CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
danutza_84
Femeie
25 ani
Galati
cauta Barbat
26 - 55 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Ghicitoarea zilei / Ghicitoarea 487 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
mrpuf
Membru Senior

Din: Arad, Timisoara, Hunedoara
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 467
Ce sa fie oare? Luati aminte, a fost ceva revolutionar, desi nu pare.

487 fie oare? luati aminte, fost ceva desi pare.

39.4KB


_______________________________________
Freude am fahren

pus acum 10 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 857
aduce un pic cu Trabant P 70 dar nu este....

_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 10 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748
Goliath GP 700

_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 10 ani
   
mrpuf
Membru Senior

Din: Arad, Timisoara, Hunedoara
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 467

bogdann2001 a scris:

Goliath GP 700

Corect, printre primele masini atat cu caroserie monococa, cat si motor montat transversal si injectie


_______________________________________
Freude am fahren

pus acum 10 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
Era fabricat de grupul Borgward, care a dat faliment prin 1963-64.
Goliath era masina mica, care ulterior s-o restilizat pe la sfarsitul anilor 50 si s-o vandut sub denumirea Hansa 1100. Era atat berlina, cat si coupe sau kombi.
Destul de rare, putine au ramas.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

mrpuf a scris:


bogdann2001 a scris:

Goliath GP 700

Corect, printre primele masini atat cu caroserie monococa, cat si motor montat transversal si injectie

Primul autoturism cu caroserie monococá, autopurtantá a fost Citroenul 7 A in 1934  


pus acum 10 ani
   
mrpuf
Membru Senior

Din: Arad, Timisoara, Hunedoara
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 467

cv2adi a scris:


mrpuf a scris:


bogdann2001 a scris:

Goliath GP 700

Corect, printre primele masini atat cu caroserie monococa, cat si motor montat transversal si injectie

Primul autoturism cu caroserie monococá, autopurtantá a fost Citroenul 7 A in 1934  


Asa este, dar asta avea si injectie si motor transversal, in '51
Oricum, tot respectul pentru Citroen, si mai ales avangardistele 7/11/15 CV, 2CV(febletea mea din copilarie), DS/ID, GS, si CX (directia autocentrata Diravi m-a dat gata). Pacat ca pe la noi sunt atat de putine Citroen-uri clasice. 


_______________________________________
Freude am fahren

pus acum 10 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, asa luate toate la un loc intr-adevár era avantgardistá masina, atát Borgwardul cát si Citroenul erau mari experimentatori in tehnica auto, au avut oarecum o gándire identicá in privintra tehnicii, ambii erau obsedati de experimentarea multor particularitáti care nu erau cunoscute de industrie in acei ani.
Cinste lor, Pionierilor tehnicii ! Multe lucruri care ni se par normale acum, le putem multumi doar acelori zelosi , obsedati inráiti numiti INGINERI de primá clasá  !


Modificat de cv2adi (acum 10 ani)


pus acum 10 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la