CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
laura love pe Simpatie
Femeie
23 ani
Bihor
cauta Barbat
24 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Sfaturi de cumparare / Cumpararea unei masini Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Buna seara colegii , am si eu niste intrebari, daca m-ati putea ajuta.
Ce trebuie sa am in vedere la cumpararea unei masini ?
De ex. vreau sa cumpar o Dacie 1300 , cum trebuie procedat ? Cat dureaza toata umblatura ?
Din cate stiu, la schimbarea proprietarului asigurarea trebuie facuta oricum pe numele noului proprietar ?
Daca masina e inscrisa in circulatie, cat mai costa toate actele care trebuie facute ca sa fi in regula ? Intr-un cuvant, ce costuri mai sunt pe langa banii dati pe masina.
As vrea daca se poate sa imi spuneti care sunt toti pasii care trebuie facut si ce trebuie sa am in vedere, sa fiu in regula cu actele si tot tot tot.
Multumesc, astept un raspuns cat de repede daca puteti. 


_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
In cazul unei Dacii, costurile sunt cam 500-600 lei transcrierea (acte, RAR, asigurare, talon, numere) plus 440 euro timbrul de mediu.
Dei in cam 200 euro transcrierea si 440 euro timbrul lui peste.

Faci actele la o firma de acte ( vreo 60-70 lei)
Faci asigurarea tot acolo (vreo 200-300 lei), asigurarea este pe masina, nu pe proprietar. Daca aia veche mai e valabila o poti folosi, pana expira.
Daca nu are ITP, mergi la o statie ITP, faci si ala (100-150 lei + ciubuc de vreo 50-100 lei) + Daca mai ai probl;eme, mai bagi bani de reparatii si revii la ITP cu masina reparata.
Te programezi la RAR  pentru identificare
Faci identificarea la RAR (vreo 200- 250 lei)
Mergi la primarie si o declari la fisc ( si acolo vreo 40 lei + impozitul care e cam tot vreo 50 lei)
Mergi si cumperi Rovigneta (vreo 130 lei pentru 1 luna)
Mergi la ANAF pentru taxa de mediu, unde iti calculeaza taxa
Mergi la trezorerie si platesti taxa (440 euro)
Mergi la cec si platesti taxa de talon (vreo 40 lei)
Apoi mergi la ghiseul de politie si depui actele pentru acte si numere. (acolo numerele is  in jur de 40 lei daca le iei de la rand sau in jur de 90 lei, daca vrei preferentiale).

Cam 600 euro iti ajung pentru toata procedura.
Sau daca faci atestare istorica, atunci nu mai platesti timbrul de mediu de 440 euro, ci doar taxa de atestare, care este 200 euro. Si nu mai platesti nici impozitul de 50 de lei.

Durata... in jur de 10-12 zile, ca la RAR trebuie asteptat cateva zile cu programarea sa ajungi la rand.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Am uitat de timbrul ala de .. kkt ..   
Multumesc pentru raspuns. 

Dar mi-a mai venit o idee, nu se pot scoate 3 randuri de numere rosii si sa nu o inscriu , ca sa scap de taxa aia ? Adica daca scot numere rosii nu platesc taxa aia, nu?
Si da, stiu ca doar 3 randuri pot scoate si tot o sa ajung sa o inscriu si sa platesc taxa.

Modificat de YoKoMy (acum 10 ani)


_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
Daca are numere noi si e inmatriculata, nu poti scoate numere rosii.
Doar la cele cu numere vechi si talon vechi, sau la masinile aduse de afara.
Allea le poti aduce si sa le tii la pastrat fara sa le inscrii deocamdata si sa astepti pana trec valurile de prostie.

Poti sa faci actele si s-o  declari la fisc, apoi nu o mai transcrii.
Te intelegi cu fostul proprietar si circuli cu actele vechi.
Doar sa ai grija, ca la biroul de acte sa nu se treaca in talon mentiunea "Instrainat catre...", ca atunci daca te opreste politia in trafic iti ia talonul.
Trebuie sa insisti neaparat ca rubrica aia de pe spatele talonului sa ramane necompletata!
Am si eu cateva tiriboante asa semitranscrise.
Nu avem ce face, ca eu cel putin nu am de gand sa platesc taxa de mediu la talhari, in timp ce tanti Rovana ne rade in nas si isi inscrie BMW-ul la Bulgari!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Daca ar fi sa ma inteleg cu vechiul proprietar, costurile suplimentare cat ar fi ?
Si ca sa nu treaca nimic pe talon, trebuie sa ii spun eu la biroul de copiat acte?


