| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
 | Lista Forumurilor Pe Tematici | 
	
		| CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login 
 POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
 
 Nu sunteti logat.
 | Nou pe simpatie: amy70
 
 |  | Femeie 24 ani
 Bucuresti
 cauta Barbat
 31 - 59 ani
 | 
 | 
	
		| 
				
					| 
							George
							Membru Senior
							  Din: Brasov 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 569
						 |  | 
				
					| Deci asta era motivul pentru care ati taiat planetare.  
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | George a scris: 
 Deci asta era motivul pentru care ati taiat planetare.
  | 
 Daca o fortam rupeam carcasa de la diferential si paguba era mult mai mare.
 In astfel de cazuri trebuie sacrificate piesele care se gasesc cel mai usor ca sa le protejezi pe alea care is greu de reparat.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							AdyC
							Membru Senior
							  Din: Alexandria 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 1926
						 |  | 
				
					| 
 | Misu de Cluj a scris: 
 
 
 | AdyC a scris: 
 
 
 | Misu de Cluj a scris: 
 
 Cu rulmentii era greu si pe atunci, ca nu prea se gaseau.
 Va fi distractie sa fac rost de ele!
 
 | 
 
 Da-mi codurile rulmentilor poate ii fabrica Koyo Alexandria.
 | 
 
 Daca ai gasi acolo ar fi super!
 
 Alea laterale catre planetare au codul:
 
 30207V sau 30207   cu dimensiunile 35 x 72 x 18,5
 30207VQ sau 302/37 cu dimensiunile   37 x 72 x 18,5 (asta e tare greu de gasit)
 
 Iar alea de la pinionul de atac au codurile:
 
 35305R cu dimensiunile  25 x 67 x 40,5
 NUP 206E  cu dimensiunile 30 x 62 x 16
 | 
 
 
 Am gasit toti rulmentii, preturile sunt .....
 
 30207V sau 30207      - 20 lei   - la asta a spus ca "V" ul nu are influenta
 30207VQ sau 302/37  - 13 lei    - pe asta la-am gasit dupa al doi-lea cod 302/37
 35305R                     - 50 lei
 NUP 206E                  - 73 lei
 
 Ramane sa-mi spui daca e ok si cate bucati din fiecare, eventual ne auzim la un telefon.
 
 _______________________________________
 Dacia 1100 - 1969
 Dacia 1100 - 1971
 Dacia 1300 - 1980
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							amb13
							Moderator
							  Din: Petrila, jud Hunedoara 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 5004
						 |  | 
				
					| E bine de stiut ca inca se fabrica si inca se gasesc. 
 _______________________________________
 Decit sa moara trei, mai bine unul!
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							AdyC
							Membru Senior
							  Din: Alexandria 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 1926
						 |  | 
				
					| 
 | amb13 a scris: 
 E bine de stiut ca inca se fabrica si inca se gasesc.
 | 
 
 Nu stiu daca se mai fabrica, pot sa aflu dar nu stiu ce rost ar avea,  dar inca sunt pe stoc intr-un magazin care se ocupa numai cu rulmenti..
 
 _______________________________________
 Dacia 1100 - 1969
 Dacia 1100 - 1971
 Dacia 1300 - 1980
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | AdyC a scris: 
 
 
 | Misu de Cluj a scris: 
 
 
 | AdyC a scris: 
 
 
 Da-mi codurile rulmentilor poate ii fabrica Koyo Alexandria.
 | 
 
 Daca ai gasi acolo ar fi super!
 
 Alea laterale catre planetare au codul:
 
 30207V sau 30207   cu dimensiunile 35 x 72 x 18,5
 30207VQ sau 302/37 cu dimensiunile   37 x 72 x 18,5 (asta e tare greu de gasit)
 
 Iar alea de la pinionul de atac au codurile:
 
 35305R cu dimensiunile  25 x 67 x 40,5
 NUP 206E  cu dimensiunile 30 x 62 x 16
 | 
 
 
 Am gasit toti rulmentii, preturile sunt .....
 
 30207V sau 30207      - 20 lei   - la asta a spus ca "V" ul nu are influenta
 30207VQ sau 302/37  - 13 lei    - pe asta la-am gasit dupa al doi-lea cod 302/37
 35305R                     - 50 lei
 NUP 206E                  - 73 lei
 
 Ramane sa-mi spui daca e ok si cate bucati din fiecare, eventual ne auzim la un telefon.
 | 
 
 Nu am mai avut timp sa fac nimica nici la masinile mele, nici la masinile altora, toata saptamana m-am distrat alaturi de "Vizi family".
  Acuma trebuie sa ma imbat si sa-mi revin la normal.
 Da, cred ca nu pot gasi mai ieftin decat direct de la magazinul fabricii.
 Vorbim pe PM mai spre seara.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							AdyC
							Membru Senior
							  Din: Alexandria 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 1926
						 |  | 
				
					| 
 | Misu de Cluj a scris: 
 
 
 | AdyC a scris: 
 
 
 | Misu de Cluj a scris: 
 
 
 Daca ai gasi acolo ar fi super!
 
 Alea laterale catre planetare au codul:
 
 30207V sau 30207   cu dimensiunile 35 x 72 x 18,5
 30207VQ sau 302/37 cu dimensiunile   37 x 72 x 18,5 (asta e tare greu de gasit)
 
 Iar alea de la pinionul de atac au codurile:
 
 35305R cu dimensiunile  25 x 67 x 40,5
 NUP 206E  cu dimensiunile 30 x 62 x 16
 | 
 
 
 Am gasit toti rulmentii, preturile sunt .....
 
