CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: crazygirl pe Simpatie
| Femeie 22 ani Buzau cauta Barbat 26 - 80 ani |
|
fiatsport99
Membru Junior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 88
|
|
Buna. Am nevoie de un sfat privind acoperirea unor piese de aluminiu, dupa ce le-am sablat. Suprafata dupa sablare este gri mata si mai inchisa decit la o piesa noua.Este de asemenea cam aspra si se murdareste repede.M-am gindit sa caut un lac care sa o protejeze ,dar aspectul nu iese deschis ca la o piesa noua.Ma poate ajuta cineva cu sfaturi ?.Multumesc anticipat.
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Polisheaza-l pana iese lucois. Ei, daca l-ai vedea pe Robi Molnar, asta cu motoretele, ce minuni face cu piesele de aluminiu, are rabdare de chinez!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
mer_se280
Membru Senior
Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
|
|
Piesele din aluminiu care au fost sablate nu se pot polisha oglinda findca suprafata este aspra precum a mentionat si colegul fiatsport99.
Uite un exemplu...am polishat capacele de la oglinzi care sunt din aluminiu. In prima faza am indepartat vopseaua originala, dupa care am slefuit in trei etape cu hartie abraziva incepand de la 400 - 600- 800 dupa care am continuat polisharea cu discuri de panza si pasla si binenteles cu ajutorul a doua feluri de paste pentru polishat cu diferite granulatii!
Modificat de mer_se280 (acum 10 ani)
_______________________________________ Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change".
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Se pot polisha piesele sablate, doar ca trebuie sa incepi cu granulatie putin mai dura, apoi tot mai fina,pana scoti luciu oglinda. Dar ar fi mai usor de vopsit. Am vazut jante de aliaj sablate, care aratau urat si granulat, dar dupa vopsire au iesit foarte bine.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
mer_se280
Membru Senior
Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
|
|
Perfect deacord cu tine...dar la o piesa sablata ai de lucru de doua ori mai mult decat la una nesablata...aici ma refer la polishare!
Piesele care urmeaza a fi vopsite se pot sabla linistit!
P.S. Cand am achizitionat sculele si pasta pentru polishat, am fost atentionat ca piesele pe care doresc sa le polishez sa nu le sablez!
Stima
_______________________________________ Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change".
|
|
pus acum 10 ani |
|