CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
draghici_elena2000
Femeie
24 ani
Dambovita
cauta Barbat
24 - 62 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Arhiva evenimente 2017 / Revista MOTOR CLASIC Magazin Moderat de amb13, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
A fost lansata revista MOTOR CLASIC Magazin, publicatie independenta dedicata pasiunii pentru vehiculele istorice care va avea sase editii/an.

Revista (138 de pagini) este disponibila pe pretul de 19,6 lei in reteaua de distributie a presei INMEDIO  insa va recomandam abonarea, vom reveni cu detalii.

Asteptam pe adresa redactiei pareri, sugestii, propuneri de colaborare, reportaje de la evenimentele pe care le organizati sau la care participati, fotografii inedite, anunturi, etc.

revista motor clasic magazin fost lansata revista motor clasic magazin, publicatie dedicata pasiunii

67.8KB

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
E frumoasa revista si bine alcatuita cu de toate pentru toti.
Daca neaparat ar trebui sa caut hibe, atunci reclamele cu masini noi nu imi plac (dar alea probabil is puse din scop comercial, ca sa va aduca fonduri pentru revista din reclame).
Si o alta chestie  care nu imi place ca apare din doua in doua luni, daca ar aparea in fiecare luna poate ar fi mai bine...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
Calculul e simplu, in Austria AUSTROCLASSIC apare la 2 luni si vorbim de o tara cu o comunitate de colectionari de cateva ori mai mare decat la noi.

Reclamele sunt problema editorului, sper sa existe si sa acopere costurile de tiparire. Probabil ca pe viitor vor fi si reclame care sa foloseasca istoria firmelor in promovarea modelelor noi.

Speram sa va placa si s-o sutineti cu subiecte interesante si evident prin cat mai multe abonamente. Noi o facem cu pasiune si din pasiune, evident nu este o afacere, ramane sa ne rodam ca si echipa si atunci calitatea se va apropia mai mult de ne-am propus. Personal n-am mai publicat in tara de cativa ani, de la disparitia Autoshow, unde am sustinut rubrica Retromobil de la primul la ultimul numar (247), mi-a fost cam greu , dar in final am cedat insistentelor colegilor si m-am alaturat echipei.

La Sinaia au fost prezenti alaturi de mine doar doi colegi din redactie, Alex Sincan si Adi Dragan, initiatorul acestui proiect.

Scuze de dubla postare, cred ca e o hoba la server, o sa evit sa mai public de pe calculatorul asta ca va dau de lucru.

revista motor clasic magazin calculul simplu, austria apare luni vorbim tara comunitate cateva ori

37.3KB

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
O sa fie bine, ca public exista!
Doar sa fie cat mai multe articole despre masinile romanesti si despre istoria motorsportului romanesc, plus interviuri cu personalitati (piloti celebrii etc).
Parerea mea ca daca este o revista romaneasca, atunci felia istoriei romanesti trebuie sa fie majoritara in paginile revistei.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Ca sugestii:
Daca vreti vanzari de masa, atunci va trebui sa acordati mare atentie si mai mult spatiu “oldtimerelor populare” din anii 60’-’70 –’80.  Daca vor fi multe articole doar cu masini scumpe alea se adreseaza unei clientele restranse si atunci revista va deveni mai putin cautata.
Daca vreti vanzari de masa, atunci va trebui sa va focusati asupra masinilor vechi romanesti, ca din fericire industria auto romaneasca are destule modele si variante, incat sa fie tematica pentru cel putin o sute de numere al revistei!
Parerea mea este ca articolele despre masinile anilor 1960-70-80, sunt cele care vor duce revista catre succes.
Nu stiu al cui a fost ideea dar coperta cu Dacia galbena in prim plan a fost o idee geniala si a conferit revistei un start bun! Cine a proiectat coperta, stia ce face!
Si nu ar strica si o rubrica tehnica de genul sfaturi de reparatii si de intretinere de genul o it yourself”, cum era in anii ’80 in revista Autoturism.
O alta idee ar fi sa deschideti o rubrica unde cititorii sa-si prezinte masinile.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272

Misu de Cluj a scris:

Ca sugestii:
...
Nu stiu al cui a fost ideea dar coperta cu Dacia galbena in prim plan a fost o idee geniala ....

nnntz, ideea e aproape buna, foarte extraordinar de geniala era cu o broasca rosie.


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cristobob a scris:


Misu de Cluj a scris:

Ca sugestii:
...
Nu stiu al cui a fost ideea dar coperta cu Dacia galbena in prim plan a fost o idee geniala ....

nnntz, ideea e aproape buna, foarte extraordinar de geniala era cu o broasca rosie.

Cu broasca era geniala daca revista aparea in Germania!
Lasa ca este timp sa apara si broasca rosie pe coperta!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
liviu59ro
Membru Senior

Din: Baia-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 364
Azi am intrat in posesia revistei Motor Clasic, un proiect interesant si necesar in acelasi timp pentru pasionatii din acest domeniu. Multe articole si informati de profil, felicit pe aceasta cale echipa condusa de Alex Sincan care a dat nastere acestui proiect. Am ramas mirat pentru faptul ca, in paginile acestui prim numar, nu a aparut nici o informatie despre un important eveniment national, cu participare internationala si un numar record de masini in cadrul intilniri Dacia clasic Brasov din 09 mai 2015, organizat de sectiunea Dacia clasic a Retromobil Club Romania!

Modificat de liviu59ro (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
wob
Membru Senior

Din: Baia Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5229
Are dreptate Liviu, si eu sunt de acord sa apare din toate "domenile" auto retro, ca pana la urma toaTE SUNT INPORTANTE PENTRU NOI, ORI CA NE PLACE ORI CA nu ! Nu ne putem aluneca intre-o singura directie. Trebuie sa fiim echidistanti la tote marcile de masini, doar avem o  placere  comuna: suntem oldtreimeristi !! E doar o parere, scuzele de vigoare.      

_______________________________________
Numai dupa invidia altora dai seama de propria valoare.
                                                   David Duhan.

pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
Explicatia e simpla, revista trebuia sa apara in iulie la final si sa acopere evenimentele lunilor iunie si iulie , apoi am devansat lansarea si ar fi mers, Turul Romaniei a facut exceptie de la regula fiind ceva cu totul special.

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Nu a mai aparut numarul 2?
Ca am cautat atat la Kaufland cat si la Auchan, dar nu aveau decat numarul 1, care inca era in stoc.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
Spre sfarsitul lunii. Ideal ar fi sa va abonati, dar se pare ca la noi nu se poarta treaba asta.Desi  s-au dat cca 5000 din 7 avem doar putin peste 100 de abonati. Abonamentele ne fac sa stim mai exact care e audienta. In supermarketuri nu s-a dat spectaculos in schimb in cladirile de birouri s-a epuizat, din pacate firmele de distributie nu fac realocari de stoc.Din pacate scoatem bani din buzunar si la nr 2,  personal sunt f dezamagit desi stiam cum stau lucrurile. La noi culegerea de informatii se rezuma la net, unde excelam, cand e vorba de scos masini pe strada scartaim iar placerea de a avea o arhiva si a afla chestii inedite e aproape nula.

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Cu abonamentul e cu cantec, pentru ca au fost deja cateva reviste care au dat kix dupa 2-3 numere si atunci lumea zice ca daca de exeplu te abonezi pe un an si dupa doua numere revista da faliment, atunci ramai cu banii aruncati.
Plus ca daca pe revista cu numarul 1 apare ca numarul 2 apare pe 26 august, iar aceasta nu apare nici in mijloc de septembrie, nu este un lucru incurajator pentru cititorul de rand, care se duce si cauta revista si nu o gaseste. Punctualitatea si cuvantul dat sunt lucruri importante.
Pe la chioscurile de cartier pe unde s-ar fi vandut bine, nu a aparut nici un exemplar, nici macar nu auzisera de revista.
Iar la hipermarketuri pe la Inmedio stateau ascunse intr-un colt pe raftul cel mai de jos, unde nu le observa nici cainele.
Deci problema majora este cu distributia.
In cladirile de birouri sunt doar corporatisti, putini dintre ei sunt pasionati de masini vechi, ei cumpara revista doar asa de plictiseala ca sa aibe ce sa mai citeasca pe la birou cand se plictisesc, apoi o arunca la gunoi cum fac de obicei cu ziarele.
Publicul tinta nu se afla in cladirile de birouri!
Ar trebui propagat pe la chioscurile de cartier prin toate orasele, ca acolo se vinde, acolo suntem noi cei cu vechiturile din clasa populara!
O parte dintre cititori stau chiar in zone limitrofe sau in mediu rural, unde nu sunt nici hipermarketuri si nici cladiri de birouri!
Public cititor exista! Si exista si destui care au arhiva de reviste!
Problema este ca revista sa ajunga la acel public tinta, care l-ar cumpara!
Deocamdata nu ajunge in locurile unde s-ar vinde cu adevarat.
Daca vreti ca revista sa supravietuiasca, va trebui revizuita distributia ei din temelii!
Primul numar a fost foarte bine alcatuit, a avut si o tenta populara dar din pacate si o usoara tenta de elitism.
Trebuie sa stiti cine este publicul tinta? Pasionatul de rand care are masini din categoria populara? Sau elita parvenita din capitala, care prefera masinile scumpe?
Ca elitistilor nu le plac masinile populare, iar cei din categoria populara is satui si dezgustati  de elitism.
Primul numar al revistei a fost foarte bine echilibrat intre cele doua extreme.
Esential este sa mentineti aceasta balanta cat mai echilibrata si pe viitor, ca daca o dati tare catre partea elitista (articole despre masini scumpe, interviuri cu politicieni etc.), atunci revista va muri.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
Nu exista elita parvenita, asa cum pretul masinii nu face din om neom sau invers.
Un pasionat se informeaza despre orice fier, indiferent de pret, un articol despre o masina scumpa nu cred ca nu e cititi de un posesor de masina ieftina. E f neplacut sa constat ca tema asta revine mereu , bogati si saraci, cunosc oameni foarte bogati care au in garaj numai masini romanesti asa cum stiu multi oameni care si-au dat toata agoniseala pe una sau mai multe masini, e pacat sa-i jignim. Asa cum nu cred ca poate fi elita parvenita un om care deschide un muzeu, unul care nu poate fi regasit in nici un stat din est.

