CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
GeorgianaIoana pe Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 63 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Discutii libere / posesorii de wartburg o intrebare! Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
Am gasit sa cumpar un wartburg 1000,unde au probleme aceste masini,sa stiu daca mai are potential,precizez ca mosulica pe langa masina are aelemente de tablarie noi si un motor nou,pretul pe tot este de 10 mil,se merita,chiar daca masina este mai ''epava''?

_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1016
Cu un W1000 (311) care tracta prima rulota executata artizanal in Romania , incarcata cu toate cele necesare (500kg) + 3 canistre de 20 litri cu benzina si 4 persoane am fost in Bulgaria urmatorul an in Yugoslavia , celalalt an in Turcia si in urmatorul an in Italia , fara probleme .
Planetarele cu cruci stiu ca erau cam fragile iar axul pe fata trebuia strans bine pe con .
Auto il modificasem pe 12V cu alternator , iar pornirea la rece era pe baza de turnat carburant prin un capac de pe carburator .

Modificat de Liviu M (acum 11 ani)


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 11 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675

Liviu M a scris:

Cu un W1000 (311) care tracta prima rulota executata artizanal in Romania , incarcata cu toate cele necesare (500kg) + 3 canistre de 20 litri cu benzina si 4 persoane am fost in Bulgaria urmatorul an in Yugoslavia , celalalt an in Turcia si in urmatorul an in Italia , fara probleme .
Planetarele cu cruci stiu ca erau cam fragile iar axul pe fata trebuia strans bine pe con .
Auto il modificasem pe 12V cu alternator , iar pornirea la rece era pe baza de turnat carburant prin un capac de pe carburator .

Am inteles,daca il voi achizitina vreau sa ii schimb motorul,sa existe probleme,astept pareri,poate cineva a facut schimbari...


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
O parere ar fi aceea ca mi se pare o idee proasta sa-i schimbi motorul, mai ales daca spui ca fostul proprietar are si un motor nou.  Sau cel putin nu pana cand nu te-ai lamurit cum e cu motorul original, nu ai mers cu el un pic sa-ti faci o parere.

pus acum 11 ani
   
motanualb
Membru Senior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 491
poate te inspira



_______________________________________
I don't mind dust , I do mind rust!

pus acum 11 ani
   
cyBORG
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1117
E pomana la 1.000 lei...

Cea mai proasta idee sa incepi sa schimbi fara sa fie defect ceva..

Sa intelegem ca vrei sa il faci pentru carat, taxi si dinastea zilnice??

Daca nu esti sigur ca il vei pastra asa cum e, vinde-mi-l mie --care am experientza cu astea in doi timpi, ca asta lucrez in timpul liber.

...Acte are?


pus acum 11 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675

cyBORG a scris:

E pomana la 1.000 lei...

Cea mai proasta idee sa incepi sa schimbi fara sa fie defect ceva..

Sa intelegem ca vrei sa il faci pentru carat, taxi si dinastea zilnice??

Daca nu esti sigur ca il vei pastra asa cum e, vinde-mi-l mie --care am experientza cu astea in doi timpi, ca asta lucrez in timpul liber.

...Acte are?

Momentan nu il vand,m-am indragostit de el,motorul ala este criminal,merge 5 min si stai sa ii cureti bujiile 10 min,fumul care il ''tai cu cutitul''

Acte sunt,dar probleme,proprietar de pe carte decedat,impozit la zi si cartea este cam ''pierduta'',maine ma duc sa rastalmacesc casa omului dupa cartea de identitate.


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
cyBORG
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1117
Pai daca se uda bujiile, e plutitor pe deschis, sau soc tras ori blocat, aprindere dereglata, bujii alta cifra termica..
Si benzina veche?? ulei prea mult??


pus acum 11 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675

cyBORG a scris:

Pai daca se uda bujiile, e plutitor pe deschis, sau soc tras ori blocat, aprindere dereglata, bujii alta cifra termica..
Si benzina veche?? ulei prea mult??



Masina stata de 7 ani,benzina de 7 ani

Este normal dupa atata timp ca aprinderea sa fie ''dereglata''

Daca voi avea probleme chem cativa rabantisti(mecanici) si imi va regla motorul ''ca nou''

Daca nu gasesc cartea,se mai poate face alta,care ar fi costuriile?


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
draku
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 137
curata bine contactele bobinelor de inductie
si in general toate contactele ce tin de sistemul de aprindere (platini, fise la bujii, etc)
asta e "boala" lor, cum se zice, dar odata pus la punct, merge fara probleme
eu de cand am Barkasul (acelasi motor) nu am reusit sa inec motorul niciodata


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 11 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Verifica compresia, verifica tot ce tine de aprindere dupa cum au zis si antevorbitorii mei, pune niste bujii noi cu cifra termica corespunzatoare (aici pot sa intervina colegii) eu bazat pe codurile de la Bosch ti-as recomanda un W8AC  (atat se pune si la VW Broscuta ce are o rata de compresie ceva mai mica din fabrica), eventual un W10AC daca motorul e mai uzat.
Vezi si reglajul carburatorului, fie la cuiul poantou dupa cum s-a mai zis, fie per total, sa nu fie amestecul reglat bogat la relanti si in general.

Good luck.


pus acum 11 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
Va multumesc pt sfaturi,in weekend ma apuc si mesteresc ei il fac boboc,schimb ce este de schimbat,curatat..

Ma apuc de curatat interiorul,desfacut,spalat/curatit si vazut sistemul de iluminare,montare proiector galben si cam atat..

Voi face o filmare sa ii auzit glasul.


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
marcu1
Membru Senior

Din: provita / Prahova
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 6442
"..verifica compresia la motor in 2 timpi ... "   
Mare perla






  Mai bine ii cumperi 3 platine noi + 3 condensatori noi.
E obligatoriu sa ai un subler cu tija pt adancime , ii reglezi aprinderea ca la carte si nu mai ai treaba cu ea.
Foloseste ulei pt amenstec de calitate .Shell sau Agip si nu o sa mai scoata fum.

Modificat de marcu1 (acum 11 ani)


_______________________________________
Pentru info/piese/detalii/comenzi
0723853555

--------------------------------------------------------
Livrare GRATUITA oriunde in tara pentru plata in cont bancar ! !
Valabil pentru orice cantitate , indiferent de volum.

pus acum 11 ani
   
draku
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 137
Bosch W7AC sunt bujiile echivalente ca cifra termica pt motor
aprinderea se regleaza la 3,58 mm inainte de PMS
si verifica sa functioneze toti cei 3 cilindri
daca unul nu functioneaza (motorul totusi merge, dar fara putere) iti da combustibil pe galeria de evacuare si cand aceasta se incinge, arde uleiul din benzina si scoate fum ca o fumigena
iti spune unul care a patit-o


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 11 ani
   
draku
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 137
Bosch W7AC sunt bujiile echivalente ca cifra termica pt motor
aprinderea se regleaza la 3,58 mm inainte de PMS
si verifica sa functioneze toti cei 3 cilindri
daca unul nu functioneaza (motorul totusi merge, dar fara putere) iti da combustibil pe galeria de evacuare si cand aceasta se incinge, arde uleiul din benzina si scoate fum ca o fumigena
iti spune unul care a patit-o


_______________________________________
Eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj...

pus acum 11 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Marcu - existenta ta ar trebui sanctionata prin lege.

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la