| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
 | Lista Forumurilor Pe Tematici | 
	
		| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login 
 POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
 
 Nu sunteti logat.
 | Nou pe simpatie: Lorena13
 
 |  | Femeie 24 ani
 Bucuresti
 cauta Barbat
 26 - 40 ani
 | 
 | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| E30 320i, 92 kw, an fabr. 1985, L-Jetronic, la momentul achizitiei - 2011 era ok tehnic, tabla prezenta ici-colo urme de rugina... E, aici e buba, mai tarziu l-am descoperit pe bau-baul ruginei, carpeala facuta de alti meseriasi. E_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| In primavara asta am decis ca trb. sa ma apuc de ea, am gasit un spatiu si m-am apucat sa-l amenajez. 
 E_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Levo
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 227
						 |  | 
				
					| Bravo pentru proiect! Ma bucura sa vad E30-uri ingrijite / reconditionate  si nu numai tunate. Asteptam continuarea povestii!
 
 _______________________________________
 1984 BMW 520i - E28 x1.5
 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Apoi, am inceput sa-l descompletez. Praguri, podele, aripi spate ruginite cu chit de-un deget grosime, spuma poliuretanica bagata in aripi... cate si mai cate, mi-am pus mainile in cap! 
 E_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| 
 | Levo a scris: 
 Bravo pentru proiect! Ma bucura sa vad E30-uri ingrijite / reconditionate  si nu numai tunate.
 Asteptam continuarea povestii!
 | 
 
 Probabil ca de mic, de prin anii '80 cand admiram bmw -urile gen e21, e30 ale studentilor straini din campusul Tudor Vladimirescu, E30 mi s-a inoculat in subconstient, si uite asa, am ajuns pe la 40 sa-mi fac damblaua. Ca idee, vreau sa-l fac cat mai clean, lasat jos maxim, motor 2.8 motronic.... etc.
 E_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| ajutorul meu de baza, obosit si el... 
 
 33.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Liviu-Florin
							Membru Senior
							  Din: Suceava 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 2253
						 |  | 
				
					| Superb ajutorul ce il ai la treburi! Spor la munca si asteptam poze...multe!
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Merci pt. incurajari! 
 Continuare...lucru la girafa motor, dat jos inst.electrica, ....
 
 E_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Ce m-as face fara el! Mare ajutor, mare caracter... Lotzi! 
 
 39.5KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Hai ca mai am foto... Din episodul: Jos cutia, sus motorul!
 Emotii, testam prima data macaraua.
 E_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Levo
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 227
						 |  | 
				
					| Spor in continuare! Eu asa eram cu E28-ul. Cand eram mic, E28 era singurul BMW pentru mine
  
 Rugina ai destula vadca... Oricum, astea-s locurile obisnuite pentru BMW-urile din accea perioada... Plus alte cateva.
 
 Cu motorul cum faci? Alezezi si pastrezi blocul si schimbi restul sau pui alt motor complet?
 
 _______________________________________
 1984 BMW 520i - E28 x1.5
 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Pana la motor e cala lunga, sa vad tabla rezolvata. Din cate am mai citit, nu prea se merita sa-mi bat capul cu M20B20 Jetronic, mai bine caut un M52 2.8 sau 3.0 , de ce nu?! Mai am de studiat aici, recunosc... M-am uitat si prin Biblia restaurarii seriei 3 E30 a lui Andrew Everett, utila cartea. Hai sa mai pun ceva poze ....cu rotisorul.
 E_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Ma intreb daca e careva aici pe forum care are o roata englezeasca?!... 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Adevarul e ca fara sdv-uri nu faci nimic! 
 Mai jos un folder aka Tonybmw.
 E_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Si pt. ca e iarna si e frig in garajele noastre, m-am gandit la o modalitate de incalzire, care sa fie cat mai ieftina, logic . Dupa ce-am rasfoit netul am ajuns la soba racheta!!! F. interesant conceptul, bine, eu am optat pt. varianta simpla, am ales un butoi de 200 l, caramida si cilindru refractar/samota pt. riser, focar  si gura de alimentare. Fata de soba clasica, o soba racheta bine construita are un randament net superior si un consum de masa lemnoasa mult redus. Daca sunt persoane interesate, pot oferi materiale in pdf, linkuri... 
 E_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							tomas
							Membru Senior
							  Din: timisoara 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 723
						 |  | 
				
