CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
runnyroxy
Femeie
25 ani
Suceava
cauta Barbat
26 - 57 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Fise tehnice / Date tehnice GAZ 69 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
M-am gandit, ca nu s-ar strica sa fac putina lumina, cu privire la istoria si variantele Gaz 69-ului.

Istoria Gaz 69 - Prezentare si aspecte tehnice.

Fabricat in Rusia. Perioada de fabricatie: 1. IX. 1953 – XII. 1972.
Productia totala a modelelor Gaz 69: 634.256 exemplare.

Variante constructive:
Gaz 69 – model debaza - 2 usi, 2+6 locuri sau 2 locuri + 500 kg marfa, motor 2112 cmc, 55 CP;
Gaz 69A – Commander car – 4 usi, 5 locuri, motor 2112 cmc, 55 CP;
Gaz 69 M – versiune pt. export – 2 usi, 2+6 locuri, motor cu cilindree marita 2432 cmc, 65 CP;
Gaz 69 AM – versiune pt. export – 4 usi, 5 locuri; motor cu cilindreea marita 2432 cmc, 65 CP;
Gaz 69 B – field repair technical assistance car;
Gaz 69 E – screened equipment version; 2 usi;
Gaz 69 AE – screened equipment version; 4 usi;
Gaz 46 – Amphibia MAW;
Gaz 19 – versiune experimentala pt. posta, cu hard-top si tractiune 2 WD, pe rotile din spate; 3 usi;
Gaz M72 – versiune hibrida, cu sasiul si partea mecanica de la Gaz 69, cu caroserie Pobeda M20;

Productia Gaz 69, a inceput in 1953, ca urmas direct al Gaz 67 B –ului. Timp de aproape 20 de ani a fost produsa in 634.256 exemplare, practic fara modificari majore. Din 1973 a aparut Uaz 469, bazat pe aceeasi platforma tehnica, care i-a luat locul si care inca si in zilele noastre este fabricata in variante modernizate.
Primele exemplare al Gaz 69-ului au fost asamblate in uzina din Gorky (Nizhnij Novgorod), de unde vine si numele de GAZ (Gorkij Automobilnij Zavod). Din luna decembrie, al anului 1954, productia Gaz69-ului a fost mutata in localitatea Ulianovsk, in uzinele UAZ (Ulianoskij Automobilnij Zavod). Numele ar fi trebuit modificata din Gaz 69 in Uaz 69, dar masina fiind deja cunoscuta sub vechea denumire, a ramas in actele oficiale ca si Gaz 69. Schimbarea de denumire survenind , mult mai tarziu, in 1973, cu ocazia lansarii noului model revizuit Uaz 469.
Din acest motiv, foarte multe piese se potrivesc de la Uaz 469, precum si de la camioneta Uaz 451. De asemenea pe aceeasi platforma tehnica au fost construite si camionetele poloneze Zuk si Nysa.
Motorul Gaz 69-ului, precum si multe alte elemente mecanice au fost preluate de la Pobeda M20 aflata in productie intre 1946-1953. Acest motor de baza era de constructie de tip. cu supape in bloc si cu chiulasa plata. Ulterior pt. modelele destinate exportului s-a marit cilindreea de la 2112 cmc la 2432 cmc, puterea astfel crescand, de la 55 CP, la 65 CP. De asemenea, a mai existat o versiune inrudita, numita Gaz M72, care era un hibrid cu sariu si partea mecanica de Gaz 69 pe care era montata caroseria de la pobeda M20. Era de fapt o Pobeda 4WD. Acest model M72, a fost fabricata, doar timp de trei ani, intre 1955-1958, intr-un total de 4677 de exemplare. In zilele noastre fiind un model foarte rar. Pe aceasta am prezentat-o in celalalt topic.

Deci:

Gaz 69 = caroserie cu 2 usi si motor de 2112 cmc;
Gaz 69 M = caroserie cu 2 usi si motor de 2432 cmc;
Gaz 69 A = caroserie cu 4 usi (commander car) cu motor de 2112 cmc;
Gaz 69 AM = caroserie cu 4 usi (commander car) cu motor de 2432 cmc.

date tehnice gaz m-am gandit, s-ar strica fac putina lumina, privire istoria variantele gaz 69-ului.

