CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Manuela25 pe Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 62 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Skoda 105 S Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Cativa dintre colegii de pe forum stiu de chestia asta, dar majoritatea nu - prin toamna (sfarsitul lui Octombrie mi-am luat o jucarie noua) - o Skoda 105 S din 1978, in stare generala buna.

Intamplator am luat-o de pe un anunt de pe Mercador postat chiar aici pe forum. Imi doream o Skoda ieftina si "dreapta" de ceva vreme, si asa am ajuns proprietarul ei.

Marele ei dezavantaj a fost faptul ca desi era masina "de baba" in urma cu cativa ani a avut un proprietar "intermediar" un vecin de-al babei , tanar, care nu a facut nimic constructiv masinii in acei cativa ani cat timp a mers cu ea, masina drept urmare s-a degradat iar el nu a schimbat/strans nici mcar un surub.

In fine, dupa mai multe investitii acum masina e cat de cat functionala, si a facut si ceva drumuri mai lungi ...


pus acum 9 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Si o poza, pt ca in primul post nu s-a up-loadat:

skoda 105 poza, primul post s-a up-loadat:

52.4KB


pus acum 9 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Ce am schimbat, reparat pana acum la ea:

Schimbat fluide, (ulei, antigel, lichid frana) + filtre  - treaba ce fusese neglijata.

Radiator nou, pompa apa noua, furtune groase de apa noi.

Pompa de ambreiaj, Pompa de frana, cilindrii spate de frana noi, furtune noi de frana fata, saboti si placute peste tot noi.

Aprindere electronica cu snezor noua.

Reparat mecanismele de inchidere ale usilor pt ca 2 usi nu se deschideau din interior.

Montat un alternator reconditionat VW - cu alea de Skoda am avut ghinion (din 3 alternatoare si 3 relee dintre care unul nou nu am reusit sa obtin nici o combinatie fericita)

Carburator nou de pe E-Bay, din Austria. Boala lor, as zice.

......

Pe timp de iarna i-am pus niste roti cu cauciucuri cu profil agresiv de iarna de VW broasca poste 68.  S-au potrivit perfect, sunt mai inalte si nu arata in opinia mea urat.  Sper ca nu am facut o tiganie.   

si mai am pe lista   diferite modificari planificate.

skoda 105 schimbat, reparat pana acum fluide, (ulei, antigel, lichid frana) treaba fusese neglijata.

73.6KB


pus acum 9 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Si inca o poza ...

skoda 105 inca poza ...

55.6KB


pus acum 9 ani
   
daman
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 430
felicitari Komisare!

pus acum 9 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
Spor la munca ! 

pus acum 9 ani
   
cristi_lupsa
Membru Senior

Din: Buzău
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1174
Frumoasa culoarea! Faina masinuta si sa te bucuri de ea!

_______________________________________
"Regina" - Renault 16 1967
"Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare
"Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare
"Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta...
”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta....
..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Komissar a scris:

Si o poza, pt ca in primul post nu s-a up-loadat:

Faina achizitie! Ce fel de cetate este ala din poza?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Este "Turnul Spart" pe defileul Oltului, fosta granita intre Transilvania si Tara Romaneasca.

pus acum 9 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2253
Sa o stapanesti sanatos! Frumoasa culoarea! O inscrii prin Retromobil?

pus acum 9 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Buna intrebare - in primul rand necesita o revopsire pt. asta. Desi in poze pare foarte buna, adevarul este ca are niste semne, zgarieturi, ciupituri dubioase, iar aripa stanga fata e destul de afectata.  Bordul e si el crapat, iar scaunele au cateva petice - nu e catastrofal, dar nici perfecta nu este - inca.

In al doilea rand, o pregatesc pt. ... ceva mai deosebit pe la motor. Vor fi niste modificari cu piese din perioada, total corecte, puse profesional si de bun simt, insa nu va mai fi originala.   O sa pun poze in momentul in care imi vin piesele.

Modificat de Komissar (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Culoarea este: 6520 Wheat Brown


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cyBORG
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1117
..frumoasa masina... nimic nu se compara cu un ,,all rear''...

..vezi sa nu ii dai viteza sa te ia vr-un radar... naibii...


pus acum 9 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455

Komissar a scris:

Buna intrebare - in primul rand necesita o revopsire pt. asta. Desi in poze pare foarte buna, adevarul este ca are niste semne, zgarieturi, ciupituri dubioase, iar aripa stanga fata e destul de afectata.  Bordul e si el crapat, iar scaunele au cateva petice - nu e catastrofal, dar nici perfecta nu este - inca.