Avand in vedere ca multe din revistele auto romanesti sunt simple traduceri cred ca la revista noastra punctul forte e ca scriem numai ce vedem nu ce vad altii.

Problema cu distributia e f simpla, poti s-o dai la toate chioscurile dar nu-ti poti recupera banii. Reteta actuala sigur nu e cea mai buna dar ofera o relatie corecta. Orice revista care se inchide returneaza banii incasati in avans ca abonament, daca ati avut alte experiente se cheama ca erau tepari.

A fost ideea mea sa lasam primul numar mai mult pe piata, e cam singurul mijloc de promovare, multa lume a fost in vacanta (inclusiv redactorii), pe 14 nr 2 intra la tipar.


pus acum 9 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
Eu nu gasesc revista Nr.1 ! 

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

AUTOMOBILIA a scris:

Nu exista elita parvenita

Ei, cum sa nu existe, doar ca voi cei din capitala nu vedeti padurea din cauza copacilor!
Asta este avantajul nostru a celor care stam in provincie, ca avem perspectiva mai buna!
Aia din elita parvenita au ajuns sa conduca aceasta tara, de aia s-o ajuns la sapa de lemn si a fost distrus tot, ca interesul lor personal spre imbogatire a fost mai presus de interesul national (povestea Aro, povestea Autobuzul, programul rabla etc).
Ma bucura faptul ca in ultima vreme, unii dintre ei sunt arestati de catre DNA, dar ar trebui arestati cu totii si condamnati la ani grei, ca sa nu-si mai bata joc de aceasta tara!
Dar ca sa afirmi ca nu exista elita parvevenita in tara noastra, e ca si cum ai zice pe marginea unei paduri devastate, ca nu ar exista hoti de lemne si ca padurea s-ar fi taiat singura!

Dar sa revenim la revista, ca primul numar a fost destul de bine facut, sa speram ca si urmatoarele vor fi la fel, doar sa nu uitati de articolele despre masinile romanesti si despre istoria auto romaneasca. Alea is cele mai importante! 
Despre masinile romanesti, este de datoria nostra sa le imortalizam macar pe paginile unor reviste.
Ar merita sa fie si o rubrica despre modelele romanesti disparute, sau pe cale de disparitie.
O alta chestie ar fi ca sa introduceti in revista o rubrica directa unde cititorii sa-si zica parerea si sa zica ce ar dori sa vada pe paginile revistei.
Sau un chestionar, unde lumea sa-si zica parerea si ce ar dori sa vada.
Chestionarul poate fi chiar si on-line, unde cititorii sa poate sa dea note pentru fiecare articol. Astfel ati sti, care articol are priza la public si care nu, sa puteti modifica structura revistei din mers, ca sa fie cat mai apreciata si mai vandabila.
Sau articole tehnice, cum au existat pe vremuri in revista Autoturism.
Eu astept cu nerabdare numarul doi al revistei!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
In luna august v-am trimis mesaj privat pe Dacia Club, dar si pe adresa redactiei pt. a-mi manifesta intentia de a colabora. Din pacate, pana la aceasta data n-am primit niciun raspuns, fie el pozitiv, sau negativ.

_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

iustin.nt a scris:

In luna august v-am trimis mesaj privat pe Dacia Club, dar si pe adresa redactiei pt. a-mi manifesta intentia de a colabora. Din pacate, pana la aceasta data n-am primit niciun raspuns, fie el pozitiv, sau negativ.

Ai si tu rabdare, ca in august au fost si ei sa se balaceasca la mare!
La mine faza a fost exact invers. Ei ar fi vrut sa-mi prezinte colectia de vechituri in revista, dar am refuzat ca nu vreau sa apara in public toate laolalta.
Asa separat cate o masina distincta, asa da putem colabora pentru cate un articol distinct despre un anumit model, cum am colaborat cu cei de la DeAgostini, cand a aparut Aro10 si Lastunul.
Dar toata colectia asa laolalta sa apara in public, in nici un caz.
Nici macar la intalniri si expozitii, nu am aparut si nici nu voi aparea cu mai mult de doua masini simultan.
Iar daca vreun ziarist ma intreaba la o intalnire despre cate masini am, ai raspund ca "putin peste cinci".
In lumea de azi, putina discretie este benefica!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
Misu draga, eu ti-am mai explicat, faci niste confuzii, posibil sa existe 1% oameni, printre cei cu masini vechi, care sa merite calificativul tau, dar sincer pentru un asemenea procent nesemnificativ eu zic ca nu merita sa aruncam cu vorbe, poti jigni gratuit si nu cred ca asta intentionezi. N-ai participat niciodata la un evenioment din Bucuresti, cunosti extrem de putini oameni din filiala noastra si nu cred ca ti-a lasat vreunul astfel de impresii. Nu stiu cum ai tras tu concluzia ca masinile scumpe sunt cumparate obligatoriu d ebogatani si , cel mai iurea, ca cei care au bani i-au obtinut ilicit. Padurile taiate nu sunt in Bucuresti si daca stau sa ma gandesc bine faptul ca la Cluj e primar Boc ar trebui sa-ti dea de gandit. Acum nu pot sa zic ca n-am strans mana si unor jigodii cand interesul clubului a cerut acest lucru, dar nu erau colectionari ci politicieni. Separa un pic lucrurile. Teoria ta va fi reala cand Basescu, Boc, Videanu, Oprescu, Nastase, Udrea, Cocos, Becali si restul penalilor vor avea masini vechi. In realitate nu au si exceptia Mazare (daca va fi condamnat) nu poate confirma regula ta.

Ref articole despre masini/marci romanesti disparute, ca sa faci asa ceva ai nevoie de doua chestii , de fotografii de buna calitate (inexistente in multe cazuri) si de informatii. Plus ani de zile de cercetari. Lucrez la niste materiale cu Persu si Vasescu de peste 10 ani, am vizitat Berlinul si Paris-ul unde au fost construite masinile, Bruxelles-ul unde traieste baiatul lui Persu si credeti-ma ca nu am inca material de un articolas. Ca sa scriu cam tot ce s-a scris si se stie nu cred ca e cazul. Nu e cazul nici sa facem articole de nivelul revistei citate, comparati-le pe cele facute in Ro cu traducerile din rusa si o sa intelegeti ce spun (eu unul n-am gasit nicio informatie noua la nici una din masinile romanesti, numai povesti rasuflate, preluate de ici de colo, tocmai bune pentru prescolari).

Iustin nu am verificat mesageria, scuze,  dar propunerea trebuie s-o trimiti pe adresa redactiei, redactorul sef e cel care decide ce si cine publica.


pus acum 9 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155

AUTOMOBILIA a scris:

Iustin nu am verificat mesageria, scuze,  dar propunerea trebuie s-o trimiti pe adresa redactiei, redactorul sef e cel care decide ce si cine publica.


Multumesc pt. raspuns! Am trimis-o si pe adresa redactiei, la . Poate a intrat in spam. V-as fi recunoscator daca ati putea ruga redactorii sa verifice. Multumesc anticipat!


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

AUTOMOBILIA a scris:

Teoria ta va fi reala cand Basescu, Boc, Videanu, Oprescu, Nastase, Udrea, Cocos, Becali si restul penalilor vor avea masini vechi. In realitate nu au si exceptia Mazare (daca va fi condamnat) nu poate confirma regula ta.
.

Nu ai inteles aluzia mea din postul anterior cu cand am insirat si programul rabla!
Nu cred ca am facut vreo confuzie, ca se vede clar cum sta treaba cand apar politicieni in paginile revistei.
Da parca ai uitat pe cineva celebru de pe lista penalilor, din aia 1 % care au si masini vechi (rable, cum se numesc masinile vechi mai nou), mult mai "talentat" decat BoBocul nostru Clujean, de care dam de cateva ori prin rasfoirea primului numar din revista..., te dai pe spate de extaz, cand dai pagina si iti zambeste. 
De aia ziceam ca nu vezi padurea de copaci.
Asta cu copacii si cu padurea iarasi a fost o aluzie...
Aia bogati, nu am nimic cu bogatii, nu ma deranjeaza, peste tot exista oameni bogati.
Chiar nu am intentia sa jignesc pe cineva care are masini scumpe, ca in fine fiecare isi cumpara cea ce ai place.
Cei care au distrus tara prin diverse metode ma supara. Una dintre aceste metode de prostire si indobitocire a fost programul rabla...
Eu la asta ma refeream, ca nu e bine sa apara poze cu politicieni dubiosi si controversati in revista (indiferent daca sunt de stanga sau de dreapta), ca da impresie extrem de proasta, de parca revista ar fi subordonata politicului.
Ca daca apare politicianul X in 2-3 poze in fiecare revista, imediat da impresia ca revista este subordonata acelui grup politic, sau acelui grup de interese, care probabil o sponsorizeaza din umbra. Asa o fi? Eu sper sa nu fie!
Totusi aveti si redactori care au curaj sa zica lucrurilor pe nume ca "programul rabla a fost o inginerie financiara" de rahat. Bravo colegului vostru ca a scris-o! Asta este un semn bun!
O astfel de revista trebuie sa fie si sa ramana independenta!!!

Politicienii sau "jigodiile", cum bine le-ai denumit, nu trebuie sa apara in astfel de reviste!

Imi aminteste de revistele Autoturism de prin 1988-89, in care aparea Ceausescu peste tot si vazand jigodia iti venea sa vomiti.

