mufele ....
 
 Intrebare de electrica:
 
 Masa de la alternator era facuta intre surubul de reglaj si contra aripa (unde este cheia inelara in poza)  ,acuma s-a rup tresa.
 
 Am refacut tresa dar am pus-o de pe surubul liber de pe alternator ,ca in poza, este correct asa?Asa trebuie sa fie?.Alternator e de 36A.
 
 Releul de incarcare este cu 3 fire, doua conectate pe fata (B+ si DF) iar pe spate are un fir albastru rupt.. Ala unde trebuie sa duca ca nu era conectat nicaieri?Ducea la +Baterie?
 
 Merci de ajutor
 
 
 44.7KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| Dupa uscare (la 10 ore dupa aplicare) se spala sau nu cu apa EVIPASUL inainte de vopsire? 
 Pe bidon nu scrie nimic clar
 
 Merci
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | g-power a scris: 
 Dupa uscare (la 10 ore dupa aplicare) se spala sau nu cu apa EVIPASUL inainte de vopsire?
 
 Pe bidon nu scrie nimic clar
 
 Merci
 | 
 Nu se spala ca atunci reapare rugina! O stergi cu o carpa imbibata in benzina, apoi suflii cu grund.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							iulica89
							Membru Activ
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 179
						 |  | 
				
					| Lonjeroanele nu se schimba cu masina data pe-o parte si in niciun caz cu motorul pe ea. Se va deforma caroseria, iar sudurile vor fi date aiurea=> se va tensiona si aseza dupa bunul plac. Mai bine sudai electric decat cu autogenul. Eu am distrus o masina tot din cauza asta=> sudat cu autogenul semilonjeronul si data pe-o parte, botul statea stramb chiar daca la masuratori era ok. Plus capatarea unui unghi negativ al suspensiei fata... Plus gaura imensa la 3 ani dupa sudura... Ce sa spun... Ai inceput cu stangul, poate ai noroc si va face treaba buna si poate-poate gresesc eu.
 
 Si astupate gaurile tehnologice si umpluta cu ulei cu vaselina incalzita...
 
 Modificat de iulica89 (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| Mda, asta cu botul stramb nu o am inca, s-a corectat si o problema mai veche ,statea cumva lasat de un colt in fata.(semilonjeronul vechi era sudat la jumate). 
 Acum insa nu-mi place cum cade roata din fata drepta ,unghiul de cadere cred ca este modificat...Arata cam asa \ vazuta din fata,roata. Nu stiu daca se poate regla..
 
 Asta cu sudura...nu as avea curaj sa o sudez electric pe la semilonjeroane..mai ales ca lipseau bucati si din capetele lonjeroanelor si au trebuit refacute.
 
 Acum am decopertat podeaua pe interior si am acces sa curat in interior lonjeroanele de jos la luciu metallic,tratate si vopsite inainte sa pun podeaua.
 
 Modificat de g-power (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Roberto
							Membru Activ
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 118
						 |  | 
				
					| Mie imi place cum s-a lucrat, curat si frumos! 
 Sudurile alea in autogen tin destul de bine daca le tratezi cu un inhibator si un grund bun, apoi protejate cu vaselina si ulei din belsug.. Pt problema cu caderea rotii din dreapta poti cauta bascula inferioara mai lunga, dar se gasesc foarte greu, sau o poti modifica... Eu am recurs la a doua varianta, dar la mine a fost o corectura destul de mica
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| am facut rost de o capote portbagaj care cade mai bine si nu are mult chit pe ea ...dar ca bonus are 10 gauri in plus ..a avut un rahat de mega eleron.... 
 
 17.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| le-am sudat....cu mare emotie sa nu fac praf tabla ca este subtire 
 
 20.9KB
 
 Modificat de g-power (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| la sfarsit trebuie nitel chit...sa fie normal sau cu fibra 
 
 15.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| o intrebare pt cei care au desfacut si sudat pe la geamurile fixe laterale spate: 
 Tabla de la aripa spate trebuie sa vina sudata buza in buza cu rama de la geam sau cum?
 la mine s-a umblat pe acolo si buza aia de la aripa spate nu ajungea pana la rama geamului si era umplut cu chit pe acolo ..in timp s-a umflat si a crapat..
 
 Cum era originalul?
 
