CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Ioana24
 | Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 27 - 43 ani |
|
utos
Membru Senior
 Din: Maramures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 689
|
|
Unii stiu deja masina. Aro a fost restaurant integral de frate-mio si de mine, in perioada aug 2005 - feb 2008. El e polecat in DE, in Ro se stie cum stau treburile. Motor 1.6 Dacia cu acrburator, setul de jante originale exista, ITP iun 2016, masina merge f ok, functioneaza tot la ea, dif-ul spate a fost schimbat, interios refacut complet. Motorul original exista si e NOU.
Imbunatatiri: diferential fata prins de traverse, scaune Opel, caroserie inaltata cu 4 cm, incalzire interior, aeroterma VW, pompa de frana Renault.
Pretul e de 1000 de euro (in ea s-a investit peste 2500 EUR), negociem la pret, prefer sa o dau unui colectionar, decat sa o dau unuia obisnuit. Deci, cine e interest, sa incerce.
60.7KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
utos
Membru Senior
 Din: Maramures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 689
|
|
Alte info la tel : 0745-154187, sau aici sau pe mail:
56KB
Modificat de utos (acum 10 ani)
|
|
pus acum 10 ani |
|
utos
Membru Senior
 Din: Maramures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 689
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
utos
Membru Senior
 Din: Maramures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 689
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
utos
Membru Senior
 Din: Maramures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 689
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329
|
|
Pe vremuri in 2008 am urmarit pas cu pas topicul cu restaurarea pe aro forum. Masina asta a fost refacuta de frateto, pana la ultimul surub. Chiar merita fara nici o discutie pretul cerut, ca este o masina buna si ingrijita. Daca ne uitam la Olx vezi tot felul de cazaturi abandonate la 700-800 euro, care necesita restaurare completa, iar asta masina cu acte la zi, la 1000 euro. Este o masina care a fost deja restaurata si este complet functionala. In plus mai are si motorul original de 1400 cmc, proaspat reconditionat. Cine o cumpara, va fi foarte norocos! In cazul de fata, pretul cerut este cu mult sub valoarea masinii. Mokkazie! Pacat ca o vinzi! Eu in locul tau nu l-as vinde! 
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 10 ani |
|
utos
Membru Senior
 Din: Maramures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 689
|
|
Ce sa fac cu el Misu ? Tocmai aia e. Frate-mio mi-a zis sa-l dau. Imi sta in curte si mi se ingroapa in lut. Va incepe sa rugineasca, pt ca nu mai umblam cu el. Pretul, nu am ce face, am bagat in el cam 12 000 lei, nu e o masina cautata, mai e si taxa asta f***ta de 400 de euro. Stiu ca nimeni nu o apreciaza pt ce e ea de fapt. Asta e RO.
PS: Foarte fain si emotionant ce ai scris.
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329
|
|
utos a scris:
Ce sa fac cu el Misu ? Tocmai aia e. Frate-mio mi-a zis sa-l dau. Imi sta in curte si mi se ingroapa in lut. Va incepe sa rugineasca, pt ca nu mai umblam cu el. Pretul, nu am ce face, am bagat in el cam 12 000 lei, nu e o masina cautata, mai e si taxa asta f***ta de 400 de euro. Stiu ca nimeni nu o apreciaza pt ce e ea de fapt. Asta e RO.
PS: Foarte fain si emotionant ce ai scris. |
Ai rabdare! De acum inainte intra iarasi pe val Aro 10. Anul asta vor fi atestate primele exemplare si scapi si de taxa. Peste 2-3ani va fi nebunie pe ele, cum se intampla in prezent cu Daciile 1100, 1300 si Sport, care se vand instant la preturi mari. Fa-i un sopron si acopera-l cu o prelata. Nu cere mult de mancare.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 10 ani |
|
emp
Membru Activ
Din: cluj
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 170
|
|
tractiune numai pe spate are acest model?
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329
|
|
emp a scris:
tractiune numai pe spate are acest model? |
4x4 Pe asfalt, cand te dai pe sosea, atunci folosesti doar tractiunea pe spate. Pe teren, de la maneta reductorului poti cupla 4x4H (lung) sau 4x4R (scurt) dupa caz.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 10 ani |
|
manciur
Membru Senior
 Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 464
|
|
Este super auto! Sufar ca nu am un auto românesc si ARO este 100% românesc.