BoBoc-ul nostru Clujean a fost un dezastru ambulant cat era prim ministru (adevarul este ca totusi cat era BoBocul premier, atunci s-o facut cei 30 de km de autostrada intre Turda si Gilau, dupa ce a plecat de la guvernare, nici macar un metru nu se face), dar ca primar este foarte talentat. Orasul infloreste, chiar si merele "rosu de cluj" cand cade din copac, cand atinge pamanul, face BOC in loc de Poc.
Eu il votez inca o tura pe BoBoc, ca e primar talentat, iar daca l-am pune inca doua ture ca prim ministru, probabil ca autostrada A3 ar ajunge pana la Oradea, ca autobuzele cu imigranti musulmani sa poate sa ajunga mai rapid in tara.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
Misu, revista e independenta, atat de independenta incat daca n-o sa se vanda o sa dispara, din pacate. Nu uita ca toata legislatia pe care o avem i se datoreaza politicianului respectiv, dar nu pentru asta apare in revista ci pentru ca a fost parte din evenimentul reflectat. Politicienii platesc politic pentru greseli, penal pentru ciordeli dar ca oameni trebuie priviti prin ceea ce sunt, iar pasiunea respectivului nu cred ca nu o cunosti, a fondat clubul alaturi de noi si cum spuneam pentru problemele politice n-are decat sa primeasca fix ce merita. Una e una si alta e alta, in plus sa nu crezi ca un prim ministru sau presedinte face ceva de capul lui. Lasa ceva concret in urma, pentru comunitatea noastra, eu unul gandesc pozitiv si iau partile bune, mai ales ca la restul politicienilor chiar nu el vad, Acum depinde ce atarna mai greu pt tine in balanta, legislatia pentru oldtimere sau actiunea rematul, Daca e sa fim cinstiti masinile se distrugeau oricum in proportie de 90% pebtru ca f putin investesc in piese romanesti, cine a vrut sa salveze a salvat. Si apropo, acum ca legea s-a schimbat in 30 de ani ti se pare ca e o explozie a salvarii masinilor romanesti ?

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

AUTOMOBILIA a scris:

Misu, revista e independenta, atat de independenta incat daca n-o sa se vanda o sa dispara, din pacate. Nu uita ca toata legislatia pe care o avem i se datoreaza politicianului respectiv, dar nu pentru asta apare in revista ci pentru ca a fost parte din evenimentul reflectat. Politicienii platesc politic pentru greseli, penal pentru ciordeli dar ca oameni trebuie priviti prin ceea ce sunt, iar pasiunea respectivului nu cred ca nu o cunosti, a fondat clubul alaturi de noi si cum spuneam pentru problemele politice n-are decat sa primeasca fix ce merita. Una e una si alta e alta, in plus sa nu crezi ca un prim ministru sau presedinte face ceva de capul lui. Lasa ceva concret in urma, pentru comunitatea noastra, eu unul gandesc pozitiv si i-au partile bune, mai ales ca la restul politicienilor chiar nu el vad, Acum depinde ce atarna mai greu pt tine in balanta, legislatia pentru oldtimere sau actiunea rematul, Daca e sa fim cinstiti masinile se distrugeau oricum in proportie de 90% pebtru ca f putin investesc in piese romanesti, cine a vrut sa salveze a salvat. Si apropo, acum ca legea s-a schimbat in 30 de ani ti se pare ca e o explozie a salvarii masinilor romanesti ?


Toti politicienii mioritici sunt niste jigodii de talhari fara caracter, deci nu merita sa fie pozati si prezentati in revista.
Oricum le privesti , ca politicieni sau ca oameni sunt tot niste jigodii, care nu merita pozati.  Trist este ca ne iau ca prosti, promit tot felul de chestii la alegeri, apoi dupa alegeri le doare in cur sa-si respecte promisiunile...
Revista se va vinde, ca nu exista nici o revista concurenta pe piata, nu are cum sa nu se vanda, doar trebuie sa fie facuta mai vizibila.
Aici in Cluj se gaseste doar in 4 locuri, la cele doua Kaufland si la cele doua Auchan.
In mod clar ca acuma se atesteaza mai multe masini romanesti. Dar pacat ca au disparut multe exemplare bune din cauza porcariei cu rabla. Din fericire si programul rabla este pe moarte, anul viitor nu cred ca va mai fi.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
codrutul
Membru Senior

Din: Medias
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 354
Ma scuzati ca intervin... dar afirmatia
"eu unul gandesc pozitiv si i-au partile bune"
nu face cinste unui roman si cu atat mai putin unui jurnalist. De fapt trebuia sa scriu ortografia din afirmatie dar sunt convins ca a fost o simpla scapare ... mai sunt si in revista daca se permite.
Si...inca mai sunt oameni care stiu cat se astepta la o Dacie sau un Trabant si ce efort era sa iei o masina in anii 80, asa ca unele povestioare din revista nu cad bine unora la lecturare dupa cum la fel stiu ca sunt persoane care nu au perceput nici ATUNCI si nici ACUM aceste chestiuni marunte. Si din pacate cine nu intelege aceste aspecte este un ignorant si de obicei cine uita risca sa repete istoria. Asa ca avem obligatia sa NU UITAM.
Revenind la revista initiativa e laudabila desigur si binevenita; viata revistei va depinde de dvs. si de aptitudinile colegilor dvs. si poate si de modul in care anumite sugestii se vor regasi in numerele viitoare ale revistei.
Va salut cu respect si personal astept cu interes urmatoarea editie.


_______________________________________
Minim 850 de belele
Dacia 1300 - galbin pasopt

pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
Sunt cu mintea razna si cu scrisul pe screen e o mare problema, si pe calculator la inceput era tot aiurea dupa ce ani de zile ai scris de mana.Daca ati vazut editez majoritatea postarilor, scuze. Revista o sa aiba corector. Din pacate  distributia presei in Ro e o mare problema. Tema articolelor eu cred ca trebuie sa fie dictata si de redactie nu numai de cititori, altfel se cheama ca faci o chestie comerciala si nu e cazul. Cand vorbesc de vanzari nu ma gandesc la bani , nu e problema mea ci a editorului, ma gandesc la audienta , care e restransa , stiam asta de la revistele straine care se gasesc in unele locuri si la noi, cu retur de peste 90%

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

AUTOMOBILIA a scris:

Sunt cu mintea razna si cu scrisul pe screen e o mare problema, si pe calculator la inceput era tot aiurea dupa ce ani de zile ai scris de mana.Daca ati vazut editez majoritatea postarilor, scuze. Revista o sa aiba corector. Din pacate  distributia presei in Ro e o mare problema. Tema articolelor eu cred ca trebuie sa fie dictata si de redactie nu numai de cititori, altfel se cheama ca faci o chestie comerciala si nu e cazul. Cand vorbesc de vanzari nu ma gandesc la bani , nu e problema mea ci a editorului, ma gandesc la audienta , care e restransa , stiam asta de la revistele straine care se gasesc in unele locuri si la noi, cu retur de peste 90%

Vreti vanzari dar nu vreti chestie comerciala, astea se bat cap in cap, ca doar daca faci chestie comerciala vei avea vanzari mari.
Dar pe la urma daca ziceai ca s-au vandut peste 60 %  exemplarele primului numar, nu este asa de rau pentru inceput.
Distributia presei este pur si simplu catastrofala de cand l-au privatizat si se ocupa tot felul de SRL-uri si nu mai este nimic centralizat per tara.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
liviustr
Membru Junior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 81
initiativa e laudabila, nu am citit primul numar ,dar voi fii client fidel de acum inainte. ca o parere personala ,ar fi bine sa puneti accent pe reportajele care au ca subiect masinile cu care romanii sunt mai familiarizati,teme de discutii pe marginea lor sunt nenumarate. când apare nr 2 ?

_______________________________________
stranger
trabant 601s 1988
Bai, ce tara frumoasa avem! Da pacat ca e locuita!

pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
S-au dat peste 5000 din 7000. Apropo de pozele de care te plangeai Misu, am analizat situatia ca sa nu vorbesc aiurea, 2  sunt in interviul cu pilotul  H. Popescu, el le-a trimis, deci e materialul intervievatului, mai e o poza mica , la pdv despre ds, sincer e cel mai vechi proprietar de ds pe care-l stim deci alegerea e logica. Asa ca nu trebuie sa ai temeri. Probabil o sa-l.mai vezi in reportajul de la Sinaia dupa care poti respira usurat. Revista intra la tipar zilele astea va tin la curent . N-o sa ocolim modelele romanesti stati linistiti, pt nr de masiana care a castigat Concursul de eleganta Sinaia nu putea lipsi, din cate stiu intra si 1100.

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
abia astept numarul 2 

pus acum 9 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
Vreau si eu numarul 1 ....  

Am cautat , si nu l-am gasit .... In urma cu 2 saptamani 


pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243

In Craiova ar trebui sa gasesti in Auchan si Kaufland la centrul de presa Inmedio

Ai contactele suna si intreaba-i daca au.
Bafta!

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
Asa am sá fac , multumesc de ajutor ! 

pus acum 9 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1344
eu nu cred k o sa mai cumpar si nr2,pe bune nu prea am vazut ceva f interesant si pe profilul meu.
Prefer ceva cu mai multe vechituri,ceva mai deosebit.


pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
BUICK-ul 40 Special din 38 e youngtimer sau ce ?

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Mitza_93
Membru Activ

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 186
Nr 2 apare pe 22 septembrie si pagina de facebook a revistei!