 
 33.7KB
 
 Modificat de g-power (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Tabla de la aripa trebuie sa fie suprapusa cu cea de la rama geamului (de exemplu te poti uita cum sunt sudate pragurile cu dublurile lor - buza pe care vine chederul de la usa). La nici o masina nu o sa gasesti table sudate buza in buza (ma refer la cele neumblate la tabla). 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Alex1300BV
							Membru Senior
							  Din: Brasov 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 1311
						 |  | 
				
					| Mult succes cu proiectul! sper sa iasa bine! mai pune poze cu masina sa vedem cum avanseaza treaba. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Acum insa nu-mi place cum cade roata din fata drepta ,unghiul de cadere cred ca este modificat...Arata cam asa \ vazuta din fata,roata. Nu stiu daca se poate regla.. 
 Da, era de asteptat sa iasa asa si nu, nu se poate regla nicicum. Teoretic se poate trage semilonjeronul, dar trebuie niste prese hidraulice si cal de tras pe care banuiesc ca nu le are tinichigiul. Cred ca singura solutie e sa dea iar jos semilonjeronul (desi intreg nu mai iese ala la cum l-a sudat) si sa-l sudeze cum trebuie, cu masina dreapta nu culcata pe-o parte si cu motorul si cutia pe ea!
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| 
 | Roberto a scris: 
 Mie imi place cum s-a lucrat, curat si frumos!
 
 Sudurile alea in autogen tin destul de bine daca le tratezi cu un inhibator si un grund bun, apoi protejate cu vaselina si ulei din belsug.. Pt problema cu caderea rotii din dreapta poti cauta bascula inferioara mai lunga, dar se gasesc foarte greu, sau o poti modifica... Eu am recurs la a doua varianta, dar la mine a fost o corectura destul de mica
  | 
 
 
 Eu pana acum nu am mai auzit de bascule inferioare/superioare mai lungi/scurte pentru Dacie! Am studiat multe cataloage de piese si nu am vazut asa ceva.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							renault 12G
							Membru Senior
							  Din: Pitesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 968
						 |  | 
				
					| 
 | ionut_doc a scris: 
 
 
 | Roberto a scris: 
 Mie imi place cum s-a lucrat, curat si frumos!
 
 Sudurile alea in autogen tin destul de bine daca le tratezi cu un inhibator si un grund bun, apoi protejate cu vaselina si ulei din belsug.. Pt problema cu caderea rotii din dreapta poti cauta bascula inferioara mai lunga, dar se gasesc foarte greu, sau o poti modifica... Eu am recurs la a doua varianta, dar la mine a fost o corectura destul de mica
  | 
 
 
 Eu pana acum nu am mai auzit de bascule inferioare/superioare mai lungi/scurte pentru Dacie! Am studiat multe cataloage de piese si nu am vazut asa ceva.
 | 
 Existau si mai exista. Pentru masinile  care au lonjeroanele strambe, iar cu aceste bascule se corecteaza unghiul de cadere. Am si am avut bascule cu +4,-4,+2
  
 _______________________________________
 Dacia 1300 77
 Renault 12 Gordini - 1972
 Lada 1200 80
 Dacia 1410 CN4 - 2000
 1307 1.9d - 2005
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Si sunt de Uzina? Cum le recunosti? Au ceva distinctiv? 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Am luat iarasi cataloagele la rand si intr-adevar au existat in doua versiuni in afara de cea standard incepand din 84 (-2 si -4), posibil si mai devreme (intre 80 si 83 nu am catalog) si apoi patru versiuni in afara de cea standard incepand din 89 (-2, -4, +2, +4), posibil si mai devreme (intre 85-88 nu am cataloage de piese) si se identifica printr-o litera de la A la D poansata pe brat. Mea culpa...m-am axat mai mult pe cele mai vechi de care am avut nevoie. Macar am mai invatat ceva   Atasez si paginile din cataloagele 84 si 89.
 
 Pagini_catalog_piese
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| Nu cred ca tablele se suprapun la geam (cum este la prag,buza in buza) Am gasit pe Dacia club o poza de pe o sportiva rosie care intra la reconditionat.Arata oarecum similar ca la mine si nu cred ca a fost umblat acolo.
 
 Pur si simplu table venea aproape buza in buza pana la baza tablei pe care intra chederul
 
 
 10.3KB
 
 Modificat de g-power (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Desenul din prima poza reprezinta o sectiune cu modalitatea de imbinare din fabrica a ramei geamului cu aripa (cel putin asa se intelege din poza unde se vad destul de clar punctele de sudura si taietura tablei. Am reatasat si poza cu acea zona. Eventual roaga-l pe Ov sa faca niste poze mai detaliate la acea zona sau sa ne confirme daca desenul este corect. 
 Aripa_Sport
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| Mda foarte bun desenul tehnic  
 Problema e ca la mine lipseste pe o suprafata foarte mare acea table intermediara...si golul dintre buza aripii si rama geam era umplut cu chit care in timp a crapat.
 
