CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Madalina98251 pe Simpatie
Femeie
24 ani
Neamt
cauta Barbat
26 - 42 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Trabant 1.1 1990 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
iulian1andrei
Membru Junior

Din: Campulung Muscel
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 58
IFA Trabant 1.1
Data fabricarii: 10.1990
Varsta:25 ani
Nr. proprietari de la prima inmatriculare: 3
Km parcursi: 114000
Tara import: Ungaria



Trabantul a fost cumparat de mine si tatal meu, fiind cumparat pentru el si adus pe roti, de noi 700 de km, fara a avea defectiuni pe drum.


pus acum 9 ani
   
faustino
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 366
Sa il stapaniti sanatosi si sa faca Nea Nicu cu el 1000000 Km fara probleme...

_______________________________________
nu te pune cu prostu ca are mintea odihnita

pus acum 9 ani
   
codrutul
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 354
Frumos agregat
Ce se vede pe aripa dreapta spate e busonul de combustibil?
Parca s-au fabricat pana in 91; de curiozitate la ultimele modele (presupun ca al dvs e printre acestea) motoarele erau alt tip (fara alimentare gravitationala, alte diferente)?


_______________________________________
Minim 850 de belele
Dacia 1300 - galbin pasopt

pus acum 9 ani
   
Komissar
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
Aveau motor de VW polo 1.1 L, 4 cil, 4 timpi...

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

codrutul a scris:

Frumos agregat
Ce se vede pe aripa dreapta spate e busonul de combustibil?
Parca s-au fabricat pana in 91; de curiozitate la ultimele modele (presupun ca al dvs e printre acestea) motoarele erau alt tip (fara alimentare gravitationala, alte diferente)?

Diferentele fata de vechiul Trabant 601 sunt foarte multe, practic este total alta masina, nu se potriveste aproape niminca.
Toate Trabanturile 1.1 fabricate intre 1989 si 1991 aveau motor + cutie de Vw Polo si caroserie redesenata cu invelis din tabla in loc de Duroplast.
Ba mai mult, in 1999-91 s-a montat si Vw Polo pe aceasi banda de montaj cu Trabantul 1100.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
iulian1andrei
Membru Junior

Din: Campulung Muscel
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 58
Nici motorul si nici cutia de viteze sau accesoriile motorului nu sunt de la VW, sunt copiate dupa  VW, fiind facute de IFA si avand stantata aceasta marca si DDR.  De asemenea, cutia de viteze  are si suportii in pozitii diferite si e greu de inlocuit cu una in 5 trepte VW.

Modificat de iulian1andrei (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Capota motorului este doar tablá, si haionul la cele combi , restul a rámas duroplast ! Eu am avut 2 bucáti break aici in Ungaria in anii 98-99 .....
Piese se gáseau destul de greu, nu stiu cum e acuma, insá in majoritatea magazinelor de cáte ori intram dupá piese, vánzátorii ránjeau pe sub mustatá cánd de ex mi-am comandat o lampá spate pe care am spart-o odatá, fiindcá pretul era unul derrizoriu , egal cu al unei lámpi de Golf .
Vázándu-má mirat, m-iau spus cá masina asta este o masiná esticá la pretul unei vestice ....
Pe ungureste : Keleti kényelem nyugati árakon !!!! adicá mai precis : confort rásáritean la preturi de vest !
Oricum baftá si cáti mai multi km fárá incidente.
Am incá o amintire cu Trabantul meu din Arad : La iesire radarul m-a inregistart cu 102 km pe orá spre Timisoara.M-au oprit, mi-au luat actele, si cei doi Politisti erau nedumeriti, conversau prin statie cá ásta e doar trabant Miticá, nu putea avea 102 km la orá....e ceva cu aparatul ! Dá-i drumul, si asa fárá sá scot o vorbá, infátisarea masinii m-a scápat atunci de amendá.
In Romania nu cunosteau pe atunci diferenta dintre cele douá tipuri de Trabant !        


pus acum 9 ani
   
Werner
Membru Senior

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1781
Frumos Trabantul! Dar ce este cu ARO acelea sub acoperisul acela?

pus acum 9 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Sunt exponatele de la Muzeul automobilului romanesc, deschis in Campulung de catre o familie de pasionati.

https://www.facebook.com/MuzeulAutomobi ... sc?fref=ts


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 9 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
Foarte frumos Trabantul ! 

pus acum 9 ani
   
liviustr
Membru Junior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 81
felicitari pentru achizitie, sa il satapaniti sanatosi, sa ne tineti la curent despre comportamentul masinii in traficul mioritic !

_______________________________________
stranger
trabant 601s 1988
Bai, ce tara frumoasa avem! Da pacat ca e locuita!

pus acum 9 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la