CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil barbyy
Femeie
23 ani
Bucuresti
cauta Barbat
23 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Dacia 1300 din 1980 - TR-80-UAP - AdyC Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Exact acum o saptamana m-am innoit cu inca o "vechitura", de fapt e mai tanara decat celelalte doua sutici, e din 1980, cam 80% vopsea originala.  :haha:
Am adus-o acasa pe roti si functioneaza destul de bine, mai trebuie reglata putin aprinderea dar intentionez sa cumpar o "aprindere" Gotronic cu senzor si atunci o sa pun platina fixa noua si bujii noi, dupa o sa reglez si carburatia.
Urmeaza sa-i fac o revizie mecanica generala, nu-mi place cum tine franele si bate ceva pe spate, dupa o curatenie amanuntita in interior.
Saptamana viitoare voi trimite si documentele pentru atestare si sper ca pana la sfarsitul lunii sa o inmatriculez cu numarul din titlul postului.


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Poze!




_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Foarte bine arata!

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:

Foarte bine arata!


Multmesc!

Masina e cea din postul asta:

Am cumparat-o de la Marius1978.
In niciun caz nu are 60.000 de km cat scria in anunt, asta dupa uzura pedalei de acceleratie, dar e destul de solida, e completa si nu are modificari.
Si ca orice masina veche, cu toate ca se vede ca a fost intretinuta, are o gramada de mici probleme care trebuiesc rezolvate, prima problema am rezolvat-o, contactul de la stopul pe frana era rupt si l-am inlocuit, doar 4 lei a costat minunea.
I-mi trebuiesc sanierele/saniile de la scaune, la ambele scaune sunt iesite si legate cu sarma, nu se aprind stopurile de la marsarier, maneta de la schimbator se misca de zici ca e facalet infipt in mamaliga, asa cum am scris mai sus trebuie o revizie generala  a sistemului de franare, pedala e tare dar nu are eficienta deloc (Marius zicea ca asa sunt astea fara servo si nu se compara cu sutica pentru ca are frana pe disc, dar am mai condus si eu dacii 1300 fara servo si aveau frane destul de bune), cablul de acceleratie e rupt si legat cu sarma, trebuie schimbate chederele, cel de la porbagaj (e muci, prietenii stiu de ce     ) , chederele de la usile fata sunt asa de uzate ca sunt crapate si cand am spalat masina cu jet a intrat apa pe ambele parti in fata, trebuie demontat parbrizul ca a inceput sa apara rugina sub cheder, vreau  sa-i scot innaltatoarele de sub arcurile spate, deci am cu ce sa ma distrez cateva zile. 


L.E. Astept pareri si sfaturi din partea colegilor dacioti care cunosc mult mai bine modelul decat mine, nu in legatura cu partea mecanica ci in legatura cu cea estetica si originalitate.

Modificat de AdyC (acum 8 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155

AdyC a scris:

L.E. Astept pareri si sfaturi din partea colegilor dacioti care cunosc mult mai bine modelul decat mine, nu in legatura cu partea mecanica ci in legatura cu cea estetica si originalitate.


Felicitari pt. achizitie! Legat de estetica si originalitate nu prea aveti nimic de facut, eventual o noua emblema pt. capota portbagaj (tot mica, dar prinsa fara banda aia) si niste capace tip testoasa, pt. ca ma indoiesc ca a avut romb din fabrica.


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 8 ani
   
Alex23
Membru nou

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 35
Felicitari pentru achizitie. Sper ca stii de problema ca a avut-o la spate. Ai mai scazut ceva la pret? Spor la reconditionat.

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

AdyC a scris:


Misu de Cluj a scris:

Foarte bine arata!


L.E. Astept pareri si sfaturi din partea colegilor dacioti care cunosc mult mai bine modelul decat mine, nu in legatura cu partea mecanica ci in legatura cu cea estetica si originalitate.


Ca  parere si sfat ar fi sa cauti si un Aro 10 cat mai timpuriu.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:


AdyC a scris:


Misu de Cluj a scris:

Foarte bine arata!


L.E. Astept pareri si sfaturi din partea colegilor dacioti care cunosc mult mai bine modelul decat mine, nu in legatura cu partea mecanica ci in legatura cu cea estetica si originalitate.


Ca  parere si sfat ar fi sa cauti si un Aro 10 cat mai timpuriu.



Misu de Cluj a scris:

Dupa care, e timpul sa-ti iei si o Dacie 1300!     


Nu-mi mai da sfaturi de genul asta că uite ce sa-a întâmplat.   


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Sau daca vrei sa fii la Rand cu lumea buna, ti-ar trebui un autobuz TV 20, ca acuma ala e la moda.   

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
alexgaz
Membru nou

Inregistrat: acum 8 ani
Postari: 4
Intr-un final masina a iesit bine dupa lovitura primita in spate.

Spor la treaba.

O sa pun o poza cu masina inainte de a vi ''reconditionata'' partea din spate.

dacia 1300 din 1980 tr-80-uap adyc intr-un final masina iesit bine dupa lovitura primita spate.spor

42.8KB


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

alexgaz a scris:

Intr-un final masina a iesit bine dupa lovitura primita in spate.

Spor la treaba.

O sa pun o poza cu masina inainte de a vi ''reconditionata'' partea din spate.

Se mai intampla! Astea-s chestii care se repara!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

alexgaz a scris:

Intr-un final masina a iesit bine dupa lovitura primita in spate.

Spor la treaba.

O sa pun o poza cu masina inainte de a vi ''reconditionata'' partea din spate.





Am observat ca multa lume se agita pe tema asta, ce ma amuza e ca nici nu te-ai inscris bine pe forum, ai sarit repede sa postezi poza si dupa ti-ai facut prezentare. 