 30207V sau 30207      - 20 lei   - la asta a spus ca "V" ul nu are influenta
 30207VQ sau 302/37  - 13 lei    - pe asta la-am gasit dupa al doi-lea cod 302/37
 35305R                     - 50 lei
 NUP 206E                  - 73 lei
 
 Ramane sa-mi spui daca e ok si cate bucati din fiecare, eventual ne auzim la un telefon.
 | 
 
 Nu am mai avut timp sa fac nimica nici la masinile mele, nici la masinile altora, toata saptamana m-am distrat alaturi de "Vizi family".
  Acuma trebuie sa ma imbat si sa-mi revin la normal.
 Da, cred ca nu pot gasi mai ieftin decat direct de la magazinul fabricii.
 Vorbim pe PM mai spre seara.
 | 
 
 Ok, vezi ce gasesti si ce nu gasesti pot sa-ti cumpar eu de aici. Nu e chiar magazinul fabricii, fabrica de fapt nu are magazin. Magazinul e al unui fost angajat al fabricii.
 
 _______________________________________
 Dacia 1100 - 1969
 Dacia 1100 - 1971
 Dacia 1300 - 1980
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Luni ma duc si vad ce gasesc, apoi vorbim  
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Puntea spate independenta tip De Dion, specifica seriei 1 timpurii (1980-81), dar s-o montat pana in 1984 in paralel cu puntea spate rigida cu discuri. Masina asta nu prea are rugina nicaieri. La obloanele din spate va fi ceva sudat, in rest nimic ruginit.
 
 
 Punte_spate_De_Dion
 
 
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Si satelitii din diferential suunt complet blocati de rugina. Deocandata pun deoparte grupul fata.
 Ma voi ocupa de ea mai incolo cand ma voi plictisi.
 Acuma ma apuc sa fac un dispozitiv universal de depresat cilindrii din etrieri.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Levo
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 227
						 |  | 
				
					| 
 | Misu de Cluj a scris: 
 Si satelitii din diferential suunt complet blocati de rugina.
 Deocandata pun deoparte grupul fata.
 Ma voi ocupa de ea mai incolo cand ma voi plictisi.
 Acuma ma apuc sa fac un dispozitiv universal de depresat cilindrii din etrieri.
 | 
 
 Daca se poate, cand e gata dispozitivul sa pui niste poze la sectiunea de scule! Eu m-am chinuit foarte mult cu ale mele
   
 P.S.: Interesante detaliile puntii spate. E prima oara cand vad in poze acest sistem de pe Aro.
 
 _______________________________________
 1984 BMW 520i - E28 x1.5
 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							OldmanMembru Senior
 
 Din: Craiova
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 815
 |  | 
				
					| 
 | Misu de Cluj a scris: 
 Si satelitii din diferential suunt complet blocati de rugina.
 Deocandata pun deoparte grupul fata.
 Ma voi ocupa de ea mai incolo cand ma voi plictisi.
 Acuma ma apuc sa fac un dispozitiv universal de depresat cilindrii din etrieri.
 | 
 
 
 Cauta niste gaz de lampa (buna si niste motorina veche) si scufunda-i cu totul, dupa o saptamina sa vezi ce rezultat ai. Poti sa torni in gaz si niste lichid de frina de ala recuperat, ajuta si asta f bine.
 Pistoanele de la etrieri le-am scos tot timpul prin baterea etrierului de ciment (cu nadejde) - niciunul nu a rezistat mai mult de 2-3 minute de bataie,.
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | Levo a scris: 
 
 
 | Misu de Cluj a scris: 
 Si satelitii din diferential suunt complet blocati de rugina.
 Deocandata pun deoparte grupul fata.
 Ma voi ocupa de ea mai incolo cand ma voi plictisi.
 Acuma ma apuc sa fac un dispozitiv universal de depresat cilindrii din etrieri.
 | 
 
 Daca se poate, cand e gata dispozitivul sa pui niste poze la sectiunea de scule! Eu m-am chinuit foarte mult cu ale mele
   
 P.S.: Interesante detaliile puntii spate. E prima oara cand vad in poze acest sistem de pe Aro.
 | 
 Un pedalier de Lastun, pe care pun o pompa de frana cu un singur furtun legat de etrier.
 Ca un sistem de franare simplificat.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							AdyC
							Membru Senior
							  Din: Alexandria 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 1926
						 |  | 
				
					| 
 | Misu de Cluj a scris: 
 
 Un pedalier de Lastun, pe care pun o pompa de frana cu un singur furtun legat de etrier.
 Ca un sistem de franare simplificat.
 | 
 
 Ceva de genul asta gasise Tavi la un batranel acum ceva timp, o pompa de frana cu un singur furtun la care se cupla etrierul.
 Eu scot pistonasele cu pompa de pe masina, pana aproape de cursa maxima si dupa bat cu etrierul de o bucata de lemn, iese la maxim a trei-a bataie, dar in majoritatea cazurilor la primul soc.
 