In al doilea rand, o pregatesc pt. ... ceva mai deosebit pe la motor. Vor fi niste modificari cu piese din perioada, total corecte, puse profesional si de bun simt, insa nu va mai fi originala.   O sa pun poze in momentul in care imi vin piesele.

Vezi ce modificari faci la motor,sa nu incepi sa injuri dupa aia.Daca e pus la punct cum trebuie si in parametri,are demaraj si da clasa la masini mai moderne.Chiar ca are radiatorul pe fata,racirea este deficitara.Dar ma rog,fiecare cu parerile si fierul lui.Ca posesor de Skoda de 20 de ani,stiu cam tot ce se poate de aceasta masina.Succes


pus acum 9 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Mda... racirea este deficitara.  De aia i-am si pus radiator, pompa de apa, furtune si ce mai tinea de racire noi. 
Poate - poate...

Pe de alta parte e interesant ca totusi aceste masini au alergat cu succes in competitii si desi au fost modificate extensiv, arhitectura era in principiu aceiasi - deci "substanta" ar fi.

Cu modificarile ce urmeaza a fi facute - istoria ma va judeca


pus acum 9 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Axele cu came au fost modificate,volante usurate si modificari la cutiile de viteze.Ca racire,buba maxima este rugina care iese de pe tevile de dedesubt,din cauza deteriorarii galvanului de pe interior.Eu personal ,dar e repet,personal vreau sa schimb tevile de dedesubt cu tevi de cupru.In felul acesta nu se mai infunda radiatorul cu toate mizeriile.La una din Skode am avut si surpriza de a se sparge o teava tot datorita coroziunii.Motivul e simpu.Pe timpuri se bagau in aceste motoare diverse solutii de spalat,care corodau aceste tevi.Constructorul precizeaza foarte clar ca aceste motoare trebuie sa aiba antigel si vara si iarna,iar aceste sa se schimbe la 3 ani maxim.Ori ca sa cumperi 6 litri de antigel si 6 de apa,putini faceau treaba asta,iar acum,normal ca apar problemele.Mare atentie la pistonul 4,are o gaura in blocul motor care trebuie desfundata periodic.Acolo se depune cea mai multa mizerie ,iar garnitura de chiulasa trozneste ori intre 2 si 3,ori la cilindrul4.Hai ca am trancanit prea mult.Ajunge pentru azi

pus acum 9 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055

Misu de Cluj a scris:

Culoarea este: 6520 Wheat Brown



Misu - in ce standard este codul asta de culoare?  Cumva stii si echivalenta RAL ?


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Incearca sa vezi daca nu e cumva RAL 6520

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Vine primavara, Skoda primeste niste cadouri



pus acum 9 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Next...



Si la ce se pune ....  :



Modificat de Komissar (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Vezi ca o faci sa mearga tare, dar Skodele  astea is tare usoare in bot.
La viteze mari risti sa pierzi directia.
Stiu pe cineva, care avea o Skoda din asta si a turnat niste placi de plumb si le-a pus pe fundul portbagajului.

Esti obisnuit cu Broasca, dar ala are stabilitate buna si centrul de greutate foarte jos.
Cu Skoda vei decola, daca nu esti atent!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Am vazut ca Skoda este o barca fata de broasca ...   nu imi doresc in mod neaparat sa o fac sa mearga tare (desi intr-adevar, e misto sa simti cum motorul toarce viguros in spate ) ci mai degraba imi doresc o mini-provocare tehnica, sa fac ceva mai deosebit un pic, fiabil si estetic in acelasi timp si in spiritul epocii.

pus acum 9 ani
   
manciur
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 464
te'am gasit!

_______________________________________
Life is about passion Thank you for sharing mine

pus acum 9 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Experimentam ... poneii trepideaza si se cabreaza

skoda 105 ... poneii trepideaza cabreaza

45.4KB


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Arata promitator.
Dar carburatorul ala destul de greu, va sta asa in consola, atarnat deasupra motorului?
Mai pui si filtrele de aer  va fi si mai grea si nu stiu daca vor rezista doar din prezoanele alea care tin galeria.
Parerea mea, ca ar mai trebui facut undeva inca un punct  de sptijin , un suport care s-o fixeze de motor sau de capacul culbutorilor.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Va mai exista un punct de sprijin - exact unde se termina latura stanga a capacului de culbutori exista un montant/brida din fabrica cu surub M8 destinat ancorarii filtrului de aer original de Skoda, si amplasat cam sub mijlocul acelui filtru de aer.  In varianta finaa ma voi duce cu o brida (sau 2) prinse in suruburile flansei carburatorului pe acel montant.