Alex23 a scris:

Felicitari pentru achizitie. Sper ca stii de problema ca a avut-o la spate. Ai mai scazut ceva la pret? Spor la reconditionat.


De fapt ti-a fost frica sa postezi poza de pe contul vechi si ai facut repede un cont nou.


E plin net-ul cu cele trei poze, deci e vedeta. 

Modificat de AdyC (acum 8 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Alexgaz egal Alex23 ?
Aceeasi persoana cu doua conturi ?


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
daniel93
Membru Senior

Din: Vatra Dornei
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1300
Asa e cu Daciile 1300, nici un gram de chit nu scapa necantarit de "restauratorii" care vad concurenta in asta 
Ca tot s-a adus vorba de lovitura, mi se pare ca nu are forma corecta aripa dreapta spate, inspre stalp cred ca mai merge indreptata.
In rest e frumoasa 
Si la 1300-le meu, cu tot cu pompa si cilindri spate noi, frana era greoaie, nu aveam cu ce frana puternic peste 60km/h.
La ITP totusi a trecut de fiecare data, daca imi aduc aminte, cu valori asemanatoare TLX-ului, care are servo si frana foarte eficienta.


_______________________________________
Dacia 1300
Dacia 1310 TLX
Mobra 50 Super

pus acum 8 ani
   
renault 12G
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 968
Si a mea e plina de chit pe partea stanga spate...asta e, masini vechi, perfecta nu-i niciuna.
Spor la treaba cu ea!!

In mare parte va sfatuiesc sa i faceti o "deratizare" adecvata peste tot.


_______________________________________
Dacia 1300 77
Renault 12 Gordini - 1972
Lada 1200 80
Dacia 1410 CN4 - 2000
1307 1.9d - 2005

pus acum 8 ani
   
Alex23
Membru nou

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 35
AdyC vezi ca te inseli, conturile sunt diferite. Eu din bun simt nu am vrut sa pun poze cu masina, daca vroiam o faceam fara probleme. Doar eram curios daca stiai de lovitura pe care a avut-o masina, pentru a nu te fi pacalit.
Spor la treaba.

Modificat de Alex23 (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

renault 12G a scris:

Si a mea e plina de chit pe partea stanga spate...asta e, masini vechi, perfecta nu-i niciuna.
Spor la treaba cu ea!!

In mare parte va sfatuiesc sa i faceti o "deratizare" adecvata peste tot.


Corect!
Multumesc!
De ce deratizare? Am scris in primul post ca intentionez sa fac o curatenie generala in interior, nu am specificat dar o sa fac curat si la motor + portbagaj.


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

AdyC a scris:


renault 12G a scris:

Si a mea e plina de chit pe partea stanga spate...asta e, masini vechi, perfecta nu-i niciuna.
Spor la treaba cu ea!!

In mare parte va sfatuiesc sa i faceti o "deratizare" adecvata peste tot.


Corect!
Multumesc!
De ce deratizare? Am scris in primul post ca intentionez sa fac o curatenie generala in interior, nu am specificat dar o sa fac curat si la motor + portbagaj.

Deratizare inseamna "desoricizare" adica anihilarea soarecilor si a celorlalti locuitori neinvitati.  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

Misu de Cluj a scris:


AdyC a scris:


renault 12G a scris:

Si a mea e plina de chit pe partea stanga spate...asta e, masini vechi, perfecta nu-i niciuna.
Spor la treaba cu ea!!

In mare parte va sfatuiesc sa i faceti o "deratizare" adecvata peste tot.


Corect!
Multumesc!
De ce deratizare? Am scris in primul post ca intentionez sa fac o curatenie generala in interior, nu am specificat dar o sa fac curat si la motor + portbagaj.

Deratizare inseamna "desoricizare" adica anihilarea soarecilor si a celorlalti locuitori neinvitati.  


Nu se vad urme de soareci.
Masina nu prea a stat, are ITP fara intreruperi de cand a fost emis talonul pentru numerele noi, deci inca un semn ca masina nu are cum sa aive 60.000 de km.


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
O intrebare pentru colegii cunoscatori in ale daciei 1300, e normal sa nu aibe tapiterie pe stalpii B?

_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

AdyC a scris:

O intrebare pentru colegii cunoscatori in ale daciei 1300, e normal sa nu aibe tapiterie pe stalpii B?

La 1300 modelul de baza, au stalpii A si B goi in culoarea masinii.
Doar cele tarzii L sau LS aveau tapiterii pe stalpi.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ggabrielav
Membru Senior

Din: dorohoi botosani
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 298
Da, si eu am o Dacie din 1980,este de noua in familie si nu avea stalpii A si B tapitati .
Referitor la capacele de roti, a mea a venit din fabrica cu capace romb .

Modificat de ggabrielav (acum 8 ani)


_______________________________________
Dacia 1300   1980
Dacia 1300   1984
Dacia 1310   2002
Nissan Note  2006
Nissan Qashqai 2018

pus acum 8 ani
   
renault 12G
Membru Senior

Din: Pitesti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 968
da,e perfect normal..


iar la capace depinde de an si "de preferinte". Am observat ca dupa 79 se punea mai mult  romb.

Modificat de renault 12G (acum 8 ani)


_______________________________________
Dacia 1300 77
Renault 12 Gordini - 1972
Lada 1200 80
Dacia 1410 CN4 - 2000
1307 1.9d - 2005

pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Mulțumesc pentru răspunsuri! 

_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622
La dacia mea sunt tapitati dar tin minte ca la prima masina a tatalui meu (din ianuarie 80) stalpii erau goi . Si avea capace tip testoasa ! 

