CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
simona2000 pe Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Galati
cauta Barbat
25 - 53 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare motociclete, motorete si biciclete de colectie / Honda G.L 500 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Toatá povestea a inceput anul trecut cánd am dat de fotografiile mele din anii 80 cánd má stráduiam sá-i fac o carená de fatá si un plexiglas precum si cele douá genti laterale de bagaje Jawei mele de 350 de atunci  etc...
Atunci doream neaparat sá-mi transform Mobra si mai apoi Jawa 350 intr-un stil de motocicletá japonezá de drum lung, sá obtin un touring comod, si arátos.
Mau mult sau mai putin am si reusit, confirmarea mi-a adus-o momentul in care militia mi-a retras talonul a doua oará in Oradea fiindcá m-a prins cu motocicleta complet transformatá.
Am fost nevoit sá repun absolut toate elementele de caroserie originale si sá má duc inapoi sá-mi fac verificarea tehnicá din nou.
Acest joc cu pisica si soarecele l-am jucat cátiva ani bni de zile cu autoritátile epocii de aur .
Printre altele am gásit si almanahul moto 1981 pe care-l pástram ca pe o Biblie, in care era prezentatá motocicleta Honda GL 500 V 2 cilindrii, care la acea vreme mi-a servit ca sursá de inspiratie in transformare.
Deci dupá un preambul de genul, acu, dupá trei decenii, iatá cá m-a pus drácsorul sá-mi iau din germania inb acest weekend mult visata (ahhh cáte nopti nedormite )Honda.
Las pozele sá vorbeascá ..... despre vechiul mei vis din timpul anilor de liceu
Denumirea datá de popor este pompa de" bálegar " atát in Germania ( Gullpumpe )cát si in Ungaria ( Trágyaszivattyu )din cauza cá la sfársitul anilor 70 Honda a fácut motopompe cu acest motor V2 pe care mai tárziu le-a folosit in dotarea acestei motociclete de turá ....

honda g.l 500 toatá povestea inceput anul trecut cánd dat mele din anii cánd stráduiam sá-i fac

32.2KB

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
deja m-am apucat de niste operatii de intretinere, de aceea motocicleta este in parte dezembratá (plexicul zgáriat, etc...)

honda g.l 500 deja m-am apucat niste operatii aceea este parte dezembratá (plexicul zgáriat, etc...)

30KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

honda g.l 500

31.2KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
detalii roatá spate cu butucul diferentialului (transmisie gardanicá )

honda g.l 500 detalii roatá spate butucul gardanicá

36.6KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
detalii bloc motor 496 cmc 4 timpi V 2 (unghiul dintre cilindrii este 80 grade, nu 90 ca la celelalte

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
pardon poza ...

honda g.l 500 pardon poza ...

43.4KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
are puncte de ungere la rulmentii furcii spate, la rulmetul axului cardanic in diferential

honda g.l 500 are puncte ungere rulmentii furcii spate, rulmetul axului cardanic

37.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

honda g.l 500

33.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

honda g.l 500

34KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

honda g.l 500

37.9KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
douá discuri pe fatá frámá hidraulicá, tambur pe spate.Roata fatá de 19 tol cea de spate are 16 toli
Suspensia reglabilá prin umplere cu aer ale telescoapelor fatá si spate ....

honda g.l 500 douá discuri fatá frámá tambur fatá tol cea spate are reglabilá prin umplere aer ale

38.6KB

Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
laterala...

honda g.l 500

35.1KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

honda g.l 500

38KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

honda g.l 500

30.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
scuze pt calitatea pozelor

honda g.l 500 scuze calitatea pozelor

44.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
motor partea stánga

honda g.l 500 motor partea stánga

42.4KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

honda g.l 500

30.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
bord

honda g.l 500 bord

30.7KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
una mai buná

honda g.l 500 una mai buná

30.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

honda g.l 500

28.8KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
radio la bord ...functional   

honda g.l 500 radio bord  

40.3KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

honda g.l 500

40.4KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

honda g.l 500

24.5KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ultima

honda g.l 500 ultima

42KB


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
inscriptia de pe rezervor , mult expusá zgárieturilor, mai rezistá ....

honda g.l 500 inscriptia rezervor mult expusá mai rezistá ....