 _______________________________________
 Dacia 1100 - 1969
 Dacia 1100 - 1971
 Dacia 1300 - 1980
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							amb13
							Moderator
							  Din: Petrila, jud Hunedoara 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 5004
						 |  | 
				
					| Cred ca este bine sa facem separat la Coltul tehnic un topic cu diferentele intre puntile de Aro 10 .Chiar am acum in curte date jos doua punti de spate diferite , una cu etrieri, una cu tamburi.Miine le fac poze separat la amindoua sa se vada diferentele. 
 _______________________________________
 Decit sa moara trei, mai bine unul!
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | amb13 a scris: 
 Cred ca este bine sa facem separat la Coltul tehnic un topic cu diferentele intre puntile de Aro 10 .Chiar am acum in curte date jos doua punti de spate diferite , una cu etrieri, una cu tamburi.Miine le fac poze separat la amindoua sa se vada diferentele.
 | 
 Buna idee!
  Oricum Aro 10 de dinainte de 1984 sunt cu totul alte constructii decat cele de dupa.
 Iar calitatea nici nu se poate compara cu cele de dupa 1985.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							George
							Membru Senior
							  Din: Brasov 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 569
						 |  | 
				
					| Doar in Romania se putea ca primul model sa vina cu discuri pe spate si sa se treaca la tamburi. Involutie  
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Levo
							Membru Senior
							  Din: Cluj Napoca 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 227
						 |  | 
				
					| 
 | Misu de Cluj a scris: 
 
 
 | Levo a scris: 
 
 
 | Misu de Cluj a scris: 
 Si satelitii din diferential suunt complet blocati de rugina.
 Deocandata pun deoparte grupul fata.
 Ma voi ocupa de ea mai incolo cand ma voi plictisi.
 Acuma ma apuc sa fac un dispozitiv universal de depresat cilindrii din etrieri.
 | 
 
 Daca se poate, cand e gata dispozitivul sa pui niste poze la sectiunea de scule! Eu m-am chinuit foarte mult cu ale mele
   
 P.S.: Interesante detaliile puntii spate. E prima oara cand vad in poze acest sistem de pe Aro.
 | 
 Un pedalier de Lastun, pe care pun o pompa de frana cu un singur furtun legat de etrier.
 Ca un sistem de franare simplificat.
 | 
 
 Buna ideea si eleganta! Mersi!
 
 _______________________________________
 1984 BMW 520i - E28 x1.5
 1990 Mercedes-Benz 230 CE - C124 x1
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | George a scris: 
 Doar in Romania se putea ca primul model sa vina cu discuri pe spate si sa se treaca la tamburi. Involutie
  | 
 A aparut Dacia Papuc si trebuiau unificate piesele intre Aro si Dacia ca sa reduca costurile de productie.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| La asta am lucrat azi toata dupamasa. Nu este foarte elegant, dar functioneaza bine.  
 
 67.3KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Rezultatul de asta seara. Mai aveam inca 4 bucati pe care le schimbasem la diverse masini ca nu le puteam scoate. Le repar si pe alea. 
 
 51.4KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| In 2-3 zile va avea frane, apoi daca vine vremea buna ma apuc de curatarea si cosmetizatrea interiorului. 
 Foxy_
 
 
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							liviu59roMembru Senior
 
 Din: Baia-Mare
 Inregistrat: acum 16 ani
 Postari: 364
 |  | 
				
					| Frumoasa masina, cu personalitate, abia astept sa o vad la evenimente! 
 Modificat de liviu59ro (acum 10 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | liviu59ro a scris: 
 Frumoasa masina, cu personalitate, abia astept sa o vad la evenimente!
 | 
 Da, are personalitate gri.
  Cred ca va aparea in public la Retroparada de toamna.
 La Fabricat in Romania nu mai apuc sa o pregateesc si nici de transcris, ca anul asta am atestat deja pe Foxy2 si acum R5-ul rosu, nu mai am fonduri, ca trebuie sa termin si R5-ul alb.
 Incet pas cu pas le fac pe toate, nu pot sa le fac deodata.
 
  
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Am mai revizuit luminile, apoi am asamblat etrierii, urmeaza ca de luni sa ma apuc sa schimb furtunele de frana si conductele metalice care unelle dintre ele s-au rupt cand am dat jos furtunele. Mai este muuuult de lucru, dar incet se contureaza.
 
 revizie_parte_electrica
 
 
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ydaniel
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 11 ani 
							Postari: 1505
						 |  | 
				
					| L-ai revopsit?  
 _______________________________________
 ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | ydaniel a scris: 
 L-ai revopsit?
  | 
 Etrierii?
 Da, le-am si revopsit.
 Schimbati pistonase, garnituri.
 Pus toate furtunele noi.
 Azi m-am chinuit cu pompa centrala, i-am schimbat garniturile dar tot un rahat ca e prea uzata si tot curge. Apoi am mai avut inca doua pompe ramase de pe alte masini, dar dupa ce le-am desfacut si pe alea, nici una nu imi place cum arata.
 Maine ma duc si cumpar o pompa de frana noua, o pun sus, apoi aerisesc franele si cu asta basta.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Raul90
							Membru Senior
							  Din: Arad 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 675
						 |  | 
				
					| iti fac cadou o pompa de frana de supernova daca vrei... 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | Raul90 a scris: 
 iti fac cadou o pompa de frana de supernova daca vrei...
 | 
 ok, daca se potriveste o accept!
  
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Am cumparat o pompa noua. Urmeaza  aerisirea, dar acuma prea cald...
 