_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 8 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176
Eu cred ca sunt km ei aia de pe bord (fara sa se fi dat peste cap). Masina e foarte frumoasa si sunt unele elemente care nu aveau cum sa arate asa la 160.000.
Cu stalpii s-ar putea sa fie cum zic si colegii, pt. ca eu am dezmembrat un '79 care nu avea tapiterie pe stalpi si un '81 care avea, deci e posibil ca '80 sa nu fi avut, dar ambele aveau capace "testoasa", deci si asta ar trebui sa aiba tot "testoase".


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Sa te bucuri de ea domnu' ! 

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
S-o folosesti sánátos, e minunatá ! Si pe deasupra si originalá,neatinsá, care conferá adevárata valoare a masinii fatá de una restauratá sau reparatá de multe ori !
Felicitári!


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

tavi_dacia1100 a scris:

Eu cred ca sunt km ei aia de pe bord (fara sa se fi dat peste cap). Masina e foarte frumoasa si sunt unele elemente care nu aveau cum sa arate asa la 160.000.
Cu stalpii s-ar putea sa fie cum zic si colegii, pt. ca eu am dezmembrat un '79 care nu avea tapiterie pe stalpi si un '81 care avea, deci e posibil ca '80 sa nu fi avut, dar ambele aveau capace "testoasa", deci si asta ar trebui sa aiba tot "testoase".


Multumesc!

Parerea mea e ca nu avea cum sa fie perforata pedala de acceleratie la 60.000 de km.
Alti colegi spun ca s-au montat si capace romb in '80, oricum ramane cu capacele pe care le are acum.   



_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

oldtimercraiova a scris:

Sa te bucuri de ea domnu' ! 


Multumesc, domnu'!



cv2adi a scris:

S-o folosesti sánátos, e minunatá ! Si pe deasupra si originalá,neatinsá, care conferá adevárata valoare a masinii fatá de una restauratá sau reparatá de multe ori !
Felicitári!


Multumesc!

Asta m-a atras si pe mine, faptul ca masina nu are modificari si se vede ca a fost intretinuta, musamaua de pe scaune e moale ca pielea naturala.

Modificat de AdyC (acum 8 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Nu stiu ce cappace a avut dar asa cum m-ati ajutat , vá ajut si eu cu capace in set : Depinde de care aveti nevoie fiindcá am si testoase si romb.
Un set din care aveti nevoie vi-l fac cadou.Doar suruburile de prindere lipsesc.
Cu stimá


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

AdyC a scris:


tavi_dacia1100 a scris:

Eu cred ca sunt km ei aia de pe bord (fara sa se fi dat peste cap). Masina e foarte frumoasa si sunt unele elemente care nu aveau cum sa arate asa la 160.000.
Cu stalpii s-ar putea sa fie cum zic si colegii, pt. ca eu am dezmembrat un '79 care nu avea tapiterie pe stalpi si un '81 care avea, deci e posibil ca '80 sa nu fi avut, dar ambele aveau capace "testoasa", deci si asta ar trebui sa aiba tot "testoase".


Multumesc!

Parerea mea e ca nu avea cum sa fie perforata pedala de acceleratie la 60.000 de km.
Alti colegi spun ca s-au montat si capace romb in '80, oricum ramane cu capacele pe care le are acum.   


Poate ca nu era perforata pedala si omul a cautat la dezmembrari o pedala perforata si l-o montat in locul celei neperforate.
Pedala se perforeaza cam la 110000-120000 km.
La ale noastre la fiecare s-o perforat pe la 110000 km, la cea visinie am si montat pedala noua.
Iar capacele dupa 1978 toate erau de tip testoasa.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
A mea are 150000 si pedala e intacta. Si scaunele sunt intacte, si fetele de usi si e si vopsea originala. Cu toate astea masina verde nu are deloc pete pe tapiseria de plafon, vopseaua neagra de pe emblemele de identificare in mare parte a supravietuit, inimioarele de la cheder desi s-au ingalbenit nu sunt innegrite, dar are un joc in bolturi la usa de la sofer de mama mama

Sunt elemente care fac ca masina sa para ca aiba 60k si altele care fac sa para ca are 160k. Pana la urma chiar nu conteaza cati km are, conteaza ca-i o masina frumusica ce n-a ajuns la rabla

Capacele au fost testoasta dupa 78 pana prin 80-81, cand au pus iar romburi

Modificat de Tov (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

cv2adi a scris:

Nu stiu ce cappace a avut dar asa cum m-ati ajutat , vá ajut si eu cu capace in set : Depinde de care aveti nevoie fiindcá am si testoase si romb.
Un set din care aveti nevoie vi-l fac cadou.Doar suruburile de prindere lipsesc.
Cu stimá


Sincer nu trebuia, dar daca tot i-ti sunt de prisos le accept si-ti multumesc, le-as vrea pe cele testoasa ca acum am romburi pe masina si majoritatea spun ca ar trebuii sa fie testoasa. Pot sa dau la schimb un set de covorase de inerior, doar cele din fata.



_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

Tov a scris:

A mea are 150000 si pedala e intacta. Si scaunele sunt intacte, si fetele de usi si e si vopsea originala. Cu toate astea masina verde nu are deloc pete pe tapiseria de plafon, vopseaua neagra de pe emblemele de identificare in mare parte a supravietuit, inimioarele de la cheder desi s-au ingalbenit nu sunt innegrite, dar are un joc in bolturi la usa de la sofer de mama mama

Sunt elemente care fac ca masina sa para ca aiba 60k si altele care fac sa para ca are 160k. Pana la urma chiar nu conteaza cati km are, conteaza ca-i o masina frumusica ce n-a ajuns la rabla

Capacele au fost testoasta dupa 78 pana prin 80-81, cand au pus iar romburi


Toate aspectele enumerate si care te fac sa crezi ca masina are 60k tin de intretinere si nu de rulaj/uzura. 
La fel ca pedala de acceleratie, boltul tine de rulaj/uzura, deci din cauza asta e uzat. Nu stiu cati din cei care au vazut masina au observat ca pe usa fata in partea de sus a fetei de usa e tocita vopseaua, mai mult ca sigur fostul proprietar si aici nu ma refer la Marius, mergea cu geamul lasat si cu mana pe usa, iar de aici uzura vopselei, uzura atat de mare incat pe o portiune e de fapt tabla goala, acolo se poate observa, ca cel putin usa soferului are vopseaua originala.   