Brida de care vorbesc este oarecum vizibila in poza asta, la mijloc, sub filtru:


pus acum 9 ani
   
mr_mishu
Membru Senior

Din: Cluj / Câmpulung Moldovenesc
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 773
A avut noroc Skodita ca a intrat pe manini bune! 

Modificat de mr_mishu (acum 9 ani)


_______________________________________
arul...
BONDarul

pus acum 9 ani
   
sdandrei
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 397
pfuai....ai pus bushon de ulei de broasca. bad habits.

pus acum 9 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
M-a durut sufletul sa inlocuiesc busonul original, numai ca se lovea tija acceleratiei de la noul carburator in el

pus acum 9 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
ma intreb,oare galeria de admisie nu va fi prea rece?Vara ca vara,insa iarna nu stiu daca va functiona normal,pentru va aparea fenomenul de givrare.Galeria originala de admisie este lipita de cea de evacuare tocmai pentru a preintampina acest fenomen

pus acum 9 ani
   
manciur
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 464

sk100it a scris:

ma intreb,oare galeria de admisie nu va fi prea rece?Vara ca vara,insa iarna nu stiu daca va functiona normal,pentru va aparea fenomenul de givrare.Galeria originala de admisie este lipita de cea de evacuare tocmai pentru a preintampina acest fenomen



si nici cea originala nu scapa de givrare..


_______________________________________
Life is about passion Thank you for sharing mine

pus acum 9 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
De 2 zile merg cu noul carburator - inca mai sunt reglaje de facut - am epuizat setul de jiclere si tot imi trebuie unele mai mici, pe care va trebui sa le comand, deoarece merge un pic ca bogat.  De asemenea, clapeta de acceleratie se deschide maxim 60% din cauza sistemului de actionare. Va trebui sa schimb proportia tijelor pt a permite o cursa mai mare.

Insa, per total lucrurile sunt fantastice: puterea si cresterea in ture sunt liniare, fara poticneli si ezitari, masina fiind 100% buna de a fi condusa in oras.  Lucru cu atat mai bun cu cat am anulat vacuumul de la delcou.

Pornirile la rece (desi a veni caldura ) sunt imediate si desi nu am shoc, relanti-ul se stabilizeaza cam in cateva minute maxim.  Nu apare jivraj, pe vremea asta.

Urmeaza sa ii rezolva problema cu deschidera clapetei de acceleratie si sa-i comand jiclere mai mici.

In plan secund, o sa incerc sa ii inlocuiesc delcoul cu "ceva" ce are niste curbe de avans mai agresive...   



pus acum 9 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055

sk100it a scris:

ma intreb,oare galeria de admisie nu va fi prea rece?Vara ca vara,insa iarna nu stiu daca va functiona normal,pentru va aparea fenomenul de givrare.Galeria originala de admisie este lipita de cea de evacuare tocmai pentru a preintampina acest fenomen



Acum ca a venit frigul pot sa raspund la aceasta intrebare:

Am facut drumuri si in perioadele cele mai friguroase de acum - cu pornire la rece iarna. Carburatorului Weber i-am revizuit si montat socul, folosind parghia originala se soc a Skodei. Numai ca acum parghia actioneaza invers - cand e jos e socul tras, cand e sus e fara soc.
Se comporta practic ca orice masina cu soc. Sta cu el tras o vreme, dupa aceea il las jos. N-am observat probleme. Astept sa vina si zapada.

Modificat de Komissar (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
O plimbare de iarna tarzie...





pus acum 8 ani
   
vladut
Membru Senior

Din: Targoviste-Dambovita
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 403
Frumos peisaj !ok

pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

vladut a scris:

Frumos peisaj !ok



Exact asta am vrut sa scriu si eu !
Excelent !

Unde este locatia pozelor ?


pus acum 8 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Merci ... pozele sunt facute pe Valea Doftanei.

pus acum 8 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la