 Pompa_frana
 
 
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							autom
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 1067
						 |  | 
				
					| Sper ca ai desfacut pompa inainte, sa o verifici. Noi, la toate pompele de pe autorspeciale ( frana, ambreaj, cilindrii receptori) am gasit rugina. 
 _______________________________________
 "...Asadar pompierul nu alege sa salveze omul bun, in detrimentul omului rau, asadar pompierul se arunca in flacari, riscandu-si viata, pentru a salva in egala masura un criminal sau un sfant. O sa spuneti ca pompierul nu cunoaste mai inainte identitatea victimei, ca urmare este nevoit sa salveze pe toata lumea. Pai asta isi si propune pompierul, sa salveze pe toata lumea!"
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							amb13
							Moderator
							  Din: Petrila, jud Hunedoara 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 5004
						 |  | 
				
					| Si eu m am chinuit ieri cu frinele  . Nu merge montata servofrina, loveste levierul de la caseta de directie in ea.
 
 
 30.8KB
 
 _______________________________________
 Decit sa moara trei, mai bine unul!
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Da azi am frane bune! 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Scchimbate uleuirile de la motor, cutie, reductor, grup spate, caseta de directie. Am fost prin cartier la o scurta tura de proba. Merge bine.
 Urmeaza sa indrept panoul de usa pe partea dreapta, apoi sa curat tot interiorul.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Am reparat usa. A iesit aproape perfect. A fost greu ca este in interior intaritura aia pentru impact lateral si era exact acolo unde trebuia indreptat.
 Apoi asta nu au facut economie!
 Din fabrica usile au fost gruduite peste tot (deci au fost imersatein baie de grund) apoi si in interiorul usilor un strat gros de teroson din ala de fabrica, apoi vopsit si dupa aia si suflat cu ceara! Nu degeaba, la astea de pana in 1984, nu prea ai probleme cu rugina.
 Indreptat_usa
 
 
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Incepe sa aibe linie!  
 
 28.5KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Am mai curatat si spalat interiorul, apoi a plecat la culcare in sopron. Mai este destul de lucru, teoretic ar trebui revazuta toata transmisia, cutia, reductorul, axele cardanice.
 Apoi mai e nevoie de un grup fata, ax cardanic mic pe fata, de un radiator nou, de doua planetare.
 Dupa care ar urma  sa fie retusata ici-colo la exterior si apoi polishata, ca sa aibe un aspect decent.
 Deci mai este de munca din belsug, dar mai catre toamna-iarna.
 Acuma e timpul de o pauza si sa ma reapuc de R5-ul alb.
 
 curatat_interior
 
 
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Motreanu Sorin
							Membru Senior
							  Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 707
						 |  | 
				
					| Un interior de invidiat ! Parca ar fi "rupt" direct din pliiantele de prezentare ale vremii. Foarte frumoasa masina Pana si stingatorul de incendiu e original ( cu pulberre si CO2 fabricat la Aiud in anii '80)
 
 _______________________________________
 Dacia 1310-1980
 Aro 10.4 - 1990
 Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
 Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
 Mobra 50 S
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							florin11bvMembru Senior
 
 Din: Bucuresti/Brasov
 Inregistrat: acum 15 ani
 Postari: 235
 |  | 
				
					| Este pur si simplus splendida, multumesc foarte mult ca ne permiteti s-o admiram satat de detaliat. La interior imi aminteste de un pliant de prezentare Renault de prin '80 toamna, cu tapiterie de aceeasi culoare si lumini difuze ca sa puna atmosfera in valoare. Fooooooarte frumoasa, mii  de multumiri si s-aveti spor la ea! 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Astazi  Foxy3 a primit cadou un bullbar tip seria1. Cam jerpelit, are un cornier sudat in plus, dar teava tot teava ramane, se repara si se vopseste.
  
 
 62KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogdann2001
							Membru Senior
							  Din: Satu Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 748
						 |  | 
				
					| Frumos Foxy3!Sa-l stapanesti sanatos!  
 _______________________________________
 Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							deceneu32Membru Senior
 
 Din: Craiova
 Inregistrat: acum 16 ani
 Postari: 3591
 |  |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Daca am terminat in mare parte cu Foxy2, pasul urmator e sa trec la Foxy3. Ca dupa 2 urmeaza 3.
   La asta am dat jos radiatorul ca tot curgea si in plus asta vara am pus apa chioara.
 Maine sau poimaine ma duc la nea Sanyi tinichigiul, care mi-a facut rezervorul.
 Se ocupa si cu radiatoare. Sa vad daca o poate vindeca.
 
 Demontare_radiator_Foxy_
 
 
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Tov
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 799
						 |  |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Azi m-am intalnit cu fosta proprietara, care mi-a dat al doilea rand de chei si inca o chestie ciudata numita Pasaportul automobilului, cu care a fost predata masina la Campulung 25.11.1980. Am si factura originala.
 
 Pasaport
 
 
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Amatorul
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 2298
						 |  | 
				
					| Frumos!  
 _______________________________________
 "I fear the day when the technology overlaps with our humanity. The world will only have a generation of idiots."  - Albert Einstein
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bogdann2001
							Membru Senior
							  Din: Satu Mare 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 748
						 |  | 
				
					| Foarte bine arata interiorul la Foxy3 Si e foarte interesant si pasaportul masinii.E prima data cand aud de asa ceva.Oricum,masina arata foarte bine
  
 _______________________________________
 Mandru posesor de S100,1300,Cn1, Cn4, papuc, Nova, Solenza, Rodae 12CS, Golf mk2, Jetta mk2 și Lastun
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Sambata trecuta a primit un radiator de la dezmembrari. Acuma iarasi este functionala. 
 