_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 10 ani
   
yo9hnf
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 232
Daca masina nu are ITP dar functioneaza, vezi daca te poti intelege cu proprietarul sa o radieze. In acest fel s-ar putea sa iesi mai ieftin.
   Daca masina este radiata, se pot scoate 3 randuri de numere rosii.

LADA mea a fost radiata si acest lucru m-a ajutat. Ca sa o duc dinspre Oltenita la Ploiesti m-a costat 100 lei (RCA + numere rosii, nu trebuie ITP, nu trebuie vigneta). Neavand ITP trebuia dusa pe platforma...care in mod cert nu costa 100 lei.


pus acum 10 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Si cu asigurarea cum e in cazul in care ar fi sa pot scoate numere rosii ?
Eu as avea nevoie de masina asta sa circul o perioada cu ea, destul de scurta.


_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 10 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
atestatul retromobil este 100 de euro.
In plus te mai costa la rar inscrisul de mentiune vreo 120 de lei, dar mai departe nu vei mai avea nevoie de identificare la transcriere, deci banii astia ti-i scoti (si si pe viitor la o alta transcriere nu mai este necesara identificarea)


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303

yo9hnf a scris:

Daca masina nu are ITP dar functioneaza, vezi daca te poti intelege cu proprietarul sa o radieze. In acest fel s-ar putea sa iesi mai ieftin.
   Daca masina este radiata, se pot scoate 3 randuri de numere rosii.

LADA mea a fost radiata si acest lucru m-a ajutat. Ca sa o duc dinspre Oltenita la Ploiesti m-a costat 100 lei (RCA + numere rosii, nu trebuie ITP, nu trebuie vigneta). Neavand ITP trebuia dusa pe platforma...care in mod cert nu costa 100 lei.

Doar ca atunci, daca are numere noi si e radiata la cerere, cand o vei inscrie cei de la fisc te vor amenda cu 200 lei, ca nu ai declarat-o la timp, plus impozitul tetroactiv de platit.
Daaar, daca intre timp "se pierde" cartea de identitate, atunci fiscul nu te poate amenda, ca fara carte de identitate nu ti-l poate lua in evidenta, si te impoziteaza doar de la data emiterii duplicatului cartii de identitate.
Si eu am fost fraier ca am scos vara trecuta duplicatul la cartea de identitate de la R5, ca puteam sa stau lejer inca un an cu hartia de la minitorul oficial si cu procura si sa cer duplicatul doar la anul, cand va fi gata masina!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303

Tov a scris:

atestatul retromobil este 100 de euro.
In plus te mai costa la rar inscrisul de mentiune vreo 120 de lei, dar mai departe nu vei mai avea nevoie de identificare la transcriere, deci banii astia ti-i scoti (si si pe viitor la o alta transcriere nu mai este necesara identificarea)


100 euro e atunci cand e inscrisa in tara? Daca e adusa de afara, atunci este 200 euro?
Ca parca asa stiam.
Dar problema este cu masinile, care necesita reconditionare si munca, alea nu pot fi nici transcrise din cauza timbrului de mediu aberant si nici atesta din cauza starii tehnice.
Deci pe perioada cand o repari, esti obligat s-o lasi pe fostul proprietar (care daca e batran poate sa moara intre timp) sau s-o lasi semitranscrisa, declarand-o la fisc, iar restul transcrierii nu poti s-o faci din cauza taxei.
De aia ar trebui umblat urgent la codul fiscal, ca masinile mai vechi de 20 de ani sa poate fi radiate temporar de la fisc, la cerere. Acuma este foarte greoi s-o scoti din evidenta fiscala (si eu la Gaz am umblat pe capul lor trei ani ca s-o radiez de la fisc si trebuia sa fac act notarial sa declar ca masina are motorul defect, pe la urma am reusit, dar tot ma vor taxa retroactiv pe 5 ani, cand va trebui reinscrisa). Deci e foarte aiurea codul fiscal si cu atestatul fiscal! Asa ceva nu exista in celalalte tari UE. Acolo cand e inscrisa platesti impozit, iar cand e radiata o tii fara sa platesti nimica.
In America de nord sa nu mai vorbim, ca aia nu au nici ITP, ai doar o foaie cat un card cu "registration", un singur numar pe spate, platesti un impozit anual modic (indiferent de cilindree) si odata cu plata impozitului primesti un autocolant pe care o lipesti in coltul numarului. Si mai platesti si asigurarea, care costa mult acolo.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
yo9hnf
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 232