					| Frumos,te misti repede...acuma ma apuc si eu sa-mi fac un folder Tonybmw. 
 Rotisor si-a facut si userul sabytuning,tot pentru bmw.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Interesanta soba!  Ce volum poate sa incalzeasca?
 Focarul ramane asa descoperit?
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| @tomas> Rotisorul, cadrul fix, folderul sunt facute prin vara-toamna. As vrea eu sa ma misc mai repede, dar timpul, banii si faptul ca lucrez singur isi spun cuvantul. Fac si eu cat pot... In cel priveste pe Tonybmw, jos palaria! E tare meserias si faptul ca posteaza si descrie pas cu pas toate activ. e mare lucru, efectiv ai de unde sa inveti!  Pun un link, mai sunt si alte topicuri, desigur o multime de alte site-uri... 
 Ce ma preocupa acuma e un abkant pt. praguri si o roata englezeasca! Cadrul pt. E-Wheel il fac eu, nu-i probl., dar trb. sa dau comanda de role inferioare/lower anvils, pt. rola super. merge un rulment mai mare, cred?!  Intru pe E-bay.
 
 @Misu> Cat timp ai lemne ce ard, gura de alimentare ramane descoperita, pe acolo patrunde aerul rece...in instalatie
  Daca respecti proportiile sunt slabe sanse sa-ti bage fum in incapere, de obicei se intampla la inceput, pana se amorseaza, iar daca tirajul e ok ai sa observi cum gazele care ies din lemne sunt absorbite spre camera de ardere si in continuare spre conducta ascendenta/riserul. Gazele si flacara o iau pe orizontala... Lasa un mail sa-ti trimit un pdf in ro., e mult de discutat, eu am spatiul de cca 42 mp, momentan sunt in probe cu ea, n-am incarcat-o la maxim. Poti pune 2 butoaie unul peste altul, sunt diverse variante. Daca e construita ok, butoiul va radia caldura in partea sup. si pe laterale, iar in partea infer. e mai  rece, gazele ies pe burlanul de evacuare prin partea de jos a butoiului, si trb. sa fie cat mai reci la evacuare. 
 E_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Burlanul de evacuare e amplasat in partea infer. a butoiului pt. a prelua gazele racite =  densitatea mare. Diferenta fata de o soba clasica! 
 
 30.8KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Iti trimit adresa de mail pe pm. Ideea este ca daca focarul este deschis, atunci e periculos, ca daca te apuci de spalat piese, sau de vopsit, poti sa iei foc cu tot cu garajul.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Poti sa acoperi gura de alimentare, dar nu total, trb. sa lasi o fanta pe unde sa-si traga aerul rece din incapere. Trb. sa fii atent, SSM-ul!  
 
 21.4KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							George
							Membru Senior
							  Din: Brasov 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 569
						 |  | 
				
					| Spor la restaurat! Va multumec pentru link-ul cu tonybmw, sunt multe de invatat de acolo.Omul e artist! 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| @George>  Merci, bafta si tie! Vezi si topicul lui cu toyota, e tare!!! ____________
 
 Interventii anterioare/petice ruginite pe la praguri, podea, pedalier ... etc.
 
