CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Pisii
Femeie
24 ani
Ialomita
cauta Barbat
24 - 44 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Problema bec rosu incarcare baterie Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1055
Salutari,

Datele problemei - Skoda 105 S, alternator cu releu extern.

In ultima vreme mi se aprinde becul rosu cand incep sa accelerez. Cu cat se tureaza mai mult motorul cu atat se aprinde mai intens.  La relanti sta stins. 
Am masurat incarcarea - e cam mica ce-i drept  12,80 - 13 maxim maxim.

Intrebarea mea e legata de ce anume cauzeaza comportamentul becului:  releul sau alternatorul?  Daca e la alternator ce anume mai exact - dioadele, carbunii ... etc ?


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
E din alternator.
Mai intai verifica periile sa nu fie uzate, apoi masoara diodele una cate una, sa vezi ca sa nu fie vreuna strapunsa.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cyBORG
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117
Diode- NU.

Carbuni/contact cu rotorul- posibil.

Am o carte- pentru elevii de scoli tehnice- unde se detaliaza chestiile astea electrice- daca vrei sa citesti, facem cumva si ne intalnim, ca sa citesti explicatiile.

Are si pt. alte comuniste- oltcit, lada..


pus acum 9 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815
Fenomenul se intimpla, de preferinta, atunci cind ,,zboara periile'' adica nu mai fac contact perfect pe colector, din diferite motive - uzura, a lor sau a colectorului(santuri), blocaje, arcuri, etc.

pus acum 9 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Ori s-au pus firele invers,cel galben cu cel verde si s-a ars dioda care este in serie cu una din perii,ori,are un contact imperfect la puntea redresoare.Atentie,alternatorul este cu autoexcitatie,mai are niste diode in plus,fata de cel de Dacie,spre exemplu

pus acum 9 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la