 63.5KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							tpv
							Membru Senior
							  Din: Oradea 
							Inregistrat: acum 12 ani 
							Postari: 260
						 |  | 
				
					| Faine masini, imi place la nebunie cel alb  
 _______________________________________
 colectionar de fier
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | tpv a scris: 
 Faine masini, imi place la nebunie cel alb
  | 
 Nu-i alb. Este Gri 83.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ydaniel
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 11 ani 
							Postari: 1505
						 |  | 
				
					| Vad ca are radiator mic si grila se ridica pt a scoate radiatorul fara sa  mai demolezi tot botul. 
 _______________________________________
 ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 10 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Si tipicul asta l-am mutat aici. Asta nu este restaurare, ci doar reconditionare. 
 Grupul fata 7/36 imi da mari batai de cap. Grup nou de Aro 10 seria 1 nu am gasit.
 Deci singura solutie va fi repaarea celei vechi.
 Totul este gripat si intepenit de rugina! Si rulmentii, si satelitii. Peste toate este un strat de rugina ce a blocat tot.
 De vreo doua luni toate elementele stau in baie de motorina.
 Am vazut o smecherie la un coleg, care baga piesele metalice foarte ruginita in esenta de otet, apoi dupa doua saptamani dispare rugina de pe ele complet, ramane doar metalul pur.
 Ma duc sa cumpar vreo 15 litri de esenta de otet si bag tot grupul in baie de otet.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ydaniel
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 11 ani 
							Postari: 1505
						 |  | 
				
					| CE inseamna esenta de otet?Acid acetic concentrat? 
 _______________________________________
 ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							oldtimercraiovaPe lista neagra
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 1455
 |  | 
				
					| Foarte tare acel Pasaport!   
 
 Ceva-n plus la istoricul masinii !
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | ydaniel a scris: 
 CE inseamna esenta de otet?Acid acetic concentrat?
 | 
 Da. Esenta de otet alimentar. Din ala se face otetul alimentar dupa ce se dizolva cu apa. Se gaseste pe la Metro si Selgros.
 In urma cu catva ani, tot cu ala am curatat interiorul de la blocul motor de la Gaz 69.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ydaniel
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 11 ani 
							Postari: 1505
						 |  | 
				
					| Sunt curios CE rezultat va avea.Ai 7/32 raportul in differential? 
 _______________________________________
 ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | ydaniel a scris: 
 Sunt curios CE rezultat va avea.Ai 7/32 raportul in differential?
 | 
 7/36. 7/32 nu a existat.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ydaniel
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 11 ani 
							Postari: 1505
						 |  | 
				
					| Coroana si pinionul sunt bune? 
 _______________________________________
 ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | ydaniel a scris: 
 Coroana si pinionul sunt bune?
 | 
 Is bune
  
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ydaniel
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 11 ani 
							Postari: 1505
						 |  | 
				
					| Air luat esenta de otet? Cred ca ar merge o sablare FINA a pieselor.
 
 _______________________________________
 ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | ydaniel a scris: 
 Air luat esenta de otet?
 Cred ca ar merge o sablare FINA a pieselor.
 | 
 Inca nu am fost la metro. Lucrez la triciclu, nu am avut timp de Aro.
 
 Sablare nu merge, ca mai intai trebuie indepartat rugina ca sa o pot demonta in bucati.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							vas_adam2000
							Membru Senior
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 845
						 |  | 
				
					| La Metro nu au decat otet simplu. M-am uitat eu ieri. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							amb13
							Moderator
							  Din: Petrila, jud Hunedoara 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 5004
						 |  | 
				
					| 
 | Misu de Cluj a scris: 
 
 
 | ydaniel a scris: 
 CE inseamna esenta de otet?Acid acetic concentrat?
 | 
 Da. Esenta de otet alimentar. Din ala se face otetul alimentar dupa ce se dizolva cu apa. Se gaseste pe la Metro si Selgros.
 In urma cu catva ani, tot cu ala am curatat interiorul de la blocul motor de la Gaz 69.
 | 
 Misi, eu folosrsc detartrant., dupa cum am vazut pe Aro forum mai demult Scufunda piesele in detartrantcsi lasa le 24 de ore.le scoti ,le spelibine cu apa, daca mai trebuie le mai bagi odata.Ramin piesele la luciu metalic .Este 6 lei litrul de detartrant la orice magazin Peny, lidl etc
 