 E_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							daman
							Membru Senior
							  Din: bucuresti 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 431
						 |  | 
				
					| maestre ai ceva de lucru. spor la treaba si nu uita sa pui poze  
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Am citit documentatia despre soba racheta. Foarte interesanta. 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| @misu> E tare ideea: coloana ascendenta interioara=riser, bine izolata este de fapt hornul in cazul unei sobe clasice. Apoi gazele fierbinti care ies si se pierd in atmosfera in cazul sobei clasice, la soba racheta sunt dirijate prin acumulatorul termic, unde cedeaza caldura, astfel ca la iesire au temp. destul de scazuta. Zilele urmatoare am sa masor temp. gazelor din cosul de evacuare, ar trb. sa fie sub 90 grd.C, eu neavand si acumulator termic, la mine butoiul radiaza caldura, n-avea sens sa ma mai complic cu tubulatura...etc. Trb. sa izolez mai bine ferestrele si usile din tabla. Pun un clip sa vezi cum functioneaza sobita si tirajul . 
 Modificat de opel16 (acum 10 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| @daman> merci, man. Greul acuma incepe  trb. sa ma apuc de praguri, mi-e groaza, dar mai intai sa-mi fac un abkant, sa vad ce lungime trb., am sa masor un prag. Nici sudura in mig-mag nu-i chiar simpla, trb. practica si iar practica. Daca te-ai uitat la ce face tonybmw ... dupa ce a sudat peticul in zeci de puncte...pana iese snur, sudura continua, apoi ia la flex si degroseaza, iar la final nici nu se mai cunoaste sudura... Arta, nu altceva! Am sa incerc sa-mi fac singur reperele, iau 1-2 coli de tabla, sau cat e nevoie. O coala e cca. 60-80 lei/2 mp, functie de grosime, dar prefer sa-mi bat capul si sa mi le fac eu, decat sa le cumpar. Am desfacut pragul pe drp, mai pun ceva poze, cam aici am ajuns. E_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Daca suprapui elementele doar un pic, cam 4-5 mm si la marginea petecului pui gauri, apoi umpli cu sudura gaurile, apoi le polizezi, iese de nici nu se vede ca a fost sudat. Si eu tot asa am inceput sa copiez cum face tipul ala englez de la Clementine's garage.
 Si mai este si "Haynes welding manual", o carte foarte buna si interesanta, care iti arata multe smecherii aplicate cu diverse tipuri de aparate de sudura.
 Lucrare dupa lucrare imi iese din ce in ce mai bine.
 Lucrare perfecta nu exista, dar toata treaba e sa nu te grabesti.
  
 Aici e cartea, descarca-l si listeaza-l, ca te va ajuta mult mai mult decat orice tinichigiu:
 
 
 Si englezul de la Clementine's garage, care lucreaza fenomenal, face totul singur din propria mana de la cap la coada. (nu este pentru BMW, dar tabla este tot tabla, indiferent de marca)
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							daman
							Membru Senior
							  Din: bucuresti 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 431
						 |  | 
				
					| contrapragurile merg peticite dar pragurile te-as sfatui sa le cumperi noi,nu sunt o avere si te scapa de multa munca plus ca au si alt aspect  .si oricum nu cred ca le faci tu din tabla la fel ca cele noi. spor! 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Asta vroiam sa zic si eu, ca elementele mari, cum ar fi praguri si podele, pod pedalier, daca gasesti gata facute, sa le cumperi, ca nu le poti face asa cum sunt alea ambutisate la presele alea mari. Iar cu elementele mai mici, eu de obicei cumpar o coala de carton, din care le refac mai intai modelul de carton, dupa care le transpun pe tabla. E mai usor sa le modelezi din carton, decat direct din tabla.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Merci Misu pt. linkuri, am sa le citesc. Prefer sa stric 1-2 coli de tabla si sa incerc sa le fac eu, daca  vad ca nu-mi iese si nu-mi iese... am sa le cumpar. Oricum aripile vreau sa le scot mai in ext, praguri evazate, nu vreau sa mai vin dupa aceea cu praguri de fibra aplicate ...etc, om trai si om vedea! Sapt. viit. ma apuc de abkant. Sudura o fac in mig cu argon, sarma de 0,6 mm, iar unde pun petic nu voi suprapune peste tabla veche, ci muchie in muchie, la fel ca tonybmw. De asta am sa-mi mai fac cateva clamps/chestii de astea...dar le fac mai mici. 
 
