CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: iris22 la Simpatie.ro
![](https://www.simpatie.ro/photos/120x120/iris22_1_1019566299.jpg) | Femeie 23 ani Bucuresti cauta Barbat 32 - 63 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
De cateva zile am achizitionat un MB 190, fabricatie 1988, motor 2 l benzina, inmatriculat in Romania din ianuarie 1998. Sunt al 4-lea proprietar in tara, conform CI. Deva fiind mica, am reusit sa iau relativ repede legatura cu 2 dintre fostii proprietari. Amândoi mi-au spus ca n-au avut probleme majore cu masina si mi-au promis cateva poze cu aceasta.
Deocamdata a ramas in garajul fostului proprietar, avand itp-ul expirat, rovigneta si asigurarea neplatite. Urmeaza ca sambata sa o aduc la Deva (aprox. 50 km) pe platforma. Din motive financiare nu a mai circulat cu ea din primavara anului trecut.
Scopul final va fi sa o aduc cat mai aproape de starea initiala. Nu sunt adeptul "imbunatatirilor, adaptarilor si improvizatiilor", in masura in care imi voi permite financiar voi inlocui tot ce este nevoie cu elemente originale. Este un proiect care estimez ca se va intinde pe o perioada de 18-24 luni, probabil (dupa calculele preliminare) cu un buget de maxim 3800-4200 euro.
Incerc sa atasez cateva poze facute vineri...
MB_
Modificat de rad-deva (acum 9 ani)
|
|
pus acum 9 ani |
|
oldtimercraiova
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
|
|
Frumoasa!
Modificat de oldtimercraiova (acum 9 ani)
|
|
pus acum 9 ani |
|
deceneu32
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/412.jpg) Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3584
|
|
Felicitari! Ce-i lipseste masinii incat trebuie sa investesti atatia bani in ea?
|
|
pus acum 9 ani |
|
motoring
Membru Activ
![](/img/avatars/classiccar/7964.jpg) Din: Sighisoara
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 127
|
|
Uite aici, la o cautare sumara
E faina mestereala da asta nu este un model care sa merite o asemenea investitie, am facut aceeasi prostie pe care vrei s-o faci tu, dar cu alta masina, iti spun sincer ca nu merita ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/smile.png)
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
![](/img/avatars/classiccar/2.jpg) Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
|
|
Masina asta arata bine. Trebuie facuta o curatenie zdravana la interior, scaunele duse la curatat, exteriorul retusat ici-colo si polishat. Iar instalatia GPL aruncat afara, cat mai departe de masina, ca nu are ce cauta o bomba cu ceas in portbagaj. Apoi revizuita partea mecanica, motor, transmisie, directie, frane. La fel si partea electrica revizuita si masina este gata. La mai mult de 1500-1800 euro nu ajungi. Nu trebuie sa fie ca noua, putina patina a timpului nu strica.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/nono.png) UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/nono.png) SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/nod.png)
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
In afara de aripi (fata-spate), portbagaj si fusta spate, restul panourilor au vopsea originala (85-92 microni)....mai rar o masina la anii astia cu vopsea nemetalizata originala.
Am vorbit deja cu un prieten, mecanic, specialist in instalatii gpl, pentru a-mi demonta de pe masina actuala instalatie.
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
Astazi am adus masinuta acasa pe platforma. Un amic a reusit in cateva ore sa demonteze intreaga instalatie de gaz. In acest timp eu am inceput demontarea elementelor interioare si curatarea acestora rand pe rand.
Marea problema pana acum e scaunul de la sofer care are tapiteria foarte deteriorata.
Dupa cosmetizare scaunul dreapta fata, sezutul banchetei, presurile si mocheta fata au iesit impecabile (aveam emotii cu inlaturarea petelor).
