CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: i.oana pe Simpatie.ro
| Femeie 20 ani Bucuresti cauta Barbat 20 - 45 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Anuntul aste e tare ciudat. Omul zice ca nu-i 1600, ci motor 2000 Turbo. Asa ceva nu a existat! Nu amauzit niciodata de Fuego cu motor de 1995 cmc de 200 CP.
Omul zice ca are motor de 1995 cmc Turbo. Asa ceva nu a existat niciodata in mod oficial pe Fuego.
Motor de 1995 cmc Turbo a existat doar pe Renault 21 Turbo, de 175 CP.
Pe de alta parte motorul din poza, nu pare sa fie adaptat. Prea bine se potrivesc toate in compartimentul motor.
Am cautat pe tot netul si nu apare nicaieri vreo referire la Fuego cu motor de 1995 cmc Turbo.
Ce motor are masina asta???
Fuego_Turbo
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Din documentatiile adunate de mine, oficial au existat doar urmatoarele motoare:
Pentru piata Europeana:
TL/GTL (R 1360) carb. – 1397 cmc (tip 847) – 62,5 CP GTL (R 1361) carb. – 1647 cmc (tip A2M) – 73,5 CP TS/ GTS (R 1362) carb. – 1647 cmc (tip 843) – 97 CP GTS (R 1362) carb. – 1647 cmc (tip A6M) – 96 CP TX/ GTX (R 1363) carb. – 1995 cmc (tip 829) – 110 CP Turbo pe carburator (R 1365) – 1565 cmc (tip A5L) - 136 CP Turbo Diesel (R 1367) – 2068 cmc (tip 852) – 88CP Turbo Diesel (R 1366) – 2068 cmc (tip J8S) – 88 CP
Pentru America de Nord:
GTS injectie (R 1368) – 1647 cmc (tip A6M) GTX injectie (R 1363) – 1995 cmc (tip J6R) Turbo injectie (R 136A) – 1565 cmc (tip A7L) 2,2 litres injectie (R 1369) – 2165 cmc (tip 851) 2,2 litres injectie (R 136B) – 2165 cmc (tip J8R) 2,2 litres injectie (R 136B) – 2165 cmc (tip J7T)
Pentru Argentina:
GTA carburator – 2165 cmc (tip J6T) – 116 CP GTA Max (2 carburatoare orizontale Dellorto) – 2165 cmc (tip J7T) – 123 CP.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Motorul de 1995 cmc arata total diferit, cu bujiile pe lateral.
62.2KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Ala de 1995 de pe R21 Turbo, da 175 CP arata asa:
60.5KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Motoare cu bujiile in cap sunt doar cele cu chiulasa de tip Gordini, adica de 1565 cmc si de 1647 cmc. Turbo a existat doar versiunea de 1565 cmc, care a fost atat pe carburator, cat si pe injectie. Asta e pe injectie (A7L):
66.2KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Iar asta pe carburator (A5L), cum are Goronash pe masina lui. Ca si aspect si amplasare al elementelor, asta seamana cel mai mult cu masina din anunt, dar omul jura ca nu-i de 1565 cmc. Probabil nici nu stie ce are de vanzare.
49.6KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Printre cele Nord Americane cu motoare de 2,2 litri pe injectie, s-ar putea sa fie si vreuna Turbo, ca nu am date tehnice prea detaliate despre ele. Doar ca apare aceasi cilindree de 2165 cu trei coduri de motor diferite:
2,2 litres injectie (R 1279) – 2165 cmc (tip 851) 2,2 litres injectie (R 136B) – 2165 cmc (tip J8R) 2,2 litres injectie (R 136B) – 2165 cmc (tip J7T)
Ala ultima R136B cu motor J7T apare ca a fost doat pentru poata nordamericana, pe injectie. Dar aceasi cod de motor apare si pe GTA-Max argentinian, tot 2165 cmc, dar cu doua carburatoare Dellorto orizontale.
Motorul 851 stiu sigur ca este de 2165 cmc aspirat si a fost si pe R25, R21, R20. Chiar si Tov are motorul ala pe Dacia 2000, dar pe carburator, nu pe injectie.
Dar despre motoarele J8R si J7T, nu am nici un fel de date tehnice. S-ar putea sa fi fost vreo varsiune Turbo, al motorului de 2165 cmc???
49.1KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|
knx
Membru Senior
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
|
|
Eu zic ca e clar a5l sau a7l de 1.6, sa dea un cod motor/copie talon/date din carte. Mai poate sa fie varianta de 2l si sa se fi transplantat motor turbo in el, actele ramanand cel de 2.0l
_______________________________________ Lada 1500 under construction ! Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Motoarele de 1995 si 2165, de fapt nu sunt motoare Renault, ci motoare PSA Peugeot/Citroen, rezultat din colaborarea PRV (Peugeor/Renault/Volvo). Aceste motoare au fost prezente si pe Citroen CX si Peugeot 505, probabil si pe alte modele. Nu stiu daca pe Citroen Cx sau pe Peugeot 505 sa fi fost vreo versiune Turbo de 1995 cmc sau de 2165 cmc?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
knx a scris:
Eu zic ca e clar a5l de 1.6, sa dea un cod motor/copie talon/date din carte. Mai poate sa fie varianta de 2l si sa se fi transplantat motor turbo in el, actele ramanand cel de 2.0l |
Si eu zic ca este A5L de 1565 cmc. A7L nu este ca ala are o rampa de injectie lunga pe partea dreapta. 1995 Turbo nu poate fi, ca ala nu are bujiile in cap. I-am trimis mesaj si l-am rugat sa faca poze cu placutele de identificare si cu seria motor, ca is tare curios.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Mai mult ca sigur, omul bate campii si habar nu are de ce are de vanzare. Dupa poze, in mod clar este un A5L, toate elementele are exact asa amplasate:
49.6KB
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|
pus acum 9 ani |
|