CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: andreeadede Profile
| Femeie 24 ani Ilfov cauta Barbat 24 - 39 ani |
|
dre73
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
|
|
salut, am o problema cu relantiul si anume sta turata cand se incalzeste aprox 1200rpm.masina este un bmw e30 an 83 motor m20b20 LE JETRONIC. este ca si cum ar merge cu socul tras.are mai multi senzori pe carcasa termostatului si ma gandesc ca o fi vreunul defect si nu informeaza corect ecu despre temperatura motorului.astept orice informatie si indrumare de la cei care au avut de-a face cu aceasta injectie.multumesc anticipat
Modificat de dre73 (acum 10 ani)
|
|
pus acum 10 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
Ai un surub de reglaj in galerie, se regleaza la cald relantiul corect, daca dupa aceea moare la rece, curata intii regulatorul de incalzire se actioneza intre cele 2 furtune subtiri de aer, daca nu rezolvi nimic, va trebui sa-l schimbi
|
|
pus acum 10 ani |
|
dre73
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
|
|
salutare,care-i regulatorul de incalzire?si unde e surubul ala?cel de pe clapeta?asta de sub galerie ce rol are intra 4 furtune in ea.
48.7KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
dre73
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
dre73
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
Surubul de reglaj ar trebui sa fie in piesa aia cu 2 furtune de aer, localizata sub injectorul de pornire din galerie, de deasupra capacului culbutori, pozitionat cumva pe sub capsula aia de linistire, in lungul masinii. Piesa cu 4 furtune 2 de apa si 2 de aer este chiar regulatorul de aer - cind este rece deschide aerul adica motorul sta turat cam la 1200rot/min, cind se incalzeste de la antigelul ce circula pe acolo, micsoreaza sectiunea de comunicare pina aproape o inchide adica motorul revine la relanti normal
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Vezi sa nu fie infundata circuitul de preincalzire si din aceasta cauza sa nu mai circule atigelul. Se mai intampla din cauza depunerilor din circuitul de racire.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
Levo
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 227
|
|
Oldman are dreptate. Totusi, inainte de a umbla la surubul de reglaj de sus (care este un surub cu cap foarte mare, spre parbriz, in cilindrul in care este montat si al 7.-lea injector), da jos regulatorul. Eu am avut 3 buc., toate erau ori blocate, ori infundate. Le-am curatat pe toate (depuneri mici sau mari in partea unde circula antigelul), apoi am facut un test cu apa fierbinte. Am reusit sa conving unul singur sa functioneze asaca l-am si pus sus.
Poze de la altii:
Mare atentie si la furtune de admisie si vacum vechi/mancate/crapate, ca si de acolo poti avea tot feluri de probleme ciudate cu relantiul.
Senzorii de pe termostat se pot masura cu multimetrul, daca vrei iti caut valorile exacte.
_______________________________________ 1984 BMW 520i - E28 x1.5 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
|
|
pus acum 10 ani |
|
dre73
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
|
|
deci piesa cu 4 furtune este regulatorul de relanti,o sa-l bag in apa fiarta sa vad daca lucreaza desi dupa cum l-am vazut inauntru e cam blocat.asa este Levo furtunele sunt imbatranite foarte rigide coapte si sunt si multe.nu as vrea sa schimb injectia asta si de-aia incerc s-o fac sa mearga in parametri daca nu reusesc ii pun motronic desi repet as vrea s-o pastrez cat mai aproape de original.azi am reglat jocul la culbutori i-am facut toti 0,25 si am dat cureaua de distributie jos ca s-o schimb si ce am observat e ca pinionul de la axul cu came e de tabla nu e turnat cum e la alte masini.din ce am citit ar trebui schimbat la fel si cel care antreneaza delcoul.cel de la delco l-am gasit la un prieten sa vad cum fac cu cel de la axa.Levo te rog sa cauti valorile pentru senzori ca sa-i verific si iau toate variantele prin eliminare,multumesc anticipat!