 _______________________________________
 Decit sa moara trei, mai bine unul!
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | amb13 a scris: 
 
 
 | Misu de Cluj a scris: 
 
 
 | ydaniel a scris: 
 CE inseamna esenta de otet?Acid acetic concentrat?
 | 
 Da. Esenta de otet alimentar. Din ala se face otetul alimentar dupa ce se dizolva cu apa. Se gaseste pe la Metro si Selgros.
 In urma cu catva ani, tot cu ala am curatat interiorul de la blocul motor de la Gaz 69.
 | 
 Misi, eu folosrsc detartrant., dupa cum am vazut pe Aro forum mai demult Scufunda piesele in detartrantcsi lasa le 24 de ore.le scoti ,le spelibine cu apa, daca mai trebuie le mai bagi odata.Ramin piesele la luciu metalic .Este 6 lei litrul de detartrant la orice magazin Peny, lidl etc
 | 
 Fa o poza cu ambalajul la detartrantul ala.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							vercingetorix
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Am folosit si eu detratrant Nufarul. Pe piesele de aluminiu nu e bine, s-au cam inegrit...
 Pe radiatorul de cupru l-a curatat de mizerie dar in final s-a depus ca un mic strat albicios pe interior.
 Am folosit cu succes lesie de sapun, e ceea ce ramane pe fundul cazanului cand se face sapun de casa.
 Distruge inclusiv piese din otel daca le lasi prea mult, e foarte agresiv cu pielea mainilor, trebuie lucrat cu manusi insa distruge orice urma de grasime, mizerie, depunere.
 Si la final  trebuie clatit indelung cu apa.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							amb13
							Moderator
							  Din: Petrila, jud Hunedoara 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 5004
						 |  | 
				
					| 
 | vercingetorix a scris: 
 Am folosit si eu detratrant Nufarul.
 Pe piesele de aluminiu nu e bine, s-au cam inegrit...
 Pe radiatorul de cupru l-a curatat de mizerie dar in final s-a depus ca un mic strat albicios pe interior.
 Am folosit cu succes lesie de sapun, e ceea ce ramane pe fundul cazanului cand se face sapun de casa.
 Distruge inclusiv piese din otel daca le lasi prea mult, e foarte agresiv cu pielea mainilor, trebuie lucrat cu manusi insa distruge orice urma de grasime, mizerie, depunere.
 Si la final  trebuie clatit indelung cu apa.
 | 
 Ma refeream exclusiv la obiectele din fier , otel , tabla.Nu l am folosit pe aluminiu si cupru, nici nu as incerca, dupa cum vad ca se comporta cu fierul.Dar te scutește de zile de lucru.
 
 _______________________________________
 Decit sa moara trei, mai bine unul!
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | amb13 a scris: 
 
 
 | Misu de Cluj a scris: 
 
 
 | ydaniel a scris: 
 CE inseamna esenta de otet?Acid acetic concentrat?
 | 
 Da. Esenta de otet alimentar. Din ala se face otetul alimentar dupa ce se dizolva cu apa. Se gaseste pe la Metro si Selgros.
 In urma cu catva ani, tot cu ala am curatat interiorul de la blocul motor de la Gaz 69.
 | 
 Misi, eu folosrsc detartrant., dupa cum am vazut pe Aro forum mai demult Scufunda piesele in detartrantcsi lasa le 24 de ore.le scoti ,le spelibine cu apa, daca mai trebuie le mai bagi odata.Ramin piesele la luciu metalic .Este 6 lei litrul de detartrant la orice magazin Peny, lidl etc
 | 
 Atunci detartrant sa fie. Am luat de la Dedeman un detartrant profesional (asa scrie pe sticla). Apoi am bagat grupul intr-o galeata de plastic, sa faca baie cateva zile.
 Is curios ce va rezulta. Are acid clorhidric 5-15 %, deci va trebui sa mai manance din rugina. Plus ca si pe eticheta scrie ca indeparteaza rugina.
 Detartrant
 
 
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ydaniel
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 11 ani 
							Postari: 1505
						 |  | 
				
					| Cum arata dupa imersia in detartrant? 
 _______________________________________
 ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | ydaniel a scris: 
 Cum arata dupa imersia in detartrant?
 | 
 Inca nu m-am uitat. Ma uit azi.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							amb13
							Moderator
							  Din: Petrila, jud Hunedoara 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 5004
						 |  | 
				
					| Nu trebuie lasat nici prea mult.Cred ca 48 de ore e mai mult decit suficient, eu nu le tin mai mult de o zi.Daca uiti de ele fac o crusta urita, iti da iar de lucru 
 _______________________________________
 Decit sa moara trei, mai bine unul!
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| L-am scos! Destul de bine s-o curatat. Dupa spalare cu furtunul de apa, l-am bagat in galeata cu motorina.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Dupa doua zile in acid, apoi inca doua zile in motorina arata foarte bine. Dintii pinioanelor s-au curatat perfect, arata ca noi.
 Zilele viitoare o voi dezasambla, ca sa vad cum is satelitii.
 Alea is ca de Dacie, am pe undeva intr-o cutie un set de sateliti noi.
 Am comandat si rulmenti.
 Intre timp am gasit pe facebook pe unul, care zice ca a avut un Aro10 din 1983, pe care l-o dezmembrat si mai are la tara grupul fata. Doar ca nu stie ce raport are. L-am rugat sa se uite, poate gasesc inca un grup bun!
 Oricum, Foxy3 si acuma este functionala, doar ca are tractiune doar pe spate.
 
 
 48KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							amb13
							Moderator
							  Din: Petrila, jud Hunedoara 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 5004
						 |  | 
				
					| Ma bucur ca te am putut ajuta..Nu trebuie tinut nici mult, mai bine il scoti dupa o zi doua si l introduci in alta solutie curata. , altfel se fave o crusta urita pe piese.Eu le am mai uitat in solutie si pe urma am avut de lucru.Foarte bun pentru piese mici , piulite, suruburi, etc care nu se pot curata cu fletul.Spălat bine cu multa apa si apoi bagate in motorina , sterse bine , ies la luciu metalic. 
 _______________________________________
 Decit sa moara trei, mai bine unul!
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Am dezasamblat grupul. Satelitii is in stare buna, trebuie doar curatati. Urmeaza sa scot rozetele de reglaj din cele doua semicarcase.
 
