CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: AlessyaDaniela pe Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 50 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
Am inceput si eu sa lucrez mai serios la masina, desi o am mai demult, tot timpul au intervenit alte cheltuieli prioritare, si proiectul de restaurare a stagnat. Pentru mine nu e un proiect "maine vreau sa fie gata"... Mi s-a spus de unii care lucreaza in domeniu, ca va fi un proiect costisitor, de ce nu iau direct un oldtimer de dincolo, si nu e nici de lucru la el. Dar unde e farmecul atunci? Acum ca e costisitor asta e ... Ma uit la cate un batran care dintr-o pensie amarata creste uneori cate un caine batran cu 3 picioare... da o gramada de bani pe medicamente doar sa-l mai tina in viata, uneori uita sa isi cumpere pentru el cele necesare. La fel si-ar putea cumpara un nou caine, sanatos, si ar reduce "investitia"...
Pozele care le-am facut inainte de a incepe se afla intr-un telefon si nu gasesc cablul de transfer, asa ca o sa sar peste pozele cand exista pe usa vopsea si chit ...
19.6KB
Modificat de xpreem (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
la partea de jos e mai mult de lucru, cum a stat in ploaie s-a strans apa in acel loc si ijn timp... totusi ce tabla era mai demult, acolo unde e rugina, poti apasa cu degetul cu forta si nu se simt "miscari". Usa aceasta a plecat deja spre reconditionat, pe marti ar trebui sa fie acasa.
29.8KB
Modificat de xpreem (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
Noile bolturile de fixare asteapta in punga cu vaselina, sa vedem pana cand. (In dreapta e boltul vechi).
21.8KB
Modificat de xpreem (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
Cam asa arata motorul
29.8KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
multe componente cu serii pe ele si sigla, atunci se cam inseriau piesele ?
32.7KB
Modificat de xpreem (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
vedere de aproape poza de mai sus
19.6KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
gemuletul de la usa, am uitat de el sa-l pun mai sus.
===
Cum pun mai multe poze in acelasi post ?
18.4KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
scaunele, la indepartarea materialului principal, am ajuns la un gen de stofa. Oare sub aceea o mai fi ceva ? hmmmmm
33.1KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Si eu sunt in aceeasi situatie cu Gaz69-ul meu Da ai dreptate, ca daca iei o masina gata restaurata, dispare toata satisfactia. Si in plus daca o faci tu cu mana ta, lucrarea fiind pecetluita cu transpiratia ta si apare o legatura intre tine si masina.
Mai multe poze pe post poti baga, daca faci albume cu 99poze.ro si le inserezi linkul pozelor in post.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Blocul motor era crapat? sau de ce este placa aia de sub galeria de evacuare prinsa cu nituri? Piese de motor unde se gasesc? Se potrivesc si piesele de Moskvici, ca au aceeasi origine?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
Misi din Cluj a scris:
Blocul motor era crapat? sau de ce este placa aia de sub galeria de evacuare prinsa cu nituri? Piese de motor unde se gasesc? Se potrivesc si piesele de Moskvici, ca au aceeasi origine? |
eu in starea asta l-am preluat, in urma cu cativa ani, probabil a fost crapat si reparat, dupa tipul de reparatie, se vede ca a avut loc cu cativa ani buni inainte.
Am dat pe el doar o vopsea pentru conservare, dar nu asta va fi finalul, mi-am facut putin de lucru in plus, cand o sa fie demontat complet..., dar atunci o sa se vada mai multe... de la cine l-am luat a zis ca l-a pornit in urma cu cativa ani, si tot el o sa se ocupe sa-l porneasca iarasi. Eu o sa ma ocup de curatirea pieselor, munca cu kromofagul, peria etc. (ce pisca kromofagul asta pe piele, atentie!!! iritant e putin spus)
alternatorul lipseste, electromotorul e in masina
potrivesc piese rusesti de pe moskvici 400 din ce stiu eu.