Si mansoanele de cauciuc de pe celelalte doua pedale au uzura, sunt uzate pe partea din stanga pentru ca nu se mai asezau bine si le-am intors eu. 

Cam asa arata pedala de acceleratie.



_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

AdyC a scris:


cv2adi a scris:

Nu stiu ce cappace a avut dar asa cum m-ati ajutat , vá ajut si eu cu capace in set : Depinde de care aveti nevoie fiindcá am si testoase si romb.
Un set din care aveti nevoie vi-l fac cadou.Doar suruburile de prindere lipsesc.
Cu stimá


Sincer nu trebuia, dar daca tot i-ti sunt de prisos le accept si-ti multumesc, le-as vrea pe cele testoasa ca acum am romburi pe masina si majoritatea spun ca ar trebuii sa fie testoasa. Pot sa dau la schimb un set de covorase de inerior, doar cele din fata.


Dá-mi o adresá Ady unde sá ti le trimit prin posta románá , in acest weekend merg la pescuit lángá Oradea, deci le pot duce cu mine si Tata le pune .Multumesc ptr covorase, sunt binevenite, insá habar n-am cum le aduc de la Tine....insá nu-i urgentá treaba.

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

cv2adi a scris:


AdyC a scris:


cv2adi a scris:

Nu stiu ce cappace a avut dar asa cum m-ati ajutat , vá ajut si eu cu capace in set : Depinde de care aveti nevoie fiindcá am si testoase si romb.
Un set din care aveti nevoie vi-l fac cadou.Doar suruburile de prindere lipsesc.
Cu stimá


Sincer nu trebuia, dar daca tot i-ti sunt de prisos le accept si-ti multumesc, le-as vrea pe cele testoasa ca acum am romburi pe masina si majoritatea spun ca ar trebuii sa fie testoasa. Pot sa dau la schimb un set de covorase de inerior, doar cele din fata.


Dá-mi o adresá Ady unde sá ti le trimit prin posta románá , in acest weekend merg la pescuit lángá Oradea, deci le pot duce cu mine si Tata le pune .Multumesc ptr covorase, sunt binevenite, insá habar n-am cum le aduc de la Tine....insá nu-i urgentá treaba.


Au ajuns "testoasele", sunt impecabile.
Mii de multumiri! 



_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Sá le folosesti sánátos, nu am avut garniturile de cauciuc ptr margini si suruburile de fixare, fiindcá le-am luat impreuná cu alte piese dintr-un stoc vechi rámas nevándut in magazin aici in _Ungaria .....


Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Intre timp masina a primit atestatul, a trecut pe la RAR si am transcris-o pe numele meu cu numarul de inmatriculare TR-80-UAP.  :haha:

La RAR se pare ca s-a schimbat procedura, asa cum am aflat de pe forumuri cat si prin viu grai sau telefonic de la alti colegi de forum, acum se atribiue un alt numar de omologare, iar in consecinta se completeaza si coloana a dou-a din CIV, informatiile sunt identice cu exceptia numarului de omologare, bineinteles s-a marit si tariful, bine nu e ceva de speriat dar aproape s-a dublat la 1300 fata de cat am platit pentru 1100.  :mrgreen:

La RAR



Cu numerele noi.






Intamplator am gasit la o ruda o placuta cu un numar de impatriculare deosebit, atat placuta cat si caracterele negre lipite pe ea sunt de plastic, pacat ca nu le-a avut pe amandoua.



Modificat de AdyC (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Numerele de plastic s-au pus pana la sfarsitul anilor '60 , sper sa nu gresesc . 

pus acum 8 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2564
Pana in 70 s-au pus. Dacia mea din 70 a avut numere de plastic.

pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

classicfan a scris:

Pana in 70 s-au pus. Dacia mea din 70 a avut numere de plastic.


Placuta a fost montata pe o dacie 1300, cumparata noua, o sa-l intreb in ce an a cumparat masina. 


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Sau poate depinde si de judet? Ma refer cand au trecut alte judete cu numere de tabla si unele inca n-au pus in uzura in alte judete , si inca foloseau numerele de plastic   

pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Astazi a venit prin posta si Certificatul de Inmatriculare.  :\/
Pe certificat mai nou nu mai scrie "Scutit ........" cum au scris la Dacia 1100, ci scrie simplu - "VEHICUL ISTORIC"  :\/


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Trebuia sa scrie VEHICUL ISTORIC si la Suticá  , nu "Scutita de taxe si impozite" ...
Daca ei n-au stiut  !

Modificat de oldtimercraiova (acum 7 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

AdyC a scris:

Astazi a venit prin posta si Certificatul de Inmatriculare.  :\/
Pe certificat mai nou nu mai scrie "Scutit ........" cum au scris la Dacia 1100, ci scrie simplu - "VEHICUL ISTORIC"  :\/

La toate scrie "vehicul istoric". Scutirea se face pe baza de cerere la primarie.
Eu pentru R5 am depus in iulie si inca nu am primit raspuns. Cei de la CNADNR cu scutirea la rovigneta au fost foarte rapizi de data asta.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Vesti noi , Adi?