21.2KB


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Na, asta iti lipsea din colectie "Gullpumpe mit radio"!   
Interesanta matahala!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Na, asta iti lipsea din colectie "Gullpumpe mit radio"!   
Interesanta matahala!

            Nu cred cá-s normal.Pácat cá sunt prost la capitolul scanat poze, si nu stiu sá fac .Am gásit pozele alb-negru fácute despre motocicleta mea Jawa 350 si 250 la Oradea de pe vremea clasei 12 si anii facultátii, cánd transformam motrocicleta si confectionam pártile metalice necesare : Fustá spate din aluminiu in forma literei H in care era incorporat stopul mare de Ikarus, apoi carena fatá (pt care am colindat toate locurile de colectare de fier vechi si la urm,á am gásit un corp de reflector de macara turn din aluminiu, perfect ca márime)din care am confectionat carena fatá...
Ce vremuri .....        


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
In cazuri din astea taicameu are o intrebare standard: "Dilimogyorot ettel ?" (Ai mancat alune dilite?)
Asa m-o intrebat, cand i-am zis de primul Lastun cumparat.

Daca nu ai cum sa le scanezi, fa poze cu pozele, sa le vedem asa!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

si

Pentru un motor preluat de pe o motopompa este destul de turat.
Adica extrem de turat, ca zona rosie de pe turometru incepe  la 9500 de ture!    
Plus vitezometrul pana la 200 km/h. Cred ca poti prinde lejer 160 km/h.
Ai grija sa nu-ti rupi gatul, ca astea mari is periculoase cand cazi cu ele!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

si

Pentru un motor preluat de pe o motopompa este destul de turat.
Adica extrem de turat, ca zona rosie de pe turometru incepe  la 9500 de ture!    
Plus vitezometrul pana la 200 km/h. Cred ca poti prinde lejer 160 km/h.
Ai grija sa nu-ti rupi gatul, ca astea mari is periculoase cand cazi cu ele!

Da ai dreptate, ieri m-am dat o turá in jurul grajdului , asa demontatá cum era fárá sa cu fundul pe fier , si era cát p-aci sá má dea de pámánt intr-un viraj pe iarba umedá ....e o dihanie adeváratá, eu n-o sá merg niciodatá cu 160 pe orá, doar asa lejer 100-120 max , fiindcá sunt constient de legile fizicii care spun cá pe 2 roti te pasc mult mai multe pericole decát pe 4 ....
Bátrána Jawa de 350 a plecat la un nou stápán in 24 de ore .Nici nu credeam cá am s-o vánd atát de repede.      


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Azi a fost o vreme nemaipomenitá, asa cá dupá ce am terminat cu atributiile de servici si ale familiei, nu am rezistat tentatiei de a nu má duce sá lustruiesc putin motocicleta, mai ales pártile cromate, am reglat fránele, am vopsit dopurile de inchidere ale esapamentelor, am uns si gresat contactul ptr chei, iala cutiei de bord, verificat antigel, umplut rezervorul cu benziná, etc ....si o sedintá foto mai la lumina zilei .

honda g.l 500 azi fost vreme asa dupá terminat servici ale familiei, rezistat tentatiei duce

63.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

honda g.l 500

56.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

honda g.l 500

56.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

honda g.l 500

47.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

honda g.l 500 tot

50KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
dupá lustruialá, aratá putin mai bine esapamentul si tevile protectoare ...

honda g.l 500 dupá aratá putin mai bine tevile ...

