CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: crazygirl la Simpatie.ro
| Femeie 22 ani Buzau cauta Barbat 26 - 80 ani |
|
Amatorul
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2298
|
|
Caut prelata Aro 10.1, poate aveti de vanzare sau stiti pe undeva... Vreau sa o inlocuiesc pe asta:
38.3KB
_______________________________________ "I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots." - Albert Einstein
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Cand am vorbit cu astia de la Campulung, ziceau ca pot face rost si de prelata. La a mea doar geamul din spate e stricat in rest e buna, dar ma gandeam si eu in perspectiva. Apoi mai sunt firme de genul Kantor Confexim, care fac prelate. Dar aia de obicei le fac din poliplan. Eu nu sunt adeptul poliplanului (material din ala cu plastic caciucat din care se fac prelatele de camioane), ca nu respira si pe timp rece se condenseaza apa pe interior si picura pe tine. Neaparat trebuie ceva material textil, care si respira. Poate un cort militar ar oferi cel mai bun material, apoi este prelata originala, dupa care se pot face sabloane de carton, apoi decupat si cusut.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Nici prelata de pe masina nu-I de aruncat. Tu zici ca prelata este de aruncat si irecuperabil, dar un englez sau american ar da bani grei sa aibe o prelata “with beautiful old patina”. Ma tot uit la maniacii americani si cand vad ca exemplare de masini, care arata ca draq, cu vopsea decojita, se vand cu pret mai mare decat cele reconditionate, la inceput ziceam ca aia sunt nebuni. Dar pe la urma s-ar putea sa aibe si ei dreptate, ca de exemplu o vopsea deteriorata dar originala de fabrica valoreaza mai mult decat o vopsea noua. Peste ocean se da foarte mare accent ca sa se vada patina timpului. Noi avem tendinta sa aruncam elementele imbatranite si sa punem totul nou, in schimb ei prefera sa aibe aspect uzat si vechi, dar sa fie cele originale cu care a iesit masina din fabrica. Si astia de la BBT din Belgia cu broastele si microbuzele lor au preluat faza asta cu “beautiful old patina” si asa preturi cer pe diverse masinarii cu patina timpului, de ramai masca. Acuma nu e bine sa se sara calul si sa fie totul prea uzat, dar adevarul este undeva pe mijloc, ca unele elemente uzate dar totusi originale, dau valoare colectibila mai mare, decat unele elemente noi aftermarket.
Acuma pe bune, daca vrei sa arunci prelata veche, ma inscriu pe lista s-o recuperez de la gunoi. De asemenea, daca vrei sa scapi de emblema Dacia 10 si aparatorile de noroi cu Dacia 10, ma inscriu pe lista si la alea.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|
Bogdan28
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 509
|
|
Misu de Cluj a scris:
Nici prelata de pe masina nu-I de aruncat. Tu zici ca prelata este de aruncat si irecuperabil, dar un englez sau american ar da bani grei sa aibe o prelata “with beautiful old patina”. Ma tot uit la maniacii americani si cand vad ca exemplare de masini, care arata ca draq, cu vopsea decojita, se vand cu pret mai mare decat cele reconditionate, la inceput ziceam ca aia sunt nebuni. Dar pe la urma s-ar putea sa aibe si ei dreptate, ca de exemplu o vopsea deteriorata dar originala de fabrica valoreaza mai mult decat o vopsea noua. Peste ocean se da foarte mare accent ca sa se vada patina timpului. Noi avem tendinta sa aruncam elementele imbatranite si sa punem totul nou, in schimb ei prefera sa aibe aspect uzat si vechi, dar sa fie cele originale cu care a iesit masina din fabrica. Si astia de la BBT din Belgia cu broastele si microbuzele lor au preluat faza asta cu “beautiful old patina” si asa preturi cer pe diverse masinarii cu patina timpului, de ramai masca. Acuma nu e bine sa se sara calul si sa fie totul prea uzat, dar adevarul este undeva pe mijloc, ca unele elemente uzate dar totusi originale, dau valoare colectibila mai mare, decat unele elemente noi aftermarket.
Acuma pe bune, daca vrei sa arunci prelata veche, ma inscriu pe lista s-o recuperez de la gunoi. De asemenea, daca vrei sa scapi de emblema Dacia 10 si aparatorile de noroi cu Dacia 10, ma inscriu pe lista si la alea. |
Foarte bine spus!!!Impartasesc si eu aceeasi idee..... ca o masina este mai valoroasa si mai admirata asa originala(cu defectele care apar datorita varstei),decat cu toate elementele noi si sa predomine mirosul vopselei absolut peste tot.....
_______________________________________ Dacia 1100-1300-1320 & Oltena 12 TRS
|
|
pus acum 9 ani |
|
oldtimercraiova
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
|
|
|
pus acum 9 ani |
|
Amatorul
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2298
|
|
Am gasit /cumparat prelata noua, cea veche pleaca la Misu Aici se poate inchide, multumesc
_______________________________________ "I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots." - Albert Einstein
|
|
pus acum 9 ani |
|