Modificat de Mitza_93 (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1344
nu e pt noi,nu ne reprezinta ! sunt cu mult mai multe modele Americane........chiar si necunoscute de noi.
nu cred ca are loc in aceasta revista,noul CLA,noul Audi A7,Jaguar XE,XF,Renault Zoe,Hiundai I20,etc
Cred ca trebuie promovat mai mult si valorile autohtone,diferite competitii auto moto,piloti din anii 70-80 sunt destule.
Sunt foarte multe povesti care trebuie puse pe hartie,si multe masini/motoare in tara care asteapta sa apara in revista.
eu asa conider,,Europa !  si dupa......pe urma peste ocean.



pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
Fiind o revista independenta nu poate reprezenta decat autorii. Nu stiu daca ati reusit sa cititi toate revistele similare de afara, eu cred ca am vazut destul de multe , cateca zeci, sunt f putine care sa se axeze doar pe o perioada sau sa merite sa fie citite integral. Fiecare alege ce-i place. Primul nr a avut povesti romanesti zic eu f interesante, cu fotografii publicate in premiera. . Daca istoria concursului de la Sinaia, Iustin Capra, Marin Dumitrescu, Stefan Vasile si Dorian Igescu nu considerati ca sunt subiecte interesante si 100 % romanesti si Buick-ul 38 e o banalitate se cheama ca ar trebui sa va apucati de scris, cine stie ce la ce nivel superior va situati, ce povesti detineti, situatie in care e i pacat sa cititi ce scriu niste oameni care au poate peste 25-30 de ani de studii istoriografice in spate . Sunt f multe modele americane, in numarul viitor avem Cord, vor fi si modele europene ,  noi povestim ce vedem, ce testam, nu traducem , nu cumparam articole de afara si in general ascultam pareri avizate. Asa ca poate imi raspundeti ce masina aveti, ca sa-mi dau seama care e profilul de care pomeniti.

pus acum 9 ani
   
szasz andras
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1344
se pare ca avem pareri diferite,in continuare eu prefer ceva mai european-romanesc.
referitor la inventarul meu personal,va comunic ca pot aparea cu mandrie in minim 3 tiraje.Motor Clasic.




pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
Aveti f multe dar ocoliti raspunsul , oricum m-am lamurit, 2 modele romanesti pe numar e putin in opinia dvs. Eu as merge pe unul singur pt ca sunt putine. Continutul trebuie sa fie variat, ca medie doar 20% din colectionari detin un vehicul romanesc . Asa ca e clar ca fiecare lasa in orice revista vreti cate un articol necitit.

pus acum 9 ani
   
w311
Membru Senior

Din: ploesci
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 605

szasz andras a scris:

se pare ca avem pareri diferite,in continuare eu prefer ceva mai european-romanesc.
referitor la inventarul meu personal,va comunic ca pot aparea cu mandrie in minim 3 tiraje.Motor Clasic.



Chiar daca povestea buickului nu e 100% autohtona el este o masina reprezentativa pentru tara noastra. In 1935, 73% din parcul auto era de provenienta US, de aici reprezentativitatea.


_______________________________________


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Uff, iarasi va certati?
Ideea este ca adevarul este undeva la mijloc.
In mod clar, masinile interbelice nu ne reprezinta ca si comunitate.
Mai ales aici in Cluj unde nu exista decat cateva exeplare ascunse, chiar ca nu prezinta nici un interes semnificativ.
Dar exista mai ales in capitala, anumiti colegi, carora le plac aceste masini si fiind o revista  pentru toata lumea, e oarecum normal sa aiba si ei o rubrica.
Primul numar al revistei a fost foarte echilibrat din acest punct de vedere, chiar daca se observa o usoara tenta de elitism bucurestean caracteristic, dar se vede ca s-a straduit sa fie loc pentru toti.
Chiar ca revista a avut un continut foarte echilibrat.
Exista cate ceva de citit si celor cu camioane, si celor  carora le plac masinile de curse, celor carora ne plac masinile anilor 70-80, sau masinile romanesti. 
Acuma evident nu suntem cu toti la fel, fiecare avem gusturi diferite si trebuie tinut cont de acest aspect.
Articolul cu Buick-ul lui “il presidente” l-am citit. Recunosc ca nu sunt un admirator al masinilor interbelice, nici nu mi-au placut, dar mi-a placut mai ales faza cu pozele peste timp, cu poza din 1994 cand s-a pozat langa o astel de model si si-a pus in cap ca va cumpara una in viitor. Asta este oarecum o chestie de “déjà vu” ca aproape toti cei de aici am avut astfel de vise pe care incercam sa le punem in realitate.
Ca unii viseaza la Buick, Altii la Renault 5, Dacia 1300 sau Lastun, este deja chestie de detaliu.
In urma cu ceva timp cand am deschis rubrica destinata celor cu camioane si tractoare, cativa colegi  erau tare suparati ca de ce-i las pe taranii cu tractoare si camioane pe forum?  Iar raspunsul meu a fost ca de aia pentru ca exista si din aia care colectioneaza tractoare sau camioane si e bine sa aibe fiecare coltul sau.
Asa este si cu revista, atata timp cat exista un echilibru de bun simt, ca fiecare sa-si gaseasca ceva care ai place,  revista se va vinde. Ca dintr-o revista dedicata masinilor vechi,  din 7000 exemplare s-au vandut 5000 de bucati, este o cifra remarcabil de buna, avand in vedere realitatea din tara noastra, unde mentalitatea publica indobitocita considera aceste masini “rable” adica gunoaie.
Apoi despre reclamele cu masini noi, chiar ca are Andras dreptate! Am zis si eu cu cateva posturi in urma ca intr- o revista cu tematica retro nu ar avea ce cauta reclame cu masini moderne. Aceste reclame dau un aspect foarte prost revistei, mai bine pui reclama de bere, sau de tigari, sau de parfumuri. Dar aici era vorba de sponsori, care probabil au zis din  start ca sponsorizeaza revista cu suma x, daca va aparea reclama y.
Ca doar 20 % dintre colectionari are masini romanesti, este un lucru foarte trist si rusinos.
Ceea ce arata cat de parveniti si lipsiti de patriotism sunt romanii in general.
Chiar am vorbit cu un coleg din Retromobil despre compozitia pe marci al masinilor cu atestat istoric in Romania. Ghiciti care este marca reprezentativa din care exista cele mai multe exemplare atestate? Mercedes! Asa e neamul mioritic, "bun patriot" din fire


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Mai sint doua zile si am inteles ca apare numarul doi.Hai sa le dam.o sansa, sa vedem daca tin cont si de parerile noastre, ale citittorilor direct interesati.Daca da , sigur tirajul se va mentine, sau va creste.Daca nu se va duce in cap, nimeni nu cumpara ceva ce nu l intereseaza.E simplu ca buna ziua.

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 9 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
A aparut  in Romania o revista dedicata masinariilor clasice! Asta este esential!
Diversitatea subiectelor este binevenita!
Subiectele din numarul 1 au fost atat de interesante ca ma intreb ce se poate scrie in numerele urmatoare ca atentia cititorilor sa fie tinuta treaza!
Cate tari din lume se pot lauda ca au familii care participa la curse cu rezultate de top de 3 generatii, ca familia Dumitrescu?
Cate tari din lume au cetateni-inventatori cum l-am avut noi pe Iustin Capra?
Reclamele sunt platite de oameni care considera ca revista le poate promova interesele. Toti colectionarii/pasionatii/restauratorii de masinarii clasice au si cate ceva "plastice" in batatura. De aci cred ca provine si interesul celor care platesc reclama : sa vanda plastice noi unor oameni care iubesc chestiile vechi.
Ii rog pe cei care au adus diverse critici acestei reviste sa publice pe acest forum articole scrise de ei, despre subiectele care li se par interesante. Fratilor, criticati dar oferiti si solutii!!!
Felicitari celor care au au avut curajul sa demareze aparitia acestei reviste!


_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 9 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Acest forum are peste 8400 de membrii. Daca fiecare membru ar cumpara revista, probabil ca nici ar mai fi nevoie de reclame!

Modificat de vio16 (acum 9 ani)


_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
Un sumar de revista nu se alcatuieste dupa ce ne reprezinta, ca sa faci un articol trebuie sa ai poze. Asta e primul pas, sa si ai materialele pe care vrei sa le publici. Am vrea de ex o motocicleta in fiecare nr dar pana acum am primit numai promisiuni. Apoi nu poti sa compui un articol cu 100% informatie cunoscuta sau balarii. Nu poti publica in fiecare numar aceleasi masini, trebuie sa treaca cel putin 2 ani ca sa reiei un model. Sincer ma asteptam sa primim propuneri concrete , oameni ca sa-si manifeste dispobibilitatea de a colabora, articole.Am fi vrut sa apara colectionari din toata tara asa cum speram ca oamenii sa se bucure vazand ca si in Ro sunt masini interesante. Treaba merge greu. Chiar tu Misu (ne e un repros) ai declinat propunerea noastra de colaborare pe latura masinilor Ro. Poate nu am comunicat bine, ideea e ca daca facem o sedinta foto cu trei dintre  masinile tale nu le publicam in acelasi nr, probabil nici in nr succesive, dar incepeam documentarea.  Ca sa ai un sumar care sa acopere toate gusturile nu poti lucra de la un nr la altul. Si nr 2 probabil va confirma , din pacate,
treaba asta. O sa spuneti ca primul a fost mai bun. Cu 3 articole proiect de la Cluj si inca 5-6 din tara plus ce avem in Bucuresti am fi reusit ca de la nr 3 sa intram intr-un ritm bun. Asa inca suntem in ceata, normal ar fi sa stim ce publicam cu cel putin 2 nr inainte. Si o sa auzim critici ca prezentam mai mult masini din B. In afara de Capotescu de la Tm nimemi n-a propus redactiei o stire cat de mica iar organizatorii de evenimente nu s-au inghesuit sa trimita poze si reportaje dar o sa bombane cand nu o sa se vada in revista. Am deschis topicul special ca sa aflam parerile voastre deci nu e nicio cearta. Speram sa culegem idei noi, ca la teorie stam destul de bine. E o chestiune generala demonstrata f bine de fapul ca din cei 8000 si de forumisti mai putin de 5-6 % scot  anual vreun fier la un eveniment . Daca dl care a declarat ca nu mai cumpara revista spunea ca are masina X  din 1915 si masinile din revista i se par banale sau prea noi imi faceam griji. Daca posesorii de masini romanesti ne bombardau cu propuneri de colaborare si editorul sef ii refuza iar imi faceam griji. Asa cum imi faceam griji daca vreunul din participantii la Turul Romaniei (al caror nume nu apare dintr-o eroare in revista) ne anunta ca batem campii. E acceasi treaba ca si la evenimente, f putini organizeaza, putini participa dar toti isi dau cu parerea. Din cei aproape 1000 de membri R.C.R 118 au Dacia, 91 un vehicul antebelic, 90 un ARO si 54 o motocicleta. Nu-i reprezinta sumarul revistei ? Vi se pare cumva ca sunt de 200 de ori mai multe Dacia decat antebelice ? Ca in Cluj nu sunt multe antebelice e o realitate, dar cum vrei Misu sa prinda oamenii gustul acestui gen de masina (care in paranteza fie spus sunt esenta acestei miscari) daca la evenimente nu vin, in reviste nu apar si pe forumuri sunt abordate doar f rar ? Nu credeti ca revista are si un rol educativ ? Asa cum am promovat modelel romanesti cand toti isi doreau masini din vest (si ne injurau) asa si acum sesizam o larga deschidere catre masinile antebelic esi vrem s apromovam acest segment, de baza zic. Asa cum vrem sa promovam si segmentul moto sau cel al camioanelor (cu 2 flori de autobuze e devreme sa vorbim). Ne batem toti cu pumnii in piept ca suntem colectionari dar un proiect ca Turul Romaniei te face brusc sa ramai singur (6 participanti din care doar 4 cu antebelice cam asta inseamna) in parcare. Ai insa satisfactia ca data viitoare cand un „pasionat„ iti sopteste ca antebelicele sunt o idee proasta, ca nu poti merge cu ele decat in jurul garajului , ca se strica din 2 in 2 metrii sa poti sa-l rogi sa-si dea cu parerea cand o sa faca un astfel de traseu cu masina lui cu 3-4 decenii mai tanara , care i se pare lui perfecta si pe care e musai toti s-o iubeasca si fara de care nu se poata face nimic fara s-o pui prima pe lista. Nu credeti ca trebui sa privim un pic mai departe de capota masinilor personale ?