 49.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Am luat azi cornier 60x60x6 mm si am taiat 3 bc. de 1500 mm. Am decis sa fac un abkant care se monteaza pe banc. Sper sa mearga fara probleme pt. tabla otel lbr de 1,2 mm, cat am de gand sa pun la praguri. E_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| La Multi Ani tuturor! Un An nou mai bun, sanatate maxima si la cat mai multe realizari! _____________ ! _____________! _____________ ! _____________!
   
 Mici achizitii, de anul trecut...
 Setul de menghine e la 30 lei la LIdl.
 E_
 
 
 
 
 36.8KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Si eu mi-am luat un set de menghine din alea.  
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dre73
							Membru Senior
							  Din: bucuresti 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 2031
						 |  | 
				
					| sanatate si putere de munca sa ai ca-n rest te descurci admirabil,o sa urmaresc cu interes aici!  
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							edyson
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 169
						 |  | 
				
					| felicitari pentru curaj ,nu multi se incumeta la un E30 !!!ca pont de la un fost proprietar,verifica imbinarile la muchii ,la nivelu banchetei spate,in portbagaj,intre aripa si fusta parca se numea in portbagaj,si pragurile...in rest doar rugina de suprafata zic eu ...ca mai apare ici si colo e normal la varsta ei ...masinile astea au fost construite nemteste,chit ca sau mai aciuat ceva mecanici romanasi de-a lungu istoricului masinii,tot nemteasca ramane...e o masina care nu te lasa niciodata in drum,si care doar daca se rup efectiv in 2 sa te lase balta...ca idee cand am cumparat-o pe a mea statea relantiul la 8000 rpm !!! asa am traversat iasu la 3 dimineata pana acasa....am dormit in masina ca toti stateau la geam sa vada cine daduse trezirea...e o masina care inghitee multe ,dar care -ti ofera ce nici un q7 sau x5 sau alta ligiona nu-ti va oferi vreodata...placerea de-a conduce (de-a latu in cazu meu  )...nu degeaba se spune ca masina ca ursuletul n-a fost si nu va mai fi vreodata ... unde e distractie e si un E 30 cel putin...bafta cu proiectu si daca pot sa te ajut cu ceva .shoot ...  
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Merci, merci baieti! Spor la mesterit sa avem cu totii! 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							barbaMembru nou
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 48
 |  | 
				
					| Ceva noutati?  
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Salut. Din pacate n/am noutati, astept sa se mai incalzeasca. Am mai lucrat cate ceva... sa nu-mi ies din mana...e_ 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Un faras...mai mult decat necesar intr-un garaj  Uite asa inveti meserie: trasezi, tai, indoi, sudezi, polizezi... Comprimarea=shrinking -ul e mai greu cand e sa-l faci doar din ciocan si nicovala...faras 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| demontare contra-aripi si curatare de rugina, taiat suport baterie, panou foc si reconstruire. La suport mai e de lucru: nervuri intarire, gauri de scurgere etc. suport
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Iese frumos! Spor la lucru!  Asta ce scula este? Pentru ce?
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Iti admir colectia de masini! Asta da pasiune, bravo Misu! 
 E o presa-retractor piston frana, necesara cand schimbi placutele de frana, discul. E usor de facut: un surub M14 sau 16, piulita, saibe, niste platband, teava...www.mig-welding.co.uk/forum/threads/home-made-brake-caliper-tool.35143/
 
