CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil crazylife
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 47 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / consum exagerat de bujii -dacia 1300 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Titlul poate fii considerat  unul haios-hazliu, insá deja má calcá pe nervi ....
Nu stiu din ce cauzá, in 500 km cát am fácut deja cu bátrána dacie, consum al doliea set de bujii noi Champion .
Care paote fii cauza ? Am bobiná de sf Gheorrghe cu rezistentá in exterior, platini noi spaniole , si delcou Electroprecizia románesc.
Ce am observat este cá luleaua are un anumit joc pe ax, se poate roti cu mána cca 2 mm fiindcá nu are aceeasi dimensiune (turnat prost.)
Am pus hártie de smirlglu pe ax si am stabilizat pozitia lulelei , nu mai miscá.
Ce anume cauzá poate fii de se consumá bukiile ?
Fenoemnul apare dupá cca 100-150 km prin smucituri in timpul mersului la turatie mare (nimic la relanti )
Rog pe cei care au avut asemenea surprize sá má ajute !
Mersi anticipat  

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
incerca si cu bujii sinterom vezi cum se comporta..

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Incearca bujii Sinterom sau Brisk.
Probabil ce ai cumparat tu, is niste chinezarii cu inscriptia Champion.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc mult ptr atentaia acordatá si sfaturi, cred cá am dat de bubá : Azi cánd mergeam pe sosea, au inceput iar smuciturile exact dupá ce se incálzeste motorul, si am oprit .
In relanti masina mergea in 3, uneori in 4 cilindrii, insá nicicum nu dádeam de bujia rea, degeaba scoteam pipele bujiilor pe ránd si ascultam, nu se putea deduce una anume.
M-am enervat si am dat jos rahatul de bobiná de sf.Gheorghe , din care uleiul iesea tiptil la imbinarea celor douá calote ....
Toatá bobina era de ulei in exterior, si era fierbinte in partea de jos.
Am pus o bobiná Ducellier , si masina zboará.
Am profitat de marea ocazie, si am schimbat din nou bujiile cu un set nou ( Birsk ) si am reglat6 avansul la delcou cu stroboscopul, si am schimbat si condensatorul de sigurantá, cu unul nou francez folosit la citroenuri .
Acuma voi mai incerca sá fac rost de un delcou complet nou Ducellier, si fise de bujii franceze cá nu prea mai am incredere in piesele autohtone.
La fel am pátit cu aripile de Dacia 1100 cumpárate din Ludus de la un coleg de forum la un pret destul de piperat, care nu se pot pune pe masiná, fiind cu 2 CENTIMETRI mai scurte decát trebuie !
Lucránd pe Citroenuri de toate tipurile de ani de zile,m-am dezobisnuit sá pun semnnul intrebárii cu privire la calitatea pieselor , deci nici nu-mi trecea prin cap ca un produs nou, neutilizat poate deveni izvosul problemei.
Sper sá se fii rezolvat treaba .
Mersi incá o datá  


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
am si fácut niste poze cu bobina defectá ...efectiv s-a deschis ....

consum exagerat bujii -dacia 1300 fácut niste poze bobina defectá ...efectiv s-a deschis ....

30.8KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
_Aici se vede bine "buza "creatá din cauza cáldurii (cred )etanseitatea a dispárut, uleiul se scurge in exterior, insá bobina fiind pozitionatá pe contraaripá inclinat pe spate, acesta s-a scurcx cátre spatele bobinei si nu am observat la prima vedere, doar cánd am dat-o jos , si la urechile de fixare era numai ulei si murdárie ....

consum exagerat bujii -dacia 1300 _aici vede bine "buza din cauza cáldurii (cred dispárut,

29.8KB

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

consum exagerat bujii -dacia 1300

31.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ultima ...

consum exagerat bujii -dacia 1300 ultima ...

28KB


pus acum 10 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Incearca sa montezi o aprindere Gotronic si o sa functioneze si mai bine.

http://www.gotronic.ro/new/index.php?op ... mp;lang=ro


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

AdyC a scris:

Incearca sa montezi o aprindere Gotronic si o sa functioneze si mai bine.

http://www.gotronic.ro/new/index.php?op ... mp;lang=ro

Mersi Adi ptr sfat , la break-ul alb am un gotronic de Tg.Mures, ála merge perfect nici nu m-am atins de ea de cánd am luat-o in uz , adevárul este cá nu as dori sá incarc prea tare aspectul plácut si puritan al compartimentului motor la bátránica mea, cu Ducellierul ásta merge smirná deocamdatá.
M-am gándit si eu la un gotronic, dar mai astept sá vád ce apare intre timp ....  


