CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Stefania_h0t 24 ani
Femeie
24 ani
Salaj
cauta Barbat
24 - 46 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Temporizator Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
Am vazut ca cineva in lipsa montajului electronic de la pompa electrica de benzina a folosit un  releu de semnalizare , Nu combat solutia adoptata , dar pun totusi realizarea practica cu care merg de mai bine de 10 ani . Am observat ca releul de semnalizare dadea o frcventa mai mare decat cea pe care o am eu reglata ceea ce poate duce la uzura pieselor in miscare.

vazut cineva lipsa montajului electronic pompa electrica benzina folosit un  releu combat

40.2KB


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 14 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
Montalul singur arata asa , carcasa fiind si radiatorul tranzistorului de putere :

montalul singur arata asa carcasa fiind radiatorul putere

50.6KB


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 14 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
Vederea cu dispunerea pieselor inauntru arata si cei doi semireglabili care dau timpul de actionare si respectiv pauza :

vederea dispunerea pieselor inauntru arata cei doi care dau timpul actionare respectiv pauza

49.4KB


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 14 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
Pentru aceasta aplicatie partea placata arata ca in poza . Acest montaj l-am realizat si pentru cele doua stergatoare (parbriz si hayon) . Poate ca altii pot gasi si alte utilizari . Daca este nevoie caut si schema .

pentru aceasta aplicatie partea placata arata poza acest montaj l-am realizat pentru cele doua

19.7KB


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Interesant, dar pt asta trebuie cautat un depanator radio-tv ca sa ti-l faca.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Hmm, nu e nevoie Daca stii toate componentele, si ai schema circuitului, o desenezi in paint sau intr-un program de proiectat circuite, cumperi folie de transfer ( vre-o 5-6 ron una), tiparesti schema pe folie de transfer cu imprimanta laser, dupa care iei pcb-ul, si un sfert de litru de clorura ferica, pui folia de transfer pe pcb, incalzesti cu fierul de calcat, pana ce se transfera tot, bagi pcbul in clorura, si voila, gata circuitul Tot ce mai ramane de facut e sa dai gaurelele in pcb, si sa lipesti componentele cu cositor  

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

knx a scris:

Hmm, nu e nevoie Daca stii toate componentele, si ai schema circuitului, o desenezi in paint sau intr-un program de proiectat circuite, cumperi folie de transfer ( vre-o 5-6 ron una), tiparesti schema pe folie de transfer cu imprimanta laser, dupa care iei pcb-ul, si un sfert de litru de clorura ferica, pui folia de transfer pe pcb, incalzesti cu fierul de calcat, pana ce se transfera tot, bagi pcbul in clorura, si voila, gata circuitul Tot ce mai ramane de facut e sa dai gaurelele in pcb, si sa lipesti componentele cu cositor  


Usor de zis, dar practica ne omoara


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
Placa se gaureste . Partea placata se curata cu smirghel fin (granulatie 400) , se acopera cu oja (indiferent de culoare si dama) , se zgarie cu ceva ascutit in varf ca pe desenul din poza , se baga in clorura ferica (sau acid azotic) , se spala .......

_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319

Liviu M a scris:

Placa se gaureste . Partea placata se curata cu smirghel fin (granulatie 400) , se acopera cu oja (indiferent de culoare si dama) , se zgarie cu ceva ascutit in varf ca pe desenul din poza , se baga in clorura ferica (sau acid azotic) , se spala .......

Varianta spusa de dvs este ceea clasica home-made A mea e mai profesionala Cu folia de transfer se pot face circuite cu precizitatea foarte asemanatoare celor profesionale


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la