 
 30.7KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Am mai miscat cate ceva, cam greu cei drept ... 
 e_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| continuare...Nu-mi place cum imi ies sudurile, polizarea lor, dar... nu sunt la vedere. Tonybmw e maestru in privinta asta,  practica isi spune cuvantul. e_ 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Barem la oalele amortizorului am scapat de rugina... 
 Modificat de opel16 (acum 10 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Am lucrat la podeaua  fata si prag interior dreapta. e_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							daman
							Membru Senior
							  Din: bucuresti 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 431
						 |  | 
				
					| altii o duceau direct la fier vechi. cunosc multi "pasionati" care se bateau cu pumnii in piept si cand au vazut rugina au schimbat proiectul. bafta in continuare. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Merci Daman! Frumos e21 ai! Sa stii ca am si eu un rechin, e28, care asteapta saracutul sa ma apuc de el... In continuare trb. sa refac partial oala amortizorului + aripa int. Am gasit petice mai vechi, dar afectate de rugina...
 e_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| contra aripa spate, mai am de ciocanit la ea, de indoit, taiat surplusul,  asta e faza initiala. Am reusit sa scot arcul de cerc, dupa 3 incercari... e_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| contra aripa pe pozitie, mai am putin de bibilit la ea... 
 
 39.5KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Am  sudat aripa ext, n-a iesit perfect, dar cu o mana de chit o scot la linie...Asta e, fara chit nu se poate! e_
 
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dre73
							Membru Senior
							  Din: bucuresti 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 2031
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Altceva n-am gasit, dar s-a potrivit. Trebuia sa fi insistat mai mult pe fixarea panoului pe pozitie, inainte de sudura,  se putea si mai bine, dar cu un strat subtire de chit sper s-o scot la capat. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dre73
							Membru Senior
							  Din: bucuresti 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 2031
						 |  | 
				
					| mai ales cand faci cu mana ta intotdeauna e loc de mai bine.dar ma intrebam de ce ai decupat asa mult pana peste linia masinii ca acolo se vede diferenta fata de linia usii cel putin asa vad eu.oricum respect pentru ce ai facut si faci cu acest e30 multi l-ar fi trecut la irecuperabil si la fier cu el sau l-ar fi incarcat cu fibra chit. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Dr. Dre 73 > Asta a fost solutia aleasa atunci, sa decupez mai sus de linie, plus ca pe interior avea ceva rugina aripa,  dar portiera mai poate fi coborata din balamale 2-3 mm ca sa iasa linia continua. Urmeaza pragul ext.  
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							daman
							Membru Senior
							  Din: bucuresti 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 431
						 |  | 
				
					| buna treaba, imi place cum ai lucrat. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dre73
							Membru Senior
							  Din: bucuresti 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 2031
						 |  | 
				
					| cum mai stai cu proiectul? 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Salut. Ultima operatiune a fost sudarea pragului ext., mai am la stalpii A si B de completat cu tabla, de polizat pctele. de  sudura, dupa care trec la partea stg. De la sfarsitul lui decembrie n-am mai facut nimic, au aparut unele probleme...lipsa timpului, dar reiau activitatea, cat de curand.
 PS> As vrea si eu sa restaurez intensiv, cum fac altii pe aici, dar asta e, fiecare cum poate.
 
 
 25.9KB
 
 Modificat de opel16 (acum 9 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dre73
							Membru Senior
							  Din: bucuresti 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 2031
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Salutare!   N-am abandonat, doar ca sunt prins pe mai multe fronturi, urmaresc cu interes ce faceti...Curaj tuturor, nu va lasati coplesiti de rugina, mama ei!  am 1 tona pe ursul asta.  Am completat stalpii cu partile lipsa, apoi un strat de Zn-Al, pentru moment atat.
 