Modificat de oldtimercraiova (acum 7 ani)


pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Nimic spectaculos.
Am demontat parbrizul si am curatat rama ca incepuse sa faca rugina, masina de garaj cu doar 60.000 de km. 

Nici de sutica albastra nu am avut timp si chef sa-i fac o revizie caci in doua saptamani expira ITP-ul si nu cred ca-l mai fac pana nu o vopsesc.   


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1455
Ar fi excelent sa-i faci ITP dupa ce o revopsesti !

Modificat de oldtimercraiova (acum 7 ani)


pus acum 8 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3574
Foarte bine arata!

pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

deceneu32 a scris:

Foarte bine arata!


Multumesc !


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Cum sutica albastra trebuie revopsita si nu mai arata a masina de expozitie sau de parada am decis sa o pun la punct pe asta, asa ca inainte de Retroparada Primaverii 2016 am facut o revizie sistemului de franare si am verificat puntea fata, pivoti, rulmenti, bucsi, placute, toate ok, pe spate insa nu a mai fost asa, a trebuit sa schimb cilindrii de frana, sabotii, cablul de la frana de mana, rulmentii, m-a surprins placut ca tamburii aratau ca noi dupa ce i-am spalat si nu au uzura deloc.
La inceput am crezut ca rezolv problema franelor pe spate daca schimb doar garniturile cilindrilor dar cand am ajuns sa-l demontez pe cel de pe stanga am decis sa-i cumpar pe amandoi noi pentru ca avea gauri de rugina, am gasit de Master, cu greu, in toate magazinele aveau doar de Asam (cilindrii noi nu apar in poze), la fel s-a intamplat si in cazul sabotilor, initial am vrut sa schimb doar ferodourile, am gasit ferodouri dar nu erau ce trebuie, nu se potrivesc nici la 1300, nici la Break, in sfarsit e bine ca magazinul de unde i-am cumparat si care pana la urma i-a primit inapoi avea saboti noi de uzina. La pompa de frana nu am umblat pentru ca nu curgea facea presiune frana era ok. Pe fata am demontat etrierii, i-am curatat si am schimbat garniturile.
Vopseaua la spray e pentru jante dar am renuntat sa le mai vopsesc pe cele de pe masina, doar le-am retusat,  ca au kilograme de plumb pe ele si toate au ajut buza jantei lovita, stramba si indreptata, iar pe alocuri au si rugina, asa ca am cautat sa cumpar altele si pana la urma am gasit unele nelovite, neruginite, pe care le vopi vopsi si monta in locul celor de pe masina, ocazie cu care le voi scoate camerele si le voi echilibra.

Poze de la reparatia franelor.



Modificat de AdyC (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 7 ani
   
gherghin nicolae
Membru Senior

Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
Excelent.
Felicitari pentru modul cum arata ambele masini !!!


pus acum 7 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

gherghin nicolae a scris:

Excelent.
Felicitari pentru modul cum arata ambele masini !!!


Multumesc la fel !


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 7 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Inainte de intalnirea din 2016 de la Satu Mare, am schimbat uleiul, filtrele, bujiile.
Am postat si pe un topic de-al lui Misu ce problema am avut cu bujiile dar voi posta si aici.

Bujiile care au facut probleme erau fabricate de Sinterom, iar la intoarcere a inceput sa faca figuri, e bina ca m-a adus pana acasa, am mers cu ea asa si a doua zi am scos bujiile, una nu mai avea electrod deloc iar celelalte aveau distanta mult mai mare decat trebuia. De atunci am decis sa nu mai cumpar niciodata bujii facute de Sinterom, cu toate ca pana la episodul asta pe sutica albastra am pus numai Sinterom si le-am schimbat dupa 10-11 mii de km si nu am avut mari probleme, am cumparat bujii NGK, scrie pe ele ca sunt fabricate in Japonia, cum le-am montat s-a schimbat radical mersul motorului, pana acum nu s-a topit electrodul la niciuna.

Bujia murdara e pusa pentru comparatie, e tot Sinterom si a fost montata pe masina cand am cumparat-o.







Inainte de intalnirea de la SM am mai schimbat diverse deoarece aveau defecte.

Rezervorul l-am schimbat pentru ca din lovitura s-a fisurat gatul de umplere si mirosea rau de tot a benzina.
L-am vopsit dar nu am mai facut poze dupa.



Am curatat grila de deasupra bordului.



Cochilia volanului pentru ca avea niste butoane improvizate, era sparta in dreptul lor si carpita cu o tabla. Pe cochilia luata din remat a fost montata  maneta de la stergatoare conform anului, cealalta e modelul nou.



Mansonul manetei franei de mana era spart, lipit cu banda de izolier si de fiecare data cand trageam frana de mana ramaneam cu el in mana.   



Ornamentul de pe fusta spate ca era indoit.



Covorasul din portbagaj si cel dintre amortizoarele spate.

 


Manivela macaralei de la usa soferului, ornamentele din plastic, cele de unde se deschide usa din interior, la toate usile erau sparte sau crapate si au fost inlocuite cu unele cromate, chederele erau varza asa ca au fost schimbate.



Am curatat si vopsit dulapiorul pentru scule, am spus ca ar fi pacat sa nu-l pastrez, a venit montat pe masina.   



Am mai schimbat lampa pentru iluminat numarul pentru ca era o corcitura, soclu frantuzesc cu carapace cromata romaneasca, carapace care suferise la o demontare zgarieturi destul de adanci de la un bomfaier.
Nu mi-au placut deloc suporti de numere albi, asa ca i-am schimbat si pe ei.