Modificat de xpreem (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Cred ca si de la Moskvici 403-407-408-412 se potrivesc multe piese de mecanica. Ce model este Kadett din anii 30 sau Olympia din anii 40? O poza cu masina intreaga nu ai?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
Misi din Cluj a scris:
Cred ca si de la Moskvici 403-407-408-412 se potrivesc multe piese de mecanica. Ce model este Kadett din anii 30 sau Olympia din anii 40? O poza cu masina intreaga nu ai? |
Tot am evitat sa o pun, ca are cateva tuninguri.
Am trimis poze la Opel in urma cu cativa ani (nu Opel Romania), si mi-au raspuns ca parerea lor e ca e un kadett, reconditionat in timp cu piese de pe alte opel kadett. Au fost doar 2-3 poze parca, si fara seria motor, atunci nu o stiam si nici nu se vedea sigla Opel de mizerie pe motor, doar datele de la cutia de viteze am dat. Dupa ce am tot stat pe net, eu mai mult cred ca ar fi olympia. Tre sa verific si pe la politie numarul, sa vad daca dau de ceva date acolo.
34.8KB
Modificat de xpreem (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Faza e, ca pt varsta ei, arata inca foarte bine! Totusi avea tabla foarte buna!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
xpreem a scris:
Am trimis poze la Opel in urma cu cativa ani (nu Opel Romania), si mi-au raspuns ca parerea lor e ca e un kadett, reconditionat in timp cu piese de pe alte opel kadett. Au fost doar 2-3 poze parca, si fara seria motor, atunci nu o stiam si nici nu se vedea sigla Opel de mizerie pe motor, doar datele de la cutia de viteze am dat. Dupa ce am tot stat pe net, eu mai mult cred ca ar fi olympia. Tre sa verific si pe la politie numarul, sa vad daca dau de ceva date acolo. |
Dupa cataloagele mele de oldtimere, treaba pare simpla: Opel Kadett 1936-1940 Opel Olympia 1947- 1949 Opel Olympia (facelift) 1950-1953 Dupa care in 1953 a aparut noul model de Olympia ca alta caroserie.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
Misi din Cluj a scris:
xpreem a scris:
Am trimis poze la Opel in urma cu cativa ani (nu Opel Romania), si mi-au raspuns ca parerea lor e ca e un kadett, reconditionat in timp cu piese de pe alte opel kadett. Au fost doar 2-3 poze parca, si fara seria motor, atunci nu o stiam si nici nu se vedea sigla Opel de mizerie pe motor, doar datele de la cutia de viteze am dat. Dupa ce am tot stat pe net, eu mai mult cred ca ar fi olympia. Tre sa verific si pe la politie numarul, sa vad daca dau de ceva date acolo. |
Dupa cataloagele mele de oldtimere, treaba pare simpla: Opel Kadett 1936-1940 Opel Olympia 1947- 1949 Opel Olympia (facelift) 1950-1953 Dupa care in 1953 a aparut noul model de Olympia ca alta caroserie. |
Atat am stat si eu pe net sa tot verific, faza e ca am dat peste cateva poze genul asta:
poza a 2-a
Intotdeauna mai multi ochi vad mai bine, plus ai cu mult mai mare experienta ca mine in domeniu, pentru mine e un hobby sa aduc masina asta la viata.