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
O deschidere catre antebelice nu va aduce nici un beneficiu revistei.
Ca sa ai vanzari mari, trebuie sa abordezi segmentul popular al masinilor anilor 1960-1980.
Voi va loviti un paradox, ca vreti ca sa vindeti cat mai multe reviste, dar sunteti retinuti in a aborda subiecte mai populare, care v-ar aduce vanzari mai masive.
Apoi va plangeti ca nu aveti  vanzari destule.
Piata se autoregleaza pe baza cererii si al ofertei.
Ok, eu atept sa vad numarul 2 la chioscuri.
De acum incolo ar fi benefic, ca daca pe penultima pagina se va scrie data aparitiei urmatorului numar, aceasta data sa fie respectat.
Eu pe 26 august am fost de doua ori pe la Kaufland si pe la Auchan si m-am plimbat de-an pixul. Dar sunt unii care nu intra des pe forumuri si daca vede ca nu apare la data prezisa, atunci vor crede ca nu mai apare si nu-l mai cauta.
Sfatul meu este sa introduceti in revista un chestionar pe care cititorii sa dea note pentru articole. Revista este adresata cititorilor, iar parerea lor trebuie luata in seama foarte serios, ca altfel daca doar parerea editorului conteaza, se pot intampla surprize neplacute la numarul de exemplare vandute.
Asta cu chestionarul se poate face si on-line. Astfel puteti sa vedeti care articole sunt apreciate si care articole sunt mai putin apreciate de cititorii revistei.
Daca nu faceti asta, nu va puteti da seama decat dupa numarul de reviste vandute.
Daca dupa 3-4 numere scade numarul exemplarelor vandute, inseamna ca mergeti in directie gresita, iar daca va creste, atunci directia este buna. Dar totdeauna este loc sa imbunatatesti. De aia zic eu ca un chestionar pe care cititorii sa dea note, este bine venit, ca poti vedea din mers ca ce merge si ce nu merge.

Iar articolele despre colectia mea (care totusi are in jur de 45 exponate in mare parte functionale, masini, motorete/motociclete,  biciclete), am refuzat din considerente ca am unele principii si prefer o oarecare discretie, ca stim cu totii ca traim intr-o tara in care "moartea caprei vecinului" reprezinta o preocupare principala pentru multa lume. La evenimente chiar ca am expus multe masini, preferabil alt exemplar la fiecare eveniment, dar si acolo am principiul ca nu expun mai mult de doua exponate la un eveniment. Prefer sa nu apara multe deodata intr-un singur loc!

Iar cu organizarea de evenimente, Clujul anul asta avem 5 evenimente, putine judete din jur au atatea, (cele doua retroparade de toamna si de primavara, traditionala Parada retro din mai, Fabricat in Romania. Klausenburg Retro Racing si Turda), dar problema este ca masinile expuse sunt in mare parte tot alea, totul devine extrem de monoton, nu prea exista noutati. Trist este ca in mare parte dintre judetele invecinate cum ar fi Salaj, Alba, Bistrita, Bihor, practic nu exista nici un eveniment. Unele judete nu au nici macar reprezentani judeteni RCR.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
Vanzari si iar vanzari, personal nu asta ma intereseaza, daca vroiam vanzari nu abordam tematica asta. Cred ca am fost gresit inteles, eu cand vorbesc de numarul de bucati vandute ma gandesc la audienta nu la incasari.  Daca nu putem face o revista comparabila cu cele de prestigiu spunem stop si ne reapucam la pensie, poate o sa fie alt public. Poti vinde reclama si intr-o revista cu 500 de exemplare, important e sa ai un unumit public.  Toti cei din redactie au anumite proiecte editoriale, nu scriu pentru bani si nu-i vad sa scrie la comanda, cred ca asta ne diferentiaza de orice proiect similar tracut sau viitor. Toti colegii au sau au avut (si o sa mai aiba) masinile de colectie, au la activ sute de articole ( e drept nu toate cu oldtimer)  deci nu sunt traducatori.

Referitor la sondaje de opinie eu le-am facut personal, majoritatea celor cu care am discutat declara ca au  citit revista integral, ceea ce marturisesc ca mie nu mi se intampla cu nicio revista de afara.

Masinile din colectia ta Mishu se prezentau individual, in timp, dupa de aveam si un text solid, puteam sa mentionam doar ca sunt ale unui colectionar clujean daca nu vroiai sa-ti apara numele. Repet, cred ca nu ne-am facut intelesi , din păcate urmatoarea ocazie in care o sa am colegi in Cj nu pot estima cand va fi, invitatia ramane valabila.

Reprezentantii RCR se numesc dupa un algoritm care urmareste nr de membri dintr-un judet, singurele fara reprezentant/secretar sunt BN si SJ dar se pare ca rezolvam in curand problema.

Dupa mine un semn al evolutiei evenimentelor (in bine) ar fi sa vedem masini din ce in ce mai vechi la evenimente, nu sa fie majoritare masinile care se califica la limita sau nu au 30 de ani. Depinde ce vrem cantitate sau calitate. Ne mintim singuri daca punem antebelicele in plan secund, ele nu o sa lipseasca din nici un numar al revistei , pentru ca sunt sinonime cu valoarea (nu ma refer la bani, ma refer la o epoca extraordinara a industriei auto). Multi nu si le pot permite (iar nu ma refer la bani) dar un pasionat va aprecia tot ceea ce e legat de ele, deci si un articol bun cu o masina interesanta.

Cum am mai spus materialul e al clientului, abordam masini din Romania, masinile populare 60-80 nu o sa lipseasca din revista stati linistiti, cele romanesti sunt de mare interes insa nu e intotdeuna simplu, asta daca nu vreti povesti nemuritoare de genul celor vandute alaturi de o parte din machete .


pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
Vanzari si iar vanzari, personal nu asta ma intereseaza, daca vroiam vanzari nu abordam tematica asta. Cred ca am fost gresit inteles, eu cand vorbesc de numarul de bucati vandute ma gandesc la audienta nu la incasari.  Daca nu putem face o revista comparabila cu cele de prestigiu spunem stop si ne reapucam la pensie, poate o sa fie alt public. Poti vinde reclama si intr-o revista cu 500 de exemplare, important e sa ai un unumit public.  Toti cei din redactie au anumite proiecte editoriale, nu scriu pentru bani si nu-i vad sa scrie la comanda, cred ca asta ne diferentiaza de orice proiect similar tracut sau viitor. Toti colegii au sau au avut (si o sa mai aiba) masinile de colectie, au la activ sute de articole ( e drept nu toate cu oldtimer)  deci nu sunt traducatori.

Referitor la sondaje de opinie eu le-am facut personal, majoritatea celor cu care am discutat declara ca au  citit revista integral, ceea ce marturisesc ca mie nu mi se intampla cu nicio revista de afara.

Masinile din colectia ta Mishu se prezentau individual, in timp, dupa de aveam si un text solid, puteam sa mentionam doar ca sunt ale unui colectionar clujean daca nu vroiai sa-ti apara numele. Repet, cred ca nu ne-am facut intelesi , din păcate urmatoarea ocazie in care o sa am colegi in Cj nu pot estima cand va fi, invitatia ramane valabila.

Reprezentantii RCR se numesc dupa un algoritm care urmareste nr de membri dintr-un judet, singurele fara reprezentant/secretar sunt BN si SJ dar se pare ca rezolvam in curand problema.

Dupa mine un semn al evolutiei evenimentelor (in bine) ar fi sa vedem masini din ce in ce mai vechi la evenimente, nu sa fie majoritare masinile care se califica la limita sau nu au 30 de ani. Depinde ce vrem cantitate sau calitate. Ne mintim singuri daca punem antebelicele in plan secund, ele nu o sa lipseasca din nici un numar al revistei , pentru ca sunt sinonime cu valoarea (nu ma refer la bani, ma refer la o epoca extraordinara a industriei auto). Multi nu si le pot permite (iar nu ma refer la bani) dar un pasionat va aprecia tot ceea ce e legat de ele, deci si un articol bun cu o masina interesanta.