P.S. Posibil ca lucrarile de reconditionare sa nu trebuiasca postate aici. Rog un moderator sa mute topicul in alta sectiune daca e necesar. Multumesc anticipat !!!
ziua_de_lucru
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
cateva poze proaspete:
ziua_
|
|
pus acum 9 ani |
|
daman
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/3776.jpg) Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 430
|
|
din ce vad, masina este destul de teapana ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/wink.png)
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
Masina la tabla se prezinta nesperat de bine.... aveam emotii pana am dat mocheta jos. La podea singurele probleme sunt la o scurgere (se vede intr-o poza postata ieri) si niste gauri (meseriasii de la gpl au montat tubulatura cu suruburi autoforante direct in tabla). Sper ca pe saptamana viitoare sa le rezolv.
Am inceput lista cu piese necesare la interior. Am nevoie de un cheder pt usa de la sofer, 3 opritoare de usi, bagheta stergatoare geam stanga fata. Pe 2 fete de usi, in partea superioara, este dezlipit capitonajul, maine am de gand merg la o firma specializata in tapiterii sa vedem ce se poate face.
Cateva poze de astazi:
z_
|
|
pus acum 9 ani |
|
sile1
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 523
|
|
Salutare ... sa o stapanesti sanatos si sa fi multumit de rezultatul final ! Are vreo urma de accident la caroseria fixa ?
Daca ai nevoie de piese poti sa ma suni (am avut multe 190-uri si inca mai am la desfacut) 0726230874
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
aripile fata au fost lovite si reparate destul de badaran (motiv pentru care le voi inlocui), iar din aripa dreapta spate a fost taiat un segment si inlocuit (acolo va trebui curatat totul si vazut care e cea mai buna varianta). Asa cum am mai spus, in afara de cele 4 aripi, masina are vopsea originala.
|
|
pus acum 9 ani |
|
micnea
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/1148.jpg) Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 357
|
|
Felicitari pentru masina! Pentru un Mercedes de varsta lui si care e de atata timp in Romania, arata foarte bine, inclusiv la interior (foarte frumos in culoarea verde) care a iesit superb dupa curatare. W201 sau "baby Benz" cum i se mai zicea, este o masina foarte fiabila si rezistenta in timp, daca este intretinuta corespunzator. Din puctul meu de vedere, merita fiecare leut investit in ea si daca rasuscitarea va fi facuta cu simt de raspundere si cu drag, masina te va tine 30+ ani, de acum incolo. Sunt fan Mercedes (modele vechi) si detin cu tatal meu cateva modele vechi din gama Mercedes. W201, trebuie sa recunosc ca nu am si nici nu am avut, dar am mers cu cateva si mi-au placut, chiar si asa rablagite cum erau alea. Multa bafta cu masinuta, sa ne tii la curent cu poze si detalii asupra lucrarilor. Eu personal, sunt foarte interesat sa vad cum evolueaza masina! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/big_smile.png)
Modificat de micnea (acum 9 ani)
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
Am inceput sa cumpar piese...mi-au venit deja 5 tipuri de cleme (pe original), chederul de la usa soferului (nou Febi), opritoarele de usi (stare f buna - din dezmembrari). Alte piese sunt pe drum.... multe inca nu le-am comandat...
Planul este urmatorul:
2015 - ce a mai ramas din el - tinichigeria complet + achizitionat piese interior 2016 - vopsit exterior, montat complet elemente interioare/ exterioare 2017-2018 - reparatii/ inlocuiri la partea mecanica
iulie 2018 - nemtoaica implineste 30 ani si imi propun sa primeasca cadou un certificat/atestat de retro mobil ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/wink.png)
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
Incet, incet imi iau piesele de care am nevoie pentru interior si exterior (nu ma refer aici la partea mecanica)... mai am la dispozitie saptamana asta, iar de lunea viitoare, 2 saptamani voi fi plecat in concediu.
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
am gasit si opritoarele pt usi:
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
ieri m-am ocupat de grila cromata de pe capota. la exterior 5 treceri cu pasta abraziva menzerna pe pad verde lake country la turatie medie au fost suficiente pt a inlatura micile imperfectiuni.
pe partea interioara a grilei am observat mai multe puncte de rugina, am reusit sa indepartez o mare parte din ele manual cu pasta autosol metalpolish si blana de sarma. am aplicat apoi pe zonele afectate evipass in 2 rânduri si am lasat sa actioneze.
ce-mi recomandati sa aplic pe zonele tratate, pentru a preveni reaparitia ruginei? va multumesc
|
|
pus acum 9 ani |
|
micnea
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/1148.jpg) Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 357
|
|
De unde ai comandat chederul? Ca imi trebuie si mie chedere pt. C124 si as vrea noi, dar pe original, costa de rup si pe producator, eu nu am gasit.