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Interesant! Probabil au existat si Opeluri Olympia inainte de razboi! In principiu este aceeasi masina. Kadettul era ala vechi, cand nemtii inca aveau toate sculele, iar Olympia, alea facute cu ce le-a mai ramas, dupa ce rusii au golit fabrica
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
Misi din Cluj a scris:
xpreem a scris:
Tot am evitat sa o pun, ca are cateva tuninguri.
|
Stai linistit, ca aici pe acest forum, nu suntem din aia care sa se ia de masina altora Ceea ce conteaza ca te-ai apucat de restaurat Sunt sigur ca rezultatul va fi o masinuta, frumos restaurata! |
Merci mult, sper sa o vedem vie. Cat despre tabla, m-am suit cu picioarele pe capota si aripi sa vad cum tine, nu sunt eu gras, doar 80kg, dar nu as face acelas lucru cu masina mea noua, si asta nu pentru ca s-ar zgaria vopseaua lol
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
Misi din Cluj a scris:
Interesant! Probabil au existat si Opeluri Olympia inainte de razboi! In principiu este aceeasi masina. Kadettul era ala vechi, cand nemtii inca aveau toate sculele, iar Olympia, alea facute cu ce le-a mai ramas, dupa ce rusii au golit fabrica |
Dap se pare ca in anii 37 a fost o perioada de tranzitie, cateva modele olympia seamana extrem de mult cu kadetul. Am gasit mai multe poze vechi cu opel olympia care seamana perfect cu kadett. Ce am observat in poze, la opelul Olympia model 37 capota se ridica din fata, la kadett din lateral se strange la mijloc. Asta din poze, dar nu pot trage concluzia ca ar fi fost sigur asa.
Modificat de xpreem (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
glad parau
Membru Senior
Din: Cluj-Napoca ardelean 100%
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1080
|
|
ma bag si eu cu parerea daca nu deranjez...nu pare sa seamene cu olimpiau....asta daca nu cumva sau efectuat urmatoarele modificari..un chop top...cel care il aveti dumneavoastra are plafonul mai putin inalt fata de cel din poza aia veche..si aripile mi se par mai putin umflate fata de cel vechi din poza... numai bine..
Modificat de glad parau (acum 15 ani)
_______________________________________ dacia sport fan forever....
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
La Opel nu se poate cere o adeverinta de la fabrica, cum se poate la Vw? La VW Broasca poti sa ceri o adeverinta de la fabrica si iti trimite o hartie din care aflii detalii despre masina, ziua exacta cand a parasit fabrica, unde a fost vanduta etc.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
glad parau a scris:
ma bag si eu cu parerea daca nu deranjez...nu pare sa seamene cu olimpiau....asta daca nu cumva sau efectuat urmatoarele modificari..un chop top...cel care il aveti dumneavoastra are plafonul mai putin inalt fata de cel din poza aia veche..si aripile mi se par mai putin umflate fata de cel vechi din poza... numai bine.. |
Nu deranjezi deloc, mai multe pareri pot ajuta la o concluzie.
si aici se vede ceva mai mult parca despre asemanarea olympia 37 cu opel kadett 37. Cred ca a fost o perioada de tranzitie, pana a aparut K38.
Modificat de xpreem (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
Misi din Cluj a scris:
La Opel nu se poate cere o adeverinta de la fabrica, cum se poate la Vw? La VW Broasca poti sa ceri o adeverinta de la fabrica si iti trimite o hartie din care aflii detalii despre masina, ziua exacta cand a parasit fabrica, unde a fost vanduta etc. |
Nu dau Opel asa ceva , cred ca nu mai au. Tare ma tem ca rusii nu au plecat numai cu fabrica acasa...
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Aici pare sa explice treaba! Opel Olympia OL38 era un Olympia, care arata ca un Kadett si care a fost fabricat si dupa razboi.
“The 1937-1940 Opel Olympia OL38. The Opel shown below replaced the earlier Olympia, and was known as the OL38 Olympia. Production of this car halted in 1940, although a revised version did go back into production after the war in 1947 for two further years.”
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Poze sunt si pe: Un site foarte interesant cu multe poze si documentatii
inclusiv indicatii despre codificarea seriilor de fabricatie
Pre-index of chassis and engine No: Model Year Chassis Engine Chassis numbers I really met 3200 1937 37KI K38 1938 K38- 38- K38-1807, -8589, -10506, -12819, -13357, -17816, -25167 1939 K38- 39- K38-41377 1940 K38- 40- 3300 1937 37KI- KJ38 1938 KJ38- K38- 1939 KJ38- 39- 1940 KJ38- 40-
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
Misi din Cluj a scris:
Aici pare sa explice treaba! Opel Olympia OL38 era un Olympia, care arata ca un Kadett si care a fost fabricat si dupa razboi.
