CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Naty777 pe Simpatie
Femeie
19 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 60 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Inlocuire motor wartburg 311 in 4 timpi,ce motor ar putea fi pus pe el Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
Ce motor ar merge inlocuit pe cel original,vreau ceva in 4 timpi,a facut cineva aceasta modificare,daca da as dori niste detalii,ce motor s-a pus si modificariile care s-au facut?!

_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
De Vw Polo 1300. In perioada 1988-1990 s-au montat din fabrica astfel de motoare.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
cyBORG
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1117
Pe Wartburg s'au pus doar de GOLF1 de 1,3 din fabrica.. polo avea 1,1 si era pus pe Trabant (pana in ''91).

De pus, (presupun ca vrei sa inlocuiesti un doi timpi cu un patru timpi..) merge cam orice motor mai vechi si ,,clasic'' - De Dacie 1300, de Passat-primele modele, de Golf1.. Nu cred ca merg ,,astea noile'' - cu injectii si alea.
Trebuie FLANSHA insa. Daca vrei sa pastrezi cutia  originala.

Insa cutia lui e pentru motor DE TURATIE MARE.
Poti schimba si cutia..

..Bani destui sa fie, ca ateliere..

Desigur, daca ,,te tine punga'', poti sa pui si motor cu injectie, si cu turbo.


pus acum 11 ani
   
Mihai wartburgist
Membru Senior

Din: Ploiesti-Prahova
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 299

cyBORG a scris:

Pe Wartburg s'au pus doar de GOLF1 de 1,3 din fabrica.. polo avea 1,1 si era pus pe Trabant (pana in ''91).

hi:

E putin wrong ce a spus Saiborgu' !

Pe Wartburg 1.3  s-a montat motor IFA , 1272 cmc "aproape identic " cu cel de VW.Cate Wartburg si Trabi originale am vazut , nu am gasit pe nici unul semnul de VW .Piesele au fost facute in fabricile est-germane cu acordul grupului VW dar numai cu inscriptii IFA.


Asta pentru ca ani de zile proiectantii DDR-sti au facut motoare in patru timpi dar din considerente URSS-iste au ramas la stadiul de prototip.Le-a iesit o combinatie clocita prin '84-'86 sa fabrice pentru VW blocuri motor la uzina din Karl-Marx Stadt actualul Chemnitz, oras cu traditie industriala (vezi fabricile de biciclete Diamant si Barkas ).Poate datorita faptului ca nenea Gorby a lasat latul slab a fost posibil upgrade-ul acesta .
Treaba asta cu motoarele de 4 t s-a pornit in 1988 si la Trabant cat si la Barkas, la Wartburg a fost modificat sasiul , ca sa incapa motorul montat transversal adica pus " de-a curmezisul" , si s-au facut o multime de modificari fata de modelul de baza de Wartburg 353.

In 1991 in luna aprilie cu mii de "multumiri " adresate lui Helmut Khol s-a cam pus capac a ce mai ramasese din industria auto RDG-iste .

Acum sa trecem la subiect: am vazut Wartburg 1000 cu motoare de Dacia dar cutie de viteze acelasi model cu patru trepte cat si cu cinci.Numai ca  trebuie taiat si sudat sasiul , radiatorul de racire trebuie "potrivit" in spate , batai de cap cu planetarele si alte cele .Acum douazeci de ani era un tuning bine vazut priceputii in ale Daciei , dar pentru o masina care maine-poimaine face jumate de secol ar fi pacat .

Am vrut sa pun o caroserie de 311 pe sasiu de 1.3 dar am renuntat .Trebuia traforat din contraaripi , latita caroseria etc .

Am un Barkas cu motor de Dacia , peste 80 km/h turezi motorul de il zapacesti, deja strang piese sa-l readuc la starea originala .


pus acum 11 ani
   
cyBORG
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1117
,,Gresit'' nu prea e, din moment ce e acelasi motor numai ca are alta sigla..
Delcoul- vazui ca e la fel.. Aprinderea- modulul, e la fel (eu am pus de warbi la Bus si e ok..) ..dar.. astea sunt detalii.. Toata lumea stie ca ala e de golf unu.. =D
Jmecheria cu motoru' in patru timpi e ca poti sa-i pui GPL. .. In oras poate fi folosit ok, cu aceeasi cutie..  N'apuci sa-l turezi prea tare ca vine un stop, o intresectie, o.. ceva..
Cine tine sa o modifice si are cu ce.. poate..
Vorba unui amic -broscar  ,,face altzii avioane si n'om face noi asa chestie...''




Lat edit- acu' presupun ca o sa-mi zici ca nici ala de 1-1 de pe trabant NU e de POLO ci e de.. IFA..  


pus acum 11 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48322
Trebuie lasat motorul original.
Stiu pe unii, care au pus motor de Dacie sau de Vw diesel pe Barkas, dar  rapoartele de la cutie sunt proiectate pentru motorul de Warburg, iar cu alte motoare  nu se comporta bine.
Motoarele de Warburg au fost destul de sprintene si nepretentioase.
Dezavantajul ar fi consumul mare de benzina, si ca trebuie alimentata cu amestec.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 11 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
Este o masina veche,dar sunt mari dezavantaje ale motorului original,eu vreau o modificare ''usoara'',ideia mea este sa pun un motor de dacia 1100 pe care il am in garaj,daca va necesiga sa tai din sasiu renunt,motorul de vw polo vine bine pe sasiu,adica fara mari modificari?

