CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
deiutza20 la Simpatie.ro
Femeie
21 ani
Bacau
cauta Barbat
21 - 44 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Tratament termic sigurante Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
ayk
Membru Activ

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 148
Am urmatoarea problema:
Am desfacut un subansamblu de la masina si la montajul lui inapoi am constat ca doua sigurante exterioare si-au pierdut elasticitatea. Ele au un rol foarte important de siguranta asa ca nu le pot lasa asa. Am cautat la magazinele care comercealizeaza rulmenti, la magazine de piese auto, etc dar nu am gasit altele. Au diametrul interior de 18mm, grosime 2,5mm,sectiune rotunda. Am cautat un tratamentist, dar nu am gasit. Mi s-a spus sa le incalzesc la gaz pina capata culoare visinie, dupa care sa le racesc in ulei ars.
Pun aceasta problema pe forum in speranta ca vre un coleg se pricepe mai bine si-mi impartaseste si mie din experienta lui.
Sau poate exista alte solutii care mie-mi scapa, asa ca orice sfat e binevenit.
Multumesc.


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Eu din cate am invatat la tratamente  termice in caz ca imi amintesc  bine,  daca se face o racire lenta, se obtine un tratament de inmuiere, iar in cazul in care se face o racire brusca, exact opusul ! Dar trebuie avut grija la  temperatura de incalzire a materialului, pentru ca daca se supraincalzeste, sau se raceste prea brusc, structura se fragilizeaza

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

knx a scris:

Eu din cate am invatat la tratamente  termice in caz ca imi amintesc  bine,  daca se face o racire lenta, se obtine un tratament de inmuiere, iar in cazul in care se face o racire brusca, exact opusul ! Dar trebuie avut grija la  temperatura de incalzire a materialului, pentru ca daca se supraincalzeste, sau se raceste prea brusc, structura se fragilizeaza


Incalzire pana la rosu si o racire lenta la aer , pentru inmuiere, ca sa le poti rasuci la forma lor initiala.
Apoi inca o data incalzit pana la rosu si racit brusc in ulei motor pt calire.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
Diametru 18 cu grosime de 2,5 , sigur ? Cam greu de crezut !
La Targoviste gasim sigurante de arbore sau alezaj la magazinele de piese ptr. RABA , ARO , tractoare . Masoara diametrul axului pe care e canalul . Am sa caut in cutia cu sigurante . Mai usor , da-mi telefon .
Sigurantele se fac din ARC si se calesc in baie de saruri .

Modificat de Liviu M (acum 14 ani)


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 14 ani
   
alexandru68
Membru Senior

Din: Simeria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 495

Liviu M a scris:

Diametru 18 cu grosime de 2,5 , sigur ? Cam greu de crezut !
La Targoviste gasim sigurante de arbore sau alezaj la magazinele de piese ptr. RABA , ARO , tractoare . Masoara diametrul axului pe care e canalul . Am sa caut in cutia cu sigurante . Mai usor , da-mi telefon .
Sigurantele se fac din ARC si se calesc in baie de saruri .


   Este vorba de cele doua sigurante de la caseta de directi pentru Dacia 1100. Nu sunt sigurante STAS pentru arbore cu cele doua gauri de cleste , sunt doua inele din otel cu sectiune rotunda. Canalul este si el la randul lui tot rotund ( cu raza) pentru ca in momentul cand virezi stanga sau dreapta sigurantele respective sa nu agate in interiorul casetei


pus acum 14 ani
   
ayk
Membru Activ

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 148
multumesc alexandru68 de precizare. dar sa stii ca eu NU  umblu in caseta de directie ca nu-i voie    .   
nu recunosc nimic       


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
Liviu M
Membru Senior

Din: Targoviste
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1016
Si la acest tip de sigurante materialul este acelasi ARC 4 ( sau 5 ) sau dupa alte norme ( COMPA Sibiu ) SORTE  C , difera semifabricatul care nu mai este tabla ci este sarma . Tratamentul este acelasi .
Am intalnit sigurante de acest tip care o data scoase cu scule speciale , nu se strangeau singure in canal ; dupa ce le bagam in canal le strangeam in menghina si concomitent le bateam cu un ciocan mic , repetand operatia in cateva pozitii . Siguranta se strange si nu mai iese . SUCCES !


_______________________________________
Respectati-i pe pasionati !

pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la