“The 1937-1940 Opel Olympia OL38. The Opel shown below replaced the earlier Olympia, and was known as the OL38 Olympia. Production of this car halted in 1940, although a revised version did go back into production after the war in 1947 for two further years.” |
Da, dupa asta m-am ghidat si eu.
Cum cred eu ca este cu seria de pe motor, 37 apoi un spatiu mare si numarul 6004. Primul o fi anul, iar al doilea numarul de fabricatie motor ? De aceea vroiam sa vad Opelul lui Tudor, sa vad cam cum puneau seriile cei de la Opel, poate mai vine vreo idee. Si daca e asa cum cred eu, atunci e vorba de o masina anul 37, printre primele, iar sansele de a fi Olympia sunt mai mari decat de a fi un Kadett
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
Se pare ca eu am avut norocul sa prind un model de tranzitie .
Dupa cum se pare anul 37 pentru Opel a cam fost un an de schimbari, inclusiv logo-ul firmei. Dupa cum se vede in poza cu logoul de pe motorul meu, e logoul (sigla) care a fost utilizata pana in 1937. Candva in anul 1937, Opel si-a schimbat sigla. Cred ca e un model care a prins anul 37 cu toate tranzitiile pentru Opel, probabil printre ultimele care apar cu sigla utilizata pana in 1937. Si tot in 37 apar oare si indexarea seriilor care contine de acum si o litera ce indica modelul nu numai anul ?
Modificat de xpreem (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
In 1937, Germania era deja in prag de razboi si probabil asamblau masini cu ce se gasea prin uzina.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
classicfan
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
|
|
Foarte faina masina, antebelicele sunt febletea mea.
|
|
pus acum 15 ani |
|
Adrian_pt
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
|
|
Superba masina!
Totusi, ce o fi, ce o fi... Masina ta prezinta probleme pentru ca are parbrizul fata de Kadett K38 (care e ceva mai mic decat cel de pe Olympia) dar capota de Olympia OL38. In plus aerisirile de pe aripi sunt gen Kadett si nu Olympia. Tentatic as spune ca si farurile sunt neoriginale, probabil de TV sau ARO.
Totusi cred ca e Kadett K38, pentru ca 1) daca e Kadett, e posibil sa fi schimbat capota cand au modificat si grila din fara dar 2) daca e Olympia, nu vad motiv pentru ce ar fi modificat parbrizul pentru unul mai mic si 3) aerisirile laterale sunt cele de Kadett.
Masina se prezinta bine, felicitari! Cred ca Opel Kadett/Olympia e una din cele mai raspandite antebelice in Romania, sunt peste 15 dar putine in stare buna. Piese inca se mai gasesc pe ebay.de si prewarcar.com .
Mult noroc!
Modificat de Adrian_pt (acum 15 ani)
_______________________________________ Volga M24 1973 - 1-VN-610 SAAB 90 1985 - B963WRJ
|
|
pus acum 15 ani |
|
Adrian_pt
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
|
|
aaa... si Kadett si Olympia se fabricau in comun, Olympia era ceva mai luxis iar Kadett era ... cadetul, adica cel mai mic. Din nou si Olympia si Kadett se fabricau si in 4 usi, chestia ca numai Moskvich le faceau in 4 usi e fals. Totusi Moskvich a facut o serie foarte interesanta de breakuri cu spatele gen woody....
_______________________________________ Volga M24 1973 - 1-VN-610 SAAB 90 1985 - B963WRJ
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
Adrian_pt a scris:
Superba masina!