_______________________________________ Life is about passion Thank you for sharing mine
|
|
pus acum 10 ani |
|
cristi_lupsa
Membru Senior
 Din: Buzău
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1174
|
|
@ manciur Alex, ce mai astepti?!? Acu' e momentul. @ utos Ce an de fabricatie are?
_______________________________________ "Regina" - Renault 16 1967 "Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare "Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare "Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta... ”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta.... ..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329
|
|
cristi_lupsa a scris:
@ manciur Alex, ce mai astepti?!? Acu' e momentul. @ utos Ce an de fabricatie are? |
Scrie in titlu : 1986. Firma aia de la care am cumparat aparatorile de noroi, face si ornamente si laterale si pentru aripi dupa modelul original. Astea din seria 2 de dupa 1985 aveau ornamente de plastic laterale si la aripi. Aproape nici una nu mai are, ca se rupeau usor. La seria2, deja si masca fata era din plastic si grila fata avea fantele pe orizontala. A aparut si motorul de 1400 cmc in loc de 1300 cmc cum au cele din prima serie. Iar ceasurile de la bord au fost preluate de pe Dacia 1310, in loc de ceasurile de 1300. Filtrul de aer este montat transversal, nu longitudinal. Au disparut franele pe disc de pe puntea spate si au punte cu tamburi, ca la Dacia Papuc. De asemenea si frana de mana prinde pe rotile din spate si nu pe cardan cum era pe seria1. Manerele interioare de la usi si plafoniera sunt preluate de pe Oltcit in loc de cele de Dacia 1300. Grilele de aerisire de pe stalpii C au fost restilizati. De asemenea capota din fata a fost restilizata, abutisarea din mijloc este mai pronuntata iar pe lateral au aparut niste fante de aerisire. Hayonul este dintr-o bucata si se ridica in sus, in loc de cel din doua bucati. Busonul de umplere a rezervorului, nu mai este aparent, ci se ascunde in spatele unei usite metalice. Cam astea ar fi diferentele majore sesizabile intre seria1 si seria2. 1986 este primul an al seriei2, dar in 1985 au existat si serii de tranzitie, cum era ala verde militar a lui Zsolt Martonfy, care a fost vara trecuta expusa la "Fabricat in Romania".
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 10 ani |
|
g-power
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1079
|
|
Motorul de 1.6 este trecut in acte ceva? Sau in acte este cel de 1.4?De ce a fost inlocuit?
Actele sunt ok,se poate pleca cu el la drum? Merci
|
|
pus acum 10 ani |
|
trabi-max
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 310
|
|
Cele cu ornamentele din plastic cu scris 4x4 aveau decupaturile pt roata mai mari, treceau de nervura aia. Eu am vazut Aro 10 din 1989 cu aripi mk1. Cred ca era in functie de echipare.
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329
|
|
trabi-max a scris:
Cele cu ornamentele din plastic cu scris 4x4 aveau decupaturile pt roata mai mari, treceau de nervura aia. Eu am vazut Aro 10 din 1989 cu aripi mk1. Cred ca era in functie de echipare. |
Ce aveau ei in stoc. La Aro si la Lastun nu era nimic batut in cuie.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 10 ani |
|
trabi-max
Membru Senior
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 310
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
utos
Membru Senior
 Din: Maramures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 689
|
|
g-power a scris:
Motorul de 1.6 este trecut in acte ceva? Sau in acte este cel de 1.4?De ce a fost inlocuit?
Actele sunt ok,se poate pleca cu el la drum? Merci |
Nu este trecut. (Il am de rezerva si pe cel original).
Actele sunt ok, ITP, asig si rovigneta nu, nu se umbla cu ea.
|
|
pus acum 10 ani |
|
utos
Membru Senior
 Din: Maramures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 689
|
|
Ce fain spune Misu despre Aro-uri .. degeaba .. cine stie, stie.