Misu de Cluj a scris:


Doar ca atunci, daca are numere noi si e radiata la cerere, cand o vei inscrie cei de la fisc te vor amenda cu 200 lei, ca nu ai declarat-o la timp, plus impozitul tetroactiv de platit.


  De ce sa amendeze cineva pe altcineva ? Vanzatorul o radiaza la cerere azi, o scoate de la fisc iar de maine in 30 de zile cumparatorul trebuie sa o duca la fisc pentru impunere. E totul ok in treaba asta.

Later Edit :

  Eu acum trei saptamani am cumparat o LADA 1500 pentru un prieten care este in Anglia. Am cumparat-o pe numele meu , am dus-o la fisc, dar nu ma obliga nimeni sa o inmatriculez (adica sa-i paltesc vreo taxa de mediu etc). Daca nu mergi cu ea, nu esti obligat sa o inmatriculezi. O sa o inmatriuculez cand o sa aibe (probabil in vara) atestat istoric.

Modificat de yo9hnf (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
YoKoMy
Reporter de teren

Din: Resita
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5289
Am vorbit azi cu proprietarul unei masini, e vorba de o Dacie 1300, a zis ca nu e pe numele lui, e pe numele fostului proprietar care cica ar fi de acord sa ramana pe numele lui.
Atunci cum trebuie procedat ? E ok, sau e vreo problema ?


_______________________________________
Schimb/Cumpar embleme sau scrisuri auto.

pus acum 10 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799

Misu de Cluj a scris:


100 euro e atunci cand e inscrisa in tara? Daca e adusa de afara, atunci este 200 euro?
Ca parca asa stiam.


Daca e vorba de un vehicul autohton insris in alta tara, atunci atestatul este tot 100 euro


pus acum 10 ani
   
cristi_lupsa
Membru Senior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1174
Atestarea Retromobil este 100 euro pentru membri clubului, sau 200 euro pentru ne-membri, indiferent de unde este masina

_______________________________________
"Regina" - Renault 16 1967
"Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare
"Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare
"Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta...
”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta....
..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS

pus acum 10 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926

cristi_lupsa a scris:

Atestarea Retromobil este 100 euro pentru membri clubului, sau 200 euro pentru ne-membri, indiferent de unde este masina


De cand au crescut tarifele pentru membrii clubului?


Ca sa incheiem capitolul taxa de atestare.
Mai jos urmeaza un citat preluat de la urmatorul link - http://www.retromobil.ro/procedura-de-a ... torice.php

"
........
taxa de emitere a atestatului de vehicul istoric :
I. Vehicule neinmatriculate in Romania (altele decat motociclurile): 200 Euro, exceptie vehiculele de fabricatie romaneasca (importate) : 100 EUR
II. Motociclurile neinmatriculate in Romania : 50 Euro
III Vehicule inmatriculate in Romania (altele decat motociclurile): 100 Euro la cursul BNR din ziua platii.
Pentru membrii R.C.R. cu o vehime de minim 6 luni in asociatie taxa este de 50 Euro
IV. Motociclurile inmatriculate in Romania : Gratuit"   

Concluzia trasa de mine. Fiind vorba de o Dacia 1300 fie ca e adusa de afara (importata), fie ca este inmatriculata in tara taxa e de 100 de euro. Daca @YoKoMy,  devine membru al RCR si asteapta 6 luni, taxa o sa fie de 50 de euro, la care se adauga cotizatia de membru de 20 de euro, deci in situatia in care devine membru RCR mai scuteste 30 de euro.