Totusi, ce o fi, ce o fi... Masina ta prezinta probleme pentru ca are parbrizul fata de Kadett K38 (care e ceva mai mic decat cel de pe Olympia) dar capota de Olympia OL38. In plus aerisirile de pe aripi sunt gen Kadett si nu Olympia. Tentatic as spune ca si farurile sunt neoriginale, probabil de TV sau ARO.
Totusi cred ca e Kadett K38, pentru ca 1) daca e Kadett, e posibil sa fi schimbat capota cand au modificat si grila din fara dar 2) daca e Olympia, nu vad motiv pentru ce ar fi modificat parbrizul pentru unul mai mic si 3) aerisirile laterale sunt cele de Kadett.
Masina se prezinta bine, felicitari! Cred ca Opel Kadett/Olympia e una din cele mai raspandite antebelice in Romania, sunt peste 15 dar putine in stare buna. Piese inca se mai gasesc pe ebay.de si prewarcar.com .
Mult noroc! |
"Cred ca Opel Kadett/Olympia" - aceeasi opinie
Da farurile sunt ceva TV cred, si merci de info unde se gasesc piese, o sa dau search sa vad ce gasesc.
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
Bolt buclucas
Am inceput demontarea celeilate usi, aici operatia fu cu mult mai grea ca la prima usa. Am ales optiunea de a scoate bolturile, nu de a demonta suruburile de fixare ale balamalelor. Ideea mai bine scot 2 bolturi/usa decat 8 suruburi intepenite de cativa zeci de ani. Deoarece din interior boltul nu a cedat nici cu ciocanul de 3 kg, pozitie cam imposibila, masina a suferit o incizie de 3 cm in aripa pentru a-mi face loc de manevra. Am reusit cu greu sa tai capul la bolt, pentru a-l putea bate de sus in jos. Acelasi rezultat, miscare 0... Solutia ultima: burghiul. Dupa +1h de gaurit, pe cand era sa cedez eu psihic, a cedat el fizic.
19.8KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
ceva "tuning" efectuat in timp, niste lemne in interior, nu prea le-am inteles logica ...
33.9KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
Rezultatul eliminarii "tuningului".
45.9KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
xpreem a scris:
ceva "tuning" efectuat in timp, niste lemne in interior, nu prea le-am inteles logica ... |
Alea-s pt protectie, in caz de impact lateral
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
Misi din Cluj a scris:
xpreem a scris:
ceva "tuning" efectuat in timp, niste lemne in interior, nu prea le-am inteles logica ... |
Alea-s pt protectie, in caz de impact lateral |
lol,
or fi precursoarele airbagurilor laterale
|
|
pus acum 15 ani |
|
classicfan
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
|
|
Aaa da, alea sunt ranforsari, e clar a fost tunata
|
|
pus acum 15 ani |
|
cristi1947
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 474
|
|
Misi din Cluj a scris:
Si eu sunt in aceeasi situatie cu Gaz69-ul meu Da ai dreptate, ca daca iei o masina gata restaurata, dispare toata satisfactia. Si in plus daca o faci tu cu mana ta, lucrarea fiind pecetluita cu transpiratia ta si apare o legatura intre tine si masina.
Mai multe poze pe post poti baga, daca faci albume cu 99poze.ro si le inserezi linkul pozelor in post. |
problema cu restauratul o vad in felul urmator:
Ai pasine, da?
Varianta 1 pentru un rpoiect i-ti trebuie bani si timp mult? Asta ca sa iasa ceva de el. Daca te ocupi sa faci bani o sa ai bani dar nu ai timp. De familie, prieteni cheltuieli auxiliare nu mai vorbesc, le exclud.
Varianta 2 Ai ceva bani [putini] si timp putin. incepi un proiect si il faci in mai multi ani 6-7-8. Atunci s-ar pute sa-ti pierzi rabdarea.