Modificat de AdyC (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 7 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Am schimbat sinele scaunelor ca erau rupte si la sofer erau cat de cat functionale dar la pasager te leganai la fiecare frana cu tot cu scaun. Am schimbat si emblema Dcaia 1300 pentru ca cea de pe masina era rupta si a fost lipita de fostul proprietar pe o bucata de plastic si arata urat.
Am schimbat si cablul de acceleratie, era legat cu niste sarme, o improvizatie care te putea lasa orcand in drum, cablul pe care l-am montat pe masina nu e cel din poza, am gasit nou dar cam prost, l-am fixat pe peretele de foc dar nu vrea sa stea.




Modificat de AdyC (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 7 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Buna treaba cu revizia!
Furtunele de frana le ai bune?


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 7 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

ydaniel a scris:

Buna treaba cu revizia!
Furtunele de frana le ai bune?


Da, sunt in stare buna, fara crapaturi, daca nu erau bune le schimbam ca am pe stoc. 


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 7 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Pentru ca se apropie startul evenimentelor din anul asta am decis sa pregatesc putin masina, mai ales ca pe perioada cat a stationat a piedut tot lichidul de frana din vas si pompa, de fapt am observat ca a inceput sa curga din toamna cand s-a lasat frigul, dar nu m-am grabit sa rezolv problema ca iarna nu aveam de gand sa o scot la plimbare. Am cautat prin magazine dar nu am gasit pompa de frana asa ca, dupa ce am citit pe forum ca Ovidiu, @Tov a spus ca e multumit de pompa cumparata de el, LPR, am achizitionat si eu una, saptamana trecuta am prins o zi cu timp frumos, mi-am luat o zi libera si am lucrat putin la masina. Pompa veche era destul de ruginita asa ca am cautat si am gasit si un vas ca sa-l am pregatit in caz ca nu reusesc sa-l demontez pe cel de pe pompa, dar am avut noroc si s-a desurubat destul de usor fara sa fie afectat asa ca l-am curatat si montat tot pe el, de data asta am cumparat lichid Ferodo sa vad cum se comporta fata de cel romanesc.
De cand am primit pompa si am analizat-o am observat ca saiba din capatul pompei are o gaura circulara nu cum are cea originala cu tesitura ca sa nu iasa tija cand vrea ea, asa ca am scos saiba de la pompa noua si am inlocuit-o cu cea de la pompa veche. Am pus lichid, am facut aerisire si frana e beton.
Am cumparat pompa de pe net, un site care vinde piese de dacie, am pus pompa in "cos" dar nu m-a lasat sa finalizez comanda pentru ca nu livrau comenzi mai mici de 80 de lei, asa ca am aruncat un ochi sa vad ce mai pot cumpara din ce aveam nevoie, am gasit bieleta comanda cutie viteza tip CN la 15 lei si lamele stergatoare parbriz ALKA la 9 lei bucata, le-am achizitionat impreuna cu pompa si asa am trecut peste suma limita pentru procesarea comenzii.
Bieleta trebuia pentru ca maneta era ca un facalet, iar lamelele stergaroarelor erau coapte atat de rau incat s-au dezintegrat la propriu cand le-am demontat ca sa le schimb, anul trecut cand am plecat cu masina la drum am avut stergatoare de rezerva dar nici alea nu au partea de cauciuc intr-o stare prea buna, cat am mers cu masina anul trecut ca nu am prins pe ploaie.
Poza cu volanul e artistica     sa vad cum i-ar sta, dar nu voi pune niciodata volan sport pe masina asta.

Schimbare pompa frana.



Bieleta comanda CV.



Lamele stergatoare.



Volan sport.



_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 7 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
eu pompa am pus-o pe break unde am servo-frana si am pilit surubul de reglaj din capatul tijei de la servo ca sa mearga cu pompa, de pompa nu m-am atins

pus acum 7 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

Tov a scris:

eu pompa am pus-o pe break unde am servo-frana si am pilit surubul de reglaj din capatul tijei de la servo ca sa mearga cu pompa, de pompa nu m-am atins


Nu am apucat sa-ti multumesc pentru idee, deci Multumesc!

Nici eu nu m-am atins prea mult,  am scos siguranta si am schimbat o saiba, atat. 


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 7 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

AdyC a scris:


Tov a scris:

eu pompa am pus-o pe break unde am servo-frana si am pilit surubul de reglaj din capatul tijei de la servo ca sa mearga cu pompa, de pompa nu m-am atins


Nu am apucat sa-ti multumesc pentru idee, deci Multumesc!

Nici eu nu m-am atins prea mult,  am scos siguranta si am schimbat o saiba, atat. 



Ce cod a avut a ta?
Modeleul de servo de pe break-ul tau nu are reglaj, sau a fost mai groasa tija ?

Modificat de AdyC (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 7 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Unde se mai gaseste verde 57 ? 1302 a fost original vopsit cu verde 57, si asa l as face din nou .

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

amb13 a scris:

Unde se mai gaseste verde 57 ? 1302 a fost original vopsit cu verde 57, si asa l as face din nou .

Peste tot se gaseste. Albastru 61 si adaugi putin Galben sport.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Eu am inteles ca fabrica Policolor-ul dar nu se mai numeste Verde 57, intreaba la ei.
Pentru a mea Marius a facut vopseaua pe calculator, nu e exact aceasi nuanta dar e foarte aproape.

Modificat de AdyC (acum 7 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 7 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799

AdyC a scris:



Ce cod a avut a ta?
Modeleul de servo de pe break-ul tau nu are reglaj, sau a fost mai groasa tija ?


acelasi cod, sunt identice
are reglaj si servo-ul, dar tot era prea lung tamburusul asa ca am mai luat nitel din el


pus acum 7 ani
   
ionut_doc
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1241
Policolorul a adaugat un zero la codurile vechi. Teoretic gasesti Verde sevigne 570.
Nu stiu cum e cu alte culori de la Policolor dar gri 83, actual gri oliv 830, nu mai are nici o legatura cu gri 83 pe care il stim cu totii. E un gri inchis, spre cenusiu. Am pus poze in topicul meu cu diferenta.
Cel mai bine vopseaua o faci pe calculator dupa o piesa care mai are vopseaua originala si iti iese la final nuanta originala in proportie de 98-99%.

