CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Cristina02 pe Simpatie
Femeie
23 ani
Arges
cauta Barbat
26 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Dacia D6 Estafette 2136 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
De azi in posesia mea.
Este vorba despre exemplarul cu numarul ooo.o48 al Daciei Estafette din 1975, primul ei an de fabricatie .
Desigur, istoria acestui model probabil ca o stiti sau ati citit-o in putinele surse de pe net.
Voi incerca s-o scriu cu cuvintele mele.
In anul 1974 s-a perfectat un contract cu Regia Renault din Franta care prevedea in schimbul fabricarii la uzina din Mioveni (Pitesti ) judetul Arges sa ne fie livrate un lot de furgonete/utilitare doar caroserii marca Estafette.
Desigur motoarele pentru variantele care nu se intorceau in Franta erau de provenienta autohtona , adica Dacia.
In acel moment la noi in tara s-a asimilat producerea in totalitate a motoarelor de Dacia 1289 cmc.
Pentru ca acordul a fost semnat, si pentru ca Francezii stiau ca utilajele existente la uzinele Dacia permiteau sudura panourilor caroseriei Estafett-ului , incepind cu iarna anului 1974 s-a demarat expedierea in Romania a primelor panouri care compuneau caroseria primului autovehicul utilitar care a fost montat in uzina romaneasca.
Asadar 1975 este anul nasterii primei utilitare Dacia Estafette.
Dupa cum scria Dan Vardie in cartea"Renault si Dacia de 10 ani impreuna" productia s-a derulat cam asa :
In :
1975 ----176 exemplare
1976----- 49 exemplare
1977----- 371 exemplare
1978 -----46 exemplare
------------
Total 642  exemplare

Cunoastem ce inseamna colectii CKD (Completely Knocked Down), adica seturi complete de piese si componente, din care pot fi asamblate autoturisme. Doar unele panouri ale caroseriei erau montate in Uzina din Romania. De asemenea nu toate partile care trebuiau sa contina seria caroseriei erau stantate in Franta.
Seria caroseriei era amplasata pe marginea exterioara a buzei laterale dreapta in compartimentul cabinei , unde se inchide usa pe prag , jos cam la mijlocul distantei.Sau pe panoul despartitor al cabinei , partea dreapta jos vizibila din interiorul compartimentului marfa.
Am identificat pina acum doua tipuri de caroserii .Una fara gemuletele din spate si fara usa care comunica intre cabina si compartimentul marfa si alta care are caroseria prelucrata prin presare pentru ca sa permita montarea celor doua gemulete simetric amplasate pe lateralele masinii spre spate.
Mentionez ca desi acum se cunoaste despre existenta a cel putin 3 exemplare (inclusiv asta a mea ) eu am mai avut una acu vreo doua zeci de ani si am cautat pentru masina o planetara, ocazie cu care am vazut la acea vreme cel putin alte 6 bucati care acum nu mai exista din pacate.
Motorul de asemenea are citeva anexe care sint total diferite fata de motorul de Dacie 1300 pe care-l cunoasteti majoritatea dintre dvs.
Asadar difera :
-Pompa de apa
-Galeria de admisie
-Radiatorul
-Capacul de la culbutori
-Pompa de benzina
-suportul alternatorului (posibil si alternatorul)
Posibil si alte elemente pe care dvs le observati in poze si va rog sa le postati aici .
Din pacate momentan voi posta doar directionari catre fotografiile mele de pe facebook , pina azi cred ca vreo 200...




Istoria masinii mele :
An fabricatie 1975
Serie caroserie : R 2136 8910999
Serie motor 000.048
Precizez ca seria de caroserie este aleatoare si nu corespunde seriei de motor in sensul ca motorul cu numarul 0000001 cu seria sa zicem R2136 8910001 , nu are corespondent consecutiv , adica motorul cu seria  0000002 nu are seria de caroserie urmatoare celei de mai sus.

Identificarea modelului fabricat la Mioveni se face doar dupa seria de motor . Asta este ceea ce trebuie sa retineti .

Au existat in momentul cind s-a trecut de la talon la cartile de identitate o identificare gresita din partea RAR-ului , tocmai datorita folosirii seriei de caroserie care corespunde modelului Renault .
Exista pe internet la momentul actual doua copii dupa datele de identificare ale doua modele diferite din punct de vedere al caroseriei . Ele sint :



Si :



Corespunzatoare autovehiculelor astea :






Cea cu gemulet este tot din 1975 si dupa cum vedeti are seria numarul 000.073.
Insa seria de caroserie a fost atribuita de RAR Hunedoara , dupa cum se distinge pe cartea de Identitate, fie ca acolo a ruginit, fie ca nu a avut deloc.

Seria caroseriei masinii mele :



Vedere de ansamblu a locului amplasarii :



Seria motorului , sub delcou pe placuta din aluminiu . Se observa si codul de motor 810-99







Kilometri originali si reali sint astia :



Adica sub 60.000

Masina mea avea dupa cum se vede in poze culoarea alba.
A fost repartizata din fabrica Penitenciarului Aiud , desigur nu pentru a transporta detinuti ci probabil pentru aprovizionare .(Inca se mai simte mirosul ciolanului cu fasole... in compartimentul de marfa !!! )
Apoi a fost cumparata de catre cineva care a lucrat acolo si datorita diverselor evenimente mai mult a stationat, desi a schimbat cel putin trei proprietari.

Dintre cele trei existente pe internet , asta este cea mai veche pentru ca dupa cum vedeti are seria 000.048

Aceste tipuri de masini nu au avut o viata prea lunga in serviciul de stat din mai multe motive. Unul dintre ele ar fi ca nu putea transporta o greutate prea mare, doar 800 kg autorizat (pentru toate versiunile construite in Romania, pentru ca au fost echipate doar cu singurul motor disponibil atunci la noi , cel de 1289 cmc si 54 cai putere ) si concurenta din partea automobilelor produse fie la Cimpul Lung (ARO ) fie cele produse la Uzinele Tudor Vladimirescu din Bucuresti (TV) era mare. Aro si TV-urile carau mai mult, functionau cu motorina (nu toate desigur ) dar criza benzinei le-a afectat si au fost trase pe dreapta si din acest motiv.
Consumul nu era prea mare, 10-12 litrii la 100 km , insa lipsa pieselor construite exclusiv in Franta si care erau importate pe valuta le-a scos definitiv din circulatie.
Astfel se explica si motivul pentru care masinile astea (Dacia Estafette ) nu au circulat mult nici dupa 1989 (desigur exemplarele care au scapat de casare de la Unitatile De Stat la care au fost distribuite , majoritatea la Posta Romana , Militie din cite am aflat au fost cel putin doua in fiecare judet, sau alte intreprinderi de stat.






Va urma ...