 Dezasamblare_grup_fata
 
 
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							AdyC
							Membru Senior
							  Din: Alexandria 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 1926
						 |  | 
				
					| Pana la urma tot zeama de flex a invins.  
 Modificat de AdyC (acum 9 ani)
 
 _______________________________________
 Dacia 1100 - 1969
 Dacia 1100 - 1971
 Dacia 1300 - 1980
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | AdyC a scris: 
 Pana la urma tot zeama de flex a invins.
  | 
 Apoi era sa rup presa, asa de ruginite erau.
 Mai am de demontat rozetele de reglaj din carcase, dar alea trebuiesc incalzite prealabil si apoi cu un cornier de 2m lungime le scot.
 Azi ma duc dupa rulmenti.
 Sper sa mai existe in stoc.
 Cu rulmentii este si noroc, ca ele nu sunt piese auto, ci organe de masini universale (la fel ca suruburile, piulitele, saibele, penele, simeringurile, o-ringurile, curelele, etc.) si sunt standardizate. Majoritatea existand de mult inaintea aparitiei industriei auto.
 Ele dispar din magazinele auto ca si repere pentru anumite masini, dar vor exista in continuare in magazinele de rulmenti ca si organe de masini universale.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							AdyC
							Membru Senior
							  Din: Alexandria 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 1926
						 |  | 
				
					| 
 | Misu de Cluj a scris: 
 
 .
 .
 Ele dispar din magazinele auto ca si repere pentru anumite masini, dar vor exista in continuare in magazinele de rulmenti ca si organe de masini universale.
 | 
 
 Corect.
  
 _______________________________________
 Dacia 1100 - 1969
 Dacia 1100 - 1971
 Dacia 1300 - 1980
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Azi am curatat toate piesele demontate si le-am bagat iarasi in detartrant pentru o zi. Nu am avut timp de umblat dupa rulmenti ca zugravesc si casa in paralel.
 Zilele urmatoare le rezolv si cu rulmentii.
 Tin minte ca si la Foxy1 era o problema ca unul dintre rulmenti avea un canal unde intra un inel care tinea rulmentul fix in carcasa. Iar rulmentul nou nu avea canalul.
 Trebuia sa bag o gaura filetata in carcasa ca sa bag un surub opritor.
 Mici adaptari, dar se face.
 Totusi ce BOU a fost mecanicul ala, care a pus capacele oarbe pe unde vine axul cardanic si nu a mai pus ulei in grupul fata....
 Din cauza unor astfel de cretini, trebuie sa lucrez ca nebunul, ca sa repar ce au stricat ei din cauza prostiei din capul lor!
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ydaniel
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 11 ani 
							Postari: 1505
						 |  | 
				
					| Ce sa faci,important e ca ai masina.De nu l-am pomenit si eu pe ala care a umblat LA mine si numai tampenii a facut. 
 _______________________________________
 ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Important este ca este reparabil. Zilele astea o voi repara.
 Mai am si axul cardanic mic de pe fata. Si ala are o cruce facuta praf.
 Crucea cardanica cred ca se potriveste de la Dacia Papuc.
 Apoi sa cumpar doua planetare lungi de la dezmembrari si sa le reconditionez.
 Am de lucru, dar acuma ninge ca in codru si nu am chef sa fac nimica afara.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							vercingetorix
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 15 ani 
							Postari: 514
						 |  | 
				
					| Misi, cum se regleaza diferentialul ? Ce metoda folosesti, cu foaie de indigo ?
 Sa mai invatam cate ceva...
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | vercingetorix a scris: 
 Misi, cum se regleaza diferentialul ?
 Ce metoda folosesti, cu foaie de indigo ?
 Sa mai invatam cate ceva...
  | 
 Ala e pentru incepatori. Eu deja o simt.
 Pinionul de atac oricum este fix, doar coroana o apropii sau o departezi, cu ajutorul rozetelor de reglaj, pana obtii jocul dorit.
 Dupa un timp incepi sa simti jocul si o reglezi din simt.
 In cazul de fata ar trebui reglat de doua ori, o data acuma si inca o data dupa vreo 300-400 km, dupa ce se aseaza noii rulmenti.
 Is curios daca va fi mai zgomotoasa decat ar trebui sa fie in mod normal, dar la Aro oricum este zgomotoasa transmisia.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Am demontat rozetele de reglaj din semicarcase cu ajutorul cornierului de 2m. Apoi am reparat cardanul fata.
 O cruce era facuta praf.
 Mai aveam inca una uzata, asa ca am reusit sa fac din doua una buna.
 Am asamblat satelitii in carcasa mobila. Functioneaza foarte frumos.
 Am mai vopsit ici-colo cateva piese si intre timp iarasi s-o intunecat...
 Pregatire_montaj_grup_fata
 
 
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Pentru minivacanta ce urmeaza am alta distractie. Sa fac din fierataniile astea ceva bun si functional...
 
 
 69.2KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Ca pe alea ale masinii le-am flexuit, cand nu puteam extrage masina din garajul in care era de 15 ani. 
 
