CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: ElizaElizaiubi 23 ani
| Femeie 23 ani Satu Mare cauta Barbat 23 - 53 ani |
|
monolith
Membru Junior
Din: Galati
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 84
|
|
Salutare forumisti,
Am o mare problema: am facut reparatie capitala pentru motorul de Lastun. Dupa reparatie am pornit motorul si am constatat ca am o problema la semeringul de la motor spre cutia de viteze. Am schimbat acel semering si am asezat din nou motorul pe masina. De aceasta data nu a mai pornit sub nici o forma. Am facut orice ca sa-l pornesc: am refacut reglajul curelei de distributie, reglaj aprindere, reglaj culbutori, verificari electrice diverse etc.. Nu porneste si pace. Sunt depasit de acest motor. In plus, se roteste greu pe demaror si consuma foarte mult din baterie. Implicit extermina bateria foarte repede. Accept orice sfat sau daca stiti pe cineva prin zona Galati care a fost scolarizat pe aceste masini (mecanici mai batrani). Accept orice sugestie. Multumesc anticipat.
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Verifica delcoul sa fie ok aprinderea.
Si vezi sa nu ai vreo supapa neetansa, ca asta cu supapele e boala lor, nu o mai pornesti pe veci, pana nu dai jos chiulasa, apoi demontezi toate supapele le rectifici si le rodezi cu pasta. La orice reparatie capitala trebuiesc scoase supapele si rectificate/rodate.
O alta boala poate fi prezoanele care tin cilindrii si chiulasa. Daca se slabeste vreun filet din bloc, care tine vreunul dintre prezoane, atunci nu mai tine compresia si nu mai porneste. Si asta este boala de lastun si este greu de depistat. In cazul asta trebuie demontat motorul complet si dus blocul motor gol la prelucrat sa verifice toate prezoanele si care nu-s tzepene sa le schimbe.
Verifica compresia cu un compresometru, ca pun pariu ca in careva dintre cele doua cilindrii, pierde compresia, din cauza supapelor sau din cauza vreunui prezon slabit in bloc.
O alta chestie poate fi ambielajul semigripat, tot o boala de lastun, dar nu cred sa fie cazul tau.
Eu deja am patit toate aceste chestii. Dupa ce le-am facut, merge rasnita de rupe asfaltul.
Verifica si demarorul, sa aibe perii bune, sa nu aibe cumva scurtcircuitat statorul sau rotorul. Si vezi sa fie de Lastun, ca seamana cu ala de Dacie, dar e facut in oglinda, functioneaza invers. Piesele nu-s interschimbabile de la demarorul de Dacie, chiar daca par asemanatoare.
Cam astea ar putea fi cauzele, dupa simptomele motorului tau.
Nu-ti trebuie nici un mecanic batran, e motor simplu, doar ca are cam multe fite. Dupa un timp te inveti cu fitele si stii ce are.
Ia o cu calm si nu te dispera! E un motor mic, care se poate desface intr-o zi si monta la un loc tot intr-o zi!
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
mihaai
Membru Senior
Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
|
|
Buna seara cum se mentiona si mai sus, se pare ca frecarile prea mari in motor nu cred ca este o problema de supape (ar da rateuri) , ar trebui doar sa invirta si sa nu porneasca. Daca motorul nu ajunge undeva la 200 ture la minut la invirtire cu electromotorul nu are multe sanse sa porneasca . O parerere ... scoate bujiile si incearca sa invirti la mina , nu la electromotor , ar trebuie sa fie evidenta o problema de gripare a ambielajului, daca ai cel mai mic dubiu de frecari (adica ti se pare ca se invirte greu )atunci da motorul jos si vezi ce se intimpla ... sau o a doua problema ar putea fi electromotorul carbunii uzati , probleme se bendix sau ceva probleme la rotorul electromotorului(colectorul uzat excesiv sau imbinarile infasurarilor rotorului cu lamele de cupru unde face contact cu carbunii), chestie rezolvabila cositorind imbinarile . Incearca sa controlezi aceste probleme si apoi posteaza , ne mai dam cu parerea . Ps: cred ca ai ulei in motor .
_______________________________________ Puterea este nimic fara control .
|
|
pus acum 10 ani |
|
monolith
Membru Junior
Din: Galati
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 84
|
|
Multumesc pentru informatii. Se pare ca se adevereste cosmarul de a demonta motorul.
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
monolith a scris:
Multumesc pentru informatii. Se pare ca se adevereste cosmarul de a demonta motorul. |
E un motoras simplu! Nu este nici un cosmar (in comparatie de alte cosmaruri, de la masini mai moderne).
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|