Modificat de gherghin nicolae (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Felicitari Nicu!!

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Foarte frumoasa achizitie!
Sa stii ca si pe mine ma batea gandul s-o iau, cand am vazut pozele puse de colegi pe forum.
Acuma ai front de lucru.
De asta incearca sa ai grija ca e o fila de istorie mioritica rara si ar fi pacat sa ajunga  la aceasi soarta ca T1.
Dar din cate vad nu are probleme cu rugina este exemplarul cel mai bine conservat.
O duci frumos la vopsit si ai un camper foarte frumos, de acum inainte poti sa te duci la orice intalnire fara sa ai nevoie sa platesti cazare.
Plus ca vei face senzatie la toate evenimentele cu ea incepand de la Dacia Clasic, Fabricat in Ro si pana la toate celalalte evenimente unde cu siguranta va fi in centrul atentiei.
Sfatul meu e sa o lasi rosie ca a existat aceasta culiare si in paleta de culori originala.
Sau sa o faci galbena, o replica de masina de posta, apoi cand te duci la intalniri imbracat in postas comunist cu sacul de scrisori si reviste la tine, toata lumea va cadea pe spate!

Pe vremuri erau si la Posta romana vopsite in galben, dar alea erau foarte rablagite ( asta prin 1982-83). Mai erau multe care faceau taxi de marfa, alea erau  rosii si aveau dungile alea cu patratele de taxi pe lateral vopsite cu alb.
Ultima pe care o vazusem in Cluj era pusa intr-o gradina ca si depozit de unelte agricole, dar nu mai este ca a disparut in urma cu vreo 10 ani.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
Felicitari pt. achizitie! Ma bucur ca am reusit sa am o contributie infima la salvarea acestei masini, cred eu, prin postarea primei poze cu ea pe forum. Foarte faina si prezentarea! Am citit cu placere tot ce ati scris.

_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Da.
Varul meu sta la 300 de metri de locul unde a stationat Dacia Estafette mai bine de 5 ani...Stiam de existenta ei dar nu eram si nu sint fan Dacia. Oricum si de cind ai postat-o , a trecut ceva vreme, cred ca mai bine de un an . De asemenea si pe facebook a fost postata, cu locatie cu tot...si nimeni dupa cum ati constatat si dvs nu a fost interesat. Mai era putin si o ridica Primaria s-o duca la fier vechi. Asa ca...de pasionati nu ducem lipsa, mai ales ca este vorba de masina noastra Nationala , Dacia. Dar , ma rog, asta este o alta discutie.
A...si posibil sa mai fi fost o problema, cu pretul cerut, dar pentru ceva atit de rar a meritat efortul.


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

gherghin nicolae a scris:


A...si posibil sa mai fi fost o problema, cu pretul cerut, dar pentru ceva atit de rar a meritat efortul.

Pe la urma care a fost scorul final? 


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Scorul final a fost scorul inițial plus o ciorbă și câteva beri acolo...că deh s-au mai interesat destul de mulți de mașină , și-s rare și alte bla-bla-uri mioritice des întâlnite chiar și aici pe forum.
De altfel am înțeles că a fost postată și pe Olx acu ceva vreme...
Desigur că inițial , răspunsul a fost că nu se vinde.
Însă orice lucru are un preț. (Părerea mea ).
În concluzie , prețul este confidențial .


pus acum 8 ani
   
mark1
Membru Senior

Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 936
Felicitari ptr. achizitie,Nicu!

Excelente pozele facute in detaliu
Pentru comparatie,o poza cu C.I.-ul tau,poti pune?


_______________________________________
"mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"

pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Frumos exemplar , sa te bucuri de ea !

Modificat de oldtimercraiova (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Eu n-am uitat că m-ai ajutat cândva și am gândit că poate vor fi de ajutor multe poze in detaliu.
Dacă mai ai nevoie , îmi spui exact unde să fac poze și fac.Mai ales că după cum văd eu nu-i lucrat pe caroserie.
Actele încă nu le am.Dar am datele .
Urmează să recuperez C.I. , pentru că mașina e radiată la cerere.
Emblema cu Dacia era intr-o cutie , lângă. De azi e la locul ei. Diferă doar prin faptul că are filet și piulițe față de prinderea cu cleme de la Dacia normală.


pus acum 8 ani
   
Bogdan28
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 509
Bravo!achizitie de un milion de puncte!Felicitari!

_______________________________________
Dacia 1100-1300-1320 & Oltena 12 TRS

pus acum 8 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Excelent! Felicitări! Într-adevăr o piesă rară!

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 8 ani
   
cabriolette
Membru Senior

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1248
Mi-a placut ce-am vazut aseara pe Facebook. Felicitari Nicu, ma bucur pentru achizitie!

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Ce reprezinta cainele ala alb vopsit  pe lateral? Era folosita candva de hingheri?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203

Misu de Cluj a scris:

Ce reprezinta cainele ala alb vopsit  pe lateral? Era folosita candva de hingheri?

In primul rand domnu Nicu....foooarte tare hippiotul roman ,tare de tot as spune, sincer mie imi place mult mai mult decat prea mult venerata aia de besina de T1...wtwr.
Sincer masina asta este un adevarat head turner, deoarece romanii habar n-au ca la uita..hahaa ,si mai este si faptul ca o poti utiliza la multe treburi,e deadreptul utila fata de multe alte masini din categoria ei.
Sper ca de data asta nu te vei arunca sa o dai pe mana cuiva care nu este capabil doar de dragul de a i da o forma culoare!
Cauta un om cinstit si meserias care nu lucreaza pt sume absurde,si fa i caroseria frumos de tot,deoarece asta conteaza cel mai mult,apoi piesele anexe se aranjeaza incet,la fel si interiorul.
Merita efort masina asta sincer.Eu ori de cate ori vad o fata de Estafette ma pusca rasul,in forma buna,deoarece e haioasa tare! o combinatie de culori ,ceva elegant un crem cu rosu viu...aiai..ar arata splendid,putin lasata la pamant..un portbagaj de alu finut deasupra cu niste geamantane retro...
Are mare potential,si sa speram ca vei face masina de expo din ea!


_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Nu este ciine.
Vroia sa fie o piscina...ma rog amenajari exterioare, insa talentul celor responsabili cu grafica lasa de dorit.
Similar cu asta :



Sau erau beti :





pus acum 8 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Felicitari!
Am si eu o intrebare:placuta cu seria romaneasca UAP nu are?

Modificat de deceneu32 (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Pe mine cel mai tare ma fascineaza usa aia mica culisanta  din interior.  
E dementiala usa aia, ca de exemplu cand te duci impreuna cu calul in excursie, in timpul mersului poti sa tragi usa si sa-l intrebi "baa ce faci  acolo?" iar calul isi poate baga capul sa vada cum conduci... mi-o luat fantezia inainte


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Liviu-Florin
Membru Senior

Din: Suceava
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2253
Exceptional exemplar Domnule Nicu! O achizitie de zile mari!
Sa o stapaniti sanatos!


