CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
danutza_84 pe Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Galati
cauta Barbat
26 - 55 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Spartana Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Sergiucj
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 126
Salut! Imi prezint si eu masina mea, un ARO Spartana fabricat in 1998, motor 1.2 pe benzina, de Renault Twingo. Masina intentionez sa o repar/restaurez dupa ideile mele, deci nu va fi chiar originala, dar nici foarte diferita, doar mici imbunatatiri pe ici pe colo.
Pana acum s-au facut la masina urmatoarele: o cutie de viteza in 5 trepte pregatita cap-coada pentru a o inlocui pe cea cu 4 trepte montata din fabrica (desi ar fi trebuit sa aiba 5 trepte din fabrica), o instalatie electrica refacuta in cea mai mare parte avand o serie de modificari/imbuntatiri precum cutie noua de sigurante (de Logan) cu sigurante plate, circuite pentru scaune si oglinzi incalzite, proiectoare de ceata, plafoniere aditionale pe roll-bar si toti consumatorii mari trecuti pe relee. De asemenea am revizuit aeroterma si completat in intregime sistemul de ventilatie care lipsea aproape cu desavarsire atunci cand masina a iesit din fabrica. In rest s-au mai facut diverse lucruri marunte si s-au mai cumparat piese pentru a completa lipsurile masinii.
In rest mai sunt mici probleme cu rugina ce a gaurit caroseria in 10-15 locuri, dar nimic iesit din comun.

Puteti vedea poze cu masina si diverse aspecte legate de reparatie/restaurare aici.

spartana salut! imi prezint masina mea, aro spartana fabricat 1998, motor 1.2 benzina, renault

56.2KB


pus acum 10 ani
   
autom
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1067
Faina!

Din pacate e 4x2, nu?


_______________________________________
"...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Asta e ala care era parcata printre blocuri pe str Nasaud?
Parca pe acolo o vazuzem.

Ai pus led-uri in intrerupatoare?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Sergiucj
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 126
Da, e varianta doar cu tractiune spate, dar mie imi place mai mult varianta asta, plus ca am o masina 4x4 pentru teren asa ca nu voi simti lipsa tractiunii fata la ARO.

Spartana e cea de pe str. Nasaud si da, am pus led-uri in intrerupatoare.


pus acum 10 ani
   
vercingetorix
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 513
Salut si felicitari pentru achizitie.
Si eu sunt posesor de Aro 10 Spartana.
Daca vrei sa pui cutie in 5 trepte va trebui sa achizitionezi si un grup de spate cu sens de rotatie invers.
Altfel vei avea 5 viteze inapoi si doar una inainte.
Nu stiu ce rapoarte ai, dar grupuri nu se mai gasesc pe la Campulung, doar pe la samsari si la targul din Pitesti.
Daca ai intrebari sau te pot ajuta cu ceva, nu ezita.


pus acum 10 ani
   
Sergiucj
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 126
Salut si multumesc de sfaturi. Ceea ce ai spus este adevarat pentru ARO 10 4x4, dar la Spartana cu tractiune spate (si poate si la celelalte ARO 10 cu tractiune spate) s-au montat doar cutii de viteza de Dacia papuc, tractiune spate si deci Spartana are din fabrica grup spate cu sens invers de rotatie.
Oricum la Spartana cu tractiune spate problema cu cutia de viteza e ciudata, in sensul ca am vazut Spartana cu cutie Dacia tip 10A (4 trepte), dar a mea avea Dacia tip 50C (5 trepte) din care cei de la ARO(banuiesc) au scos toate pinioanele si piesele pentru treapta a cincea, au pus distantiere in locul lor si dupa aceia au pus-o pe masina.
Pacat ca nu se mai gasesc grupuri, din ce am vazut am un pic de joc la grup si sper sa nu trebuiasca schimbat, mai ales ca a mai umblat cineva la el inainte.


pus acum 10 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
Frumoasa masina , sper sa ramai activ pe forum , sa nu parasesti forumul  !   

pus acum 10 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Felicitari! ai o masina superba, multi km. cu 2x2.

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306

Sergiucj a scris:



Spartana e cea de pe str. Nasaud si da, am pus led-uri in intrerupatoare.


Cate rezistente legi pe un Led si cum le legi?
Ce valoare au rezistentele?
Arata-ne te rog pe o schema, cum le faci.

spartana sergiucj cea str. nasaud da, pus led-uri rezistente legi led cum legi?ce valoare rog Admin

25.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
vas_adam2000
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 844
Daca nu ma insel rezistentele cu baza maronie sunt de 5.1 kohmi si cele cu baza albastra 56 ohmi. Cel putin dupa codul culorilor asa iese.

pus acum 10 ani
   
Sergiucj
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 126
Voi reveni cu niste scheme si imagini mai detaliate, dar in principal pentru iluminarea la pornirea pozitiilor am folosit o rezistenta de 5.1 kohmi(si mai mare e ok daca e prea luminos led-ul), iar pentru iluminarea la apasarea butonului am folosit o rezistenta de 560 de ohmi, led-ul este unul obisnuit de 5 mm, dar e de preferat sa fie cu unghi larg de iluminare. In rest mai trebuie obligatoriu montata pe firul care vine de la pozitii la buton o dioda, in caz contrar la apasarea butonului se vor aprinde toate luminile de pozitie de pe acea parte a circuitului

Modificat de Sergiucj (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Sergiucj
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 126
Am revenit cu detalii. Ca schema pentru conectarea ledurilor/butoanelor, eu am folosit-o pe urmatoarea: 1-masa, 2-alimentare de la pozitie, 3-alimentare consumator, 4-alimentare buton, 5-alimentare consumator. Nu e singura varianta, contactele 2,3,4,5 sunt conectate toate cand butonul e apasat. Pentru butonul ventilatorului aerotermei schema e asa: 1-masa, 2-alimentare de la pozitie, 3-alimentare treapta 1, 4-alimentare treapta 2 si 5-alimentare buton.
In caz ca led-ul mai trebuie ajustat ca sa lumineaza tot capacul sau pentru a scoate becul normal, butonul se desface introducand o surubelnita in gaura indicata dupa care se apasa capacul 1-2 mm si se apasa usor in jos cu surubelnita dintele de blocare al capacului si apoi se scoate.

Poze aici.

Modificat de Sergiucj (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Pe Spartana nu a existat carlig de remorcare?
In mod normal toate Aro 10 erau echipate din serie cu carlig.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
Sergiucj
Membru Activ

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 126
A mea nu a avut niciodata carlig de remorcare, doar priza electrica si nici nu pot sa trag ceva cu ea, fiindca masa maxima remorcabila in cartea de identitate e 0.

pus acum 10 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la