 Oricum Solutia cu table aia intermediara e un rahat cu prune.......se imbina cu aripa chiar pe partea orizontala unde sta apa......ce improvizatie.
 
 
 Da chestilea astea trebuie documentate si pozate sa avem un fel de documentatie tehnica foarte utila cand cineva se va apuca de o reconditionare la un Sport
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ionut_doc
							Membru Senior
							  Din: Craiova 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 1241
						 |  | 
				
					| Da, o solutie...ieftina  . In cazul tau trebuie decupat si din aripi ca sunt atacate si ele. Tabla aia intermediara nu e greu de facut, e mai greu sa o debutoneze pe cea veche. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							renault 12G
							Membru Senior
							  Din: Pitesti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 968
						 |  | 
				
					| Revin cu un raspuns intarziat, da, doar de uzina am vazut si au inscriptionate pe ele , pe partea interioara (pe buza de la "U"  +2,-4 samd. 
  
 _______________________________________
 Dacia 1300 77
 Renault 12 Gordini - 1972
 Lada 1200 80
 Dacia 1410 CN4 - 2000
 1307 1.9d - 2005
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| curatenie prin lonjeroane...am gasit pamant bun pt flori  
 
 125.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| usor cu ceva de incalzire pt prindere curaj in ale sudurii. Asa era inainte...masacrata saraca 
 
 37.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| dupa ceva bibileala 
 
 44.8KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| la interior.....table cu pop nituri peste putregai..taiat table afectata,taiat table support..refacut 
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| la interior.....table cu pop nituri peste putregai..taiat table afectate,taiat table support..refacut 
 
 38.8KB
 
 Modificat de g-power (acum 6 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Roberto
							Membru Activ
							  Din: Ploiesti 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 118
						 |  | 
				
					| Cu ce sudezi? Mai da-i putin amperaj si incearca sa punctezi  
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| cu un telwin de 150 invertor cu sarma flux....daca mares amperajul...incepe sa gaureasca.. 
 vreau sa dau mai mult cordon...dar e dificil...
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Tov
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 799
						 |  | 
				
					| cordon la tabla cu mag-ul, greu spre imposibil 
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | g-power a scris: 
 si micutul petic
 | 
 Important ca te descurci!
  Daca sudezi in puncte, iese mult mai frumos.
 Apoi tragi mastic pensulabil peste sa acoperi marginile si nici nu se va vedea peticul.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| merci de sfaturi si incurajari….nevoia te invata...nu mai gasesti pe nimeni sa faca o treaba ca lumea...sa taie rugina, sa pasivizeze table sa croiasaca peticele si sa le sudeze cat mai cap la cap.. Multumita forumului si lucrarilor de pe aici m-am pus pe treaba...si am de lucru serios la ea..nu este element sa nu necesite atentie sau refacere. Dar nu ma las!
 
 
 
 O sa incerc si in puncta..dar cata distanta sa las intre puncte ? Ca daca dau punct langa punct tot cordon iese
  
 Daca tablele sunt ambele de 1MM merge cordonul la fix.Daca sunt de 0.8 cu sunt astea la dacie e foarte greu spre imposibil sa dai cordon fara sa gauresti…..
 
 Modificat de g-power (acum 6 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Tov
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 799
						 |  | 
				
					| Pai dai punct langa punct pana formezi cordonul, dar nu continuu ca nu are timp sa se raceasca. Eu dau tot timpul punctele la distanta si apoi revin si mai dau un punct intre ele si tot asa pana inchid toata sudura. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | g-power a scris: 
 merci de sfaturi si incurajari….nevoia te invata...nu mai gasesti pe nimeni sa faca o treaba ca lumea...sa taie rugina, sa pasivizeze table sa croiasaca peticele si sa le sudeze cat mai cap la cap..
 Multumita forumului si lucrarilor de pe aici m-am pus pe treaba...si am de lucru serios la ea..nu este element sa nu necesite atentie sau refacere. Dar nu ma las!
 