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

deceneu32 a scris:

Felicitari!
Am si eu o intrebare:placuta cu seria romaneasca UAP nu are?


Nici una nu are. Am si scris mai sus motivul. Motoarele erau romanesti si atit .


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Pentru ca sint atit de rare si posibil cineva , undeva, cindva sa mai descopere una, am considerat necesar sa ofer cit mai multe poze, mai ales ca a mea nu este lucrata.
Azi dupa inca o spalare cu solutii dedicate curatarii motorului, se vad multe detalii .
Cred ca mai mult de 50 de poze.


Emblema si-a reluat locul de pe usita , capacul/busonul de ulei inca este la ,,murat " intr-o solutie mai putin agresiva , pentru ca vreau sa recuperez stikerul rosu cu marca de ulei ELF .
Apoi am o alta solutie care corodeaza stratul portocaliu de vopsea . Dar trebuiesc multe straturi ...
Nu, nu e cromofag. Vreau sa vad cit pot sa recuperez din vopseaua originala alba.

Modificat de gherghin nicolae (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
ce solutie folosesti? As vrea sa incerc si eu la ARO unde am date niste straturi de vopsea la norma peste vopseaua originala care mai apare din cand in cand prin vopseaua "noua" care se curata cu unghia ...

pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Fac o poza la recipient mai tirziu . Nu retin cum se numeste.

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Este adevarat ca planetarele si cutia de viteze de Estafette ar fi identice cu cele de la Aro 10?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Nu.
Eu am mai avut o mașină similară acu vreo 25 de ani.Am vindut-o tocmai din cauza planetarei rupte.
În 92 am fost să văd vreo 6 mașini , la vremea respectivă se mai găseau. Una era in curte la ACR , dar tot așa nu avea planetarele. Le vânduseră.
Mişi , caută o poză pe net , că acum găsești și cu cea de ARO și cu una de ESTAFETTE dar modelul asta R 2136 , pentru că doar ăsta a fost montat in România. Probabil cutia diferă la versiunile anterioare cu motor mai mic.
La acea vreme la Cugir era ceva fabrică de armament. Cine avea relații acolo le putea recondiționa .Cel căruia i-am dat mașina asta intenționa să facă.
Însă a ajuns la fier vechi , odată cu apariția maxi-taxi-urilor la noi în oraș , proprietarul achiziționând un Barkas...


pus acum 8 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573

Misu de Cluj a scris:

Este adevarat ca planetarele si cutia de viteze de Estafette ar fi identice cu cele de la Aro 10?

Nu!
Uite aici planetarele de ESTAFETTE:


pus acum 8 ani
   
liviu59ro
Membru Senior

Din: Baia-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 364
Felicitari d-nule Nicu pentru achizitia recenta! A-ti mai deschis o fila importanta in istoria automobilului romanesc, sunt sigur, ca va deveni o mare atractie pentru public, cind va fi prezentata la evenimentele auto oldtimer!

pus acum 8 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573

gherghin nicolae a scris:


deceneu32 a scris:

Felicitari!
Am si eu o intrebare:placuta cu seria romaneasca UAP nu are?


Nici una nu are. Am si scris mai sus motivul. Motoarele erau romanesti si atit .

Nu vorbeam de motoare,ma refeream la placuta cu seria sasiu UAP,cum a avut Dacia 1300:
-placuta ovala serie sasiu Renault
-placuta ovala serie sasiu UAP
-placuta rombica numar in seria tipului

Sunt curios unde este marcat pe masina seria sasiu romaneasca 000048.

Modificat de deceneu32 (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Recitește de la început topicul.
Singura diferență față de Renault Estafette este seria motorului.
Am pus peste 300 de poze pe facebook.
Le vezi acolo și plăcuțele , tot.


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

Tov a scris:

ce solutie folosesti? As vrea sa incerc si eu la ARO unde am date niste straturi de vopsea la norma peste vopseaua originala care mai apare din cand in cand prin vopseaua "noua" care se curata cu unghia ...


Asta-i solutia cu care am curatat motorul.
Poate ne traduc colegii care stiu ungureste...ca eu habar nu am ce scrie.





pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
E solutie de curatat aragaze, tigai de inox, gratare.
Solvent pentru grasimi arse.
Vezi ca asta iti va ataca si vopseaua in timp daca nu o speli bine de tot.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Azi am eliminat capitonajele laterale si podeaua realizata  din lemn de brad imbinat cu canaturi iar deasupra linoleum ce culoare verde...
Nu stiu daca podeaua a fost sau nu originala, insa cei care au realizat lucrarea au facut-o la scurt timp dupa ce masina a fost livrata, deoarece podeaua din tabla nu este uzata si are culoarea originala alba.
Desigur are si rugina, pentru ca nu cred ca a fost data jos vreodata.
Sub placajul (cartonul presat ) de pe laterale exista un strat de izolatie din polistiren care de asemenea a fost montata ulterior. Gemuletele mici laterale sint din sticla si au mai fost sparte in decursul anilor, deoarece am gasit cioburi sub podeaua din lemn. Insa sistemul este facut in asa fel incit sa culiseze . Am mai scris anterior ca sistemul desi pare artizanal , locul unde sint amplasate geamurile este realizat prin presare. Am avut dubite cu care am facut maxi-taxi si am montat geamuri de cabina de Raba cu chedere si stiu cum se face. Dar ceea ce este la Dacia Estafette este original.

Citeva poze aici, restul pe facebook.











Pompa de frina stiti cumva se potriveste de la vreo masina autohtona ?
De Dacia 1300 nu merge , am vizualizat doua versiuni ...
De Raba nu merge, de Aro 24 nu .
Stiti cumva cu ce seamana ?



pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Foarte ciudata pompa de frana. Cu ala de R10 si Dacoa 1100 seamana. 
Estafette au fost multe in Franta s-a fabricat din 1958 pana prin 1983. S-ar putea sa mai gasesti pompa de frana de Estafette.
Vezi si pe unix, poate au.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Felicitari pentru achizitie!