62.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
...

date tehnice gaz ... Admin

76.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Modelul 69A cu 4 usi

date tehnice gaz modelul 69a usi Admin

60.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
...

date tehnice gaz ... Admin

76.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Date tehnice:

Gaz 69 – 2200 cmc

Masina de teren cu tractiune 4WD, nepermanent;
Caroseria cu 2 usi si un oblon in spate, acoperit cu prelata;
Numar locuri 2+6 (2 locuri in fata si 3+3 in spate pe cele 2 banci longitudinale);
Greutate transportabila in portbagaj: 500 kg;
Ampatament (distanta intre axe): 2300 mm
Ecartament (distanta intre roti): 1440 mm
Garda la sol: 310 mm
Garda la sol minima: 210 mm (masurat la cele 2 diferentiale);
Unghi de atac (fata): 45 grade.
Unghi de degajare (spate): 35 grade
Raza de bracaj directie: 6,5 m
Rampa maxima: 30 grade
Adancine maxima vaduri: 80 cm
Viteza maxima: 90 km/h
Lungime totala: 3850 mm
Latime: 1850 mm (cu roata de rezerva montata) si 1750 mm (fara roata de rezerva);
Inaltimea: 2030 mm (neincarcat);
Geutate la gol: 1525 kg;
Gerutatea pe axa fata: 860 kg;
Greutatea pe axa spate 665 kg;
Greutatea maxima autorizata: 2175 kg;
Greutatea maxima admisibila pe axa fata: 940 kg;
Greutatea maxima autorizata pe axa spate: 1235 kg;
Repartizare mase: 56 % pe puntea fata si 44% pe puntea spate;
Volum rezervorul de benzina principal: 48 litri;
Volum rezervorul de benzina secundar: 27 litri;
Cantitate lichid de racire: 12 litri;
Cantitate ulei motor: 5,5 litri;
Cantitate ulei cutie de viteze: 0,8 litri; (?)
Cantitate ulei in reductor: 1,1 litri;
Cantitate ulei diferential fata: 0,75 litri;
Cantitate ulei diferential spate: 0,75 litri;
Cantitate ulei in caseta de directie: 0,25 litri;
Cantitate ulei in telescoape: 0,145 litri;
Cantitate lichid de frana: 0,4 litri;
Filtru de ulei: 6 litri; (?)
Ulei in filtrul de aer: 0,25 litri;
Motor in 4 timpi cu 4 cilindrii, cu supapele in bloc (distributie SV = side valve);
Bloc motor din fonta, chiulasa din aliaj usor;
Racire cu lichid, avand capacitatea de 12 litri;
Filtru de ulei in circuitul principal, cu capacitatea de 5,5 litri;
Alezaj: 82 mm;
Cursa: 100 mm;
Cilindreea: 2112 cmc;
Raportul de compresie: 6,5:1
Ordinea de aprindere: 1-2-4-3
Puterea: 55 CP/ 3600 rot/min;
Cuplul maxim: 12,7 kgfm / 2000 rot/min;
Carburator: monocorp inversat de tip K22
Consum carburant: 14 litri / 100km
Transmisia: ambreiaj monodisc uscat, cutie de viteze cu trei trepte sincronizate;
Schibatorul de viteza dispus central, pe podea;
Ambreiaj: Monodisc uscat, cu actionare mecanica prin cablu;
Cutia de viteze: 3 trepte sincronizate + 1 mers inapoi;
Rapoarte:
1 treapta: 3,115:1
2 treapta: 1,772:1
3 treapta: 1,00:1 (priza directa);
Mers inapoi: 3,738:1
Reductor: cu 2 trepte
Raport treapta 1 reductor: 2,78:1
Raport treapta 2 reductor: 1,75:1
Raport diferential fata: 5,125:1
Raport diferential spate: 5,125:1
Suspensie fata si spate: punti rigide pe arcuri cu foi semieliptice si telescoape hidraulice orizontale cu piston;
Sasiu: sudat din profile de otel;
Dimensiune anvelope: 6,50 – 16 cu profil de teren;
Presiunea pneuri fata: 2 at;
Presiune pneuri spate: 2,2 at;
Directia: Cu surub globoidal si rola;
Raport demultiplicare directie: 8,2:1
Sistemul de franare: frane hidraulice, cu tamburi la toate rotile;
Suprafata activa de franare 990 cm patrati;
Frana de mana: mecanica cu un tambur actionat pe axa cardanica;
Sistemul electric: 12 V;
Bateria: 12 V / 54 Ah;
Dinamul: 12 V, 18 A, cu releu regulator;
Delco: cu ruptor mecanic si avans vacumatic;
Bujii: cu filet M18;
Demaror: electric pe 12 V, cu actionare mecanica prin pedala;