49.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tát

honda g.l 500 tát

56.3KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

honda g.l 500

45KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
am "umflat putin suspensia spate fiindcá era prea moale (0,5 atm ) pe cánd in careta tehnicá scrie 1, 5 pt o persoaná si 3, 5-4 atm la cálátorie cu douá persoane......prin asta seamáná leit cu suspensia comodá si inegalabilá a Citroenurilor ....

honda g.l 500 putin suspensia spate fiindcá era prea moale (0,5 atm cánd careta tehnicá scrie

51.7KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
verificat nivel ulei transmisie diferential .

honda g.l 500 verificat nivel ulei transmisie

45.5KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
furtunul si racordul alimentárii suspensiei spate cu aer ....ptr reglaj

honda g.l 500 furtunul racordul suspensiei spate aer ....ptr reglaj

46.9KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
simeringurile de la telescoape fatá neschimbate din 1982, nu pierde nici azi nimic .....ce calitate se fácea pe vremuri !

honda g.l 500 telescoape fatá din 1982, pierde nici azi nimic .....ce calitate fácea vremuri

43.3KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
din fatá ...

honda g.l 500 din fatá ...

55.9KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
detaliu motor

honda g.l 500 detaliu motor

45.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
discuri pe ambele párti ...

honda g.l 500 discuri ambele párti ...

54KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ultima in apus de soare .

honda g.l 500 ultima apus soare

60.5KB


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Asta nu avea parbriz din ala de plexi in continuarea carenei?
Ca se vad locurile de prindere.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, bineátnteles cá are, am dat-o jos fiindcá era foarte zgáriat, si m-am apucat de polishat sá-i mai scot din zgárieturi, ca la primávará s-o pot inmatricula si sá fie gata de drum atunci.De fapt Dihania se aflá in lucru páná in primávará , incet-incet voi face toate cele necesare ca sá fie gata de start primávara ...
Toatá iarna am timp de ea si de Minimobre ...
Si inscriptiile ei au revenit de la cromat (aurit ) fiindcá erau deja tare sterse si uráte, le-am dus la un atelier de specialitate unde se cromeazá plastic ..Si saua este la tapiter fiindcá era crápatá ici-col, samd.
Totusi au trecut cátiva ani din 82 incoace ....ins aceste reparatii sunt minuscule in raport cu ansamblul dihaniei
La inscriptii mai trebuie sá vopsesc usor si foarte atent marginile cu negru, fiindcá nu pot folosi diluant, benziná, sau alte substante chimice care pot ataca si cromul auriu ..

honda g.l 500 da, are, dat-o jos fiindcá era foarte zgáriat, m-am apucat polishat sá-i mai scot din

31.7KB

Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

honda g.l 500 tot

28.9KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ultima

honda g.l 500 ultima

28.9KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Azi , am avut prilejul sá má conving din nou de usurinta cu care unii oameni ( nevasta mea ) rezolvá lucruri de mare finete de care eu sunt incapabil ....
Trasarea dungilor, vopsitul suprafetelor fine, detaliile delicate sunt rezolvate cu usurintá de o máná finá de dentist, care zi cu zi etse antrenatá ....

honda g.l 500 azi avut prilejul conving din nou usurinta care unii oameni nevasta mea rezolvá

26.9KB

Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

honda g.l 500 tot

27.6KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ultima

honda g.l 500 ultima

22.6KB


pus acum 9 ani
   
globoloty
Membru Senior

Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 443
Emblemele arata foarte bine si felicitari pentru motocicleta care este intr-o stare foarte buna.

_______________________________________
Cumpar caroserie Golf  mk 1
Cumpar acte Mz Es

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Mersi mult, spor la proiect !  

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Azi am cápátat in sfársit numerele de Ungaria, deci dupá 34 de ani de serviciu in Germania la primul proprietar Hondita a venit pe meleaguruiile mai blánde ale cámpiei Panonice , si desi am prins un timp destul de prost cu vánt, si nori, am fácut iute 200 km .....ptr o "cefea "
Cu namila asta una douá parcurgi 30-40 km fárá sá observi, si in loc de Cegléd am báut cafeaua la Szolnok, la 50 km depártare de locatie, fiindcá efectiv nu doream sá descalec ..
Motoflisca asta are cáteva puncte comune cu adoratele Citroenuri hidropneumatice , in sensul cá are o tinutá de drum fantasticá in comparatie cu masa ei, se conduce exterem de usor, suspensia reglabilá pe perne de aer e nemaipomenitá, mai cá nu simt nimic din denivelárile soselei ...... deci cred cá am gásit variante pe 2 roti a Citroenurilor cu care má plimb de 20 de ani .....
Azi am fácut dupá sosire niste poze ...  