Modificat de ionut_doc (acum 7 ani)


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

ionut_doc a scris:

Policolorul a adaugat un zero la codurile vechi. Teoretic gasesti Verde sevigne 570.
Nu stiu cum e cu alte culori de la Policolor dar gri 83, actual gri oliv 830, nu mai are nici o legatura cu gri 83 pe care il stim cu totii. E un gri inchis, spre cenusiu. Am pus poze in topicul meu cu diferenta.
Cel mai bine vopseaua o faci pe calculator dupa o piesa care mai are vopseaua originala si iti iese la final nuanta originala in proportie de 98-99%.

Oricum revopsesti toata masina. Nuanta conteaza daca faci retusuri.
Dar vezi ca era Gri 83 si Gri Oliv 83, care difera!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

AdyC a scris:

Eu am inteles ca fabrica Policolor-ul dar nu se mai numeste Verde 57, intreaba la ei.
Pentru a mea Marius a facut vopseaua pe calculator, nu e exact aceasi nuanta dar e foarte aproape.

Probabil tot pe calculator o voi face si eu. N am gasit de cumparat verde 57 cu toate ca am intrebat la citeva magazine care vind produse Policolor.


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

amb13 a scris:


AdyC a scris:

Eu am inteles ca fabrica Policolor-ul dar nu se mai numeste Verde 57, intreaba la ei.
Pentru a mea Marius a facut vopseaua pe calculator, nu e exact aceasi nuanta dar e foarte aproape.

Probabil tot pe calculator o voi face si eu. N am gasit de cumparat verde 57 cu toate ca am intrebat la citeva magazine care vind produse Policolor.

Nu trebe nici un calculator, asa ti-l mixez de va arata ca in 1975.
Numai ca daca o faci tu, trebuie sa faci probe si le lasi sa se usuce, apoi le compari pana iese nuanta.
Iese bine, doar ca trebuie sa cumperi mai multa vopsea, sa ai de rezerva 2-3 litrii pentru retusuri ulterioare, ca a doua oara nu-l mai nimeresti aceasi nuanta.
Dar de obicei nici pe calculator nu-l mai nimereste ca se mai schimba pigmentii, iar alt lot de pigmenti inseamna alta nuanta.
De aia e bine sa-ti ramane o rezerva de 2-3 litri pentru retusuri ulterioare sau accidente minore.  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Bineinteles ca nu amesteci deodata tot, iei cateva picaturi, le amesteci sa vezi ce iese, apoi dupa ce iti dai seama de poroportii, iei galeata, facaletul si te apuci de invartit.
Asa l-am mixat, de s-o ametit toti pigmentii! Verde sevigne 57, fara calculator!
Galbenul de obicei e foarte puternic si trebuie cantitati mici de galben.
Ca sa iasa verde 57, la un litru de bleu 61, iti trebuie in jur de 30-40 ml de galben sport. Daca ai o mostra de verde 57 original, atunci faci diverse mostre de proba si nimeresti destul de usor nuanta apropiata.
Dar cum am mai zis si anterior, nu amesteci ca orbul totul deodata, intai faci incercari cu cateva picaturi sa stabilesti proportia!
Asa ca fapt divers, cand am mixat verdele militar pentru Maxy1 stiam ca este negru si galben sport dar nu stiam proportia. Am cumparat initial trei litri de galben si trei litri de negru. Ciuciu ca galbenul e foarte puternic!
Cand am facut mostre de amestec mi-am dat seama ca pentru verde militar trebuiesc in jur de doi litri de galben la 6 litri de negru si un pic de albastru 65.
Apoi vedeti ca Toni a comandat verdele militar pentru duba pe calculator, apoi dupa vopsire si-a dat seama ca este negru mat.

dacia 1300 din 1980 tr-80-uap adyc amesteci deodata tot, iei cateva picaturi, amesteci vezi iese, Admin

8.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Bun, si care sint proportiile ?

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 7 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

amb13 a scris:

Bun, si care sint proportiile ?

Ti-am zis anterior:
Ca sa iasa verde 57, la un litru de bleu 61, iti trebuie in jur de 30-40 ml de galben sport. Daca ai o mostra de verde 57 original, atunci faci diverse mostre de proba si nimeresti destul de usor nuanta apropiata. Pui  galben la inceput foarte putin, apoi mai tot pui pana este asemanator.

Gasesti pe masina o bucata de vopsea originala dupa ce sa te ghidezi.
Oricum o vopsesti integral.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 7 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

Misu de Cluj a scris:


amb13 a scris:

Bun, si care sint proportiile ?

Ti-am zis anterior:
Ca sa iasa verde 57, la un litru de bleu 61, iti trebuie in jur de 30-40 ml de galben sport. Daca ai o mostra de verde 57 original, atunci faci diverse mostre de proba si nimeresti destul de usor nuanta apropiata. Pui  galben la inceput foarte putin, apoi mai tot pui pana este asemanator.

Gasesti pe masina o bucata de vopsea originala dupa ce sa te ghidezi.
Oricum o vopsesti integral.

Multumesc ! saptamina viitoare facem experimente !


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 7 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155

AdyC a scris:

Am cumparat pompa de pe net, un site care vinde piese de dacie


Ati lucrat cu spor, felicitari! Cum se cheama siteul?


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 7 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

iustin.nt a scris:


AdyC a scris:

Am cumparat pompa de pe net, un site care vinde piese de dacie


Ati lucrat cu spor, felicitari! Cum se cheama siteul?