_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Felicitári Domnu Nicu ptr aceastá frumoasá piesá rará , si spor la restaurarea ei !

pus acum 8 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1921
pompa de frana se gaseste NOS in Franta si la un pret mic

pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Multumesc pentru urari tuturor.
Azi am curatat vopseaua violet de pe plansa de bord. Am mai avut niste super-cromofag din stocul vechi, cumparat acu doi sau trei ani. Inca isi face bine treaba...
Bordul este din metal, dupa cum se vede. Urmeaza grund apoi vopsit (sa vad pe net ce culoare), dar cred ca negru era original. Am vazut ca negru era stratul ultim.
Apoi am dat pe lateralele dubitei si pe lateralele exterioare ale usilor fata sa vad daca gasesc cumva inscriptionari vechi, gen autotranscom, posta , iiruc sau cine stie ce alta intreprindere a cui a apartinut masina pe vremea comunismului. Caut ceva gen emblema ...
Nu am curatat in totalitate stratul portocaliu, insa daca vedeam ceva inscriptie , atunci continuam operatiunea cu cantitatea de supercromofag ramasa.
Se poate observa culoarea originala a masinii, acel alb-galbui cu care au fost vopsite si Daciile 1300.
Nu stiu exact denumirea. Desi scrie ceva pe interiorul usitei aflata in fata, usita pe unde se pune apa in radiator, nu cred ca este codul de culoare. (Poza este pe facebook)

Geamurile (exceptie cele doua mici din spate ) sint originale . Sigla se vede in poze.

Mai multe poze pe facebook.






Sigla de pe parbriz



Si siglele de pe geamurile laterale si din spate, identice .



Detaliu incuietoare capota spate.







pus acum 8 ani
   
V.Rudolf
Corespondent "carpaci" extern

Din: Oradea - Transsylvannya
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5203
E sanatoasa tun la caroserie ! ai mare noroc ! deci o lucrare fina si ai un hippiot pe cinste     

_______________________________________
Carpaci anarhist din nastere. Secera Dalta Ranga Flexu Peticu Autogenu si Ciocanu sant cei mai buni prieteni de ai mei :-)

-Toma Caragiu...  Sergiu Nicolaescu....Florin Piersic...Amza Pellea .. Jean Constantin...Dem Radulescu..Ilarion Ciobanu ..Sebastian Papaiani ..Puiu Calinescu ..Ion Besoiu ..Radu Beligan..Mircea Albulescu ...Colea Rautu..Stefan Banica ...Stefan Iordache ...Gheorghe Dinica ...

pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
De azi are si acte , mai precis Cartea de Identitate . Pe carte mai are trei proprietari .
Masina provine de la Bucuresti si posibil sa fi fost utilizata de sau in cadrul Ministerului de Interne . Dar investigatia continua.
Acum am sosit de la Sibiu dar n-am venit cu mina goala...
Pina acum a fost o investitie incerta , dar incepem cu actele, ca sa fiu sigur in ce bag banii, adica sa stiu ca e a mea si in acte ...
Apoi am vorbit cu citiva prieteni in Franta pentru piese. Incredibil cit sint de ieftine...Pe bune. Am gasit multe elemente interesante pe site-ul lor de vinzare, adica aici :http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/543213815.htm?ca=15_s


Aventura continua.

Codul motor 810-01 corespunde modelului Renault Estafette montat si la noi in Romania sub numele de cod Dacia D6 Estafette .
Seriile motoarelor Dacia produse de romani pentru aceste utilitare incep de la 000.001 pina la 000.642
Niciuna dintre utilitare nu a avut serie de caroserie poansonata pe caroserie. Doar acele placute, in numar de trei , vizibile in pozele mele.
Ulterior au fost poansonate de catre Registrul Auto Roman , nu numai unde exista la mine. Asta am aflat de la cineva din cadrul sistemului Registrului Auto Roman .

Dacia_Estafette_D_



dacia estafette 2136 azi are acte mai precis cartea identitate carte mai are trei masina provine

37.5KB


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Au forum maniacii francezi. Intra pe forumul lor, fa-ti cont, prezentare. Apoi fa-ti prezentarea masinii sa intrii in gasca lor. Apoi te vor ajuta ei.
Asa am facut si eu cu R15.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1921
Se gasesc multe piese, de pilda ambreiaj


pus acum 8 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1921
si pompa centrala de frana


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

Misu de Cluj a scris:

Au forum maniacii francezi. Intra pe forumul lor, fa-ti cont, prezentare. Apoi fa-ti prezentarea masinii sa intrii in gasca lor. Apoi te vor ajuta ei.
Asa am facut si eu cu R15.



Zi-mi si mie despre care forum vorbesti, ca-mi fac cont si eu acolo .
Multumesc.

P.S. Am gasit usa laterala completa fara rugina cu 30 de euro . Problema este transportul...ca-i cam mare.


Oare si cutia care o am pe masina are placuta aia cu cod cum are cea postata de domnul Adi2cv ?

Modificat de gherghin nicolae (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

gherghin nicolae a scris:


Misu de Cluj a scris:

Au forum maniacii francezi. Intra pe forumul lor, fa-ti cont, prezentare. Apoi fa-ti prezentarea masinii sa intrii in gasca lor. Apoi te vor ajuta ei.
Asa am facut si eu cu R15.



Zi-mi si mie despre care forum vorbesti, ca-mi fac cont si eu acolo .
Multumesc.

P.S. Am gasit usa laterala completa fara rugina cu 30 de euro . Problema este transportul...ca-i cam mare.


Oare si cutia care o am pe masina are placuta aia cu cod cum are cea postata de domnul Adi2cv ?


Astea-s forumurile franceze si olandeze:


Transportul e greu, incearca prin cineva care lucreaza in Spania si trece oricum prin Franta, sau pe aia de la Atlassib.

Toate cutiile Renault au placuta aia rotunda cu codul. Daca nu mai are inseamna ca s-o umblat pe acolo si nu l-au pus inapoi.

Cu documentatia cum stai? Undeva aveam pe un CD catalogul de piese original si cartea de reparatie MR originala pentru Estafette. Sigur e acolo pe undeva, doar ca am cateva sute de CD-uri adunate cu tot felul de chestii si documentatii. O sa le iau pe rand cand voi avea timp si-l voi gasi, apoi ti-le trimit pe amandoua.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Iederan Alex
Membru nou

Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 1
Sper sa terminati cu reconditionarea Daciei Estafette si sa o pastrati sanatos.

pus acum 8 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1921

gherghin nicolae a scris:


Misu de Cluj a scris:

Au forum maniacii francezi. Intra pe forumul lor, fa-ti cont, prezentare. Apoi fa-ti prezentarea masinii sa intrii in gasca lor. Apoi te vor ajuta ei.
Asa am facut si eu cu R15.



Zi-mi si mie despre care forum vorbesti, ca-mi fac cont si eu acolo .
Multumesc.

P.S. Am gasit usa laterala completa fara rugina cu 30 de euro . Problema este transportul...ca-i cam mare.


