CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: lavinia.monica la Simpatie.ro
| Femeie 24 ani Timis cauta Barbat 26 - 67 ani |
|
Mitza_93
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 186
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
|
|
Noua locatie e mai potrivita expunerii , dar curiosii ajung mai greu. Preferinta mea aste rivalul lui Renault, adica Citroen DS.
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
|
|
pus acum 10 ani |
|
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
|
|
Stie cineva amanunte despre Trabant-ul expus? Ma refer la motorul modificat si alte modificari necesare pentru o putere cel putin dubla fata de cel de serie.
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
|
|
pus acum 10 ani |
|
Mitza_93
Membru Activ
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 186
|
|
vio16 a scris:
Stie cineva amanunte despre Trabant-ul expus? Ma refer la motorul modificat si alte modificari necesare pentru o putere cel putin dubla fata de cel de serie. |
trabantul are motor de wartburg este prezent si pe traby forum
|
|
pus acum 10 ani |
|
cyBORG
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
|
|
..l'am vazut si eu de aproape- e destul de... diferit.
Personal sunt adeptul modificarii ,,originale''- adica sa schimb DOAR motorul, in asa fel incat sa arate cat mai neschimbat..
Nu sunt fan ,,viteza'' in schimb sunt fan ,,curse poligon''-- Asta cu care ma dau in CNIA e cea mai mica/usoara masina din competitie, insa .. la linia dreapta o D1100 ma ,,bate''.. si la unele probe sunt 2.. 3 linii drepte de 50m.. unde ei castiga secunde bune. Anul asta am fost sub linie cu 0,05 secunde si am fost pe locul 4. Pacat ca nu participa si el cu asta cu motor de warbi.
|
|
pus acum 10 ani |
|
AdyC
Membru Senior
Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
|
|
cyBORG a scris:
..l'am vazut si eu de aproape- e destul de... diferit.
Personal sunt adeptul modificarii ,,originale''- adica sa schimb DOAR motorul, in asa fel incat sa arate cat mai neschimbat..
Nu sunt fan ,,viteza'' in schimb sunt fan ,,curse poligon''-- Asta cu care ma dau in CNIA e cea mai mica/usoara masina din competitie, insa .. la linia dreapta o D1100 ma ,,bate''.. si la unele probe sunt 2.. 3 linii drepte de 50m.. unde ei castiga secunde bune. Anul asta am fost sub linie cu 0,05 secunde si am fost pe locul 4. Pacat ca nu participa si el cu asta cu motor de warbi. |
Dacia 1100 poate mult mai mult.
_______________________________________ Dacia 1100 - 1969 Dacia 1100 - 1971 Dacia 1300 - 1980
|
|
pus acum 10 ani |
|
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
|
|
Ce putere are motorul? Cum e calculata toba? E acceptat la ITP sui RAR?
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
|
|
pus acum 10 ani |
|
cyBORG
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
|
|
vio16 a scris:
Ce putere are motorul? Cum e calculata toba? E acceptat la ITP sui RAR? |
la trabu' ala??? pai... intreaba-l pe om!
|
|
pus acum 10 ani |
|