CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
yasminsept pe Simpatie
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
26 - 54 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Ghicitoarea zilei / Ghicitoarea 487 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
mrpuf
Membru Senior

Din: Arad, Timisoara, Hunedoara
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 467
Ce sa fie oare? Luati aminte, a fost ceva revolutionar, desi nu pare.

487 fie oare? luati aminte, fost ceva desi pare.

39.4KB


_______________________________________
Freude am fahren

pus acum 9 ani
   
cezarmad
Membru Senior

Din: Bucuresti & Pantelimon IF
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 857
aduce un pic cu Trabant P 70 dar nu este....

_______________________________________
Dacia 1310 TLX BLUE EMOTION
27.03.2013 is the day

pus acum 9 ani
   
bogdann2001
Membru Senior

Din: Satu Mare
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 748
Goliath GP 700

_______________________________________
Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!

pus acum 9 ani
   
mrpuf
Membru Senior

Din: Arad, Timisoara, Hunedoara
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 467

bogdann2001 a scris:

Goliath GP 700

Corect, printre primele masini atat cu caroserie monococa, cat si motor montat transversal si injectie


_______________________________________
Freude am fahren

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Era fabricat de grupul Borgward, care a dat faliment prin 1963-64.
Goliath era masina mica, care ulterior s-o restilizat pe la sfarsitul anilor 50 si s-o vandut sub denumirea Hansa 1100. Era atat berlina, cat si coupe sau kombi.
Destul de rare, putine au ramas.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

mrpuf a scris:


bogdann2001 a scris:

Goliath GP 700

Corect, printre primele masini atat cu caroserie monococa, cat si motor montat transversal si injectie

Primul autoturism cu caroserie monococá, autopurtantá a fost Citroenul 7 A in 1934  


pus acum 9 ani
   
mrpuf
Membru Senior

Din: Arad, Timisoara, Hunedoara
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 467

cv2adi a scris:


mrpuf a scris:


bogdann2001 a scris:

Goliath GP 700

Corect, printre primele masini atat cu caroserie monococa, cat si motor montat transversal si injectie

Primul autoturism cu caroserie monococá, autopurtantá a fost Citroenul 7 A in 1934  


Asa este, dar asta avea si injectie si motor transversal, in '51
Oricum, tot respectul pentru Citroen, si mai ales avangardistele 7/11/15 CV, 2CV(febletea mea din copilarie), DS/ID, GS, si CX (directia autocentrata Diravi m-a dat gata). Pacat ca pe la noi sunt atat de putine Citroen-uri clasice. 


_______________________________________
Freude am fahren

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, asa luate toate la un loc intr-adevár era avantgardistá masina, atát Borgwardul cát si Citroenul erau mari experimentatori in tehnica auto, au avut oarecum o gándire identicá in privintra tehnicii, ambii erau obsedati de experimentarea multor particularitáti care nu erau cunoscute de industrie in acei ani.
Cinste lor, Pionierilor tehnicii ! Multe lucruri care ni se par normale acum, le putem multumi doar acelori zelosi , obsedati inráiti numiti INGINERI de primá clasá  !


Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la