Modificat de dre73 (acum 10 ani)
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Pune-i carburator de E12 sau E21 si ai scapat de belele. In acte oricum apare ca si noneuro, deci totuna daca o ai pe injectie sau pe carburator.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
Levo
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 227
|
|
dre73 a scris:
deci piesa cu 4 furtune este regulatorul de relanti,o sa-l bag in apa fiarta sa vad daca lucreaza desi dupa cum l-am vazut inauntru e cam blocat.asa este Levo furtunele sunt imbatranite foarte rigide coapte si sunt si multe.nu as vrea sa schimb injectia asta si de-aia incerc s-o fac sa mearga in parametri daca nu reusesc ii pun motronic desi repet as vrea s-o pastrez cat mai aproape de original.azi am reglat jocul la culbutori i-am facut toti 0,25 si am dat cureaua de distributie jos ca s-o schimb si ce am observat e ca pinionul de la axul cu came e de tabla nu e turnat cum e la alte masini.din ce am citit ar trebui schimbat la fel si cel care antreneaza delcoul.cel de la delco l-am gasit la un prieten sa vad cum fac cu cel de la axa.Levo te rog sa cauti valorile pentru senzori ca sa-i verific si iau toate variantele prin eliminare,multumesc anticipat! |
Ai de lucru un pic. Eu am facut treaba asta anul trecut. Am luat toti senzorii pe rand, le-am masurat, le-am schimbat unde era cazul. Am facut rost de schema furtunelor de aer si vacum, le-am luat pe rand la verificat si le-am repus in forma originala si unde a trebuit am schimbat din ele. Iti dai seama ca si la mine e imbatranit tot. Pierderea de vacum si aerul fals sunt printre cele mai comune probleme intalnite la motoarele astea din cate am citit! Nu este usor sa pui L-Jet-ul la punct si nimeni nu se baga. Trebuie sa-l faci singur (tocmai de asta a trebuit sa invat eu ce si cum). DAR se poate!
Astept de la tine un mesaj privat cu o adresa de email sa-ti trimit documentatie, linkuri, poze, etc.
Modificat de Levo (acum 10 ani)
_______________________________________ 1984 BMW 520i - E28 x1.5 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
|
|
pus acum 10 ani |
|
dre73
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
|
|
am trimis pm,iti multumesc si o sa te mai deranjez cu diferite intrebari.astept mail de la tine
|
|
pus acum 10 ani |
|
Levo
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 227
|
|
Ai un raspuns pe mail. Scuze de intarziere.
Totusi, eu propun sa scrii si aici pe forum ce progrese faci, sa vada toata lumea.
Bafta!
_______________________________________ 1984 BMW 520i - E28 x1.5 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
|
|
pus acum 10 ani |
|
dre73
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
|
|
da sigur asa intentionez o sa scriu pe parcurs ce rezolv diferite probleme intalnite.iti multumesc pentru sprijinul acordat pana acum toti cu care am mai vorbit au zis sa renunt ca jetronicul e foarte greu si complicat de "reparat".
|
|
pus acum 10 ani |
|
dre73
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
|
|
am gasit un regulator si l-am probat in apa firbinte si inchide dar nu de tot.intrebare trebuie sa inchide total?daca strang furtunul de aer cu mana relantiul scade in functie de cat il strangulez.
Levo a scris:
Oldman are dreptate. Totusi, inainte de a umbla la surubul de reglaj de sus (care este un surub cu cap foarte mare, spre parbriz, in cilindrul in care este montat si al 7.-lea injector), da jos regulatorul. Eu am avut 3 buc., toate erau ori blocate, ori infundate. Le-am curatat pe toate (depuneri mici sau mari in partea unde circula antigelul), apoi am facut un test cu apa fierbinte. Am reusit sa conving unul singur sa functioneze asaca l-am si pus sus.
Poze de la altii:
Mare atentie si la furtune de admisie si vacum vechi/mancate/crapate, ca si de acolo poti avea tot feluri de probleme ciudate cu relantiul.
Senzorii de pe termostat se pot masura cu multimetrul, daca vrei iti caut valorile exacte. |
|
|
pus acum 10 ani |
|
Levo
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 227
|
|
Se pare ca nu trebuie sa se incida chiar 100%. La mine se inchide cam la fel ca in poza din link.
_______________________________________ 1984 BMW 520i - E28 x1.5 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
|
|
pus acum 10 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
Nu trebuie sa se inchida de tot, la cald ajustezi relantiul din surubul de pe galerie pe undeva in jur de 800rot /min, daca regulatorul e ok, la rece vei avea un relanti intre 1000 si un pic pina pe la 1mie 3-4 sute, functie de temperatura exterioara, cind regulatorul e mai obosit, il pacalesti din reglajul la cald - daca motorul e in stare f buna poti merge de la aprox 600rot/min pina pe la 900 si ceva.
|
|
pus acum 10 ani |
|
dre73
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2031
|
|
va multumesc oldman si levo pentru raspunsuri,o sa incerc si reglajul din surubul acela de sus de la injectorul de pornire la rece.
|
|
pus acum 10 ani |
|