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Gaz 69 M – 2500 cmc

La fel ca si Gaz 69, dar cu motor de 2500 cmc in loc de 2200 cmc.
Masina de teren cu tractiune 4WD, nepermanent;
Caroseria cu 2 usi si un oblon in spate, acoperit cu prelata;
Numar locuri 2+6 (2 locuri in fata si 3+3 in spate pe cele 2 banci longitudinale);
Greutate transportabila in portbagaj: 500 kg;
Ampatament (distanta intre axe): 2300 mm
Ecartament (distanta intre roti): 1440 mm
Garda la sol: 310 mm
Garda la sol minima: 210 mm (masurat la cele 2 diferentiale);
Unghi de atac (fata): 45 grade.
Unghi de degajare (spate): 35 grade
Raza de bracaj directie: 6,5 m
Rampa maxima: 32 grade
Adancine maxima vaduri: 80 cm
Viteza maxima: 95 km/h
Lungime totala: 3850 mm
Latime: 1850 mm (cu roata de rezerva montata) si 1750 mm (fara roata de rezerva);
Inaltimea: 2030 mm (neincarcat);
Geutate la gol: 1525 kg;
Gerutatea pe axa fata: 860 kg;
Greutatea pe axa spate 665 kg;
Greutatea maxima autorizata: 2175 kg;
Greutatea maxima admisibila pe axa fata: 940 kg;
Greutatea maxima autorizata pe axa spate: 1235 kg;
Repartizare mase: 56 % pe puntea fata si 44% pe puntea spate;
Volum rezervorul de benzina principal: 48 litri;
Volum rezervorul de benzina secundar: 27 litri;
Cantitate lichid de racire: 12 litri;
Cantitate ulei motor: 5,5 litri;
Cantitate ulei cutie de viteze: 0,8 litri; (?)
Cantitate ulei in reductor: 1,1 litri;
Cantitate ulei diferential fata: 0,75 litri;
Cantitate ulei diferential spate: 0,75 litri;
Cantitate ulei in caseta de directie: 0,25 litri;
Cantitate ulei in telescoape: 0,145 litri;
Cantitate lichid de frana: 0,4 litri;
Filtru de ulei: 6 litri; (?)
Ulei in filtrul de aer: 0,25 litri;
Motor in 4 timpi cu 4 cilindrii, cu supapele in bloc (distributie SV = side valve);
Bloc motor din fonta, chiulasa din aliaj usor;
Racire cu lichid, avand capacitatea de 12 litri;
Filtru de ulei in circuitul principal, cu capacitatea de 5,5 litri;
Alezaj: 88 mm;
Cursa: 100 mm;
Cilindreea: 2430 cmc;
Raportul de compresie: 6,7:1
Ordinea de aprindere: 1-2-4-3
Puterea: 65 CP/ 3800 rot/min;
Cuplul maxim: 15,8 kgfm / 2000 rot/min;
Puterea litrica: 29,6 CP/l;
Carburator: monocorp inversat de tip K22
Consum carburant: 14 litri / 100km
Transmisia: ambreiaj monodisc uscat, cutie de viteze cu trei trepte sincronizate;
Schibatorul de viteza dispus central, pe podea;
Ambreiaj: Monodisc uscat, cu actionare mecanica prin cablu;
Cutia de viteze: 3 trepte sincronizate + 1 mers inapoi;
Rapoarte:
1 treapta: 3,115:1
2 treapta: 1,772:1
3 treapta: 1,00:1 (priza directa);
Mers inapoi: 3,738:1
Reductor: cu 2 trepte
Raport treapta 1 reductor: 2,78:1
Raport treapta 2 reductor: 1,75:1
Raport diferential fata: 5,125:1
Raport diferential spate: 5,125:1
Suspensie fata si spate: punti rigide pe arcuri cu foi semieliptice si telescoape hidraulice orizontale cu piston;
Sasiu: sudat din profile de otel;
Dimensiune anvelope: 6,50 – 16 cu profil de teren;
Presiunea pneuri fata: 2 at;
Presiune pneuri spate: 2,2 at;
Directia: Cu surub globoidal si rola;
Raport demultiplicare directie: 8,2:1
Sistemul de franare: frane hidraulice, cu tamburi la toate rotile;
Suprafata activa de franare 990 cm patrati;
Frana de mana: mecanica cu un tambur actionat pe axa cardanica;
Sistemul electric: 12 V;
Bateria: 12 V / 54 Ah;
Dinamul: 12 V, 18 A, cu releu regulator;
Delco: cu ruptor mecanic si avans vacumatic;
Bujii: cu filet M18;
Demaror: electric pe 12 V, cu actionare mecanica prin pedala;