Cum am mai spus materialul e al clientului, abordam masini din Romania, masinile populare 60-80 nu o sa lipseasca din revista stati linistiti, cele romanesti sunt de mare interes insa nu e intotdeuna simplu, asta daca nu vreti povesti nemuritoare de genul celor vandute alaturi de o parte din machete .


pus acum 9 ani
   
liviu59ro
Membru Senior

Din: Baia-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 364
Discutiile in contradictoriu, nu sunt constructive. Important este ca a aparut o revista interesanta, aprecierile sunt ale cititorilor, care vor afla in paginile revistei si sectiunea care ii intereseaza direct, iar continutul ei variat, va atrage un numar mai mare sau mai mic de cititori, fapt care va directiona realizatori la a selecta mai riguros articolele si tematica! Eu personal astept si urmatorul numar.

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

liviu59ro a scris:

Discutiile in contradictoriu, nu sunt constructive. Important este ca a aparut o revista interesanta, aprecierile sunt ale cititorilor, care vor afla in paginile revistei si sectiunea care ii intereseaza direct, iar continutul ei variat, va atrage un numar mai mare sau mai mic de cititori, fapt care va directiona realizatori la a selecta mai riguros articolele si tematica! Eu personal astept si urmatorul numar.

Da e perfect adevarat. Nu suntem la fel si fiecare are viziuni diferite.
Pe la urma cand, in ce data apare numarul 2?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
Luni 28 sep. Au inceput sa soseasca datele, s-a vandut bine si peste Prut. Am vazut si nr 2, eu zic ca o sa va placa.

pus acum 9 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Spre rusinea mea am ratat numarul 1. 
De unde pot sa-l mai procur?


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243

In nr 2 apare  D1100

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

AUTOMOBILIA a scris:

http://inmedio.ro/site/magazine/?judet=&oras=Alexandria

In nr 2 apare  D1100


  =D   Am intrebat acum mai bine de o luna jumatate si se uita cam ciudat doamna de acolo, ma indrumat sa ma uit in raftul cu reviste auto si nu am gasit revista. 

Modificat de AdyC (acum 9 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
Roaga pe cineva care are.drum in B , in pasaj la Universitate am stabilit sa se gaseasca permanent, in rest se poate epuiza, o sa verific de ce nu au distribuit in Alexandria. Daca nu reusesti iti pastrez eu una.

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
A aparut revista?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
Nu, abia maine o tiparesc, de la nr 3 va fi o data fixa

pus acum 9 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

AUTOMOBILIA a scris:

Roaga pe cineva care are.drum in B , in pasaj la Universitate am stabilit sa se gaseasca permanent, in rest se poate epuiza, o sa verific de ce nu au distribuit in Alexandria. Daca nu reusesti iti pastrez eu una.


Nu am reusit sa fac nimic, am rugat pe cineva sa treaca pe la magazinul din pasajul de la Universitate si au spus ca au factur retur, deci daca poti sa-mi pastrezi un numar ar fi super. Multumesc anticipat.


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
O sa-l primesti la Balea

pus acum 9 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

AUTOMOBILIA a scris:

O sa-l primesti la Balea


Ok.
Multumesc! 


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
A aparut

pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
A aparut

pus acum 9 ani
   
classicfan
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
N-a aparut inca in Craiova. L-am cautat si la Imedio. Au facut retur deja la nr.1, dar nr.2 nu l-au primit. Sa speram ca il vor aduce.

pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
Vine sigur, sper ca am rezolvat si Alexandria.

pus acum 9 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

AUTOMOBILIA a scris:

Vine sigur, sper ca am rezolvat si Alexandria.


Trec astazi sa vad. 


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Am cumparat revista de la Kaufland. De data asta era pe raftul de sus, in loc vizibil.
Asa la prima parcurgere, pare sa fie peste nivelul primului numar, cu destul de multe articole interesante .

Sunt articole interesante despre: Muzeul Berliet,Istoria Audi, Porsche 356C, Ford
Galaxie, Salvatorii vechilor Dacii, Nicu Grigoras, Camioane militare rusesti, Dacia 1100, Cord 812, care sunt interesante si bine scrise.

Dar exista si articole de umplutura, cu fara nici o valoare.
Reclamele de prost gust cu masini noi persista.
In plus au mai aparut cateva articole despre masini de generatie noua, care din punctul meu de vedere nu au absolut nici un loc  intr-o revista cu tematica clasica!!!
Daca as fi interesat sa citesc despre Mitsubishi L200 generatia 5, Porsche Panamera sau ultimul BMW seria3, as cumpara o revista AutoBild sau AutoMotor si Sport, care sunt dedicate masinilor de generatie noua. Pe viitor chiar ca nu as dori sa vad astfel de umpluturi cu tampenii inutile in revista, spatiul care le ocupa aceste articole, poate fi realocat pentru tematica clasica! Acuma cel mai probabil, aceste articole au fost bagate peste gatul redactorilor cu forta de catre sponsori …

Apoi mai sunt cateva articole despre raliuri si curse, alea de obicei ma lasa cam indiferent, ca eu de obicei nu citesc rubricile sport.

Dar per ansamblu, din punct de vedere al continutului, nivelul revistei este peste nivelul primului numar. Deci din punctul meu de vedere este o evolutie in sens pozitiv.
E o revista destul de buna, care merita cumparata!
     


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
g-power
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1049
Am cumparat-o si eu, inclin sa-i dau dreptate lui Misu reclamele cu masini noi hai ca incerc sa le inteleg (sponsori etc) dar nu pricep articolele tehnice cu masini noi ...probabil se doreste o revista care sa tinteasca catre toate tipurile de cititori ..si cei pasionati de classic dar si pt admiratorii de "plastice moderne".

Din punctul meu de vedere, prefer sa dau banii pe o revista orientata spre classic si cu mai putine pagini decat sa iau o revista cu nspe pagini de umplutura....

Modificat de g-power (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
eu am sarit peste articolele cu masini noi si am citit restul de 95% din revista

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Tov a scris:

eu am sarit peste articolele cu masini noi si am citit restul de 95% din revista

Sa tot sari, necesita efort fizic
Si eu am facut la fel!
Foarte tare articolul cu camioanele rusesti militare.
Eu stiam ca omul are doua bucati, dar are cinci matahale!  


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

AdyC a scris:


AUTOMOBILIA a scris:

Vine sigur, sper ca am rezolvat si Alexandria.


Trec astazi sa vad. 


Am trecut, aveau si am cumparat-o. 


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
Uneori am senzatia ca n-ati deschis nicio revista de genul asta de afara. Toate au reclame cu masini noi si aproape 1/4 din continut sunt reclame, mica si mare publicitate. In MCM reclama e subtire. Fara reclame nu se acopera costul tiparirii. Intelegeti ca nu toti avem numai masini vechi, multi cumpara si masini noi deci citesc tot. In plus ce e pentru unul super tare , sa zicem camioanele, poate sa fie umplutura pentru altii, N-am citit niciodata o revista integral si ironia sortii e ca uneori mi-am luat masini despre care aveam articole prin reviste dar nu le citisem.

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

AUTOMOBILIA a scris:

Uneori am senzatia ca n-ati deschis nicio revista de genul asta de afara. Toate au reclame cu masini noi si aproape 1/4 din continut sunt reclame, mica si mare publicitate. In MCM reclama e subtire. Fara reclame nu se acopera costul tiparirii. Intelegeti ca nu toti avem numai masini vechi, multi cumpara si masini noi deci citesc tot. In plus ce e pentru unul super tare , sa zicem camioanele, poate sa fie umplutura pentru altii,

Perfect adevarat! Doar ca reviste cu masini "plastice" noi exista multe, cine vrea sa le studieze, are din ce alege. Exista cel putin 5-6 reviste pe piata dedicate plasticelor!
Nu de aia i-ati dat numele de Motor Clasic, ca sa nu fie Motor Plastic? Daca e Clasic, atunci sa ramane Clasic, fara plastic!
Asta e singura revista cu tematica clasica si e pacat sa fie umpluta cu articole despre plastice de rahat, cand acel spatiu s-ar putea realoca pentru tematica clasica....
Fii sigur, ca 99,9% dintre cititori cumpara revista pentru continutul clasic si nu pentru  articolele cu umplutura!
Voi probabil va bazati pe faptul, ca revista are pozitie de monopol si oricim lumea o va cumpara, cu tot cu articolele de umplutura inutila.
Probabil asa este, ca o parte dintre noi o vom cumpara in continuare ca nu exista alta alternativa in presa mioritica.
Dar sa pui astfel de articole, care nu au nimic de a face cu tematica revistei, denota o lipsa totala de respect fata de cititori!!!
Pe cine naiba il intereseaza BMW ul ala  seria 3 sau Porsche Cayenne, prezentate in acest numar, pe care il cumpara doar cocalarii manelisti semianalfabeti?
Uita-te in jur, in traficul din oras ce fel de poame conduc astfel de masini?
Si ce comportament nesimtit au in trafic, nu respecta nici o lege!
Daca astia reprezinta publicul tinta pentru unii dintre voi, atunci este foarte trist!
Cum spuneam, numarul doi al revistei este ca si continut, peste nivelul primului numar, peste 70% din continut este OK, dar e pacat sa fie umbrit de cateva articole de prost gust, care nu au de a face cu tematica revistei!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cristobob
Membru Senior

Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1272
Si aici e ca la nunta: nu poti sa-i multumesti pe toti. Dar , prin faptul ca prezinta preponderent clasic, se adreseaza celor cu babute.
Eu nu sunt atat de patriot si nu ma intereseaza istoria Dacia, Oltcit , Aro cat ma intereseaza istoria automobilistica generala. Pe de cealalta parte, sunt atii interesati fix de astea. La cate marci de masini sunt, cred ca e foarte greu sa stie realizatorul(/ii) ce sa aleaga.
Partea proasta cu plasticele e ca sunt prezentate minusurile fooarte succint. Dar e tot reclama.
In plus, eu sunt satul de "fara reclama" de cand platesc taxa radio chiar daca nu ascult radio actualitati.


pus acum 9 ani
   
trabi-max
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 310
Legat de taxa radio, puteti sa nu o platiti daca faceti o declaratie pe proprie raspundere ca nu detineti aparate radio in casa. Insa, platind aceasta taxa ajutati sa supravietuiasca singurul mijloc mass-media din Romania care produce cultura si ma refer la Radio Romania Cultural.
Paradoxul este ca traim intr-o tara in care toti locuitorii sunt "patrioti" doar atunci cand castiga Halep, de 1 decembrie sau cand se aminteste de Aro la televizor si este destul de greu sa intelegi ca fara efortul comun nu poti avea o Romanie romaneasca. Ganditi-va numai la faptul ca ai dvs copii nu vor avea unde sa asculte muzica clasica (Romania Muzical) sau sa se culturalizeze (Romania Cultural) si se vor uita doar la Maruta, Capatos, Acces Direct si Wow Bizz, devenind instant cocalari.