honda g.l 500 azi cápátat sfársit numerele ungaria, deci dupá ani serviciu germania primul

59.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

honda g.l 500 tot

77.6KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

honda g.l 500

56.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

honda g.l 500

48.1KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
suspensia spate tip "pro-Link "cu perná de aer, care pe vremea aparitiei fácea furori ....printre specialistii din domeniu (am citit articole despre in revista Moto pe vremea aceea

honda g.l 500 suspensia spate tip "cu perná aer, care vremea aparitiei fácea furori din domeniu

51.9KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
detaliu motoras fárá pete de ulei, apá etc....asa cum trebuie sá arate o Honda la aproape 40 de ani

honda g.l 500 detaliu motoras fárá pete ulei, apá etc....asa cum trebuie arate honda aproape ani

53.1KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
putin bord cu termometru si radio, plus ceas....

honda g.l 500 putin bord termometru radio, plus ceas....

49.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
radio din 1982 .... functional dar din cauza vántului nu aud mai nimica, insá am sá incerc sá rezolv cu un electronist sá-mi lege radiioul prin fir la difuzoarele din cástile pe care le-am primit cu motocicleta, si prin care pot conversa in timpul mersului cu copilotul

honda g.l 500 radio din 1982 .... functional dar din cauza vántului aud mai nimica, insá incerc

53.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Deci, conform numárului este ULTIMUL vehicol achizitionat ! Asta il consider si ca un semn bine de respectat ...

honda g.l 500 deci, conform numárului este ultimul vehicol asta consider semn bine respectat ...

50.3KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
diferential uscat ....nedesfácut incá .

honda g.l 500 uscat incá

44.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
detalii suspensie si plachete originale ...

honda g.l 500 detalii suspensie plachete originale ...

44.7KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
detalii

honda g.l 500 detalii

36.7KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
carenajul enorm m-a speriat prima oará, insá oferá o protectie f.de vánt aproape 100 %, efectiv nu má bate vántul din fatá, si urmáresc drumul prin parbriz, nu deasupra....

honda g.l 500 carenajul enorm m-a speriat prima oará, insá oferá protectie f.de vánt aproape 100

59.2KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
simeringurile telescoapelor fatá, incá cele originale, nu lasá urme de ulei la culisare....ce material o fii ????

honda g.l 500 fatá, incá cele originale, lasá urme ulei material fii ????

55.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
alternator usor de accesat

honda g.l 500 alternator usor accesat

51.3KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si restul ..

honda g.l 500 restul

57.2KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
dungiile si vopseaua originalá , din 82 ...intotdeauna má mir cánd má gándesc cum ajung la noi motoretele si masinile sá arate la o várstá ca asta ....  

honda g.l 500 dungiile vopseaua originalá din mir cánd gándesc cum ajung noi motoretele masinile

68.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
vopseaua etrielior, si jantelor nu stiu cum de nu s-a dus naibii dupá atátia ani, doar putine urme de lovituri de pietre are, ceva de necrezut ..

honda g.l 500 vopseaua etrielior, jantelor stiu cum s-a dus naibii dupá atátia ani, doar putine urme

55.2KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
rezervorul lichidului de fráná poartá deja amprentele anilor si a soarelui ....

honda g.l 500 rezervorul lichidului fráná poartá deja amprentele anilor soarelui ....

48.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
stickerele originale din 82 .....

honda g.l 500 stickerele originale din .....

47.1KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
mai detaliat

honda g.l 500 mai detaliat

29.9KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ventilul de umflare a ....suspensiei, mascatá cu piulita cromatá, niuci nu se observá (detalii fine ale constructorului )

honda g.l 500 ventilul umflare mascatá piulita cromatá, niuci observá (detalii fine ale

48.8KB

Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1344
care e procedura de umflare,cu ce ? cat cum ?


pus acum 9 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Cu pompa ... de la masina sau banala pompa de unflat roti .Se unflat cred o mica perma de aer care , cred ca este montata sub arcul elicoidal de la suspensie .
Aceeasi sistem am gasit pe un opel astra din 99" pernele de aer ridica spatele ca la o incarcatura mare masina era tot timpul in orizontala , nu se lasa deloc .Totul se facea manual
.