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Gaz 69 A – 2200 cmc

Masina de teren cu tractiune 4WD, nepermanent;
Caroseria cu 4 usi si un oblon in spate, acoperit cu prelata;
Numar locuri 5 (2 locuri in fata si 3 in spate pe bancheta);
Greutate transportabila in portbagaj: 500 kg;
Ampatament (distanta intre axe): 2300 mm
Ecartament (distanta intre roti): 1440 mm
Garda la sol: 310 mm
Garda la sol minima: 210 mm (masurat la cele 2 diferentiale);
Unghi de atac (fata): 45 grade.
Unghi de degajare (spate): 35 grade
Raza de bracaj directie: 6,5 m
Rampa maxima: 35 grade
Adancine maxima vaduri: 80 cm
Viteza maxima: 90 km/h
Lungime totala: 3850 mm
Latime: 1750 mm ;
Inaltimea: 1920 mm;
Inaltimea: 1950 mm (neincarcat);
Geutate la gol: 1535 kg;
Gerutatea pe axa fata: 820 kg;
Greutatea pe axa spate 715 kg;
Greutatea maxima autorizata: 1960 kg;
Greutatea maxima admisibila pe axa fata: 925 kg;
Greutatea maxima autorizata pe axa spate: 1035 kg;
Repartizare mase: 56 % pe puntea fata si 44% pe puntea spate;
Volum rezervorul de benzina: 60 litri;
Cantitate lichid de racire: 12 litri;
Cantitate ulei motor: 5,5 litri;
Cantitate ulei cutie de viteze: 0,8 litri; (?)
Cantitate ulei in reductor: 1,1 litri;
Cantitate ulei diferential fata: 0,75 litri;
Cantitate ulei diferential spate: 0,75 litri;
Cantitate ulei in caseta de directie: 0,25 litri;
Cantitate ulei in telescoape: 0,145 litri;
Cantitate lichid de frana: 0,4 litri;
Filtru de ulei: 6 litri; (?)
Ulei in filtrul de aer: 0,25 litri;
Motor in 4 timpi cu 4 cilindrii, cu supapele in bloc (distributie SV = side valve);
Bloc motor din fonta, chiulasa din aliaj usor;
Racire cu lichid, avand capacitatea de 12 litri;
Filtru de ulei in circuitul principal, cu capacitatea de 5,5 litri;
Alezaj: 82 mm;
Cursa: 100 mm;
Cilindreea: 2112 cmc;
Raportul de compresie: 6,5:1
Ordinea de aprindere: 1-2-4-3
Puterea: 55 CP/ 3600 rot/min;
Cuplul maxim: 12,7 kgfm / 2000 rot/min;
Carburator: monocorp inversat de tip K22
Consum carburant: 14 litri / 100km
Transmisia: ambreiaj monodisc uscat, cutie de viteze cu trei trepte sincronizate;
Schibatorul de viteza dispus central, pe podea;
Ambreiaj: Monodisc uscat, cu actionare mecanica prin cablu;
Cutia de viteze: 3 trepte sincronizate + 1 mers inapoi;
Rapoarte:
1 treapta: 3,115:1
2 treapta: 1,772:1
3 treapta: 1,00:1 (priza directa);
Mers inapoi: 3,738:1
Reductor: cu 2 trepte
Raport treapta 1 reductor: 2,78:1
Raport treapta 2 reductor: 1,75:1
Raport diferential fata: 5,125:1
Raport diferential spate: 5,125:1
Suspensie fata si spate: punti rigide pe arcuri cu foi semieliptice si telescoape hidraulice orizontale cu piston;
Sasiu: sudat din profile de otel;
Dimensiune anvelope: 6,50 – 16 cu profil de teren;
Presiunea pneuri fata: 2 at;
Presiune pneuri spate: 2,2 at;
Directia: Cu surub globoidal si rola;
Raport demultiplicare directie: 8,2:1
Sistemul de franare: frane hidraulice, cu tamburi la toate rotile;
Suprafata activa de franare 990 cm patrati;
Frana de mana: mecanica cu un tambur actionat pe axa cardanica;
Sistemul electric: 12 V;
Bateria: 12 V / 54 Ah;
Dinamul: 12 V, 18 A, cu releu regulator;
Delco: cu ruptor mecanic si avans vacumatic;
Bujii: cu filet M18;
Demaror: electric pe 12 V, cu actionare mecanica prin pedala;