 
 
 O sa incerc si in puncta..dar cata distanta sa las intre puncte ? Ca daca dau punct langa punct tot cordon iese
  
 Daca tablele sunt ambele de 1MM merge cordonul la fix.Daca sunt de 0.8 cu sunt astea la dacie e foarte greu spre imposibil sa dai cordon fara sa gauresti…..
 | 
 Mai baga cate un ochi in Haynes Welding Manual, ca e buna cartea si iti explica multe secrete!
 Nu gauresti, decat daca o tii perpendicular pe tabla.  Invata sa sudezi inclinat la 45 grade, ca atunci nu-l gaureste. Iti ia timp pana iti formezi mana. Dar nu te stresa ca sudurile alea perfecte ce vezi pe Discovery sau DTX, aia lucreaza cu Tig, alta poveste mult mai costisitoare. Stii cum se zice in breasla tinichigiilor: "Noroc ca exista mastic, teroson, fibra de sticla si chit, care acopera toate porcariile "
        
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | Tov a scris: 
 Pai dai punct langa punct pana formezi cordonul, dar nu continuu ca nu are timp sa se raceasca. Eu dau tot timpul punctele la distanta si apoi revin si mai dau un punct intre ele si tot asa pana inchid toata sudura.
 | 
 Corect! La 4-5 cm una de alta, apoi revii inca o data si inca o data. Dar nu sudezi continuu sau puncte una langa alta, ca atunci se deformeaza si se trage tabla de la caldura.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| am curatat table..si peticul vechi...mai mult ca sigur este pus peste rugina  
 
 36.7KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| am intrat cu flexul in portbagaj 
 
 38.5KB
 
 Modificat de g-power (acum 6 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| care piesa este facuta de fabrica si care de mine? Dupa ce m-am chinuit juma de zi am gasit pe piata  un segment de reparatie.. cost 15 lei.
 
 
 159.6KB
 
 Modificat de g-power (acum 6 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| inca..refacuta buza..o bucata era mancata 
 
 96.9KB
 
 Modificat de g-power (acum 6 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| confectionat piesa pt inchidere oala interioara..cea veche avea fix in miloc un mica gaurica decoperita cand am curatat mai bine antifonul...speram ca scap fara sa tai...dar asta e 
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| confectionat piesa pt inchidere oala interioara..cea veche avea fix in mijloc un mica gaurica decoperita cand am curatat mai bine antifonul...speram ca scap fara sa tai...dar asta e 
 
 154.9KB
 
 Modificat de g-power (acum 6 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| umplore gaura antena de pe aripa spate...plus ca aveam o crapatura pe aripa...am dat gaura in capul crapaturii si apoi am sudat-o 
 
 103.1KB
 
 Modificat de g-power (acum 6 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| am inceput sa mai pun table la loc dupa atata taiat  . Plus curatenie interior lonjeron spate.
 
 
 32KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| desfacut petic vechi si surprise surprise  
 
 29.2KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| si acum ….ce avem noi aici: 
 
 38.7KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| taiat….si pe interior e jeale... 
 
 31.6KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Nimic periculos, e doar rugina! Baga flexul in ea cu curaj si fara jena!
 Taie tot ce e ruginit!
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| si peticul de reparatie 
 
 33.7KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  |  | 
	
		| pus acum 6 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| Cu toate ca am luat o pauza de la postari datorita animozitatilor iscate de defuncta taxa Oxigen am hotarat sa mai pun cateva poze cu avansul lucrarilor 
 Travers spate-confectionare
 
 
 34.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| curatare lonjeroane portbagaj 
 
 34KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| reparatii polita luneta spate 
 
 35.6KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| spatiu de miscare suficient 
 
 37.8KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| cu panoul spate montat si stopurile puse 
 
 28.2KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| Refacere scurgere stanga portbagaj 
 
 111.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| petice prin interior 
 
 111.2KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| curatare lonjeroane spate...arata binisor pe exterior 
 
 35.2KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| Cap support cric spate era mancat. 
 
 108.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| si in interor plin de pamant si rugina 
 
 37.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Alex1300BV
							Membru Senior
							  Din: Brasov 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 1311
						 |  | 
				
					| ultima poza e artistica tare 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							sk100it
							Membru Senior
							  Din: bucuresti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 2455
						 |  | 
				
					|  Apoi asta a fost boala Dacia sport.A avut tabla foarte proasta.Exact ca la Skoda mea alba,rugina a lucrat foarte bine sub un teroson foarte gros ,dat peste o tabla nedecapata corespunzator,sau chiar ruginita din fabrica  
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							g-powerMembru Senior
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 1082
 |  | 
				
					| Ce sa zic de table..cred ca a fost bine facuta este data cu un grund gri care este f f rezistent. Problema ei a fost exploatarea nerationala,a carat la camp tot ce se putea cara cu ea,pe drumuri mlastinoase.
 Capetele astea de la suportii de cric au cedat ca au fost sudati cu autogen,inlocuind suportul pt cric original cu o bucata de sina de vagonet sau ceva.Cat pamant am scos din praguri si lonjeroane ...faceam o gradina mica
  
 S-a sudat si s-a dat peste sudura cu zmoala…..cum sa tina asa ceva..
 Parerea mea,daca era intretinuta si exploatata rational avea probleme minime...
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  |