Ma-i in gluma mai in serios exista si o varianta a treia, din practica cum rezulta daca uni au reusit. Eu nu am gasit-o
Bafta cu proiectul este unul ambitios
_______________________________________ Daca vrei poti!
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Pai e clar ca majoritatea de aici suntem in cazul Variantei 2. E adevarat si faza cu pierderea rabdarii, dar dupa ce mai faci cate o mica pauza iti recapeti cheful de surubarit! Eu eram student cand mi-am restaurat prima Broasca si treaba a durat aproape 5 ani, cu o gramada de periode de pauza, dar l-am terminat!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
stefoly21
Membru Senior
Din: Pitesti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 387
|
|
Este un Opel Olympia in bucuresti...al unui mosulet care inca circula cu el din cate se pare...am primit si eu poza de la un prieten pe net...seamana cu al tau...poate te ajuta cu ceva...
59.9KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
Si eu zic ca e Olimpia, eu am varianta cu deschidere laterala la motor si dupa toate cercetarile al meu e Kadet
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
stefoly21 a scris:
Este un Opel Olympia in bucuresti...al unui mosulet care inca circula cu el din cate se pare...am primit si eu poza de la un prieten pe net...seamana cu al tau...poate te ajuta cu ceva... |
Merci mult, daca mai primesti, please posteaza
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
cristi1947 a scris:
Misi din Cluj a scris:
Si eu sunt in aceeasi situatie cu Gaz69-ul meu Da ai dreptate, ca daca iei o masina gata restaurata, dispare toata satisfactia. Si in plus daca o faci tu cu mana ta, lucrarea fiind pecetluita cu transpiratia ta si apare o legatura intre tine si masina.
Mai multe poze pe post poti baga, daca faci albume cu 99poze.ro si le inserezi linkul pozelor in post. |
problema cu restauratul o vad in felul urmator:
Ai pasine, da?
Varianta 1 pentru un rpoiect i-ti trebuie bani si timp mult? Asta ca sa iasa ceva de el. Daca te ocupi sa faci bani o sa ai bani dar nu ai timp. De familie, prieteni cheltuieli auxiliare nu mai vorbesc, le exclud.
Varianta 2 Ai ceva bani [putini] si timp putin. incepi un proiect si il faci in mai multi ani 6-7-8. Atunci s-ar pute sa-ti pierzi rabdarea.
Ma-i in gluma mai in serios exista si o varianta a treia, din practica cum rezulta daca uni au reusit. Eu nu am gasit-o
Bafta cu proiectul este unul ambitios |
Merci mult
Problema cea mai mare este sa gasesti un tinichigiu serios, si care sa vina si acasa. Daca duci masina in service la tinichigiu, toti cand vad masina de epoca se gandesc: acum e rost de bani... si cer sume fabuloase, sunt patit ... sper sa profit acum cu criza si sa gasesc pe unul dornic de munca, la un pret corect.
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
stefoly21 a scris:
Este un Opel Olympia in bucuresti...al unui mosulet care inca circula cu el din cate se pare...am primit si eu poza de la un prieten pe net...seamana cu al tau...poate te ajuta cu ceva... |
Cu asta visinie, mai erau niste poze undeva pe aici.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
Adrian_pt
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
|
|
Olympia au supravietuit relativ multe. Aici se vede un Olympia OL38 relativ original pastrat. Inca cred ca masina lui xpreeem e un Kadett modificat cu capota de Olympia, diferenta se vede la marimea parbrizului
42KB
_______________________________________ Volga M24 1973 - 1-VN-610 SAAB 90 1985 - B963WRJ
|
|
pus acum 15 ani |
|
Adrian_pt
Membru Senior
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 519
|
|
Iar asta e un Kadett cu 4 usi, masina apartine lui Mircea Filipciuc din Bucuresti, care a salvat o bogata colectie de masini de la fier vechi.