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Gaz 69 AM - 2500 cmc

Masina de teren cu tractiune 4WD, nepermanent;
Caroseria cu 4 usi si un oblon in spate, acoperit cu prelata;
Numar locuri 5 (2 locuri in fata si 3 in spate pe bancheta);
Greutate transportabila in portbagaj: 500 kg;
Ampatament (distanta intre axe): 2300 mm
Ecartament (distanta intre roti): 1440 mm
Garda la sol: 310 mm
Garda la sol minima: 210 mm (masurat la cele 2 diferentiale);
Unghi de atac (fata): 45 grade.
Unghi de degajare (spate): 35 grade
Raza de bracaj directie: 6,5 m
Rampa maxima: 35 grade
Adancine maxima vaduri: 80 cm
Viteza maxima: 95 km/h
Lungime totala: 3850 mm
Latime: 1750 mm ;
Inaltimea: 1920 mm;
Inaltimea: 1950 mm (neincarcat);
Geutate la gol: 1535 kg;
Gerutatea pe axa fata: 820 kg;
Greutatea pe axa spate 715 kg;
Greutatea maxima autorizata: 1960 kg;
Greutatea maxima admisibila pe axa fata: 925 kg;
Greutatea maxima autorizata pe axa spate: 1035 kg;
Repartizare mase: 56 % pe puntea fata si 44% pe puntea spate;
Volum rezervorul de benzina: 60 litri;
Cantitate lichid de racire: 12 litri;
Cantitate ulei motor: 5,5 litri;
Cantitate ulei cutie de viteze: 0,8 litri; (?)
Cantitate ulei in reductor: 1,1 litri;
Cantitate ulei diferential fata: 0,75 litri;
Cantitate ulei diferential spate: 0,75 litri;
Cantitate ulei in caseta de directie: 0,25 litri;
Cantitate ulei in telescoape: 0,145 litri;
Cantitate lichid de frana: 0,4 litri;
Filtru de ulei: 6 litri; (?)
Ulei in filtrul de aer: 0,25 litri;
Motor in 4 timpi cu 4 cilindrii, cu supapele in bloc (distributie SV = side valve);
Bloc motor din fonta, chiulasa din aliaj usor;
Racire cu lichid, avand capacitatea de 12 litri;
Filtru de ulei in circuitul principal, cu capacitatea de 5,5 litri;
Alezaj: 88 mm;
Cursa: 100 mm;
Cilindreea: 2430 cmc;
Raportul de compresie: 6,7:1
Ordinea de aprindere: 1-2-4-3
Puterea: 65 CP/ 3800 rot/min;
Cuplul maxim: 15,8 kgfm / 2000 rot/min;
Carburator: monocorp inversat de tip K22
Consum carburant: 14 litri / 100km
Transmisia: ambreiaj monodisc uscat, cutie de viteze cu trei trepte sincronizate;
Schibatorul de viteza dispus central, pe podea;
Ambreiaj: Monodisc uscat, cu actionare mecanica prin cablu;
Cutia de viteze: 3 trepte sincronizate + 1 mers inapoi;
Rapoarte:
1 treapta: 3,115:1
2 treapta: 1,772:1
3 treapta: 1,00:1 (priza directa);
Mers inapoi: 3,738:1
Reductor: cu 2 trepte
Raport treapta 1 reductor: 2,78:1
Raport treapta 2 reductor: 1,75:1
Raport diferential fata: 5,125:1
Raport diferential spate: 5,125:1
Suspensie fata si spate: punti rigide pe arcuri cu foi semieliptice si telescoape hidraulice orizontale cu piston;
Sasiu: sudat din profile de otel;
Dimensiune anvelope: 6,50 – 16 cu profil de teren;
Presiunea pneuri fata: 2 at;
Presiune pneuri spate: 2,2 at;
Directia: Cu surub globoidal si rola;
Raport demultiplicare directie: 8,2:1
Sistemul de franare: frane hidraulice, cu tamburi la toate rotile;
Suprafata activa de franare 990 cm patrati;
Frana de mana: mecanica cu un tambur actionat pe axa cardanica;
Sistemul electric: 12 V;
Bateria: 12 V / 54 Ah;
Dinamul: 12 V, 18 A, cu releu regulator;
Delco: cu ruptor mecanic si avans vacumatic;
Bujii: cu filet M18;
Demaror: electric pe 12 V, cu actionare mecanica prin pedala;


