CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
CosminaCSM 23 ani
Femeie
23 ani
Bucuresti
cauta Barbat
23 - 39 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Discutii libere / motorul wankel Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
motanualb
Membru Senior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
Stie cineva de ce RAR considera mototrul lu` nea Felix de capacitate dubla decat cea specificata de fabricant? De la RAR cj , am primit niste raspunsuri de  mi` greu sa reproduc aici. Pana la urma seamana cu motorul  in 2 timpi (aprox) .
Cu aceasta ocazie poate ne spun si colegii din alte tari daca si pe la ei se practica dublarea capacitatuii motorului .


_______________________________________
I don't mind dust , I do mind rust!

pus acum 10 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Fiindca sunt idioti.

_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Exact aceasi chestie. Eu cand am fost cu lastunul la ei, s-au uitat la motor si au tras concluzia ca "E probabil in doi timpi, ca nu se vad supapele".
Le-am zis ca-s idioti, dar s-au suparat si m-au dat afara din hala.
A doua zi m-am dus inapoi cu pile si a fost altul in hala. Ala nu a mai comentat nimica.
   


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Motorul Wankel este definit (in mod corect tehnic si dpdv legal)  de asa zisa ,,capacitate echivalenta'' care provine din faptul ca asa zisul piston al sau are de fapt 3 fete care intr-o singura rotatie aspira , comprima ard si evacueaza amestecul carburant, si sint frecvent motoare cu 2 sau 3 rotoare (Mazda)

pus acum 10 ani
   
motanualb
Membru Senior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
Sa  sti ca si eu am crezut asa dar atunci capacitatea ar fi tripla ca rotoru are 3 fete ( sper ca nu le-om da idei la astia de la rar de o sa tripleze  )Un motor cu 2 roare ar fi ca un v6 si unu cu 3 rotoare chiar mai ceva ca un v8 dar ii cam teoretica treaba XDDD .
Si pana la urma ce inseamna litrajul la un motor  . Sa zicem ca ai un motor despre ca nu ai nici un fel de date tehnice. Cum afli litrajul? Pana la urma nu ii vorba de reinventarea oului 


Stiu ca motorele astea nu sunt populare si destul de rarisime in rromanica ( cu toate ca nu de foarte multa vreme chiar  pe forum se vindea un nsu cu motor wankel si pe tocmai/olx sunt cateva rx7 ) Stiu ca nu o schimbam ceva ,dar cum ar fi corect?
Astept cu interes  informatii legate de inmatricularea acestor motoare in alte tari.

( mazda a cumparat de la union )


_______________________________________
I don't mind dust , I do mind rust!

pus acum 10 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Uita-te la link-ul urmator si (poate!) o sa fii mai lamurit...
Dupa cum se vede, discutiile dureaza ce ceva vreme...


pus acum 10 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la