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Asa cum a scris si Mihai, in fiecare telescop (toate cele 3 ) existá o camerá de aer a cárei presiune se poate modifica in f. de incárcáturá si starea drumului , adicá pe un drum mai prost se merge "dezumflat " cum s-ar zice adicá cca 0,8 bari in fatá ca sá nu scuture.
Eu am umflat-o cu compresorul, insá foarte putin se apasá pe trágaciul pistolului compresorului sá nu explodezi perna de aer .....    


pus acum 9 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1344
am umflat la diferite motoare,si am testat atent....chiar si sub presiune,apasate
nu am observat diferenta de loc,dupa umflare am lasat preiunea din ele cu apasarea in ventil,un mic fas chiar nesemnificativ.
am repetat pe mai multe telescoape si identic acelasi simptom fas ff mic !
sunt curios daca si la voi e la fel ?
am niste telescoape de enduro,o sa le desfac si verific circuitul aerului



pus acum 9 ani
   
mihaai
Membru Senior

Din: Modena- Tirgu Neamt
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1025
Cred ca trebuie sa le umfli mai mult , eu ajungeam la astra la 5 atm

Modificat de mihaai (acum 9 ani)


_______________________________________
Puterea este nimic fara control .

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Eu cred cá vorbim de instalatii diferite.Ceea ce bánuiesc eu cá ai Tu la telescoape sunt asa numitele "telescoape cu gaz, de fabricatie recentá, noi de doar cátiva ani.
La Honda asta batráná este un sistem putin diferit, care permite o cursá destul de mare prin culisare, e pe principiul unei seringi in care existá o camerá de aer , voi incerca sá gásesc ceva explicatii pe ebay-
La mine, dacá nu "umflu "spatele si incarc motocicleta cu 2 persoane plus bagaje isi táreste fundul pe jos, este atát de mare diferenta.
Mai pe-ndelete aici poti vedea schema suspensiei la Honda GL :


Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Gata de drum ptr acest weekend la  Timisoara.
Am spálat si curátat putin geamantanele Krause primite odatá cu motoflisca , umflat cauciucuri, verificat bujuu, apá, ulei , montat lumini de mers ,ptr ca Sámbata sá pot trage o fugá la Timisoara dupá cáte ceva !  

honda g.l 500 gata drum ptr acest weekend la  spálat curátat putin krause primite odatá

48.2KB

Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

honda g.l 500 tot

46.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

honda g.l 500

52.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

honda g.l 500

60.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

honda g.l 500 tot

52.2KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

honda g.l 500

49.9KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

honda g.l 500 tot

52.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

honda g.l 500

44KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

honda g.l 500

46.1KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

honda g.l 500

40.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

honda g.l 500

48.3KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

honda g.l 500 tot

24.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
ultima

honda g.l 500 ultima

44KB


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Foarte frumoasa!
Iti lipseste o remorca din ala cu o roata dupa ea!
La astea se putea cumpara optional si rwmorci din alea mici cu o roata in care incape o valiza mai mare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Foarte frumoasa!
Iti lipseste o remorca din ala cu o roata dupa ea!
La astea se putea cumpara optional si rwmorci din alea mici cu o roata in care incape o valiza mai mare.

Nici n-am stiut ....am crezut cá remorcile alea nu s-au mai fabricat dupá 70 ....... doar dupá Jawa si Panonii vechi !
Am sá má interesez sá vád, cá nu i-ar sta ráu cu una de aia dupá, desi nu stiu cum se comportá la 100-120 pe orá o remorcá din aia ?????  


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Alea ce zici sunt remorcile PAV.

Eu ziceam de alea americane tractate de motoare mari

Sunt multe nebunii, inclusiv rulote.

honda g.l 500 alea zici sunt remorcile pav.eu ziceam alea americane tractate motoare marisunt multe Admin

31.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294


honda g.l 500 Admin

37KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la