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Istoria completa si variantele de Gaz 69 se pot gasi pe linkurile de mai jos:



Sunt in limba ceha, dar exista foarte multe poze, care merita vazute! 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Am tradus ce era esential cu Google Language Tools!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Variantele Gaz 69:

(Traducere cam primitiva cu google-ul, dar se poate intelege)

Pentru a facilita căutare printre modificările GAZ - 69, pentru a găsi o listă cu link-uri la activ diverse teme:

Předsériové prototipuri:
OPYTNYJ E-am.
OPYTNYJ E-II.
OPYTNYJ E-III.
E-OPYTNYJ IV.
GAZ - 69 TRUŽENIK

Serie de modele de bază:
GAZ - 69 / 69e - o versiune de bază
GAZ - 69e / 69AM - Export Version
GAZ - 69e / 69AE / 69ME / 69AME - versiunea de stíněnou el. instalare - odrušením
UAZ - GAZ - 69-68 / 69e-68 - marcarea ultimele modernizare
GAZ - 19 - o masina de drive axe
GAZ - 46 MAV (MOŽ) - amfibie (discuţie aici: 1),

Versiuni speciale:
-- Armata - DĚLOSTŘELECTVO
GAZ-69e / 69TG / 69TGM / 69TGM2
-- Armata - chimice şi RADIAŢII SUPRAVEGHERE
GAZ - 69 RS
-- Armata - KONTRAROZVĚDKA
GAZ - 69e Orel-1
-- Armata - PROTIVZDUŠNÁ APARARE
GAZ - PVS-69 A / B-PVS / PVS-C
-- Armata - CONEXIUNE VOJSKA
GAZ - 69e "CEDR"
GAZ - 69e "ABECEDA"
-- Armata - RAKETOVÁ VOJSKA
GAZ - 69 de la 2 la 15 (3M6 ŠMEL) SNAPPER
GAZ - GAZ + 69 - 704 - mobilă de laborator de testare a rachetelor
-- Armata - ZDRAVOTNÍCI
GAZ - 69 AS / LSD
-- Armata - ŽENISTI
GAZ - 69 DIM
-- ALTE Armata
GAZ - 69 MAN I.
-- Armata / CIVILĂ - exploatarea şi întreţinerea de aeroporturi din România
GAZ - 69 LFM-1
GAZ - 69 LFM-29
GAZ - 69 AT-3
GAZ - 69 AT4M
GAZ - 69 APA-12
-- Armata - MINING ZÁCHRANÁŘI
GAZ - 69 VGSČ
-- Politia / MILICE:
GAZ -69 C
-- Foc de-Brigada:
ANP-20 (GAZ - 69)
AŠP-4 (GAZ-69e)
GAZ - 69 "MALJUTKA"
-- UTILITĂŢI
GAZ - 69 T3
GAZ - 69 T5
-- Medic veterinar
SGP - 69e
-- ALTE CIVILĂ
GAZ - 69 Autojeřáb
Raf-983-725

Prototipuri fără a mai producţie de serie:
GAZ - 69 "SNĚGOBOLOTOCHOD"
GAZ - 69 8x8 - prototip
Ne / GAZ - 69 "Pásák"
UAZ-456 UAZ 749 +
UAZ - 457


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Numerele de bucati produse: (tot traducere bruta on-line)

Numerele de produs piese GAZ 69 inc. modificările şi procesul de dezvoltare / de producţie de gaz - 69:

Decizia de a dezvolta o noua masina GAZ 4x4 Guvernul URSS a fost emis pe 21.04.1947

Octombrie 1947 - a terminat primul prototip GAZ-69-76 - EI.
Februarie 1948 - completat prototipuri E-II. şi E-III.
până la sfârşitul anului 1948 - finalizat prototipul E-IV.
* Toate prototipuri, completate de o remorcă GAZ - 704, diferitele transferuri majore de 6,17, 5,43; 5125 şi cadru forme