Oare si cutia care o am pe masina are placuta aia cu cod cum are cea postata de domnul Adi2cv ? :hi:



pe leboncoin.fr daca nu veti gasi nr de telefon al vanzatorului sa fiti sigur ca el asteapta sa fie contactat pe mail si sa primeasca o oferta mult mai mare, spre exemplu pretul de 30 de euro nu are legatura cu cat viseaza omul pe usa ... :hi:


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Posibil asa sa fie cum spuneti dvs.
Nu am cumparat niciodata de acolo, dar nici de pe alte site-uri din Franta , asa ca nu cunosc procedura.


pus acum 8 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Piese Dacia ESTAFETTE in Romania!

pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

deceneu32 a scris:

Piese Dacia ESTAFETTE in Romania!



Multumesc, stiu.
Am vorbit cu domnul Marius si nu are stopuri nici semnalizatoare...


pus acum 8 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Cumpara tot ce are!!!Iti trebuie toate.

pus acum 8 ani
   
mark1
Membru Senior

Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 936

gherghin nicolae a scris:


deceneu32 a scris:

Piese Dacia ESTAFETTE in Romania!



Multumesc, stiu.
Am vorbit cu domnul Marius si nu are stopuri nici semnalizatoare...


Nu mai are sticle disponibile dar suporti de stop/semnalizare inca are.Am luat si eu 2 seturi plus cel de numar


_______________________________________
"mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"

pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Am vazut alea.
Lampa de numar o am si e in stare foarte buna.
Iar restul...cabluri si altele ce are pe acolo nu-mi trebuiesc .


pus acum 8 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3573
Cum doresti.Pentru o viitoare restaurare iti recomand sa cumperi ORICE este nou,atat timp cat inca se mai gaseste.Cu franele cum stai?Are si garnituri.
Asa am facut eu cu Oltcitul:la noi in Craiova erau 4 magazine ACSA care s-au inchis dupa ce a venit Fordul.De destept ce-am fost,nu mi-am cumparat piese de rezerva ,la preturi modice.Acum caut pe internet table si nu gasesc....
Daca ai stii cata tinichigerie de Oltcit a dat Fordul la fier vechi....

Modificat de deceneu32 (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
mark1
Membru Senior

Din: Lugoj/TM
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 936
Cred ca am si eu lampa de numar dar nu-i cunosc starea ..si ce e nou,e nou.De socluri am nevoie mai mare decat de sticle,ca sa le repozitionez corect,dupa inovatiile existente.

Are piese interesante Marius oricum,dar nici eu nu sunt dispus sa cumpar la gramada,fara o evaluare prealabila..Sper sa mai faca rost macar de alte sticle.


_______________________________________
"mai bine taci si dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu"

pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Ai dreptate.
Frinele de pe spate au cilindrii de Dacia Break . Se gasesc noi si aici la magazin . Ai mei nici macar nu incerc sa-i reconditionez. Sau sa vad ce e cu ei . Pun noi din magazin . Altceva ce sa iau ? Cabluri gasesc si aici noi, dupa dimensiune. Ferodouri fata si spate nu are. Pompa centrala nu are.
Asta imi trebuie . Din ce are ce pot sa iau ? Minerele de la usi le am . Are rost sa fac stocuri ? Table nu are. Rulmenti gasesc noi . Faruri am si mai gasesc.
Soclurile alea intr-adevar trebuie sa le cumpar. Am vorbit si in Franta cu cineva. A gasit una completa , dar alt tip de caroserie , inalta si lunga. Difera usa soferului care e culisanta. Aia costa 250 euro dar e praf tabla. Parbrizul eventual...
In rest nu vad ceva ce are Marius sa-mi trebuiasca...Elemente de tablarie nu are...Paharul ala...rezervorul lichidului de frina il am si eu , cu capac cu tot. Sistemul broastelor inchizatoare ale usilor le am.Masina mea nu are multi kilometri, tabla e praf, dar in rest nu am ce sa aleg din ce are Marius. Daca face rost de lampi stop si semnalizatoare, da cumpar, cum sa nu. Sau altceva util si consumabil. Set motor Borgo am , nu-mi trebuieste. Motorul l-am pornit si merge frumos. Pivoti, bucsi , janta, asta da, imi trebuie. Sau table.
Altceva ce sa iau de la el din ce are ?


pus acum 8 ani
   
cyBORG
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1117

gherghin nicolae a scris:

Posibil asa sa fie cum spuneti dvs.
Nu am cumparat niciodata de acolo, dar nici de pe alte site-uri din Franta , asa ca nu cunosc procedura.

Pentru piese din francia- avem un coleg pe alt forum, care face drumuri incolo  si incoace.. e pasionat si de masini vechi (are o curte plina..) si.. cumpara si vinde pe lebocoi ala..
Doriti sa il intreb? 


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Da.
Semnalizatoare si stopuri.
Am si eu soferi de TIR care vin la o luna acasa cu un microbuz . Nu-s de dimensiuni mari, asa ca le pot aduce.
Am si pe cineva in Franta care le poate achizitiona. Ala e stabilit in Paris de vreo 6 ani , cunoaste limba franceza foarte bine si stie si procedura de cumparare, nu trebuie sa-i explic prea multe...doar sa-i arat eventual anuntul in momentul cind apare .


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Documentatie :




Scaune diverse si interioare de camper :


Modificat de gherghin nicolae (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
N-am mai postat demult aici...
O platforma plina de piese 






Ca asta a fost...



Desigur, ultima poza e de pe net

Modificat de gherghin nicolae (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
E Renault sau tot Dacia?

_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Nu stiu. Nu are acte. Are sigla de Renault in fata, dar asa a avut si cel portocaliu. Motorului ii lipseste carburatorul si are ceva la cutie, pentru ca il bag in viteza si rotile tot se invirt...Adica masina se misca indiferent in ce viteza este.
Am facut multe poze si o sa le postez sa vedem daca putem sa identificam cu ajutorul vostru...


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Placute identificare interior , vizibile din lateral dreapta.











Kilometri indicati pe ceas sint putini si nu stiu ce sa cred...posibil au fost dati peste cap in sensul ca are peste 100000 km , desi uzurile nu corespund si nici povestea, oarecum halucinanta...



bord original cu masca si manete semnalizare in stare excelenta.







Serie motor





Usa laterala culisanta




Am multe poze, dar studiez inca...Nu stiu anul de fabricatie dar dupa placuta pare 1978 ...Nu sint sigur insa. La cea portocalie pe tablita nu are stantat anul, iar la asta scrie si 1975, insa nu stiu daca ala este anul...
Oare la Daciile frantuzesti 1100 sau 1300 era anul trecut pe placuta ?









pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Mai multe poze gasiti pe Facebook


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

gherghin nicolae a scris:



Am multe poze, dar studiez inca...Nu stiu anul de fabricatie dar dupa placuta pare 1978 ...Nu sint sigur insa. La cea portocalie pe tablita nu are stantat anul, iar la asta scrie si 1975, insa nu stiu daca ala este anul...
Oare la Daciile frantuzesti 1100 sau 1300 era anul trecut pe placuta ?



