CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Kalifa
Femeie
23 ani
Ialomita
cauta Barbat
24 - 65 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / File de istorie / Suzuki implineste 100 de ani ! Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
allin
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 10
Un secol in care a reusit sa-si construiasca o reputatie de necontestat, prin inovatia si calitatea produselor sale care si-au demonstrat adevarata performanta prin titlurile castigate in campionatele mondiale, atat pe doua cat si pe patru roti.

Istoria Suzuki porneste din satul Hamamatsu (Japonia), in anul 1909, cand Michio Suzuki fonda “Suzuki Loom Corporation”, o afacere bazata pe constructia de razboaie de tesut, ce a jucat un rol important in boom-ul industriei japoneze de matase. De la razboaie de tesut, Suzuki a ajuns astazi sa fie cunoscuta pe plan mondial drept marca de top in industria moto, una din cele zece cele mai mari producatoare auto (autoturisme de oras si de teren), producator de mini-camioane si mini-vanuri, motoare de ambarcatiuni, barci cu motor, generatoare, scaune motorizate si constructii prefabricate.

Aceasta expansiune se datoreaza, in principal, fondatorului sau, Michio Suzuki, un adevarat vizionar ce a aspirat la diversificarea activitatilor companiei. Visul sau nu a fost orbit de “succesul de moment”, ci a mers mai departe, reusind sa construiasca diverse prototipuri de masini de mica dimensiune si sa comercializeze in premiera mondiala bicicleta cu motor. Dorinta acestui om de a revolutiona tehnologia momentului a dus la nasterea lui Suzuki Motor Corporation.

Si, astfel, au aparut automobilele Suzulight (model ce lanseaza Japonia in era autoturismelor usoare) si Suzuki Fronte 800, cat si celebrele motociclete T20 si GT750

Inca de la bun inceput, primele vehicule Suzuki si-au demonstrat performanta, castigand ani la rand Grand Prix Championship si campionatele mondiale de motocross.

Viziunea lui Michio a fos continuata de urmasii sai, care au respectat in deaproape “Misiunea” Suzuki, stabilita inca din 1962, de a dezvolta produse de valoare superioara datorata imbunatatirii continue, si de a fi constant focusati pe nevoile consumatorilor. Ghidata de filosofia fondatorului sau, Suzuki a continuat sa lanseze noi serii de motociclete, precum GS si American Intruder, in paralel cu nasterea unor noi specii de automobile, LJ10, un 4x4 compact, si Vitara, un SUV perfect adaptat conditiilor urbane si off-road.


Modificat de allin (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Topicul asta, despre masini de generatie noua nu are ce cauta pe acest forum!
Aici vorbin de masini clasice!
Orice referiri si poze despre masini de fabricatie recenta, vor fi sterse!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
allin
Membru nou

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 10
Asa e mai bine ? 

pus acum 15 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Da asa merge! Trebuie respectat specificul forumului!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 15 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1923
oricum batea campii

si cam de unde  s-au inspirat cei ce faceau doar razboie de tesut pentru primul motor de motocicleta?


Modificat de catalin7070 (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la