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329
|
|
utos a scris:
g-power a scris:
Motorul de 1.6 este trecut in acte ceva? Sau in acte este cel de 1.4?De ce a fost inlocuit?
Actele sunt ok,se poate pleca cu el la drum? Merci |
Nu este trecut. (Il am de rezerva si pe cel original).
Actele sunt ok, ITP, asig si rovigneta nu, nu se umbla cu ea. |
Faza proasta ca daca motorul din masina nu e trecut in acte, atunci nu-i poti face ITP. Deci ori trebuie pus inapoi motorul vechi, ori mers la RAR sa treaca in acte noul motor.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 10 ani |
|
utos
Membru Senior
 Din: Maramures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 689
|
|
Misu de Cluj a scris:
utos a scris:
g-power a scris:
Motorul de 1.6 este trecut in acte ceva? Sau in acte este cel de 1.4?De ce a fost inlocuit?
Actele sunt ok,se poate pleca cu el la drum? Merci |
Nu este trecut. (Il am de rezerva si pe cel original).
Actele sunt ok, ITP, asig si rovigneta nu, nu se umbla cu ea. |
Faza proasta ca daca motorul din masina nu e trecut in acte, atunci nu-i poti face ITP. Deci ori trebuie pus inapoi motorul vechi, ori mers la RAR sa treaca in acte noul motor. |
In Ro se poate orice, detalii in privat, pt cei interesati.
|
|
pus acum 10 ani |
|
utos
Membru Senior
 Din: Maramures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 689
|
|
Poze de ieri (la cerere le pun).
45.1KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
utos
Membru Senior
 Din: Maramures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 689
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
utos
Membru Senior
 Din: Maramures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 689
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
utos
Membru Senior
 Din: Maramures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 689
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
utos
Membru Senior
 Din: Maramures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 689
|
|
|
pus acum 10 ani |
|
utos
Membru Senior
 Din: Maramures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 689
|
|
In garaj , asa se pastreaza un ARO
48.9KB
|
|
pus acum 10 ani |
|
dragos BN-LIA10
Membru Senior
 Din: Orasul Imperial
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 417
|
|
Frumoasa masinuta dar am si eu o intrebare sunt si achsele schimbate cu unele model nou? parca pina prin ´90 si ceva erau jantele prinse numai in trei suruburi dar poate ma insel eu. Oricum spor la vinzare! 
|
|
pus acum 10 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 48329
|
|
dragos BN-LIA10 a scris:
Frumoasa masinuta dar am si eu o intrebare sunt si achsele schimbate cu unele model nou? parca pina prin ´90 si ceva erau jantele prinse numai in trei suruburi dar poate ma insel eu. Oricum spor la vinzare!  |
Nu trebuie schimbat nici o axa, ca sa treci la 6 prezoane. Se schimba doar fuzetele pe fata si tamburii pe spate.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|
pus acum 10 ani |
|
dragos BN-LIA10
Membru Senior
 Din: Orasul Imperial
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 417
|
|
Inteleg, multumesc frumos frentru raspuns Misi 
|
|
pus acum 10 ani |
|
utos
Membru Senior
 Din: Maramures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 689
|
|
Misu de Cluj a scris:
dragos BN-LIA10 a scris:
Frumoasa masinuta dar am si eu o intrebare sunt si achsele schimbate cu unele model nou? parca pina prin ´90 si ceva erau jantele prinse numai in trei suruburi dar poate ma insel eu. Oricum spor la vinzare!  |
Nu trebuie schimbat nici o axa, ca sa treci la 6 prezoane. Se schimba doar fuzetele pe fata si tamburii pe spate. |
Nici alea nu trebuie )) Trebuie doar distantiere, asa are Aro asta.
|
|
pus acum 10 ani |
|
utos
Membru Senior
 Din: Maramures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 689
|
|
Ma intereseaza si schimburi cu utilaje vechi, ce nu mai au valoare, cum erau senilatele alea KD-35, sau orice altceva, vechi, nu-mi trebuie performanta.
|
|
pus acum 10 ani |
|
utos
Membru Senior
 Din: Maramures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 689
|
|
S-a dat , se poate sterge.
|
|
pus acum 10 ani |
|