La 1100 anul este trecut pe placuta "romaneasca", unde este trecuta si seria romaneasca.



_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Mulțumesc pentru răspuns.
Dar astea văd că nu au niciuna plăcuță românească.
Pe plăcuța romb nu scrie anul ? Că văd acolo și 1975 dar si 78 jos acolo...
Codul de motor nu l-am găsit in tabelul ăla pe care l-am pus și aici pe topic .
Știți cumva alte detalii folositoare ?


pus acum 8 ani
   
Sechi
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1910
Codul de motor e corect.
E un motor 810, obisnuit, iar C vine de la "commercial". Are alta prindere la volanta, avand alta volanta, mai mare..


_______________________________________
Sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

gherghin nicolae a scris:

Mulțumesc pentru răspuns.
Dar astea văd că nu au niciuna plăcuță românească.
Pe plăcuța romb nu scrie anul ? Că văd acolo și 1975 dar si 78 jos acolo...
Codul de motor nu l-am găsit in tabelul ăla pe care l-am pus și aici pe topic .
Știți cumva alte detalii folositoare ?

Acolo pe romb 1975 kg este masa masinii la gol cu plinurile facute
Masa maxima autorizata  este 3130 kg
Iar jos 78 este anul de fabricatie.
Motorul este de 1289 cmc de tip 810 C7. C vine de la "Cleon fonte", asa erau numite aceste motoare, si prescurtate "moteur C". Mai precis acest motor este de tip 810-01, care dupa 1976, de cand toate motoarele Renault au cod de 7 caractere, a fost rebotezat 810-C-7-01. Este aceasi motor, ca pe R12 Break cu arbore cotic cu palier marit si volanta de 180 mm.
Dar Estafette a fost fabricat si cu motor  688-01 de 1108 cmc, identic cu motorul de Dacia 1100, dar si ala avea ambreiaj de 180 mm.

dacia estafette 2136 gherghin nicolae pentru astea văd că niciuna romb scrie anul că Admin

37.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Multumesc Sechi, multumesc Misi .

Pe placuta ovala a masinii albastre stiti cumva ce semnifica seriile acelea ? R 2136 este modelul masinii , mai precis codificarea interna a Estafett-ului.Celelalte doua serii . Sau de ce are doua serii ? Una presupun ca este a caroseriei, pentru ca motorul are seria pe placuta de pe motor...
Poza e asta :



pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Misi , nu are cum sa fie 1975 kg masa masinii la gol .
Am postat aici 3 Carti de Identitate si acolo e trecuta (la a mea portocalia ) o mie si ceva, dar nu mult peste o mie. Nici Mercedes-ul nu e asa greu , sau duba mea Volkswagen T4 ,
Nu are cum sa fie atita, e prea grea goala sa aibe aproape doua tone...


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Stikerul cu 423 este codul de vopsea si inclusiv codul cu care puteai sa comanzi vopseaua din reteaua Renault.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Codificare placute Renault:

dacia estafette 2136 codificare placute renault: Admin

42.1KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

gherghin nicolae a scris:

Multumesc Sechi, multumesc Misi .

Pe placuta ovala a masinii albastre stiti cumva ce semnifica seriile acelea ? R 2136 este modelul masinii , mai precis codificarea interna a Estafett-ului.Celelalte doua serii . Sau de ce are doua serii ? Una presupun ca este a caroseriei, pentru ca motorul are seria pe placuta de pe motor...
Poza e asta :

http://i57.tinypic.com/2iup47s.jpg

Deci asa:

Randul1:
R2136 esre codul "R" intern Renault al modelului
Randul2:
41 -tipul cutiei de viteze
100 -echipament de baza  100= model pentru drumuri bune si volan pe stanga
000 - echipamente  optionale  000= nu exista nici un echipament optional
Randul 3: 163093 = numarul de fabricatiie, adica exemplarul 163093 din modelul R2136
Randul4: la tine nu este randul 4, dar la unele masini este trecut anul de fabricatie in 4 cifre.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165


dacia estafette 2136 Admin

39.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165


dacia estafette 2136 Admin

40.8KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Echipamente de baza

dacia estafette 2136 baza Admin

28.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Eu am gasit asta. Dar nu prea seamana ...




Mai sus sint locurile unde exista serii sau placute de identificare.



Aici sint placutele similare cu ale masinii mele albastre.
Codificarea lor zice :

La plaque ovale comporte :
Le N° du type (chiffres découpés)
Le N° de fabric (chiffres découpés)
Le N° d'équipement (chiffres frappés)
Indice d'équipement
Jusqu' à 1967 =>indice 10
Depuis 1967 =>indice 100

La plaque en losange comporte :
Le N° du type (chiffres gravés)
Le N° de chassis (chiffres découpés)

Sechi mi-a raspuns pe facebook cum ca ar fi echipamentele speciale codificate pe a doua serie de pe placuta ovala, dar nu am gasit niciunde pe net ce tipuri ar fi acele echipamente...
Iar greutatile maxime admise la astea cu motor de 1300 si codificate R2136 ca ambele ale mele ar fi maxim 800 kg. R2137 pot cara 1000 kg, dar sint variantele mai lungi ...


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

gherghin nicolae a scris:

Misi , nu are cum sa fie 1975 kg masa masinii la gol .
Am postat aici 3 Carti de Identitate si acolo e trecuta (la a mea portocalia ) o mie si ceva, dar nu mult peste o mie. Nici Mercedes-ul nu e asa greu , sau duba mea Volkswagen T4 ,
Nu are cum sa fie atita, e prea grea goala sa aibe aproape doua tone...

De fapt 1975 este PTMA Poids Totale Maxime Autorise. adica masa totala maxima autorizata.

Iar ala de jos PTR, ala ar trebui sa fie Poids Totale Remorcabile...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

gherghin nicolae a scris:

Eu am gasit asta. Dar nu prea seamana ...


http://i57.tinypic.com/2144h8o.jpg

Mai sus sint locurile unde exista serii sau placute de identificare.

http://i62.tinypic.com/142gc20.jpg

Aici sint placutele similare cu ale masinii mele albastre.
Codificarea lor zice :

La plaque ovale comporte :
Le N° du type (chiffres découpés)
Le N° de fabric (chiffres découpés)
Le N° d'équipement (chiffres frappés)
Indice d'équipement
Jusqu' à 1967 =>indice 10
Depuis 1967 =>indice 100

La plaque en losange comporte :
Le N° du type (chiffres gravés)
Le N° de chassis (chiffres découpés)

Sechi mi-a raspuns pe facebook cum ca ar fi echipamentele speciale codificate pe a doua serie de pe placuta ovala, dar nu am gasit niciunde pe net ce tipuri ar fi acele echipamente...
Iar greutatile maxime admise la astea cu motor de 1300 si codificate R2136 ca ambele ale mele ar fi maxim 800 kg. R2137 pot cara 1000 kg, dar sint variantele mai lungi ...


