CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil AlexandraPopa
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 39 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / culoare aro 10 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Intreb pe cei din domeniu, dacá aceastá culoare de ARO 10 poate fii cea originalá ? Eu nu tin minte sá fii vázut pe strázi in acele vremuri asemenea ARO 10 .
Mersi anticipat de ráspuns


pus acum 9 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Eu am vazut acum niste ani un frumos Aro 244 fabricat undeva in prima partea a aniilor '90 cu aceasta culoare

_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Motreanu Sorin a scris:

Eu am vazut acum niste ani un frumos Aro 244 fabricat undeva in prima partea a aniilor '90 cu aceasta culoare

Multumesc mult Sorin, am primit deja si o confirmare prin telefon de la un alt coleg , care a confirmat si Dánsul cá este culoare originalá , o micá serie ARO 10 si foarte putine Dacii existau in aceastá culoare ciocolatie sau olivá ....


pus acum 9 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
N am stiut ca au fost vopsite culoarea asta si pentru Romania.M am gindit ca o fi fost vreo serie pentru export, asa cum i am spus si la Adi

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

amb13 a scris:

N am stiut ca au fost vopsite culoarea asta si pentru Romania.M am gindit ca o fi fost vreo serie pentru export, asa cum i am spus si la Adi

Multumesc mult ptr ajutorul acordat cu privire la punctele "sensibile " ale tipului pe care nu le cunoseam !


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Este o culoare rara.
Putine s-au facut asa maronii si doar la unele serii de dupa 1990, probabil si inainte.
Nu stiu ce cod de culoare are.
Camioane Roman Diesel si Aro 244 am vazut in aceasi culoare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Cred ca este din paleta celor de la Roman Brasov. 
Am vazut multe camioane care aveau cabuna vopsita in culoarea asta.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Da, acum gándindu-má parcá imi aduc aminte de o betonierá Roman de 16 T care avea cabina de culoarea asta olvá....
Dealtfel masina este de trei ani trasá pe dreapta a fost a primáriei Nagykáta folositá de  lucrátorii primáriei ptr deplasárile in teren ptr másurátori topografice si are foarte putini km ...
Singurul dezavantaj este cá in cartea de identitate este autoutilitará, si nu autoturism, ceea ce inseamná asigurári duble sau triple in Ungaria  


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Daca e in stare buna mergi si cumpara-l ca o sa-ti placa!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Daca e in stare buna mergi si cumpara-l ca o sa-ti placa!

Din pácate nu mai am curajul....dupá Dacia 1310 cát am mesterit la ea, nu prea mai am incredere in "calitaatea "tehnicii , marele meu cusur este cá amintirile de acu 20-25 de ani le-am uitat sau timpul scurs le-a fácut mai frumoase, mai nostalgice !
Insá mi-am "revenit "...
Caut o masiná ptr vánátori din Oradea, care m-au rugat sá fac investigatii in acest sens.
AMB 13 mi-a atras atentia de asemenea la lipsa si scupenia pieselor de schimb, la problemel cremalierei la acest tip, si la unele aspecte ale schimbátorului de viteze, etc care din pácate se amortizau inainte de vreme tot din cauza calitátii mediocre .
Pácat ! Eu nu am atáta timp ca sá stau permanent in, sub si pe masiná sá tot "srofolesc "la ea ..... ca si Tine, fapt ptr care te si invidiez.
Dupá 17 ani de resaturári, si lucru vreau sá si profit acuma de orele de lucru, nervi si banii investiti in masini , si nu sá lucrez permanent la ele .    


pus acum 9 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Ai sunat cumva, te ai interesat de starea masini Adi ? Pret, functionaltate, etc ?

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

amb13 a scris:

Ai sunat cumva, te ai interesat de starea masini Adi ? Pret, functionaltate, etc ?

Acum am sosit de la masiá ..... este intr-o stare catastrofalá : rama parbrizului este sitá, au dispárut contraaripile in compartimentul motor, cantul usior de asemenea, haionul spate pe alocuri cu gáuri de jumat de palmá, etc....insá masina are doar 6 mii km certificati, cu toate sigiliile pe cardan, cutie, carburator, cablu de chilometraj , si are toate facturlie de la cumpárare páná la vánzare .
A fost a unei primárii comunale (sfat popular pe atunci ) luatá ptr deplasárile in teren a topografilor, si tractarea rulotei la 200 m distantá de primárie (tárgul de vite ) in care se adáposteau lucrátorii primáriei pe vreme rea in zilele cu tárguri (odatá pe luná )
Necesitá tinichigerie TOTALÁ .Nu are niciun element de caroserie care nu ar trebui sudat
Eu am renuntat la ea, pretul rámáne in continuare 500 euro-mi s-a zis.  

Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Da..lucru tipic romanesc.Facem ceva bun apoi dam cu bata-n balta ! E si cazul masiniilor Aro. Cu toata istoria "glorioasa" in spate s-au pus (mai apoi) pe lucru de mantuaiala
Nu degeaba ma miram la aro-ul meu ca tabla nu a fost scufundata in fabrica in baie de grund inainte de vopsire (asa cum ar trebui obligatoriu mai ales cand vorbim de o masina de teren ! ). Prin urmare iata rezultatele. Pe cat ne departam in timp de primele serii (cam dupa '85 incolo) cu atat sunt mai prost facute. Daca v-ati uitat in topicul meu s-a putut observa cum au facut economie si la sudura.

Tabla iarasi e mult prea subtire iar protectia la impact lateral lipseste cu desavarsire datorita inexistentei unui stalp central solid si continuu intre geamurile laterale.Practic indoi tabla cu mana....noroc cu acel sasiu ca altminteri am obs. ca la capitolul caroserie sunt mult mai slabe decat daciile !

Modificat de Motreanu Sorin (acum 9 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Vá felicit ptr nouul "membru "in minunata Dvs colectie D.nule Motreanu, am vázut frumusetea si aventura parcurgerii drumului páná la domiciliu avánd aláturi niste politisti de treabá !
Har Domnului cá mai existá si asemenea oameni ai legii care ne inteleg si pe noi cei impátimiti !
Cát priveste masina asta (este prima pe care am avut ocazia s-o studiez indeaproape ) sunt si eu mirat de douá lucruri :
1.Nu existá absolut nici o protectie al caroseriei din fabricá !!!! e ceva de neconceput ptr o masiná de teren , insá asa a fost ! Noi, cei care am mai tráit in epoca de aur stim bine "caliatatea produselor finite ale diferitelor fabrici din acele vremuri, cánd refolosirea, reutilizarea si reconditionarea ....re....re....re erau la ordiinea zilei in presá, TV, sedinte ale oamenilor muncii, etc !
2. Asa cum foarte bine ati apreciat si Dvs, multá protectie nu prea existá, insá in acele vremuri nici nu se axa nmeni pe asa ceva.Efectiv nu era o cerintá din partea nimánui.Cumpárátorul era fericit sá-si capete masina dupá lungi ani de asteptári la ránd , si era adeváratá sárbátoare in casa scárilor dacá cineva isi aducea masina de la IDMS....
Atunci am vázut prima oará bárbati beti de-a binelea in viata mea in 75, la 10 ani cánd Domnul Mos si-a adus masina ....
Scuze de off topic.
Imi pare nespus de ráu ptr masina asta, fiindcá este apropae nouá dpdv tehnic, insá o grámadá de fier vechi care nu se mai poate salva, cheltuielile depásind de mai multe ori valoarea finalá a masinii.    


pus acum 9 ani
   
Motreanu Sorin
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 707
Cu Politia m-am intalnit inainte de ITP,nu pe drumul spre casa. Nu e primul caz cand domnii politisti s-au purtat frumos ! Drumul spre casa a fost minunat,imi place la nebunie cum suna masina,parca-i un mic tractoras.
Legat de ce ati zis mai sus nu as zice ca e chiar o "colectie" iar minunata e prea mult spus. Sunt si colectionar DAR de de aparatura radio-tv autohtona mai mult. Masiniile  (ca aspect cel putin) nu sunt chiar de nota 10 dar se tin bine. Sunt niste masini cat de cat ok,bine conservate care imi plac enorm dar care mai au mult pana sa fie perfecte pt altii (pt mine sunt deja,m-am atasat ingrozitor de ele). Intrucat veniturile sunt mici  ideea e ca macar sa le pastrez in starea actuala daca se poate toata viata !   

Revenind la Aro pot zice ca sunt norocos.Nu am probleme foarte mari cu rugina perforata si deja am umplut toate cavitatiile cu T90 proapsat,suflat peste tot.La aspect e de lucru si mai ales la interior ( materiale de proasta calitate,toate textilele s-au copt)

Modificat de Motreanu Sorin (acum 9 ani)


_______________________________________
Dacia 1310-1980
Aro 10.4 - 1990
Dacia 1300 romaneasca cu elemente frantuzesti - 1973
Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310 - 1982
Mobra 50 S

pus acum 9 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la