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
am gasit chedere febi la unix... cel de la usa soferului a costat 90 lei - pret decent
Modificat de rad-deva (acum 9 ani)
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
Chiar daca sunt in concediu (Muntenegru), cautarea de elemente pt interiorul masinii a continuat si aici.
La venire, in Serbia, am gasit pe marginea drumului un service auto in fata caruia era dezmembrat un 190. Din putinele chestii pe care le mai avea, am gasit totusi o plafoniera in stare perfecta. Omul a fost super de treaba când l-am intrebat pretul, a spus doar atat "no money" si mi-a dat-o. Nu i-am ramas dator, in stil romanesc i-am dat "macar de o bere".... a zambit si mi-a multumit in mai multe rânduri .
Vineri plecam inapoi spre casa, modificam putin traseul, sper sa mai dau peste ceva parcuri de dezmembrari.
|
|
pus acum 9 ani |
|
ydaniel
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/7261.jpg) Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
|
|
Buna seara,cati cp are motorul>
_______________________________________ ''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
Cod motor: 102924. Are 75 sau 77 kw, respectiv 102 sau 105 cp. asta dupa codul motor. In talon arata 80 kw - dar e gresit. pe nici o varianta de 190 nu s-au pus motoare de 80 kw.
Dar chestia cu CI si talonul nu are importanta acum. Urmeaza sa-l inregistrez la primarie pe numele meu, iar apoi sa-l radiez din circulatie. Asta pana in 2018, când il voi reinmatricula si atesta ca retro.
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
|
pus acum 9 ani |
|
bmwvio
Membru Junior
![](/img/avatars/classiccar/7718.jpg) Din: Urlati Prahova
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 80
|
|
Salut, vad ca faci planuri pe termen lung, dar ai omis ceva important, daca masina este din 1988, o poti face retro in 2019, asa ca mai ai de asteptat din pacate. Cit a costat masina cind ai luat-o? va sa fac o comparatie cu a mea, daca se poate, te rog. Era mai bine sa te documentezi inainte decit sa astepti 4 ani sa mergi cu masina.
Modificat de bmwvio (acum 9 ani)
_______________________________________ Yamaha XVZ 1300 Royal Venture-1991, BMW K 1100 LT-1995 si Porsche 944-1983, VW Kafer 1302-1972, Mercedes 190E-1989
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
![](/img/avatars/classiccar/2.jpg) Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
|
|
bmwvio a scris:
Salut, vad ca faci planuri pe termen lung, dar ai omis ceva important, daca masina este din 1988, o poti face retro in 2019, asa ca mai ai de asteptat din pacate.
|
Daca in acte scrie 1988, din ianuarie 2018 se poate atesta. Dar si asa sunt cativa ani de asteptat.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/nono.png) UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/nono.png) SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/nod.png)
|
|
pus acum 9 ani |
|
bmwvio
Membru Junior
![](/img/avatars/classiccar/7718.jpg) Din: Urlati Prahova
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 80
|
|
Misu, eu am unul la fel, 1985, am intrebat la reprezentantul local, abia la anul poate intra la istorice, trebuie sa treaca 30 ani, adica abia in anul 31 demareaza procedura. In plus incepind cu anul acesta, conform mail primit de ls RMC Ro, mai intii se face o inspectie de catre reprezentantul local, apoi trimiti poze, descriere, este forte greu sa treci.
_______________________________________ Yamaha XVZ 1300 Royal Venture-1991, BMW K 1100 LT-1995 si Porsche 944-1983, VW Kafer 1302-1972, Mercedes 190E-1989
|
|
pus acum 9 ani |
|
iustin.nt
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/6541.jpg) Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155
|
|
Proprietarul este perfect constient de chestia asta...
rad-deva a scris:
Planul este urmatorul:
2015 - ce a mai ramas din el - tinichigeria complet + achizitionat piese interior 2016 - vopsit exterior, montat complet elemente interioare/ exterioare 2017-2018 - reparatii/ inlocuiri la partea mecanica
iulie 2018 - nemtoaica implineste 30 ani si imi propun sa primeasca cadou un certificat/atestat de retro mobil ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/wink.png) |
_______________________________________ Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
am gasit si scaunul stanga ....