La randul doi a treia a patra si a cincea cifra este echipamentul de baza, care pot fi:
100 echipament drumuri bune volan pe stanga
600 echipament drumuri bune volan pe dreapta
200 echipament drumuri rele volan pe stanga
700 echipament drumuri rele volan pe dreapta
500 echipament special volan stanga
800 echipament special volan dreapta

Iar randul doi ultimele trei cifre sunt echipari extra (de ex luneta cu dezaburire si din astea)


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Aici pe placuta ovala nu prea se poate citi randurile 2 si 4, doar randul 1 si 3 se vad, dar se vede ca scrie si intre ele. Daca nu exista randul 2 inseamna ca nu  exista diverse echipamente si nu avea rost sa scrie ceva acolo.

dacia estafette 2136 aici placuta ovala prea poate citi randurile doar randul vad, dar vede scrie Admin

46.2KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Da, plauzibil asa . Asa sint si datele pe Cartile de identitate ale noastre, romanesti. Ma rog pe aproape de datele astea, 1915 la cea portocalie iar la celelalte doua 1885...posibil sa se fi luat una dupa alta cele doua, ale lui Levi si a lui Mark1
Multumesc pentru ajutor.
Am demontat lampile spate cu socluri cu tot si semnalizatoarele de pe cea albastra , sa le reconditionez. Si am scos balaurii din interior (multa mizerie, viespi...) si podeaua din lemn , care este in stare mai buna . Podeaua din tabla arata mult mai bine la asta albastra, nu-i asa multa rugina. Dar a fost facuta cindva la viata ei , pe cind cea portocalie inca mai are pragurile originale, chiar daca sint ciuruite de rugina.


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Ala 3130 kg totusi nu poate fi masa remorcabila! Eventual masa maxima autorizata a masinii impreuna cu remorca, adica al ansamblului masina+remorca incarcata.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

Misu de Cluj a scris:

Aici pe placuta ovala nu prea se poate citi randurile 2 si 4, doar randul 1 si 3 se vad, dar se vede ca scrie si intre ele. Daca nu exista randul 2 inseamna ca nu  exista diverse echipamente si nu avea rost sa scrie ceva acolo.


Nu scrie nimic intre rindurile 2 si 3 pe placuta aia ovala de la cea portocalie.



pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
bulina
Albastru 423
Cod comanda vopsea in reteaua Renault 7701405064

dacia estafette 2136 423cod comanda vopsea reteaua renault 7701405064 Admin

37.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

gherghin nicolae a scris:


Misu de Cluj a scris:

Aici pe placuta ovala nu prea se poate citi randurile 2 si 4, doar randul 1 si 3 se vad, dar se vede ca scrie si intre ele. Daca nu exista randul 2 inseamna ca nu  exista diverse echipamente si nu avea rost sa scrie ceva acolo.


Nu scrie nimic intre rindurile 2 si 3 pe placuta aia ovala de la cea portocalie.

http://i62.tinypic.com/lf9e1.jpg

Vezi ca mai ai o placuta  cu Poids A SEC adica nMasa la gol 1070 kg


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Tip R2136
8946187 numarul de fabricatie total, adica al catelea Renault fabricat (indiferent de tip sau model)
1975 Kg  Poids Maxime Autorize
PTR 3130 Kg asta nu poate fi decat masa maxima impreuna cu remorca.
78 - anul de fabricatie

dacia estafette 2136 tip r2136 8946187 numarul fabricatie total, adica catelea renault fabricat tip Admin

37.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Misi , cum iti explici citeva coincidente :

1 Masina e fabricata in 1978 , ultimul an cind au fost montate aici la noi modelele Estafette.
2 Numerele vechi pe care le-a avut sint datate 1992 , deci sa presupunem ca cineva a adus-o in Romania in 92.
Aveau cumva prin Germania sau Austria asa ceva, cind majoritatea erau Volkswagen-uri, Mercedes-uri, Barkas-uri, Zuk-uri , Nysa sau modelele rusesti Latvia care au fost aduse preponderent dupa Revolutie ?
Eu am aflat (dar nu cred 100% in sursa zvonului ) , ca anterior ar fi avut numere cu 32 B si ca masina de fapt provine din tara.
Daca cineva ar fi adus-o de dincolo, cum de a luat-o tocmai din perioada in care noi am montat aici asa ceva ?
E posibil sa faca parte dintr-un lot destinat romanilor si folosita de Militie ?
Aveti cumva poze cu vre-un Estafette cu usa culisanta , poze din Romania comunista ?
Intreb pentru ca daca ar fi Dacie, ar fi pacat s-o dezmembrez si sa folosesc pentru cealalta piese...


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Ovalul de la cea albastra:
Tip R 2136
41 - cutie de viteze tip 41
100 - echipare drumuri bune si volan pe stanga
000 - echipari optionale = zero, adica nu exista optionale
163093 - numarul de exemplar din seria modelului R2136


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

gherghin nicolae a scris:

Misi , cum iti explici citeva coincidente :

1 Masina e fabricata in 1978 , ultimul an cind au fost montate aici la noi modelele Estafette.
2 Numerele vechi pe care le-a avut sint datate 1992 , deci sa presupunem ca cineva a adus-o in Romania in 92.
Aveau cumva prin Germania sau Austria asa ceva, cind majoritatea erau Volkswagen-uri, Mercedes-uri, Barkas-uri, Zuk-uri , Nysa sau modelele rusesti Latvia care au fost aduse preponderent dupa Revolutie ?
Eu am aflat (dar nu cred 100% in sursa zvonului ) , ca anterior ar fi avut numere cu 32 B si ca masina de fapt provine din tara.
Daca cineva ar fi adus-o de dincolo, cum de a luat-o tocmai din perioada in care noi am montat aici asa ceva ?
E posibil sa faca parte dintr-un lot destinat romanilor si folosita de Militie ?
Aveti cumva poze cu vre-un Estafette cu usa culisanta , poze din Romania comunista ?
Intreb pentru ca daca ar fi Dacie, ar fi pacat s-o dezmembrez si sa folosesc pentru cealalta piese...

Nu am tabelulde Dacia D6 fabricate/ani dar s-ar putea ca in 1978 sa nu fi fost asamblate la Pitesti multe exemplare si nu acopera cererea pe care o aveau autoritatile. S-ar putea sa fi importat si cateva exemplare  gata asamblate.
In realitate nu exista Dacie sau Renault. Toate erau Renault, doar montajul final s-a facut la Pitesti si s-au pus embleme de Dacie, in rest nici o diferenta!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Am pus eu tabelul pe prima pagina. 46 exemplare numai...