pus acum 10 ani
   
Claudiu_16
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1174
s-au pus si prin 76 la comanda bobine ducellier

pus acum 10 ani
   
daniel93
Membru Senior

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1300
Si pe mine m-au necajit bobinele, pe ambele Dacii.
Aveam in permanenta prin portbagaj 2-3 de Sf. Gheorghe, care aveau "recordul" de mers cate 10 km, dupa care smucea foarte tare in sarcina, si in scurt timp se oprea de tot (si nu mai pornea).
Am tot pus bobine noi aurii, care "nu aveau nevoie de rezistenta" dar cu rezistenta pusa mergeau mai ok, altfel se infierbantau repede si nu mai porneau la cald, dar cea mai buna bobina am cumparat-o recent, la recomandarea unui prieten. E importata/produsa de Master Sport, scrie in ruseste pe ea si e toata neagra, dar nu invelita in plastic.
Cu rezistenta n-a pornit deloc, fara ea merge perfect, dupa ce am pus Gotronic si platina noua am scapat de tot de problemele legate de aprindere.
Cumparasem si set de bujii Renault, dar dupa cateva saptamani le-am dat jos, ca motorul galopa enervant cu ele la turatii mici in sarcina sau in frana de motor, iar cuplul era mai palid decat trebuia. Am pus la loc un set Sinterom, cumparat de cand am masina, cu care am facut cel putin 12.000km, si inca nu dau semne de oboseala.
Nici Bosch nu recomand, tata folosea la 1300 si mergea destul de ok (dar el nu e genul de sofer care sa simta orice diferenta). TLX-ul nici n-a vrut sa porneasca cu Bosch-urile lui 
Cand o sa gasesc, o sa cumpar alt set Sinterom 

Modificat de daniel93 (acum 10 ani)


_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

pus acum 10 ani
   
cyBORG
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
Eu am dat ca sa puna pe masina, unui vecin care se tot chinuia sa schimba platini si condensatoare, o bobina de... Trabant. 12v.  

A mers fara sa mai schimbe nimic  la masina vreo trei ani, pana s'a mutat din bloc..


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Mersi pt impártásirea experientelor , adevárul este cá in momentul achizitionárii Daciei, avea pe ea o bobiná PAL de 12 V de Skoda , cu care functiona impecabil (asat in conditiile de garaj, fárá numere, deci doar pe loc ), insá dupá ce masina a fost bucátitá si restauratá am tinut neparat sá repun elemente originale pe ea ......
Nici pompa de benziná nu era una románeascá ci italiana , pe care de asemenea am fost nevoit s-o repun la loc din cauzá cá la 2 pompe noi mi s-a rupt membrana si mi-a ajuns benziná in baia de ulei la motorul nou .....
Lucruri márunte cum se zice dar care pot degenerain probleme destul de enervante si mari.
Acum am pus o bobiná Ducellier Francezá, functioneazá mult mai bine, ieri am schimbat si capacul delcou si luleaua (care avea joc exagerat pe ax )fiindcá la turatie de 100-1500 rot /minut incepe sá smuceascá si motorul "sughitá " adicá nu merge rotund ....
Máine mai dau jos odatá carburatorul ( a fost curátatá in baie cu ultrasunete inainte de repunere pe motorul nou restaurat ) ptr curátare (am 3 filtre de benziná  pe toatá masina )fiindcá tot nu-mi place cum merge.
Sper sá se termine cu problemele astea , incepe sá má calce pe nervi bátrána deja ....  

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
dr_krl
Membru Senior

Din: Oradea si Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 242
Vinzi rezistenţa adiţională? Şi încă una dacă mai ai? Am două bobine de 1,5 ohmi şi aş avea nevoie de două rezistenţe de acestea pentru a le folosi la motocicleta mea. Am încercat cu rezistenţe ceramice de 1,5 ohmi dar nu ţine figura, se încălzesc excesiv.

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

dr_krl a scris:

Vinzi rezistenţa adiţională? Şi încă una dacă mai ai? Am două bobine de 1,5 ohmi şi aş avea nevoie de două rezistenţe de acestea pentru a le folosi la motocicleta mea. Am încercat cu rezistenţe ceramice de 1,5 ohmi dar nu ţine figura, se încălzesc excesiv.

Pái ti le dau, nu le vánd !
Unui "consátean "de ce sá le vánd cánd nu o mai folosesc nici asa ....Bobina asta ti-o fac cadou , dacá mai doresti alta identicá ti-o dau si pe aia, cá nu mai am curajul sá le folosesc ....
Bem o bere sau o cafea si stám de vorbá despre masinárii vechi ....asta valoreazá mai mult decát banii pt o piesá d-asta ....
Trimite-mi nr de telefon pe privat si cu proximul drum la Oradea ti le duc.

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la