CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: surender_lady la Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Arad cauta Barbat 26 - 47 ani |
|
Dacia1300Nos
Membru nou
Din: Braila
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 19
|
|
Salut,am si eu o problema cu Dacia 1300,Nu mai porneste deloc pe GPL...Invarte,invarte si nu porneste...Astept sa se aprina becul ala verde sa pot da la cheie si nu se aprinde,trebuie sa pun contactul de multe ori ca se apeina becul ala verde de la butonul de la GPL...Ce pot face ca nu mai porneste deloc...A pornit acum 2 zile si d'atunci nu mai vrea
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
In mod normal, daca ai instalatie GPL, motorul trebuie pornit pe benzina, si doar dupa ce se incalzeste, o treci pe GPL. Asta este o regula generala. Mergi pe la o firma care se ocupa cu instalatii GPL sa-ti verifice instalatia.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
silviu495
Membru Senior
Din: bucuresti crangasi
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1205
|
|
daca pe benzina porneste bine inseamna ca este dereglata pe gaz,incearca sa-i cureti plamanul,in interior este un magnet care strange resturile de metal din carburant si sub plaman ai un surub care se desface din cand in cand sa dea drumul la parafina acumulata ,daca este foarte frig nu prea porneste direct in gaz
_______________________________________ nu gasesti arma ca Prazul nici masina ca Uaz-ul
|
|
pus acum 10 ani |
|
tavi_dacia1100
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
|
|
Daca e veche instalatia, poti s-o f***, ca deja si pe mine ma scoate din sarite. A mea e Landi Renzo si e pusa prin 2002, iar de atunci a facut cam 200.000 de km. I-am schimbat toate membranele, oringurile si porcariile alea de la vaporizator si iar face figuri. Ba nu porneste la rece (normal se porneste pe benzina, dar mai demult pornea perfect si pe gaz), ba moare in loc sa stea in relanti, ba nu se tureaza, ba consuma prea mult, etc......
_______________________________________ COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi
|
|
pus acum 10 ani |
|
Dacia1300Nos
Membru nou
Din: Braila
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 19
|
|
Mie-mi pornea inainte bine la frig si pe GAZ...Acum nu porneste deloc doar invarte...Pe benzina porneste la sfert...Si faza nasola e ca nu mai am nici cueent in baterie...Daca trah SOC-ul pe GPL nu face niciun c***t...Nu?Nu am incercat sa trag soc-ul pe GPL si cand il trageam(nu porneam cu el tras) mi se ridica presiunea la ulei daca fara soc aveam presiunea 1 cu soc aveam 3 iar daca-l impingeam la loc revenea din nou la loc.
Modificat de Dacia1300Nos (acum 10 ani)
|
|
pus acum 10 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Dacia1300Nos a scris:
Salut,am si eu o problema cu Dacia 1300,Nu mai porneste deloc pe GPL...Invarte,invarte si nu porneste...Astept sa se aprina becul ala verde sa pot da la cheie si nu se aprinde,trebuie sa pun contactul de multe ori ca se apeina becul ala verde de la butonul de la GPL...Ce pot face ca nu mai porneste deloc...A pornit acum 2 zile si d'atunci nu mai vrea |
Ori infasurarea aia de pe bobina e problema,ori in butonul benzina gaz.Mai exact,infasurarea de pe fisa bobinei de inductie produce o tensiune electrica foarte mica,cca 2 volti,pe care comutatorul o "simte".Daca acea tensiune nu mai e produsa sau s-a defectat comutatorul nu mai permite gazului sa ajunga in plaman .Sau,posibil sa nu se alimenteze,una din cele 3 supape de siguranta,adica,butelia,supapa sau plamanul.Succes
|
|
pus acum 10 ani |
|
cristi_lupsa
Membru Senior
Din: Buzău
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1174
|
|
sk100it a scris:
Dacia1300Nos a scris:
Salut,am si eu o problema cu Dacia 1300,Nu mai porneste deloc pe GPL...Invarte,invarte si nu porneste...Astept sa se aprina becul ala verde sa pot da la cheie si nu se aprinde,trebuie sa pun contactul de multe ori ca se apeina becul ala verde de la butonul de la GPL...Ce pot face ca nu mai porneste deloc...A pornit acum 2 zile si d'atunci nu mai vrea |
Ori infasurarea aia de pe bobina e problema,ori in butonul benzina gaz.Mai exact,infasurarea de pe fisa bobinei de inductie produce o tensiune electrica foarte mica,cca 2 volti,pe care comutatorul o "simte".Daca acea tensiune nu mai e produsa sau s-a defectat comutatorul nu mai permite gazului sa ajunga in plaman .Sau,posibil sa nu se alimenteze,una din cele 3 supape de siguranta,adica,butelia,supapa sau plamanul.Succes |
Are dreptate sk100it.... in prima faza verifica, prin debransarea furtunului de gaz care intra in mixer, daca vine gaz (ar trebui sa auzi electrovalvele cand sunt actionate - toate trei: multivalva, reductor si cea principala), apoi vezi daca nu cumva - din cauza comutatoruliu - nu-i vine si benzina in acelasi timp, caz in care se ineaca....... Daca nici asta nu se intampla, mergi la un atelier GPL.