_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
cyBORG
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1117
Am fost un tampit, -vorba lu' Bobu' (emil..) pentru ca am scris mai sus- n'am vazut ca e vorba de un 311   
Ce ziceam noi e pentru W 353!!!   la 311 NIMIC nu se potriveste in locul ala- daca e modelul pe care-l stiu, motorul e pus INVERS, adica cum e la R16, spre bord.. - si cutia inainte.
..apoi.. nu cred c'o sa-l omologheze nimeni...

Deci acolo  nu intra nimic altceva in locul unui ,,trei cilindri'' clasic.


pus acum 11 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675

cyBORG a scris:

Am fost un tampit, -vorba lu' Bobu' (emil..) pentru ca am scris mai sus- n'am vazut ca e vorba de un 311   
Ce ziceam noi e pentru W 353!!!   la 311 NIMIC nu se potriveste in locul ala- daca e modelul pe care-l stiu, motorul e pus INVERS, adica cum e la R16, spre bord.. - si cutia inainte.
..apoi.. nu cred c'o sa-l omologheze nimeni...

Deci acolo  nu intra nimic altceva in locul unui ,,trei cilindri'' clasic.

Pun motor de utb in 3 pistoane ),deci greu de modificat?daca nu se poate il las asa..


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
Mihai wartburgist
Membru Senior

Din: Ploiesti-Prahova
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 299
Aoleu Liviule !

Masina din topic este un Wartburg 312 .

Nici un Wartburg de serie propulsat  2T, facut inca de la inceputuri  din 1955 si pana la sfarsit nu a avut cutia inainte si motorul spre sofer .

Motor si cutie de 353 intra perfect in sasiul de 311 ,invers nu , bineinteles cu adaptarile de rigoare la mecanismul schimbatorului , planetare, admisie si instalatia de racire.


pus acum 11 ani
   
cyBORG
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1117
Colegu', cred ca n'ai vazut tu ce-am vazut eu.

1-Topicul; zice de W 311, ia vezi.

2- sunt sigur ca am vazut W vechi cu motorul DUPA cutie, pus spre bord. SIGUR.
O sa caut poze.

3- nu stiu cum, dar eu zic ca am scris CLAR- NIMIC nu se potriveste la 311- DAR nu am zis ca NU se potriveste motorul de 353..   ca motorul e aproape la fel.
Nu pricep de ce n'ai inteles ce-am scris.. Ca doar el nu zice ca vrea sa puna motor de 353, el zice DE ALT motor.. care, cum zic, n'ar intra acolo.

iti desenez faza asta pe pm.!


pus acum 11 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
Problema motorului rezolvata!

Acum durerea mare sunt praguriile,nu stiu cum arata sa fac un model.

Mihai te rog cand poti fa-mi si mie niste poze la praguri sa vad cum arata,ca vreau sa ma apuc de el,sa fac tablaria si dupa mecanica.


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
cyBORG
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1117

Mihai wartburgist a scris:

Aoleu Liviule !

Masina din topic este un Wartburg 312 .

Nici un Wartburg de serie propulsat  2T, facut inca de la inceputuri  din 1955 si pana la sfarsit nu a avut cutia inainte si motorul spre sofer .



Am cautat si este cum zici-  DAR  m'a indus in eroare faptul ca radiatorul si elicea sunt spre motor.
Am vazut chestia asta demult-demult si.. uitasem.

inlocuire motor wartburg 311 timpi,ce motor putea pus mihai liviule masina din topic este wartburg

40.5KB


pus acum 11 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675

cyBORG a scris:


Mihai wartburgist a scris:

Aoleu Liviule !

Masina din topic este un Wartburg 312 .

Nici un Wartburg de serie propulsat  2T, facut inca de la inceputuri  din 1955 si pana la sfarsit nu a avut cutia inainte si motorul spre sofer .



Am cautat si este cum zici-  DAR  m'a indus in eroare faptul ca radiatorul si elicea sunt spre motor.
Am vazut chestia asta demult-demult si.. uitasem.

Acesta este motorul original,o sa stau intr-o zi sa il bibilesc,curatat carburator,buji,platini,aprinderea verificata,benzina si 3 metri de fum pe toba.
Singurul lucru care ma ''doare'' sunt praguriile sa vad cum le vou face,voi cauta niste tabla de inox,daca tot ma apuc.
Zilele care urmeaza voi aduce si un trabant acasa,cam ''zapacit''dar se face.


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
cyBORG
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1117
->pentru praguri din galvanizata- groase, sau posibil din inox, e un coleg trabantist..
sa-l intreb?

Mie mi-a facut unele GROASE pt. volvo.


pus acum 11 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675

cyBORG a scris:

->pentru praguri din galvanizata- groase, sau posibil din inox, e un coleg trabantist..
sa-l intreb?

Mie mi-a facut unele GROASE pt. volvo.

Il poti intreba,orice ajutor imi este de folosinta,daca poti sa imi trimiti numarul de telefon pe privat al prietenului tau sa discut niste detalii.


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675
Au inceput sa imi placa masiniile in 2T,astazi m-am ales cu un trabant,la schimb cu o masina de spalat arata la tabla super,motorul cred ca necesita un set de segmenti si o baterie,astept sa il pornesc zilele aceastea,sa vina caldura,ca de ploi mi s-a luat...

Traanturiile se pot certifica ca ''vechicul istoric''?


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
cyBORG
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1117
NU.

..ca NU au 30 de ani de la oprirea fabricatiei..


pus acum 11 ani
   
sorin100
Membru Senior

Din: pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3675

cyBORG a scris:

NU.

..ca NU au 30 de ani de la oprirea fabricatiei..

Asta este,ma apuc de mici modificari,jante dublate,suspensie low si mai vedem.


_______________________________________
m461 '74 under construction
2x dacia 1100
1300 '71 epoca
gaz 69A

pus acum 11 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la