CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
crazygirl pe Simpatie
Femeie
22 ani
Buzau
cauta Barbat
26 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / aluminiu sablat Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
fiatsport99
Membru Junior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 88
Buna.
Am nevoie de un sfat privind acoperirea unor piese de aluminiu, dupa ce  le-am sablat.
Suprafata dupa sablare este gri mata  si mai inchisa decit la o piesa noua.Este de asemenea cam aspra si se murdareste repede.M-am gindit sa caut un lac care sa o protejeze ,dar aspectul nu iese deschis ca la o piesa noua.Ma poate ajuta cineva cu sfaturi ?.Multumesc  anticipat.


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Polisheaza-l pana iese lucois.
Ei, daca l-ai vedea pe Robi Molnar, asta cu motoretele, ce minuni face cu piesele de aluminiu, are rabdare de chinez!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Piesele din aluminiu care au fost sablate nu se pot polisha oglinda findca suprafata este aspra precum a mentionat si colegul fiatsport99.

Uite un exemplu...am polishat capacele de la oglinzi care sunt din aluminiu. In prima faza am indepartat vopseaua originala, dupa care am slefuit in trei etape cu hartie abraziva incepand de la 400 - 600- 800 dupa care am continuat polisharea cu discuri de panza si pasla si binenteles cu ajutorul a doua feluri de paste pentru polishat cu diferite granulatii!

















Modificat de mer_se280 (acum 10 ani)


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Se pot polisha piesele sablate, doar ca trebuie sa incepi cu granulatie putin mai dura, apoi tot mai fina,pana scoti luciu oglinda.
Dar ar fi mai usor de vopsit. Am vazut jante de aliaj sablate, care aratau urat si granulat, dar dupa vopsire au iesit foarte bine.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
mer_se280
Membru Senior

Din: Zalau
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 386
Perfect deacord cu tine...dar la o piesa sablata ai de lucru de doua ori mai mult decat la una nesablata...aici ma refer la polishare!

Piesele care urmeaza a fi vopsite se pot sabla linistit!


P.S. Cand am achizitionat sculele si pasta pentru polishat, am fost atentionat ca piesele pe care doresc sa le polishez sa nu le sablez!



Stima


_______________________________________
Bruno Sacco... “''for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and
abstract factors which undergo constant change".

pus acum 10 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la