_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 7 ani
   
urgenteauto
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 7 ani
Postari: 188
Am vazut sambata masina. Mi se pare foarte reusita. Mi-a parut rau ca nu am avut ocazia sa ii vad si motorul.

dacia 1300 din 1980 tr-80-uap adyc vazut sambata masina. pare foarte reusita. mi-a parut rau avut

66.6KB


_______________________________________
Automobilul este un obiect de comunicare directă cu oamenii, el ne poartă de-a lungul ţării şi de-a latul moravurilor mai puţin cunoscute.

pus acum 7 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

urgenteauto a scris:

Am vazut sambata masina. Mi se pare foarte reusita. Mi-a parut rau ca nu am avut ocazia sa ii vad si motorul.


Multumesc!

Am stat destul de mult pe langa masina, putei sa vii sa-mi spui. 


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 7 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Ieri am mers sa fac ITP-ul, la RAR, a trecut fara emotii, doar becul de pozitie si stop pe frana dreapta spate nu facea contact cum trebuie si a trebuit miscat putin.



_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 6 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

AdyC a scris:

Intre timp masina a primit atestatul, a trecut pe la RAR si am transcris-o pe numele meu cu numarul de inmatriculare TR-80-UAP.  :haha:

La RAR se pare ca s-a schimbat procedura, asa cum am aflat de pe forumuri cat si prin viu grai sau telefonic de la alti colegi de forum, acum se atribiue un alt numar de omologare, iar in consecinta se completeaza si coloana a dou-a din CIV, informatiile sunt identice cu exceptia numarului de omologare, bineinteles s-a marit si tariful, bine nu e ceva de speriat dar aproape s-a dublat la 1300 fata de cat am platit pentru 1100.  :mrgreen:

La RAR

http://9.t.imgbox.com/EAIiimav.jpg http://8.t.imgbox.com/K3k52sWO.jpg

Cu numerele noi.

http://4.t.imgbox.com/z1Hn4umZ.jpg

http://7.t.imgbox.com/jG04xThi.jpg http://0.t.imgbox.com/Rfu7OrZN.jpg


Intamplator am gasit la o ruda o placuta cu un numar de impatriculare deosebit, atat placuta cat si caracterele negre lipite pe ea sunt de plastic, pacat ca nu le-a avut pe amandoua.

http://1.t.imgbox.com/lOqe9QLT.jpg


Pentru Misu!
Poze facute acum doi ani, cu inginerii si personalul RAR pe langa mine, nu a comentat nimeni nimic.


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 6 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Acum doua saptamani cand atrebuit sa scot masina pentru evenimentul de la Alexandria "Retromobil vine in orasul tau", am observat ca merge cam infranata, am scos-o la plimbare in afara orasului si am constatat ca roata stanga fata se incindea destul de rau, acum doua luni la ITP nu avea astfel de simptome.
Asa ca am incercat sa rezolv problema, am demontata etrierul si am schimbat garniturile, dar nu ele erau de vina, dupa ce am facut aerisire am constatat ca roata era atat de infranata incat nici nu o puteam misca, am slabit aerisitorul si spre surprinderea mea a tisnit lichid pe el iar roara s-a deblocat, deci ramanea presiune pe circuit, doar la roata stanga fata, am facut din nou pedale, am desfacut si conducta din pompa, doar ca pe la conducta nu a iesit, semn ca furtunul era de vina, era destul de tarziu si nu mai aveam timp sa schimb furtunul asa ca am mers asa cu ea la eveniment, oricum a fost vorba de vreo 5-6 km, nu a avut timp sa se indinga.
Zilele trecute am avut putin timp sa ma ocup de problema, am schimbat garniturile la roata de pe dreapta, la cea de pe stanga le schimbasem acum doua saptamani si furtunele, iar problemele au disparut. In momentul asta a ramas doar repartitorul nerevizuit, probabil urmatarea problema la frane acolo va aparea.
Mai aveam o probleme cu termostatul, am vazut ca nu e la locul lui, era plecat bine de tot, dar cu toate astea nu se incingea motorul, asa ca am comandat un termostat, aici l-am plagiat si eu le Mishu', am comandat termostat de R5 care deschide pe la 74 de grade , dupa cum se vede in poze temperatura sta tot la 80.
Daca am umblat la termostat am vrut sa schimb antigelul si daca tot era gol circuitul de racire am motat un capac de chiuloasa cu sonda pentru ceas ca sa pot urmari temperatura motorului, deocamdata stau pe polita ceasurile dar am o consola de R12 pe care vor fi montate definitiv.
In final am schimbat presurile de noroi de pe spate cu unele noi, achizitionate (de fapt cadou) de la colegul Ydaniel, caruia ii multumesc si aici.




_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 6 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Treaba buna cu ceasurile.
Alea te pot feri de belele mari si merita montate pe orice masina.
Eu le am in loc la scrumiera.
Dar nu folosi antigel din ala albastru de tip vechi, ca ala este coroziv si ataca tot ce este din aluminiu.
Pune din ala roz G12, ca tot atata costa, poate  vreo 10 lei in plus, dar macar nu mai ai belele.    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 6 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622
Fain  ! Orice masina ar trebui echipata cu ceasuri pentru apa si ulei. Eu sunt in cautarea unei solutii vintage handmade pentru a evita cat de mult impactul vizual. 
Cred ca la sutica voi avea cel mai mult de furca din cauza spatiului limitat ! 


_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 6 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Am schimbat fulia cu una mai mica, nimic nu s-a scimbat.     
In ultima poza e cutia termostatului nou, de R5.



_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 6 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Pregatita pentru Retroparada.



_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 6 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la