Modificat de trabi-max (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
Nu exista nimic de umplutura in revista. Intelegeti ca nu-ti da nimeni reclama daca te adresezi unui public tinta f limitat. Repet, majoritatea colectionarilor au si masini noi, ei sau familiile, asa incat un articol sau 2-3 stiri cu noutati nu sunt umplutura, iar daca vorbim de marci premium ca Porsche modelelor lor sunt clasice de la 0 km si au un mare potential colectionistic.Revista are un numar mare de pagini asa ca pt 2-3 pagini neinteresante mi se pare o reactie exagerata. Nu profitam de monopol, nu suntem renumerati asa ca judecati si voi mai profund cand trageti cu prastia ca nu putem aduce bani de acasa ca a ajungem la 2 luni pe mesele voastre.

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Tot nu ai inteles esenta!

Este exact, ca si cum ai avea pofta de o prajitura si te duci la o cofetarie.
Iei prajitura si cand mergi sa platesti, te trezesti ca ti-se da bonus, la pachet cu prajitura si un praz uscat.
Tu nu vrei prazul, dar trebuie sa o iei, ca este la pachet cu prajitura.
Dupa ce iesi din cofetarie, te uiti ca prostul la prazul uscat si incerci sa gasesti raspuns la intrebarea ca “Ce mama draq, cauta  prazul in cofetarie, cand locul ei este la aprozar?”
In timp ce incerci sa gasesti raspunsuri la intrebarea de zece puncte, iti trece pofta de prajitura…, iar rezultatul final este ca risti sa arunci atat prazul, cat si prajitura…
Ideea este ca daca ai o cofetarie, nu incerca sa vinzi acolo legume, care nu-si au locul  acolo!

Exact asa este si cu articolele despre masinile de plastic din revista voastra.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898

Misu de Cluj a scris:

Tot nu ai inteles esenta!

Este exact, ca si cum ai avea pofta de o prajitura si te duci la o cofetarie.
Iei prajitura si cand mergi sa platesti, te trezesti ca ti-se da bonus, la pachet cu prajitura si un praz uscat.
Tu nu vrei prazul, dar trebuie sa o iei, ca este la pachet cu prajitura.
Dupa ce iesi din cofetarie, te uiti ca prostul la prazul uscat si incerci sa gasesti raspuns la intrebarea ca “Ce mama draq, cauta  prazul in cofetarie, cand locul ei este la aprozar?”
In timp ce incerci sa gasesti raspunsuri la intrebarea de zece puncte, iti trece pofta de prajitura…, iar rezultatul final este ca risti sa arunci atat prazul, cat si prajitura…
Ideea este ca daca ai o cofetarie, nu incerca sa vinzi acolo legume, care nu-si au locul  acolo!

Exact asa este si cu articolele despre masinile de plastic din revista voastra.


Daca vine la tine o fatuca mortal de misto si te roaga sa faci sex cu ea, o refuzi pe motiv  ca nu are manichiura facuta?
Hai sa fim seriosi si toleranti si sa ne inclinam cu respect in fata celor care ne ofera o revista legata de pasiunea noastra. Revista ar fi valoroasa chiar si in cazul in care ar avea un singur articol valoros pentru mine.


_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

vio16 a scris:


Misu de Cluj a scris:

Tot nu ai inteles esenta!

Este exact, ca si cum ai avea pofta de o prajitura si te duci la o cofetarie.
Iei prajitura si cand mergi sa platesti, te trezesti ca ti-se da bonus, la pachet cu prajitura si un praz uscat.
Tu nu vrei prazul, dar trebuie sa o iei, ca este la pachet cu prajitura.
Dupa ce iesi din cofetarie, te uiti ca prostul la prazul uscat si incerci sa gasesti raspuns la intrebarea ca “Ce mama draq, cauta  prazul in cofetarie, cand locul ei este la aprozar?”
In timp ce incerci sa gasesti raspunsuri la intrebarea de zece puncte, iti trece pofta de prajitura…, iar rezultatul final este ca risti sa arunci atat prazul, cat si prajitura…
Ideea este ca daca ai o cofetarie, nu incerca sa vinzi acolo legume, care nu-si au locul  acolo!

Exact asa este si cu articolele despre masinile de plastic din revista voastra.


Daca vine la tine o fatuca mortal de misto si te roaga sa faci sex cu ea, o refuzi pe motiv  ca nu are manichiura facuta?
Hai sa fim seriosi si toleranti si sa ne inclinam cu respect in fata celor care ne ofera o revista legata de pasiunea noastra. Revista ar fi valoroasa chiar si in cazul in care ar avea un singur articol valoros pentru mine.


Eu ziceam ca cei cu tigai de plastic, au la dispozitie pe piata cel putin 5-6 reviste unde sunt prezentate masinile respective, atunci daca asta este singura revista dedicata masinilor clasice, nu vad ce rost are sa o stricati cu articole care nu ne reprezinta, nu ne sunt pe plac si care nu au nici o legatura cu tematica revistei....
In fine, este revista voasta, puneti ce articole vreti, doar apoi sa nu va plangeti in caz ca vor scade vanzarile.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
Misu draga, am publicat 280 si ceva de articole in Autoshow , multi oamenii o cumparau doar pt.cele 2 pagini retro, rubrica care a castigat intotdeauna potii fruntase in ancheteeviste . Eu inteleg perfect ce spuii.Tu judeci totul dpdv al pasionatului, al cititorului strict interesat de retro, care plateste pretul si vrea 100% informatie pe domeniul lui de interes, personal iti.dau dreptate dar un editor nu judeca cu sufletul. E demonstrat ca o revista e citita in medie de peste 3 persoane, deci teoretic sa spunem tatal o cumpara pt cei 99% retro iar sotia sau altcineva din familie e interesat de o masina noua si citeste restul, uneori si cumpara. Trebuie sa intelegi si ca unele deplasari externe se fac pt masini noi dar aduc si subiecte pt partea retro deci totul e un balet dificil. Trebuie sa ai convingerea ca toti ne dorim o revista cu un continut  substantial nu de umplutura, la.urma urmei nu ne obliga nimeni daca nu aveam ce scrie sa iesim cu 130  de pagini. Primul nr a avut sub 10% pagini de reclama, al doilea sub 15% si cam asta va fi media. Ti-am mai zis fara schema asta revista nu poate exista . Gaseste tu un client de publicitate care sa plateasca tiparirea in schimbul spatiului de reclama de  coperti si o sa vezi diferenta. Cum asta e un vis mergem pe formula standard. Multumim de intelegere si suport.Ma.bucur sa va spun ca editorii straini care au vazut revista ne-au felicitat. Nu uitati ca cititorii lor vechi au primit deja de 3-4 ori articole cu aceleasi masini, ma refer la cele emblematice, continua sa cumpere revistel pt ca mereu e ceva nou si la ei crede-ma ca noutatea e pe.la.45%. Referitor la platice, cred ca sunt in asentimentul posesorilor  de antebelice sa-ti spun ca si mare parte din masinile din anii 80 sunt tot plastice si multi au acceasi reactie cu a ta vis a vis de masinile noi, deci fiecare cu conceptia lui, noi incercam sa va impacam pe toti.

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

AUTOMOBILIA a scris:

Misu draga, am publicat 280 si ceva de articole in Autoshow , multi oamenii o cumparau doar pt.cele 2 pagini retro, rubrica care a castigat intotdeauna potii fruntase in ancheteevistei.Tu judeci totul dpdv personal, personal iti.dau dreptate dar un editor nu judeca cu sufletul. E demonstrat ca o revista e citita in medie de peste 3 persoane, deci teoretic sa spunem tatal o cumpara pt cei 99% retro ias sotia sau altcineva din familie e interesat de o masina noua si citeste restul, uneori si cumpara. Trebuue sa intelegi si ca unele deplasari externe se fac pt masini noi dar aduc si subiecte pt partea retro deci totul e un balet dificil. Trebuie sa ai convingerea ca toti ne dorim o revista cu un continut  substantial nu de umplutura, la.urma urmei nu ne obliga nimeni daca nu aveam ce scrie sa iesim cu 130-140 de pagini.

Daca in momentul de fata sa zicem 70% din revista are substanta si restul e umplutura, atunci de ce sa nu o imbunatatiti  ca sa fie si mai multa substanta in viitor? Mi-se pare absurd, ca va cramponati sa o stricati cu unele articole nepotrivite !

Articolele despre masinile noi sunt absolut absurde!

Dar de exemplu si articolul despre vapoare! Ce avem noi in comun cu vapoarele transatlantice? Is chestii absolut lipsite de sens, de o absurditate inimaginabila, care te lasa blocat!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
Cand s-a format echipa s-au ales doi.oameni pt subiecte colaterale dar care sunt legate de fenomen, ceasurile si barcile, prezente la toate targurile.mari de masini de epoca, colectionabile si la fel de frumoase ca si masinile.

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

AUTOMOBILIA a scris:

Cand s-a format echipa s-au ales doi.oameni pt subiecte colaterale dar care sunt legate de fenomen, ceasurile si barcile, prezente la toate targurile.mari de masini de epoca, colectionabile si la fel de frumoase ca si masinile.

Ceasuri e ok, ca exista si in masini!
Barcile au roti? NU!
Barcile se deplaseaza pe asfalt? NU!
Avem apa in jurul nostru, pe unde sa ne dam cu barca? NU!
Suntem barcagii? NU!
Dar ce legatura avem cu vapoarele transatlantice?
Absolut nici o legatura nu avem!
Exista cineva in Retromobil, care colectioneaza asa ceva? Nu cred sa fie!