 48.4KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							dodi
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 207
						 |  | 
				
					| 
 | Misu de Cluj a scris: 
 Ca pe alea ale masinii le-am flexuit, cand nu puteam extrage masina din garajul in care era de 15 ani.
 | 
 Este prima data cand aud si vad ca nu s-au invartit planetarele, ce o fi in interiorul burdufurilor cred ca e de speriat.
 Te admir pentru ce putere de munca ai (si te invidiez pentru timpul petrecut intre fiare)
 spor
 
 _______________________________________
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | dodi a scris: 
 
 
 | Misu de Cluj a scris: 
 Ca pe alea ale masinii le-am flexuit, cand nu puteam extrage masina din garajul in care era de 15 ani.
 | 
 Este prima data cand aud si vad ca nu s-au invartit planetarele, ce o fi in interiorul burdufurilor cred ca e de speriat.
 Te admir pentru ce putere de munca ai (si te invidiez pentru timpul petrecut intre fiare)
 spor
 | 
 Planetarele erau bune. Grupul fata era blocat de rugina. Mi-era mile sa le tai, dar dupa doua zile de chinuiala nu se misca masina din loc si garajul era extrem de stramt. Am luat flexul, nu aveam alta solutie. In astfel de cazuri trebuie sacrificat piesa care se repara sau se schimba cel mai usor. Decat sa rup pinioanele sau carcasa de la diferential, am preferat sa sacrific planetarele.
 Putere munca am, ca imi place sa lucrez la vechituri. Cu timpul e mai greu ca se tot comprima in ultima perioada.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							deceneu32Membru Senior
 
 Din: Craiova
 Inregistrat: acum 16 ani
 Postari: 3591
 |  | 
				
					| Se gaseste atat de greu un diferential fata pentru Aro 10?Intreb.... 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ydaniel
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 11 ani 
							Postari: 1505
						 |  | 
				
					| E rar si scump pt prima series.Cam orice piesa e greu de gasit,asta in ideaa de a pune piese bune si de a face o masina buna,nu o ghena  umblatoare.La Dacia se mai gases Piese,dar in maxim trei ani nu vor mai fi! 
 _______________________________________
 ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | deceneu32 a scris: 
 Se gaseste atat de greu un diferential fata pentru Aro 10?Intreb....
 | 
 7/36 cu carcasa de aluminiu nu se mai gaseste nicaieri. Eventual de pe vreo masina ce se dezmembreaza.
 Are Amb13 ala demontata de pe Miorita, da nu vrea sa mi-l vanda...
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| 
 | ydaniel a scris: 
 E rar si scump pt prima series.Cam orice piesa e greu de gasit,asta in ideaa de a pune piese bune si de a face o masina buna,nu o ghena  umblatoare.La Dacia se mai gases Piese,dar in maxim trei ani nu vor mai fi!
 | 
 La Dacia tablaraiele vor disparea, dar piese de mecanica vor fi de import inca multa vreme. Plus ca mai sunt epave de dezmembrat de pe care se pot recupera multe.
 La Aro 10 va fi mult mai greu. Si la Aro 24 si mai greu.
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							AdyC
							Membru Senior
							  Din: Alexandria 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 1926
						 |  | 
				
					| Văd ca va impacientați ca īn curānd nu se vor mai găsi pieze pentru 1300, eu cu 3 1100 ce să mai zic.  
 _______________________________________
 Dacia 1100 - 1969
 Dacia 1100 - 1971
 Dacia 1300 - 1980
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							om_bland
							Membru Senior
							  Din: Ramnicu Valcea 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 915
						 |  | 
				
					| Aveti posibilitatea sa sacrificati una pt piese, sau 2. De mic copil nu stiu da fi vazut 3 Dacii 1100 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							om_bland
							Membru Senior
							  Din: Ramnicu Valcea 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 915
						 |  | 
				
					| In Rm Valcea 1 singur mahazin care are si  service mai vinde piese de dacii vechi ! 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							AdyC
							Membru Senior
							  Din: Alexandria 
							Inregistrat: acum 16 ani 
							Postari: 1926
						 |  | 
				
					| 
 | om_bland a scris: 
 Aveti posibilitatea sa sacrificati una pt piese, sau 2. De mic copil nu stiu da fi vazut 3 Dacii 1100
 | 
 Ce să fac? S sacrific una pentru piese?
  
 _______________________________________
 Dacia 1100 - 1969
 Dacia 1100 - 1971
 Dacia 1300 - 1980
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							om_bland
							Membru Senior
							  Din: Ramnicu Valcea 
							Inregistrat: acum 14 ani 
							Postari: 915
						 |  | 
				
					| Am spus si eu , nu va suparati stimate domn. Daca doreste Misu, poate sterge conversatia off-topic  
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Misu de Cluj
							Admin
							  Din: Cluj-Napoca 
							Inregistrat: acum 17 ani 
							Postari: 48329
						 |  | 
				
					| Intre timp am gatat doua planetare in locul celor "flexate". 
 
 48.9KB
 
 _______________________________________
 
 NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
  UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
  SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
  
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							ydaniel
							Membru Senior
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 11 ani 
							Postari: 1505
						 |  | 
				
					| Pe vremuri Brasovul era orasul rulmentilor,acuma URB e moloz... 
 _______________________________________
 ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 9 ani |  |