CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: lutsen
| Femeie 24 ani Cluj cauta Barbat 24 - 48 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Salutari,
Datele problemei - Skoda 105 S, alternator cu releu extern.
In ultima vreme mi se aprinde becul rosu cand incep sa accelerez. Cu cat se tureaza mai mult motorul cu atat se aprinde mai intens. La relanti sta stins. Am masurat incarcarea - e cam mica ce-i drept 12,80 - 13 maxim maxim.
Intrebarea mea e legata de ce anume cauzeaza comportamentul becului: releul sau alternatorul? Daca e la alternator ce anume mai exact - dioadele, carbunii ... etc ?
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
E din alternator. Mai intai verifica periile sa nu fie uzate, apoi masoara diodele una cate una, sa vezi ca sa nu fie vreuna strapunsa.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 10 ani |
|
cyBORG
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
|
|
Diode- NU.
Carbuni/contact cu rotorul- posibil.
Am o carte- pentru elevii de scoli tehnice- unde se detaliaza chestiile astea electrice- daca vrei sa citesti, facem cumva si ne intalnim, ca sa citesti explicatiile.
Are si pt. alte comuniste- oltcit, lada..
|
|
pus acum 10 ani |
|
Oldman
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
|
|
Fenomenul se intimpla, de preferinta, atunci cind ,,zboara periile'' adica nu mai fac contact perfect pe colector, din diferite motive - uzura, a lor sau a colectorului(santuri), blocaje, arcuri, etc.
|
|
pus acum 10 ani |
|
sk100it
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
|
|
Ori s-au pus firele invers,cel galben cu cel verde si s-a ars dioda care este in serie cu una din perii,ori,are un contact imperfect la puntea redresoare.Atentie,alternatorul este cu autoexcitatie,mai are niste diode in plus,fata de cel de Dacie,spre exemplu
|
|
pus acum 10 ani |
|