CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
angela31 la Simpatie.ro
Femeie
24 ani
Buzau
cauta Barbat
24 - 60 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Dacia 1300 - 1975 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
StefanD
Membru nou

Din: Rădăuți/Cluj-Na
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 15
Salut!

Văzând câteva Dacii 1300 semipărăsite prin oraș, m-am gândit că mi-ar place să salvez una de la Remat pentru a o restaura.

Am lăsat într-o doară câte un bilet cu nr. meu de telefon la fiecare din cele două în speranța că proprietarul ar vrea să scape de „vechitură” și am ocazia să o achiziționez ieftin pentru că o astfel de achiziție este un lux pentru mine în momentul de față. Într-o zi am fost contactat în legătură unul din biletele respective.

Nu mai lungesc prea mult povestea, pentru că v-ați dat seama, am devenit pe neașteptate proprietar de Dacia 1300

Am cumpărat această Dacie din '75 de la primul ei proprietar, un bătrân de 82 ani căruia starea de sănătate nu prea îi mai permite să conducă. Evident, omul nu s-a despărțit ușor de ea și din acest motiv i-am spus cu bucurie că nu va ajunge la Remat pentru voucher sau valorificarea fierului vechi cum ar s-ar întâmpla dacă ar fi ajuns la ceilalți potențiali clienți ci a ajuns pe mâini bune și va deveni într-o zi vehicul istoric.

Deși vânzătorul mi-a zis inițial că motorul este francez, după plăcuța de pe el mi-am dat seama că nu este așa, fapt confirmat și de acte, dar nu am vrut să îl combat pentru că el a trăit 36 de ani cu această idee ...

Spun 36 de ani pentru că deși mașina este din 1975, prima înregistrare pe Cartea de Identitate este în 1984, același lucru apărând și în certificat. Poate mă lămuriți voi.

Avantajele majore ale mașinii sunt că structura caroseriei(praguri, podele, lonjeroane,etc.) nu este afectată deloc de rugină iar interiorul este în stare foarte bună: aproape nimic nu necesită înlocuire, tapiseria, cu excepția a câtorva locuri la scaunul șoferului unde este descusut, a fost acoperită cu acele huse și sunt în stare perfectă, plafonul a fost refăcut.

Totuși are nevoie să i se facă tinichigeria. Din păcate portierele(cam toate) sunt mâncate în partea de jos.

Mi-a făcut o plăcere deosebită să o conduc.  Eu nu am mai condus Dacie până acum, dar am mers cu Dacia și pot să spun că față de una din anii 90 este cu totul alt film. Și prietenului meu broscar(adică pasionat de VW Käfer), care o găzduiește momentat(mulțumesc pe această cale!), i-a plăcut enorm. Și zicea cineva că Dacia se conduce greu? Îl invit la o tură cu Aro din 80- cu servomușchi. icon_mrgreen.gif

Din păcate, în continuare nu va începe restaurarea în adevăratul sens al cuvântului pentru că momentan nu îmi permit. De altfel și Aro-ul din semnătură ar avea nevoie de așa ceva. De aceea aș dori să vă cer sfaturi cu privire la conservare, zone sensibile care au nevoie în mod special de atenție,etc. Vreau să merg într-o zi la garaj să o curăț mai amănunțit și să tratez rugina cu Feruginol.



dacia 1300 1975 câteva dacii 1300 prin oraș, m-am gândit că mi-ar place să salvez una

30.7KB


pus acum 8 ani
   
nicu55
Membru Senior

Din: Bucuresti [Cernica-IF]
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 837
sa banuim ca sunteti din CJ din moment dat ce masina are nr. de inmatriculare de CJ ??? Din avatar nu rezulta.Frumos gestul ca nu ati spus batrinelului ca motorul este romanesc.Bafta in continuare.

pus acum 8 ani
   
daniel93
Membru Senior

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1300
Frumoasa masina, sa te bucuri ea!
Vad ca esti (si) din Radauti, masina ramane in Cluj? 
In zonele ruginite, eu sunt de parere ca e mai bine, si mai usor, sa se curete doar crusta de rugina, si sa se pensuleze cu ulei, decat sa se polizeze pentru Feruginol, daca nu urmeaza o lucrare prea curand.

Modificat de daniel93 (acum 8 ani)


_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

pus acum 8 ani
   
StefanD
Membru nou

Din: Rădăuți/Cluj-Na
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 15
Deocamdată stă foarte bine în Cluj, și mă refer la garajul în care stă. La Rădăuți, un loc mai bun nu am deocamdată și în condițiile în care nu mă pot apuca de lucru nu prea are rost să o iau la Rădăuți. De altfel, aici mai este și Aro-ul, în caz că ai citit prezentarea mea.

Este perfect funcțională și cu mici înbunătățiri trece și ITP-ul, ar fi păcat să mă apuc de lucru fără să am certitudinea că voi finaliza.

Mă gândeam să curăț mecanic rugina și nu mă refer la polizat ci manual și să dau cu Evipass. Cel mai probabil am să schimb portierele cât de curând pentru că sunt mâncate în partea de jos și de alftel sunt și o sursă de rugină. În rest probleme de luat în seamă cu rugina nu prea sunt.

Momentan lucrez la licență și sunt foarte ocupat, n-aș putea lucra ceva la mașină.

Modificat de StefanD (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Felicitari!Sa te bucuri de ea!

pus acum 8 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la