Misu de Cluj
Admin
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48306
|
|
motoring a scris:
Salut Misu, da le-am vazut, am vorbit cu omul ,dar preturile lui sunt suprarealiste, le justifica prin faptul ca piesele sunt pentru colectionari, de parca colectionarii ar fi sac fara fund sau idioti, i-am oferit 200 lei pe banchete si m-a refuzat, eu am dat in 2012 un interior absolut complet si impecabil de culoare cognac , cu 250 lei, mai astept , poate-i vine mintea la locul ei . Multumesc ca ne-am vazut ieri si ca m-ai dus la proprietarul Oltcitului, pacat de seria pe care o are si pentru faptul ca este o epava autentica, e cel mai rau Oltcit pe care l-am vazut in viata asta  |
Alea ce ai luat in 2012 erau banchete simple, astea sunt "banchete pentru cunoscatori". Cand apare "pentru cunoscatori" , inseamna "caut fraieri" si pretul se inmulteste cu 10, ca asa sunt obiceiurile mioritice.
Imi pare rau pentru Oltcitul ala si ca ai batut atata drum ca sa o vezi, dar din strada arata destul de bine. In realitate este ca masina lui Flinstone, fara podele si fara praguri, complet putrezita pe dedesubt.
Azi am studiat manualul cu tablarie pentu Oltcit (asa din curiozitate sa o vad cum este facuta) si constructiv nu este mai afurisit decat Renault 5, dar atata timp cat inca poti gasi Oltcit bun cu 300-400 euro, nu merita efortul ca sa te apuci de o epava, de tablarie sa schimbi podele, praguri, contrapraguri etc.
Se poate face, eu l-as putea reface fara probleme, dar este multa chinuiala si efectiv nu renteaza si nu merita chinuiala! Mai bine cauti alta mai buna, preferabil una care a stat in garaj, ca mai sunt destule ascunse ici-colo prin garaje.
In principiu nu mi-au placut Oltciturile niciodata, ca le-am prins din plin in anii '90 la inceputul carierei mele de tanar mecanic auto si m-am chinuit mult cu ele. Dar daca as gasi un Oltcit Special de la inceputul anilor '80, poate l-as cumpara, ca mai am Citroenul 2CV, care are motor asemanator.
Incerc ca masinile din colectia mea sa fie cat mai inrudite din punct de vedere mecanic intre ele, ca atunci si stocul de piese de rezerva va fi in comun, cu piese asemanatoare compatibile cu mai multe masini din colectie. Astfel se reduc costurile cu piesele, ca in loc sa fac stocuri separate de piese esentiale pentru fiecare masina in parte, le cumpar piese care pot fi folosite la 2-3-4 masini.
Oricum mai am trecut pe "wishlist" si exotice cum ar fi: Dacia Sport, Aro 244 sau 241, Trabant P50 sau P60, Velorex, Renault 14, Renault 17, Renault Dauphine, ..., nu se stie ce mai apare in viitor.
Deocamdata am adunat destule, iar din rudenii de Oltcit imi ajung cele trei Lastunuri, care au si alea jumatate de motor de Oltcit. Deja le stiu si noaptea cand ma trezesc din somn. Se spune ca daca reusesti sa faci un Lastun sa functioneze bine, atunci te poti apuca de orice masina, ca nu vei avea probleme mai grele decat la Lastun. La lastunul albastru va trebui oricum sa refac tablaria cu tot tacamul (podele, praguri), dar acolo macar carapacea exterioara este din fibra de sticla.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! 
|
|