_______________________________________ "Regina" - Renault 16 1967 "Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare "Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare "Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta... ”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta.... ..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS
|
|
pus acum 10 ani |
|
Dacia1300Nos
Membru nou
Din: Braila
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 19
|
|
Butonul l-am schimbat de 3 ori pana acum...S-ar putea el sa fie...Maine ma duc si cumpar unul nou aveti idee cat costa!?
|
|
pus acum 10 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
80-100 ron,modelul pe carburatie.La mine a fost un tranzistor dus pe partea de comanda,cea care da acea tensiune de pe fisa bobinei de inductie.Sau mai e un reglaj cu un semireglabil care da "intarzierea" decuplarii gazului.Poate acolo intarzierea e prea scurta si din acest motiv nu permite pornirea.Se verifica in felul urmator.La rotirea motorului cu demarorul se verifica daca ledul galben,cel de gaz se aprinde.Daca se aprinde este o intrerupere pe circuit.Daca la rotirea motorului ledul sta stins,sigur e pe linia de comanda,acea tensiune de 2 volti.Succes
|
|
pus acum 10 ani |
|
Dacia1300Nos
Membru nou
Din: Braila
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 19
|
|
Pai la mine se aprine becul rosu care-mi arata ca e pe GPL si led-ul galben de care ai zis...Si dupa 5 min se aprinde si led-ul verde care-mi zice sa pornesc...Dar undeori cum pun contactu,uneori se aprinde...Am laut alt buton si merge...Am dat-o pe BENZINA sa nu mai am probleme...Pe benzina la sfert porneste...Acum sta in garaj masina )
|
|
pus acum 10 ani |
|
tavi_dacia1100
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
|
|
Bine ca s-a rezolvat problema, eu in continuare am probleme cu instalatia vietii... Ieri am consumat tot gazul si acum am facut plinul, dar de altundeva. Culmea e ca se tureaza mai bine si sta la relanti, dar la rece tot omor electromotorul pana o ia. Acum cativa ani pornea si la -10 grade la sfert de cheie pe gaz, iar in cateva minute era cald motorul si mergea ceas. Cei care ati mai avut probleme de genul asta, cum le-ati rezolvat?
_______________________________________ COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi
|
|
pus acum 10 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
tavi_dacia1100 a scris:
Bine ca s-a rezolvat problema, eu in continuare am probleme cu instalatia vietii... Ieri am consumat tot gazul si acum am facut plinul, dar de altundeva. Culmea e ca se tureaza mai bine si sta la relanti, dar la rece tot omor electromotorul pana o ia. Acum cativa ani pornea si la -10 grade la sfert de cheie pe gaz, iar in cateva minute era cald motorul si mergea ceas. Cei care ati mai avut probleme de genul asta, cum le-ati rezolvat? |
Tine strict de reglajele masinii.Daca aprinderea,carburatia pe benzina sunt bune,va merge bine si pe gaz.Daca posesorul se incapataneaza sa porneasca masina direct pe gaz si masina nu este reglata corespunzator,gpl-ul ingheata pe stutul care este comandat de membrana de cauciuc si atunci,normal ca dai la cheie de ti se uraste.de aceea se porneste intai pe benzina,se incalzeste plamanul si atunci fenomenul sus amintit nu mai apare.Sau alta greseala,se porneste direct pe gaz,dupa care se opreste.Dupa pornirea pe gaz,se asteapta cca 2-3 minute si dupa aceea se poate opri motorul.La o instalatie veche si uzata,de obicei se blocheaza supapa amintita mai sus si ori nu mai da deloc gaz,ori inunda admisia cu gpl si exista pericolul de BUM,chiar daca se ia contactul,pentru ca tot continutul de gaz,din plaman se goleste in admisie sub forma de vapori.In plaman intra lichid,iar in admisie intra sub forma de vapori
|
|
pus acum 10 ani |
|