_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 10 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2176
Sincer sa fiu, acum nu am rabdare sa citesc tot ce s-a scris, dar sper sa subliniez aspectul cel mai important: este multa umblatura si birocratie, dar daca ai rabdare si nervi de otel se rezolva, nu-i stres.
Cu totul, cu transcrierea unei Dacii ajungi cam la 250-300 de euro. Prin "cu totul" ma refer la: RCA (pe 1/6/12 luni), ITP, atestat, identificare + alte chestii, taxa inmatriculare, taxa talon, taxa numere (preferentiale sau nu) si daca mai e ceva ce am uitat... 


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 10 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926

tavi_dacia1100 a scris:

Sincer sa fiu, acum nu am rabdare sa citesc tot ce s-a scris, dar sper sa subliniez aspectul cel mai important: este multa umblatura si birocratie, dar daca ai rabdare si nervi de otel se rezolva, nu-i stres.
Cu totul, cu transcrierea unei Dacii ajungi cam la 250-300 de euro. Prin "cu totul" ma refer la: RCA (pe 1/6/12 luni), ITP, atestat, identificare + alte chestii, taxa inmatriculare, taxa talon, taxa numere (preferentiale sau nu) si daca mai e ceva ce am uitat... 


Tavi, e bine ca masinile nu sunt inmatriculate pe numele tau caci, sa nu uitam, RCA-ul are un pret astronomic daca viitorul proprietar are sub 30 de ani, ceea ce se intampla si in cazul de fata.
De exemplu, daca fac un calcul, pentru RCA pe 6 luni, pentru sutica mea dar trec ca proprietarul are 20 de ani, tarifele sunt cuprinse intre 165 si 465 de euro, in conditiile in care TR-ul are coeficient de risc mai mic, ca daca o trec de ex pe CJ cel mai mic tarif pe care il gasesc e de 230 de euro.   


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
Asta cu RCA-ul in functie de varsta este iarasi o prostie! Daca esti tanar, nu inseamna neaparat ca esti nebun si faci cascadorii la volan.
Ar trebui calculat in functie de antecedente, daca faci prostii si provoci daune, atunci sa platesti RCA inzecit, iar daca nu faci probleme si esti civilizat, sa ai RCA cat mai mic.
Asta cu varsta e o mare prostie, incat poti fi atat sofer bun, cat si sofer prost la orice varsta!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2176

AdyC a scris:


tavi_dacia1100 a scris:

Sincer sa fiu, acum nu am rabdare sa citesc tot ce s-a scris, dar sper sa subliniez aspectul cel mai important: este multa umblatura si birocratie, dar daca ai rabdare si nervi de otel se rezolva, nu-i stres.
Cu totul, cu transcrierea unei Dacii ajungi cam la 250-300 de euro. Prin "cu totul" ma refer la: RCA (pe 1/6/12 luni), ITP, atestat, identificare + alte chestii, taxa inmatriculare, taxa talon, taxa numere (preferentiale sau nu) si daca mai e ceva ce am uitat... 


Tavi, e bine ca masinile nu sunt inmatriculate pe numele tau caci, sa nu uitam, RCA-ul are un pret astronomic daca viitorul proprietar are sub 30 de ani, ceea ce se intampla si in cazul de fata.
De exemplu, daca fac un calcul, pentru RCA pe 6 luni, pentru sutica mea dar trec ca proprietarul are 20 de ani, tarifele sunt cuprinse intre 165 si 465 de euro, in conditiile in care TR-ul are coeficient de risc mai mic, ca daca o trec de ex pe CJ cel mai mic tarif pe care il gasesc e de 230 de euro.   

La o Dacie 1310 a verificat un prieten care are 22 de ani cat ar fi RCA-ul pe 6 luni si e 930 de lei. Dar daca masina despre care era vorba mai sus (1300) e atestata, se poate face pe o luna. Oricum, cel mai ok e sa fie inmatriculata pe cineva care are peste 30 de ani.


