CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Kalifa din Ialomita
Femeie
19 ani
Ialomita
cauta Barbat
19 - 32 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / oldschool Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
recent am auzit despre reparatii la caroserii cu plumb topit
cica aceasta ar reprezenta oldschool in vintage cars.
cine stie ceva de procedura aceasta?


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Am vazut la Discovery, cand se aplica aceasta procedura pt indreptarea aripii Din cate am vazut, si mi-a spus tata, procedeul consta in incalzirea elementului cu o torta mica cu gaz, iar dupaceea, topirea unei bare de plumb, astfel sa iasa la nivel Binenteles, dupaceea, se slefuieste, si se finiseaza suprafata !

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
ia uitati ce-am gasit
eu zic ca e mult mai super decat cu sudura mai ales la profilele subtiri unde sudura poate perfora





_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 14 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
sau asta





doar ca-s mega curios ce solutie foloseste pentru aderenta mai buna


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
A nu se confunda cu sudura ! Plumbul e bun ca si inlocuitor pt chit ! De fapt, plumbul a fost inlocuit pt toxicitatea sa ! Se foloseste aceeasi solutie (acid) ca si la cositorire ! Nu ii stiu numele (imi scapa), doar ca e acid foarte tare !

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
pai tocmai de umplut gauri, nu de prins profile
o sa caut materiale si incep de maine
am la pragul din dreapta partea de sus, e gaurita de rugina, si chitul sare cand dai cu usa asa ca bag pe plumb


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319
Eu ti-as recomanda, sa tai jos portiunea ruginita,  sa te uiti calumea in jurul ei in interior, sa cureti, sa pasivezi, si sa izolezi !Asta ca sa n-ai surprize pe viitor !  Ca daca dai cu chit/plumb, nu rezolvi nimic, rugina tot se va propaga !

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Elijah
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 762
Cred ca mai bun ar fi aliajul plumb-staniu (cositor).
Nu este nici un risc cu rugina. Cositorul deabia prinde pe suprafata supercurata. Pe rugina nici o sansa!


pus acum 14 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940

knx a scris:

Eu ti-as recomanda, sa tai jos portiunea ruginita,  sa te uiti calumea in jurul ei in interior, sa cureti, sa pasivezi, si sa izolezi !Asta ca sa n-ai surprize pe viitor !  Ca daca dai cu chit/plumb, nu rezolvi nimic, rugina tot se va propaga !


pai normal c-o sa curat tot pragul pe interior si pasivare cu metalfix =D
era vorba cu ce umplu gaurile dupa ce pleaca rugina
tablaria aia e prea subtire, cu mig-ul ar fi munca de chinez si chitul sare(doar stii cum se trantesc usile la ims)

iar cositorul din pacate nu prinde numa pe tabla galvanizata, sau pe tabla normala daca pui vreo chila


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 14 ani
   
blind
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 861
Daca decapezi cu apa tare prinde (rezervoarele de benzina se decapau cu apa tare inainte de cositorire)

pus acum 14 ani
   
tcu
Membru Senior

Din: arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 940
apa tare da , numa ca am inteles ca ar trebui sa aiba un continut de zinc
si ceva pasta decapanta


_______________________________________
I don't need sex, government fuck's me everyday!!!
M 461 C militar 1974 atestat Retromobil
ex : M 59 hibrid 1964
Ford Taunus 1964 atestat Retromobil

pus acum 14 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319

blind a scris:

Daca decapezi cu apa tare prinde (rezervoarele de benzina se decapau cu apa tare inainte de cositorire)

EXACT! Apa tare se numeste acidul respectiv!


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 14 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Apa tare = acid clorhidric in care s-a bagat bucati de zinc... bunicul prepara pe vremuri solutii din alea.

Cat despre metoda folosirii cosotorului la reparatii, cred ca tine dar de cand exista rasinile sintetice, acestea se pot folosi mai usor si sunt mai elastice si mai rezistente decat cositorul sau plumbul.

Rasina epoxidica se poate folosi cu succes in acest scop si in plus o poti folosi cu fibra de sticla.

La fel si epochitul sau Poxilina (cum se numeste mai nou).

dar cea mai buna solutie este, cum zicea si knx, taiarea portiunii ruginite si sudarea unei bucati de tabla la locul respectiv.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 14 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1921
Am vazut si eu pe Discovery acum cativa ani un tip ce lucra cu plumb
Cred ca este mult mult mai calitativa reparatia cu plumb topit
suprafata reparata nu mai are risc de rugina, nu mai apar diferente la imbinarea suprafetelor


pus acum 14 ani
   
catalin7070
Membru Senior

Din: Alba Iulia
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1921
Am o intrebare
Isi mai aduce cineva aminte de acum 10 ani emisiunea Top Marque de pe Discovery?
Mi-as fi dorit sa fac cumva rost de DVD cu emisiunea asta


pus acum 14 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la