 
 43.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dre73
							Membru Senior
							  Din: bucuresti 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 2031
						 |  | 
				
					| frumos ca nu l-ai abandonat era si pacat ,ursul nu moare niciodata doar rugineste grav.asta e salvat.  
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| partea stg 
 e_
 
 
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dre73
							Membru Senior
							  Din: bucuresti 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 2031
						 |  | 
				
					| super bine si frumos  
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Cred ca ai transpirat vreo trei ore pana ai obtinut piesa asta: Frumos lucrat! Spor la lucru!
    
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| da... e treaba migaloasa. Merci si spor la treaba si voua. P.S> Au bagat la Lidl un slefuitor cu banda ingusta, 170 lei, destul de utila scula pt polizat pct-ele de sudura in zonele mai greu accesibile.
 
 
 76.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| In vederea restaurarii/reconditionarii sau pur si simplu a repararii cazanelor noastre, caut un pasionat de fiare cu care sa impart cheltuielile (chirie, utilitati) pt un spatiu de cca. 125 mp, in Iasi, zona Dancu, e vorba de 200 eur chirie + restul de cheltuieli. Cred ca 100 eur/persoana e rezonabil. Tel. 0749707750. Edi. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 8 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dre73
							Membru Senior
							  Din: bucuresti 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 2031
						 |  |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Salut. Nu am noutati, masinile stau sub prelata  intr-o curte, undeva la tara, sper sa ridic un garaj pana la toamna unde sa pot lucra. Pana atunci, cum m-am procopsit cu ceva pamant, mi-am ocupat timpul cu plantatul pomilor fructiferi, legume...gradinarit.  
 
 |  | 
	
		| pus acum 7 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Craciun Fericit! 
 
  
 Back in business! daca se poate spune asa, am terminat si eu garajul! Din martie pana la inceputul lui dec, totul in regie proprie, 7x9 m amprenta la sol, H 5/3 m la streasina, usa acces auto cu h util de 2,3 m, mai am de lucru la int, placa de beton, folia anticondens termoreflexiva pt acoperis, de izolat peretii cu vata minerala+un rand de tabla...Cel putin am bagat masinile la dos. Din primavara continuam lucrul.
 
 
 46.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| O idee de usa garaj care se deschide total in ext, am stat ceva pe net pana m-am lamurit. 
 
 120.7KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Frumos garaj. Idee buna cu usa de garaj.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| salutare Misu! am cautat o varianta care sa nu-mi ia din spatiul interior. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Tu vad ca nu obosesti cu achizitiile... Consoarta ta ce zice?! Si eu as mai aduna cateva vechituri, cine stie, peste cativa ani se transforma un fond de pensie privat   Am sa ma rezum doar la bavareze, as mai lua un rechin seria 3, ca la ceva mai vechinu pot spera.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Amintiri...a fost odata... 
 
 31.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| si un rechin esuat.. pe platforma 
 
 24.4KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Avansam incet, incet... 
 
 32.5KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| si o achizitie, tot prin Gebo Tools-Cluj Napoca, mai greu dar s-a rezolvat, merci echipei! 
 
 40.4KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| masina de zencuit manuala, in viitor voi adapta un motor el. sa o pot opera la pedala. 
 
 16KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							sk100it
							Membru Senior
							  Din: bucuresti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 2455
						 |  | 
				
					| 
 | opel16 a scris: 
 Avansam incet, incet...
 | 
 
  Oho,acolo e de munca nu gluma. Dar,ce e aia masina de zencuit?
 Cat a costat si ce face ea?
    
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							opel16
							Membru Activ
							  Din: Iasi 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 141
						 |  | 
				
					| Zencuit, bordurat, nervurat...cam tot pe acolo, faci adancituri, nervuri, indoituri in foaia de tabla, tasteaza beadroller pe YouTube ca sa-ti faci o parere. Am dat vreo 750 lei parca. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							sk100it
							Membru Senior
							  Din: bucuresti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 2455
						 |  | 
				
					| Uite asa mai invata omul cate ceva. Multumesc si spor
      
 
 |  | 
	
		| pus acum 5 ani |  |