CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
GeorgianaBC la Simpatie.ro
Femeie
23 ani
Bacau
cauta Barbat
28 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / repartitor fráná Dacia 1300 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
As ruga colegii care sunt "acasá " in Dacia 1300 pre 75 sá-mi spuná cum se numeste oficial piesa aceea de fontá turnatá fixatá pe puntea spate care reepartizeazá lichidul de fráná spre cele 2 roti spate si mai are un racord flexibil pt repartitorul fixat pe planseul caroseriei care are rol de a mári efectul fránei la masina incárcatá ....( in pozá se vede doar la marginea acesteia si e galvanizatá cu Cadmiu in cul.galbená .
Nu stiu sigur dacá e repartitor de fráná sau altceva.
Anexez o pozá cu piesa respectivá.
De asemenea m-ar interesa dacá se mai poate procura de undeva ? Magazin,anunturi cu piese etc....
Are un filet rupt in interior de aceea nu mai pot racorda teava fránei la roata dreaptá fiindcá trage aer fals ......
Multumesc anticipat ptr ajutor.

repartitor fráná dacia 1300 ruga colegii care sunt " dacia 1300 pre sá-mi spuná cum numeste

39.6KB

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
De ce nu scoateti filetul ala rupt?

_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

tavi_dacia1100 a scris:

De ce nu scoateti filetul ala rupt?

Este vorba de FRÁNÁ , nu fac niciodatá compromisuri la acest capitol ! Mai bine renunt la piesá decát sá fac cárpáceli care reprezintá un risc in siguranta mea si a familiei , nemaivorbind despre verificarea ITP ....
   


pus acum 10 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
De la Mondiru citire:

repartitor fráná dacia 1300 mondiru citire:

50.8KB


pus acum 10 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176

cv2adi a scris:


tavi_dacia1100 a scris:

De ce nu scoateti filetul ala rupt?

Este vorba de FRÁNÁ , nu fac niciodatá compromisuri la acest capitol ! Mai bine renunt la piesá decát sá fac cárpáceli care reprezintá un risc in siguranta mea si a familiei , nemaivorbind despre verificarea ITP ....
   

Nu vad care e compromisul. Daca se poate repara, de ce sa nu o reparati?

Modificat de tavi_dacia1100 (acum 10 ani)


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 10 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1923
Adi, cauta mai bine in piesele de la mine, ar trebui sa fie acolo, nou si de acum zeci de ani.

pus acum 10 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
Se mai gaseste de vanzare,e cam 40lei/bucata.

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc TOV ptr schemá si impártásirea denumirii oficiale ! Acum deja stiu ce sá caut
Din pácate ieri am gásit pe bestauto aproape tot ce-mi trebuie insá de aceastá piesá n-am dat nicáieri.
Azi voi mai incerca sá caut pe internet.
Cátáline, multumesc mult pt idee, am sá má uit mai detaliat, dacá nu, má pun pe cáutate .....
Multumesc incá o datá tuturor colegilor pt ajutor.      


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Piesa noua nu vei gasi nicaieri, ca ala se livra imprteuna cu puntea spate si nu se gasea separat. Nu se gasea nici pe vremea cand daciile erau la putere si nici acuma nu se gaseste. Doar daca gasesti o punte spate rupta, de pa care s-o dai jos.
Ala din aluminiu de la Skoda, nu-i idee buna, ca sa infiletezi racord din fier in aluminiu, nu cred ca rezista prea bine piesa din aliminiu. Cei de la Skoda au totdeauna idei din astea, cum a fost si chiulasa de fonta pusa peste blocul de aluminiu, dupa care se duceau rand pe rand filetele.
Insa poti face o alte chestie. Iei o bara patrata de bronz, mare cat piesa aia care se gasesc la depozitele de constructii, si o dici la un strungar ca sa dea cele doua gauri sub gorma de cruce si sa bage filetele in ea.
Se poate face la orice strungar, care are un strung si o freza.
Numai sa fie bronz simplu, nu bronz grafitat.
Ala o sa reziste inca 50 de  ani!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

ydaniel a scris:

Se mai gaseste de vanzare,e cam 40lei/bucata.

Unde? Ca eu nu vazusem niciodata separat de punte!
La R15-le verde am avut aceasi problema ca si Adi, dar nu se gasea, noroc ca aveam puntea aia de rezerva de la Fuego si l-am luat de pe ala.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Adi, mare atentie! La Dacia ai fost doua tipuri de conducte de frana, cu doua tipuri de filete avand pasi diferiti dar foarte asemanatori. Daca pui racord cu filet fin la ala cu pas mai mare si invers, atunci nu mai poti strange ca lumea racordul si va curge lichid prin racord!
Ai grija si probeaza-le separat pe fiecare si verifica pasul filetului la conducta noua, sa fie exact identic cu cea de pe conducte veche, ca altfel strici toate filetele atat la pompa de frana cat si la etrieri si cilindri receptori.
Mare atentie! Sa nu faci nimica, pana nu compari pasul filetelor si nu le probezi prealabil!
Daca ai pus conducta noua, atunci pun pariu ca de aia s-o stricat filetul la T-ul ala, ca ai montat un racord cu filet diferit!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multam fain de atentionare, nu stiam cá-s filete diferite .....
Eu am másurat pe masina mea filete de 8x1 la racorduri, sper sá gásesc si pompá centralá de fráná si repartitor plus racord cu 3 cái cu acest tip de filet.      


pus acum 10 ani
   
lica_lkw
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 262
Poate 10x1 nu 8X1

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

lica_lkw a scris:

Poate 10x1 nu 8X1

Da, scuze aveti perfectá dreptate, 10 x 1 este filetul pe care l-am másurat.
Multumesc    


pus acum 10 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la