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 10 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2176

Misu de Cluj a scris:

Asta cu RCA-ul in functie de varsta este iarasi o prostie! Daca esti tanar, nu inseamna neaparat ca esti nebun si faci cascadorii la volan.
Ar trebui calculat in functie de antecedente, daca faci prostii si provoci daune, atunci sa platesti RCA inzecit, iar daca nu faci probleme si esti civilizat, sa ai RCA cat mai mic.
Asta cu varsta e o mare prostie, incat poti fi atat sofer bun, cat si sofer prost la orice varsta!

Corect!


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 10 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926

tavi_dacia1100 a scris:


AdyC a scris:


tavi_dacia1100 a scris:

Sincer sa fiu, acum nu am rabdare sa citesc tot ce s-a scris, dar sper sa subliniez aspectul cel mai important: este multa umblatura si birocratie, dar daca ai rabdare si nervi de otel se rezolva, nu-i stres.
Cu totul, cu transcrierea unei Dacii ajungi cam la 250-300 de euro. Prin "cu totul" ma refer la: RCA (pe 1/6/12 luni), ITP, atestat, identificare + alte chestii, taxa inmatriculare, taxa talon, taxa numere (preferentiale sau nu) si daca mai e ceva ce am uitat... 


Tavi, e bine ca masinile nu sunt inmatriculate pe numele tau caci, sa nu uitam, RCA-ul are un pret astronomic daca viitorul proprietar are sub 30 de ani, ceea ce se intampla si in cazul de fata.
De exemplu, daca fac un calcul, pentru RCA pe 6 luni, pentru sutica mea dar trec ca proprietarul are 20 de ani, tarifele sunt cuprinse intre 165 si 465 de euro, in conditiile in care TR-ul are coeficient de risc mai mic, ca daca o trec de ex pe CJ cel mai mic tarif pe care il gasesc e de 230 de euro.   

La o Dacie 1310 a verificat un prieten care are 22 de ani cat ar fi RCA-ul pe 6 luni si e 930 de lei. Dar daca masina despre care era vorba mai sus (1300) e atestata, se poate face pe o luna. Oricum, cel mai ok e sa fie inmatriculata pe cineva care are peste 30 de ani.



Dar asta ar insemna ca masina sa fie inmatriculata pe alta persoana.


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303

tavi_dacia1100 a scris:


AdyC a scris:


tavi_dacia1100 a scris:

Sincer sa fiu, acum nu am rabdare sa citesc tot ce s-a scris, dar sper sa subliniez aspectul cel mai important: este multa umblatura si birocratie, dar daca ai rabdare si nervi de otel se rezolva, nu-i stres.
Cu totul, cu transcrierea unei Dacii ajungi cam la 250-300 de euro. Prin "cu totul" ma refer la: RCA (pe 1/6/12 luni), ITP, atestat, identificare + alte chestii, taxa inmatriculare, taxa talon, taxa numere (preferentiale sau nu) si daca mai e ceva ce am uitat... 


Tavi, e bine ca masinile nu sunt inmatriculate pe numele tau caci, sa nu uitam, RCA-ul are un pret astronomic daca viitorul proprietar are sub 30 de ani, ceea ce se intampla si in cazul de fata.
De exemplu, daca fac un calcul, pentru RCA pe 6 luni, pentru sutica mea dar trec ca proprietarul are 20 de ani, tarifele sunt cuprinse intre 165 si 465 de euro, in conditiile in care TR-ul are coeficient de risc mai mic, ca daca o trec de ex pe CJ cel mai mic tarif pe care il gasesc e de 230 de euro.   

La o Dacie 1310 a verificat un prieten care are 22 de ani cat ar fi RCA-ul pe 6 luni si e 930 de lei. Dar daca masina despre care era vorba mai sus (1300) e atestata, se poate face pe o luna. Oricum, cel mai ok e sa fie inmatriculata pe cineva care are peste 30 de ani.


Apoi e asa de greu sa modifici doua cifere in buletin? Dai un ciubuc la evidenta populatiei si de indata te trezesti ca ai 50 de an.     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
andrei_barut
Membru Activ

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100
Va salut,
Scuze ca ma bag in topicul omului, dar ma bate gandul sa achizitionez un T3 inmatriculat in Romania, care bineinteles nu are timbrul de mediu achitat.
Ce acte ma sfatuiti sa fac in ideea de a nu achita aceasta aberenta taxa?
Procura notariala sau vanzare cumparare si sa o declar la fiscul meu?