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165

gherghin nicolae a scris:

Am pus eu tabelul pe prima pagina. 46 exemplare numai...

Pai vezi! 46 de exemplare asamblate la Pitesti nu au fost destule pentru tovarasii PCR-isti si au mai adus cateva gata facute. Atunci au adus si primele R20 care au primit embleme de Dacia 2000.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Astea cu  Estafette si cu Dacia 2000 era de fapt o fentare a legii! Ca Ceaxy a facut legea care interzicea importul de masini straine. Dar cei din PCR nu erau multumiti cu masinile romanesti, si ca sa fenteze legea care interzicea importul, au adus Renaulturi preasamblate pe care le-au dus la Pitesti, au mai strans cateva suruburi si au pus embleme de Dacie, si asfel nu mai era vorba de masini straine, ci romanesti.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Acum...am gasit aici la cineva, o cutie care zice ca ar fi de Estafette, ca omul stie cine i-a adus-o si ca a avut asa ceva...
Asta care mi-a aratat-o vinde multe piese de Raba, Aro si tot felul de masini si tractoare romanesti.
Am fost sa-l intreb daca nu are cumva ceva pentru Rudi-busz ...si i-am aratat o poza cu masina mea, pentru ca eu cautam si sa vad ce piese vechi avea, si mi-a aratat cutia dar demontata. Urmeaza sa caute si partile lipsa in poze.
Stii cumva daca ar putea sa provina de la asa ceva sau stii de la ce este...ma rog in cazul in care ai vazut .
















pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Nu scrie nimic pe ea...

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Ciudata cutie! Pai uita-te in manualul de reparatie sa vezi cum arata cutia de Estafette!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Da! Asa se pare ca ala este!

dacia estafette 2136 da! asa pare ala este! Admin

42KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Dar nu-ti fa sperante ca din ala mai faci cutie sanatoasa!

dacia estafette 2136 dar nu-ti sperante din ala mai faci cutie sanatoasa! Admin

39.6KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

Misu de Cluj a scris:

Astea cu  Estafette si cu Dacia 2000 era de fapt o fentare a legii! Ca Ceaxy a facut legea care interzicea importul de masini straine. Dar cei din PCR nu erau multumiti cu masinile romanesti, si ca sa fenteze legea care interzicea importul, au adus Renaulturi preasamblate pe care le-au dus la Pitesti, au mai strans cateva suruburi si au pus embleme de Dacie, si asfel nu mai era vorba de masini straine, ci romanesti.


Am descarcat manualul dar are alt motor, ala de 1108 si cutia e mai mica, adica se da jos partea de la ambreiaj, carcasa. La asta vad ca-i dintr-o bucata. M-am uitat si la ale mele, dar nu-mi dau seama ca-s inghesuite rau acolo. Cred ca si din cauza acestui lucru romanilor nu le-a prea placut de masina asta, erau obisnuiti cu ARO si Tv-urile, unde se lucra mai lejer. Bine...nu stiau ca tot ansamblul motor cutie iese usor afara de pe caroserie si se chinuiau rau tare sa scoata cutia sau o planetara...era un chin fara cartea tehnica .

Modificat de gherghin nicolae (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320

Misu de Cluj a scris:

Dar nu-ti fa sperante ca din ala mai faci cutie sanatoasa!


Nu vreau s-o fac pe aia, dar la aia albastra o bag in viteza si rotile tot se misca. Nu se blocheaza sau nu intra in viteza deloc, adica intra dar nu tine masina oprita.
Si orice piesa e bine venita, mai ales ca nu speram vreodata sa gasesc asa ceva pe aici, pentru ca au fost putine si au disparut demult...


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48165
Aia albastra nu mai are nici un fel de acte?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Nu.
A fost radiata mai demult , dar cred ca ar fi posibil sa fie reinmatriculata, pentru ca figureaza radiata din oficiu, genul ala de radieri anterior aparitiei Cartilor de Identitate. Insa ar fi ceva de umblat si nu stiu daca merita...Motorul e complet in afara de carburator. Dar e de dacie si am vreo doua prin garaj. Am sa-l pornesc sa vad daca merge. Si are un furtun lipsa care vine sus la radiator, o prelungire a gurii de umplere, dar se poate adapta ceva acolo...
Elementele de directie suspensie arata foarte bine. Nu are jocuri , iar bordul este excelent, nu-i crapat sau rupt. In afara de o inventie cu un buton /maneta de stergator care nu are ce cauta acolo, arata bine. Chiar si ceasul dreptunghiular e intr-o stare impecabila. Am pus multe poze pe facebook...
Pe ceas indica parca 6 mii si ceva de kilometrii.
Ce am aflat despre masina...
Fostul proprietar din acte a murit de ceva vreme...Fiul lui, baiat tinar, a circulat putin cu masina si a fost oprit de politie, pentru un incident minor, a lovit usor partea din fata a masinii ,insa nu e vizibil doar putin . Cind i s-au cerut actele, ala a vazut ca scrie Dacia pe talon si i s-a spus ca sint acte de Dacie papuc sau camioneta, pentru ca avea doar doua locuri acea Dacie papuc...Baiatul a crezut ca-s acte nashpa si a abandonat masina, posibil dupa ce a platit amenda. Asta am auzit, n-am verificat pentru ca nici macar nu cunosc cum se numeste fostul proprietar din acte. Nu am vazut macar actele...ca daca le vedeam era simplu.
Insa tot aia au spus ca proprietarul a cumparat masina de la Bucuresti .Pe masina era scris/inscriptionat ceva si cu ocazia asta primul posesor dupa Revolutie a vopsit-o si i-a refacut tablaria ruginita din cauza stationarii prelungite si ca masina ar avea kilometrii reali. Tot atunci au schimbat scaunele pentru ca alea originale erau incomode si mici.
Toate astea , plus citeva informatii aflate de pe Facebook m-au dus catre o concluzie, care ar fi posibil sa fie eronata dar o scriu totusi aici : Masina provine de la o institutie a statului . Nu a fost folosita (cine stie ce s-o fi stricat la ea si a ajuns intr-un parc rece...cum era in acele vremuri) . Apoi a fost vinduta la licitatie. Cel care a cumparat-o a refacut tabla care in decursul anilor a ruginit, ocazie cu care a si revopsit-o , apoi a revindut-o . Cumparatorul nu a ajuns sa mearga cu ea pentru ca a murit si fiul lui a renuntat la masina dupa un accident minor in urma caruia a aflat ca are talon naspa si a abandonat-o .Posibil si sa fie din loturile aduse gata ansamblate din Franta si de acolo si informatia ca ar fi fost 842 in loc de 642 exemplare...
Greu cu documentarea asta asa de unul singur, mai ales cind institutiile statului sau Uzinele din Mioveni nu le pasa si nu raspund nici macar la o intrebare...


pus acum 8 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la