vlad_ford_v8
Membru Senior
Din: Timisoara
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 361
|
|
Ford Mercury Monarch an de fabricatie 1980 Motor: 5.000 cmc, 135 CP pe benzina, cutie de viteze automata tip C4 Masina a fost asamblata la Ford Werke Koln AG facand parte din cele cateva unitati comandate de fabrica cu modificari pentru Europa (unele forumuri spun 50, altele 150 unitati toate sedan cu 4 usi): Scaune independente fata, schimbator de viteze la podea, faruri si semnalizari europene cu instalatie de pozitie pe far in fata, ceas de bord in Km, radio FM/AM cu frecvente europene. Toate masinile au fost livrate in dotarea de top: Ghia cu aer conditionat automat, inchidere centralizata, jante din aliaj, ceas orar, radio, centuri fata/spate, tapiserie piele/catifea, sistem audio dolby, etc. Masina are 19.900 km reali, peste 24 de ani a stat in conservare in garaj acoperit si incalzit in Germania. In 2009 cand am achizitionat-o de la fostul proprietar din Romania, mi s-a spus ca doar a fost vopsita recent. Totul este original cu exceptia instalatiei de alarma montata din ratiuni de securitate. De atunci am schimbat cu piese NOS (new old stock - piese noi din vremea aceia, existente la dealeri sau persoane fizice, din US): - masca radiator cu emblema; - emblema de capota; - compresor clima si radiator clima; - farurile, stopurile, semnalizarile, becurile de pozitii. Toata mecanica fata este noua. Pentru mecanica spate am piesele dar nu le-am mai schimbat. Sistemul de franare RK. La cutia de viteze ulei si filtru noi. Cutia nu a fost deschisa niciodata. La motor: aprindere noua (capac delcou, platina, bobina), fise bujii noi, furtune noi. Motorul nu a fost deschis niciodata.
In plus piese de rezerva: set 6 geamuri laterale orginale ford 1979 noi; alternatorul original folosit; 2 pompe de benzina noi; pompa de apa original folosita (trebuie reconditionata); 2 seturi noi de stopuri spate, 1 set din fiecare: faruri, semnalizari, pozitii. Masca radiator cu emblema noi si emblema capota noua. Kit de RK mecanica spate, instalatie cruise control originala, chedere usi, ornamente caroserie din inox/laterale si aripi; set garnituri motor.
Din 2009, de cand o am: - nu am prins nici o ploaie, ninsoare sau inghet pe drum in trafic. - am schimbat uleiul de motor+filtre aer/motor in fiecare an; - am schimbat cauciucurile, sunt noi radiale cu banda alba, tipul din fabrica. - iarna (noiembrie-aprilie) este urcata pe chituci in garaj dupa ce este spalata, cu husa acoperita si rezervor plin; - agentul de racire schimbat anual. - numarul mediu de km.parcursi anual, sub 1.000. Ultimii 2 ani sub 500 de km (250 km pe an). Merge ca noua. Sunetul motorului V8 este unic.
- Este singura din tara. Motorului ii plac drumurile lungi. Pana la Belgrad a consumat 16,5 litri /100km, pana la Cluj 17 litri/100km iar in oras cam 20 litri/100 km.
Nu pot pune un pret pentru ca valoarea sentimentala ptr.mine este inestimabila, dar pot spune ca am investit in masina cu tot cu achizitie peste 12.000 euro. Astept o oferta rezonabila, de bun simt din partea unei persoane care stie sa aprecieze o bijuterie tehnica, originala. Accept schimb cu parcela/parcele teren intravilan curti-constructii in zona Mosnita Noua/Mosnita Veche de langa Timisoara 0756.194.696 sau 0733.323.579
Cam atat. Poze mai multe gasiti pe, cautati pagina ,,inchiriere masini epoca - masina epoca nunta,, are emblema Mercury in avatar si la sectiunea albume foto gasiti unul dedicat masini.
40.6KB
Modificat de vlad_ford_v8 (acum 9 ani)
_______________________________________ Fii om de omenie
|
|