În martie 1950 au fost transportate teste GAZ-69 kluzácích şi aeronave C-25, CA-14, M-2 si IL-12

În perioada februarie-aprilie 1950 au fost lipsite de test vojskové prototip EV. poligon pe prototip reusit

Mai 1951 - a făcut primul prototip GAZ-69-77 sau GAZ-69e

Din iunie până în septembrie 1951 au fost acoperite de teste de stat (dodělaných) printre cele patru prototipuri care a fost GAZ-69-77. În timpul testului autoturisme nu necesită reparaţii şi nici doar un minim de întreţinere. Testele au fost realizate fără a comenta pe care vehiculele nu sunt defecte şi všecny Maşini arătat numai urme de minim wear and tear.

Testele noastre de către stat a recomandat Comisiei de implementare a GAZ-69, în special din 8-místném implementarea în producţie ca o substituire GAZ-67e

Din păcate, fabrica nu este gata pentru producţia de serie.

În octombrie 1952, proiectul a fost finalizat de 11 cifre, GAZ-69 cu denumirea GAZ-62 a fost pregătirea şi producţia de serie GAZ-011 (amfíbie pe şasiu - la momentul respectiv produse - GAZ-67e)

Până în august 1953 - a produs un suplimentară de 12 de piese de prototipuri şi produse předsériových - unul dintre ei a fugit pentru o perioadă de testare 172.000 km fara reparatii

25e August 1953 a început sjíždět prima linie de autoturisme GAZ-69 că linia de producţie pentru a înlocui GAZ-67e

7a Noiembrie 1953, prima autoturisme GAZ-69 militară zůčastnily arată pe Red Square

Până la sfârşitul anului 1953 a fost produsă 1302 autoturisme GAZ-69

In primavara anului 1954 au fost produse de la piese de şasiu GAZ-69 cu utilizarea de organism de auto-GAZ-GAZ M20V devreme prototipuri-M-72. Producţia de serie a fost lansat la mijlocul anului. Productia a fost finalizată în 1957. Există de asemenea, s-au produs 4677 de piese de autovehicule GAZ-M-72

Pe parcursul anului 1954 au fost făcute o serie de verificare amfíbií GAZ-46

La sfârşitul anului 1954 a fost lansat, în urma unei decizii de către guvern, trecerea la producţia de GAZ-69 din nou în fabrică echipată Uljanovsku.

În decembrie 1954, ea a fost UAZu montaj este transportată în primele 6 piese. GAZ-69 vehicul

Total a fost din anul 1953 până la 1956 de montaj se realizează în Gorkém 16382 piese de autovehicule GAZ-69 si 20543 de vehicule GAZ-69e In perioada 1955 şi începutul lui 1956 GAZ ce în ce mai mult pentru furnizarea de piese de asamblare în UAZu decât pe propria linie de asamblare. În 1956 au fost încheiate de asamblare a vehiculelor GAZ-69 în Gorkém

În anul 1955 au fost pentru muncitori Posta si Comunicatii produs prima prototipuri celoplechových de aprovizionare GAZ-69e şi GAZ-19 cu unitatea de fata nu osie şi de suplimentare a uneltelor

În 1956, deja în derulare la producţia integrală a vehiculelor GAZ-69 în Uljanovsku. În acelaşi an, aici au fost transferate de asemenea, toate personalului departamentului de dezvoltare - birou de proiectare GAZ care au lucrat la proiectul GAZ-69

În 1957 a fost produs primul furgon unitate 4x4 pe şasiu GAZ-69 cu denumirea UAZ-450e.

Stiri din producţia de serie a început în februarie 1958.

UAZ Ultima-275 vehicul GAZ-69 a fost de montaj se efectuează în 1973

S-au produs la UAZu:
UAZ-GAZ-69 - 356 624 de bucăţi.
UAZ А-GAZ-69 - 230 185 de bucăţi.
UAZ-GAZ-69AM şi UAZ-69e - 10 551 de bucăţi.