Atunci? Ce rost are un asemenea articol? E lipsit de vreun rost!

Dar macar am aflat ca de unde vine sloganul cu "Perroni nostro azzuro"


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
Nu e revista Retromobil . M-am grabit si a.reiesit ca  rubrica respectiva  e.100% de barci si nu e asa , se axeaza pe istoria tehnicii, vehicule neconventionale,  etc . Dupa cum ai observat chiar tu am progresat fata de nr 1 si sper ca dupa 5-6 nr sa fim.mai aproape.de.ce ne dorim.si mai ales ce va doriti.

pus acum 9 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898

Misu de Cluj a scris:


vio16 a scris:


Misu de Cluj a scris:

Tot nu ai inteles esenta!

Este exact, ca si cum ai avea pofta de o prajitura si te duci la o cofetarie.
Iei prajitura si cand mergi sa platesti, te trezesti ca ti-se da bonus, la pachet cu prajitura si un praz uscat.
Tu nu vrei prazul, dar trebuie sa o iei, ca este la pachet cu prajitura.
Dupa ce iesi din cofetarie, te uiti ca prostul la prazul uscat si incerci sa gasesti raspuns la intrebarea ca “Ce mama draq, cauta  prazul in cofetarie, cand locul ei este la aprozar?”
In timp ce incerci sa gasesti raspunsuri la intrebarea de zece puncte, iti trece pofta de prajitura…, iar rezultatul final este ca risti sa arunci atat prazul, cat si prajitura…
Ideea este ca daca ai o cofetarie, nu incerca sa vinzi acolo legume, care nu-si au locul  acolo!

Exact asa este si cu articolele despre masinile de plastic din revista voastra.


Daca vine la tine o fatuca mortal de misto si te roaga sa faci sex cu ea, o refuzi pe motiv  ca nu are manichiura facuta?
Hai sa fim seriosi si toleranti si sa ne inclinam cu respect in fata celor care ne ofera o revista legata de pasiunea noastra. Revista ar fi valoroasa chiar si in cazul in care ar avea un singur articol valoros pentru mine.


Eu ziceam ca cei cu tigai de plastic, au la dispozitie pe piata cel putin 5-6 reviste unde sunt prezentate masinile respective, atunci daca asta este singura revista dedicata masinilor clasice, nu vad ce rost are sa o stricati cu articole care nu ne reprezinta, nu ne sunt pe plac si care nu au nici o legatura cu tematica revistei....
In fine, este revista voasta, puneti ce articole vreti, doar apoi sa nu va plangeti in caz ca vor scade vanzarile.


Nu ai raspuns la intrebarea cu fatuca!
Aberatia cu transatlanticul este in revista sau in prezentul forum care are rubrica de modelism si machete? Transatlaticul ala vechi e mai interesant pentru mine decat un Golf din 85 plin de plastic. E vorba de istoria tehnicii...
Daunazi apreciam pozitiv in discutia cu un prieten acest forum ca e un forum activ, viu, tocmai ca are multe sectiuni inclusiv cele conexe : biciclete, triciclete, camionete, batoze, etc
Daca intru in fiecare zi in acest forum, crezi ca ma uit la toate rubricile? Nu! Ma uit si apreciez ce ma intereseaza. Tot asa si cu revista : daca ai un articol, o informatie interesanta e ok.
Eu sa fiu in locul tau deschideam o rubrica special pentru aceasta revista si ii rugam pe membrii sa ajute cu articole, informatii, foto, sugestii de sumar.
Si mai e ceva foarte important : cei care fac revista sunt "de meserie" deci sa ne bazam ca stiu ce au de facut.
Personal am cumparat nr 2 azi, am citit articolul despre Grigoras si ma declar deja multumit. Toate celelalte articole sunt bonus!

Modificat de vio16 (acum 9 ani)


_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Cu fatuca, nu ma uit la manichiura...
Pai machetutele de pe forum sunt tot de masini clasice. Aici totul este clasic, nimic plastic! Mu acceptam pe forum masini de dupa 1990, exceptie cateva raritati romanesti pe care le toleram pana in 1995.
Alea cu machete de Logan si din astea le stergem din oficiu!
Cu Golful din 1985, daca deja se da atestat pe ele, nu vad care ar fi problema.
Eu am teoria mea, potrivit careia, masinile adevarate sunt cele fabricate intre 1950 si 1980. Inainte de 1950, masinile erau  primitive si imature, iar dupa 1980 a inceput decaderea din cauza plasticului si al eleltronicii.
Intr-adevar ar merge o sectiune dedicata revistei cu sugestii, unde fiecare sa vina cu propuneri de articole despre ce are el in ograda, dar atunci iarasi cred ca ar fi suparare din partea editorilor ce ne amestecam in treburile lor!
E revista lor si au precizat clar ca asteapta sugestii de articole pe adresa redactiei.
Eu de aia am propus si faza ca editorii revistei sa includa cate un chestionar in revista din cand in cand, unde cititorii sa poate sa-si exprime parererile si sugestiile...
Am zis deja ca revista este in mare parte OK, si ca este peste nivelul primului numar, dar e felul meu sa zic si ceea ce nu imi convine sau nu imi place!
Eu nu o zic din rautate, ci doar asa ca pur si simplu nu imi plac unele chestii, care ar putea fi imbunatatite!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
Nu se supara nimeni ca-ti dai cu parerea . Ref sugestii de articole am mai spus, trebuie poze si date suficiente, avem multe proiecte la sertar , usor usor vor aparea, va asigur ca sunt lucruri de valoare, prezentate in premiera .

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Autobuzul lui Rudi de ce nu il prezentati? 

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
Ii vine si lui randul, cand o sa avem fotograful in zona, momentan nici nu stiu daca a finalizat inmatricularea, noi i-am.emis atestatul.gratuit asa cum am promis.

pus acum 9 ani
   
w311
Membru Senior

Din: ploesci
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 605
Sa comentez si eu ca nu costa nimic 
La evenimentul de la Sinaia eu as fi pus mai multe poze (chiar 3-4 pagini numai cu poze).
Alte rubrici ar putea fi: "cum se face" whatever (vopsirea, pinstriping, scoaterea surburilor ruginite, reparatie motor sau orice altceva ne trece prin cap), "restaurari"  (si astea documentate cu multe poze, probleme intalnite).
Mult noroc pe viitor.


_______________________________________


pus acum 9 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

AUTOMOBILIA a scris:

O sa-l primesti la Balea


Primit! 

Multumesc inca o data!


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 9 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799

w311 a scris:


Alte rubrici ar putea fi: "cum se face" whatever (vopsirea, pinstriping, scoaterea surburilor ruginite, reparatie motor sau orice altceva ne trece prin cap), "restaurari"  (si astea documentate cu multe poze, probleme intalnite).
Mult noroc pe viitor.


Asta e chiar o idee buna!
Ar mai merge prezentat si cate un mic atelier (cum l-ati prezentat pe nea Vasile, intamplator i-am calcat si eu pragul anul asta, sper ca dupa ce a devenit vedeta nu s-a spurcat la preturi ) eventual si cu niste date de contact.


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Tov a scris:


w311 a scris:


Alte rubrici ar putea fi: "cum se face" whatever (vopsirea, pinstriping, scoaterea surburilor ruginite, reparatie motor sau orice altceva ne trece prin cap), "restaurari"  (si astea documentate cu multe poze, probleme intalnite).
Mult noroc pe viitor.


Asta e chiar o idee buna!
Ar mai merge prezentat si cate un mic atelier (cum l-ati prezentat pe nea Vasile, intamplator i-am calcat si eu pragul anul asta, sper ca dupa ce a devenit vedeta nu s-a spurcat la preturi ) eventual si cu niste date de contact.


Doar ca la prezentarea atelierului nu s-a dat adresa si modalitatile de contact ...


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 799
Am terminat si eu aseara de citit/savurat revista. In afara de articolele cu "plastice" pe care trebuie sa recunosc ca am incercat sa le citesc dar nu am reusit si am sarit peste ele, revista mi-a placut mai mult decat primul numar. Mi-a placut inclusiv articolul cu vaporul, ca un pasionat de fier vechi as gusta chiar si un articol (nu mai mult :P) despre avioane de exemplu. Daca 2-3 articole despre masini noi este pretul pe care trebuie sa-l platim pentru a avea o revista de calitatea asta, atunci nu-mi pare rau.

pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
Da, am sesizat si eu,  e o eroare, o sa revenim cu ele in nr viitor. Nu e obligatoriu ca in toate nrle sa fie un articol cu plastice

pus acum 9 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
Mie imi place revista!
Pe viitor ar merge un articol cu barcile Riva,cel putin o bucata fiind prezenta pe apele mioritice si exista chiar o mica fabrica la noi care face ceva asemanator.


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 9 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
Cand apare nr 3?

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 9 ani
   
AUTOMOBILIA
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 243
A aparut !

pus acum 8 ani
   
vio16
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 898
Exceptional articolulul din nr 3 IN MEMORIAM!
Istorie, informatie inedita, informatii tehnice de substanta. Pentru acest articol eu dau nota 10. Felicitari Vali Bradateanu!


_______________________________________
Renault 16 1968
Renault 10 1965-in curs de restaurare
Volvo 121S-in asteptare
Mini Cooper- in vis

pus acum 8 ani
   
tavi74
Membru Senior

Din: Sibiu-Talmaciu
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 1412
Mie nu mi-a aparut inca nr. 3 .
   La alti colegi a aparut ?
Este o problema generala ? sau am eu aici probleme cu posta care functioneaza prost ...


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

tavi74 a scris:

Mie nu mi-a aparut inca nr. 3 .
   La alti colegi a aparut ?
Este o problema generala ? sau am eu aici probleme cu posta care functioneaza prost ...

Aici la Cluj a aparut de vreo doua saptamani. Este la Kaufland si la Auchan, pe la chioscurile Inmedio.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la