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303

andrei_barut a scris:

Va salut,
Scuze ca ma bag in topicul omului, dar ma bate gandul sa achizitionez un T3 inmatriculat in Romania, care bineinteles nu are timbrul de mediu achitat.
Ce acte ma sfatuiti sa fac in ideea de a nu achita aceasta aberenta taxa?
Procura notariala sau vanzare cumparare si sa o declar la fiscul meu?


Contract de vanzare cumparare si o bagi la fisc pe numele tau.
Nu exista nici o legatura intre bazele de date de la Politie si cele de la fisc, ba chiar mai mult, directia de finante, are baza de date separata in fiecare localitate,fara nici o legatura intre ele, si nu au un sistem unitar de evidenta (de aia se cere fiscalul).
Deci nu-ti fa probleme ca politia nu poate intra in baza de date al fiscului si verifica, daca masina a fost sau nu vanduta.
Acuma se discuta sa-i oblige pe firmele care fac acte de vanzare cumparare sa fie obligati sa declare tranzactiile la politie.
Dar nu esti obligat sa faci contractul la firma, poti sa iei formularul de pe net, o listezi si faci contractul in privat.
Si nu faci magarii cu masina, sa te prinda fara rovigneta sau amenzi de viteza, ca atunci  al amendeaza pe fostul proprietar.
Asigurarea poti s-o faci si tu pebazacontractuluide vanzare-cumparare, la fel si ITP.
Dar vezi ca atunci cand faci contractul, va trebui sa "uiti" completarea rubricii "instrainat catre" de pe spatele talonului. Te intelegi cu fostul proprietar, ca nu completati rubrica aia.
Ca daca e completat si te prinde potera, ramai fara talon.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
andrei_barut
Membru Activ

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 100
Merci de sfat!

pus acum 10 ani
   
lmaqurius
Membru Activ

Din: Tg-Mures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 156
Are vecinul o dacie cu numere vechi talon vechi. Cum as putea sa-l cumpar? Face vecinul talon nou sau eu ?

pus acum 7 ani
   
yo9hnf
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 232
Talon vechi => fara CIV.
O poti cumpara asa cum este doar ca tu nu o poti trece la Taxe Locale pana cand nu o sa ai CIV. Daca o cumperi astazi si o restaurezi, ITP, RAR etc si iti iei cartea peste 1 an, de abia peste 1 an o poti trece la primarie. Atunci o sa platesi o amenda de maxim 30 lei pt ca nu ai declarat la timp masina.
Succes !


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303

yo9hnf a scris:

Talon vechi => fara CIV.
O poti cumpara asa cum este doar ca tu nu o poti trece la Taxe Locale pana cand nu o sa ai CIV. Daca o cumperi astazi si o restaurezi, ITP, RAR etc si iti iei cartea peste 1 an, de abia peste 1 an o poti trece la primarie. Atunci o sa platesi o amenda de maxim 30 lei pt ca nu ai declarat la timp masina.
Succes !

70 lei amenda, nu 30.
Si cand de face cartea la RAR, trebuie sa fie prezent si vechiul proprietar, sau sa ai o procura notariala cu el.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926

yo9hnf a scris:

Talon vechi => fara CIV.
O poti cumpara asa cum este doar ca tu nu o poti trece la Taxe Locale pana cand nu o sa ai CIV. Daca o cumperi astazi si o restaurezi, ITP, RAR etc si iti iei cartea peste 1 an, de abia peste 1 an o poti trece la primarie. Atunci o sa platesi o amenda de maxim 30 lei pt ca nu ai declarat la timp masina.
Succes !


Aceasi situatie, masina declarata la taxe locale dupa un an jumate, in 2009 eu nu am platit nicio amenda, am intrebat doar :"Se putea declara masina cu o zi inainte sa fie emisa cartea?" Raspunsul a fost NU, restul e cancan.
Am declarat masina exact in ziua in care a fost emisa cartea, de fapt am si inmatriculat-o in aceasi zi.


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 7 ani
   
Pagini: 1  
Poze Cu Femei Goale
Intra sa vezi poze si profile poze cu femei goale de pe Apetisant.ro! Inregistreaza-te chiar acum!

Mergi la