34.8KB
_______________________________________ Volga M24 1973 - 1-VN-610 SAAB 90 1985 - B963WRJ
|
|
pus acum 15 ani |
|
cristobob
Membru Senior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272
|
|
xpreem a scris:
Problema cea mai mare este sa gasesti un tinichigiu serios, si care sa vina si acasa. Daca duci masina in service la tinichigiu, toti cand vad masina de epoca se gandesc: acum e rost de bani... si cer sume fabuloase, sunt patit ... sper sa profit acum cu criza si sa gasesc pe unul dornic de munca, la un pret corect. |
toti gandesc asa, indiferent ca-i aduci sau nu acasa. chiar daca e criza, este de lucru, masinile se lovesc, un meserias bun are de lucru, si toti cer sume fabuloase, cum ai zis. cel mai bine este, daca ai o masina de restaurat, este sa-ti faci service (sau servis).
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
Azi sunt happy, au inceput sa vina piesele cumparate din Polonia, Suedia si Germania. Toata ziua stau la posta sa vad ce mai vine, copiii si jucariile lor... lol Nu stiu cati oameni se bucura cand primesc o "vechitura" dar eu unul sunt
Cred ca daca nu ma inscriam pe acest forum, mai trageam matza de coada, dar asa m-am motivat cand am vazut ca si altii iubesc asa ceva... Mc la toti care m-au incurajat! O zi faina
31.8KB
Modificat de xpreem (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Interesante ceasuri! Baga daca poti cate o poza mai apropiata cu ele ca-s curios
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
Am uitat cum fac sa pun mai multe poze la un loc tre sa invat odata...
Am decis sa cumpar mai multe piese de pe unde pot... mai bine sa fie in plus decat in minus (sa am si pentru schimburi cu altii). Acum astept ceva geamuri, chedere, tahometru etc., si sper sa dau si de faruri originale... Multa munca, nopti nedormite de "cercetare internet", uneori frica ca poate dai banu si poate nu primesti coletul... , dar e fain in final cand vezi in mana piesele nu doar pe net.
26.9KB
Modificat de xpreem (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
sdandrei
Membru Senior
Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 397
|
|
avea turbo la ce e bun ceasul ala de presiune?
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
sdandrei a scris:
avea turbo la ce e bun ceasul ala de presiune? |
e pentru masurarea presiunii uleiului, nu e pentru modelul meu de masina, dar lasa ca daca e in plus nu strica... niciodata nu sti la ce e bun un obiect decat dupa ce il arunci, asa zice Murphy... lol
Modificat de xpreem (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
ova772oo7
Membru Senior
Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1376
|
|
Cum arata lampile spate la Opelul tau?
|
|
pus acum 15 ani |
|
xpreem
Membru Activ
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 110
|
|
ova772oo7 a scris:
Cum arata lampile spate la Opelul tau? |
Nu sunt originale, la spatele masini am de lucru sa o refac dupa tuning. Plus ca la rezervor careva i-a dat o gaura sa fie sigur ca benzina curge si nu o sa ramana ceva sa faca gaze... alta munca, alta distractie.
Scuze pentru raspunsul cu intarziere f. mare, e perioada de concediu ...
|
|
pus acum 15 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48298
|
|
Tinand cont de perioada in care era fabricata, s-ar putea ca original sa fi avitdoar un singur stop la mijloc. Si la Gaz 69, in anii 50 era doar un singur stop pe stanga. In astfel de cazuri trebuie facut un compromis intre original si functional, ca daca nu o echipezi ca sa corespunda normelor actuale, atunci RAR-ul nu-i da carte de identitate.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
vmarian
Membru Senior
Din: constanta
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 4933
|
|
ce sa mai intimplat cu opelul????
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
bogdan
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 26
|
|
Am citit cu mare interes ce s-a scris pe aici. Felicitari! Asteptam continuarea povestii. Spor la treaba!
_______________________________________ VW Typ 3 Variant 1969
|
|
pus acum 15 ani |
|