Au existat două curse în funcţie de informaţii (şi GAZ UAZ) produse - 634 285 GAZ-69, în toate modificările


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Concluzie: Din modelul Gaz 69 AM , cu 4 usi si motor de 2500 cmc au fost fabricate doar 10 551 de bucăţi. 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Putina poveste si in engleza:

GAZ-69 - an army truck that was in production in USSR from 1953 through 1972 year. Originally it was manufactured in Gorky but after the 1956 the production was transferred to Ulyanovsk and the vehicle was renamed to UAZ-69. Total of more than 600 000 units were built, including different variants, main of which were GAZ-69 (2-door, 8-seat) and GAZ-69A (4-door, 5-seat). GAZ-69 vehicles (the other name for them was "Truzhenik" - "Toiler" were exported into 56 countries and got the reputation of being reliable and hardy. Many of them are still in use in Russia and other countries.


GENERAL DATA   

Quantity of seats, including driver's, and carrying capacity for GAZ-69 (69A): 8 persons or 2 persons and 500 kg of load (5 persons and 50 kg of load).
Dimensions (appr., in mm): overall length - 3850; overall width for GAZ-69A and GAZ-69 without spare wheel - 1750; width for GAZ-69 with spare wheel installed - 1850; overall hight GAZ-69 (69A) - 2030 (1920); wheelbase - 2300; front and rear track - 1440.

Minimum ground clearance under: front axle - 210/8; rear axle - 210/8; transfer case mounting crossmember - 310/12.
Overhang agles: front - 45°; rear - 35°.
Minimum turning radius - 6 m.
Maximum speed - 90 kmph.
Ascent angle: without trailer - 30°; with a trailer up to 850 kg of wieght - 20°.

Weight distribution by axles and total weight of GAZ-69 (69A) in kg: Unloaded At full load
front axle 860 (820) 940 (925)
rear axle 665 (715) 1235 (1035)
total weight 1525 (1535) 2175 (1960)



ENGINE/TRANSMISSION   

Engine type - 4-cycle, gasoline, carburated induction.
Number of cylinders - 4.
Displacement - 2,12 l.
Comperssion ratio - 6,2-6,5.
Peak horsepower - 55 л. с. at 3600 rpm.
Peak torque - 12,7 kg-m.

Clutch type - dry, single disk.
Transmission - manual 3-speed.
Ratios: first - 3,115; second - 1,772; third - 1,000; reverse - 3,738.

Transfer case - gear drive, divorced, part-time, two-speed. Ratios: 1,15 and 2,78.

Three driveshafts: inermediate, front and rear.

Axles gear ratio - 5,125.
Axleshafts type - full float.

Home   Tech data   Gallery   Documentation   Links
  [ Русский / English ]

CHASSIS/BODY

Wheel alignment angles: camber - 1°30'; steering axis inclination - 5°; caster - 3°; toe-in - 1,5 - 3 mm.

Suspension - four longitudinal half-elliptic leaf springs with hydraulic piston lever-type shock absorbers.
Low pressure tires of the size 6,50-16".

Steering: globoidal worm shaft with double roller gear; average ratio - 18,2:1.


Brakes: drum type on all the four wheels, hydraulic.
Manual parking brakes - drum type, mounted to the rear of transfer case; cable operated by the lever.

GAZ-69 body - soft-top, eight-seates, two-door with rear tailgate.
GAZ-69 body - soft-top, five-seates, four-door with rear trunk.
Spare wheel location: GAZ-69 - on the left side of the vehicle; GAZ-69A - in the trunk.


Iar daca doriti mai multa informatii:



_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Mai ramane povestea variantelor speciale:
Gaz M72 - Un Gaz 69 cu caroserie de Pobeda M20
si
Gaz 49 - Varianta amfibie a Gaz-ului 69

Dar astea intr-un topic separat, mai incolo, cand voi avea timp.

De fapt am mai scris despre astea:


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
La Gaz 69 a existat un facelift in 1968, cand a fost marita suprafata vitrata

In prima poza un Gaz 69 (pre 1968)

date tehnice gaz gaz existat facelift 1968, cand fost marita suprafata vitratain prima poza gaz (pre

19.5KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Si un Gaz 69 (post 68)

date tehnice gaz gaz (post 68) Admin

21.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
La fel si la varianta Gaz 69 A cu 4 usi

Inainte de 1969 avea geamuri mici

date tehnice gaz fel varianta gaz usiinainte 1969 avea geamuri mici Admin

18.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
Si dupa 1968, geamuri mai mari...

date tehnice gaz dupa 1968, geamuri mai mari... Admin

17.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 16 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la