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
au ajuns in sfarsit telescopul de la capota si sistemul de prindere (dupa 3 saptamani de la lansarea comenzii) si surubul de prindere a volanului.
astazi am lansat comanda pentru parbriz (pilkington - pe nuanta de verde), undeva pe marti-miercuri il vom monta.
piese
Modificat de rad-deva (acum 9 ani)
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
Intre timp am schimbat si parbrizul, cel vechi (original) fiind crapat. Astazi am trimis la zincat mai multe elemente (suruburi, piulite, saibe, 3 suporti, etc). Atasez si cateva poze:
rad
|
|
pus acum 9 ani |
|
oldtimercraiova
Pe lista neagra
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
|
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
Astazi am dat jos carcasa filtrului de aer... iesind astfel la iveala cateva "adaptari" facute de fostii proprietari.
rad
|
|
pus acum 9 ani |
|
Misu de Cluj
Admin
![](/img/avatars/classiccar/2.jpg) Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48303
|
|
Parbrizele de la Pilkington au dunga aia de parasolar verde in partea de sus. Ala este cam suparator, ca iti da o senzatie de parca ar fi cerul innorat. Nu ai gasit un parbriz fara chestia aia verde?
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/nono.png) UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/nono.png) SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!! ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/nod.png)
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
saint gobain n-am gasit, iar restul erau chinezesti... n-am prea avut de ales ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/sad.png)
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
In week-end am reusit sa gasesc la dezmembrari blocul de semnalizare, carcasa de la ventilatorul de aer pt habitaclu si panoul de bord (ceasurile), toate cu numai 50 lei. Blocul de semnalizare l-am testat, functioneaza perfect. De la panoul de bord voi folosi doar carcasa, a mea fiind sparta in partea laterala stanga.
piese
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
Antena si ventilatorul pt habitaclu:
piese
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
Ornamentul de lemn furniruit de la schimbator (nou) si cateva piese venite de la vopsit in camp electrostatic:
piese
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
strângem piese in continuare:
piese
zilele astea am o promisiune de 2 stopri second hand, dar in stare perfecta.
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
Astazi am primit de la al doilea proprietar 2 poze din 2006 cu masinuta mea, facute la targul de masini de la Balata (aprox. 10 km de Deva).
mb_
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
O parte din piese au ajuns de la zincat, altele de la vopsit in camp electrostatic. Am mai reusit sa cumpar 2 ornamente noi pentru aripa dreapta spate (ale mele fiind distruse).
piese
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
E prima mea postare de anul acesta. La multi ani, dragi colegi!
Astazi mi-au mai ajuns o parte din piesele comandate anul trecut, inaintea craciunului. Cateva poze proaspete:
piese
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
Am terminat si farurile (demontat, curatat, schimbat o lentila si difuzoarele de sticla - intrucat cele vechi erau sablate, inlocuit becuri). Am constatat ca-mi lipseste un soclu pt becul de pozitie in farul drept (am inceput cautarile la dezmembrari). Au urmat apoi cele 2 aparatori de cauciuc din partea inferioara a farurilor (curatare, degresare, tratament Meguiars All Seasson Dressing) si semnalizatoarele (curatare, polishare exterioara, tratament chedere laterale, inlocuit becuri).
Stocul de piese noi a fost completat cu buretele izolator de pe partea interioara a capotei (l-am asezat pe pozitie doar pentru poza, fixarea definitiva o voi face doar dupa vopsire) si inca cateva repere de plastic.
piese_ianuarie_
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
Au mai ajuns cateva piese satamana asta, insa lucrul de care m-am bucurat cel mai mult a fost Manualul utilizatorului (in germana).
ianuarie_
|
|
pus acum 9 ani |
|
daman
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/3776.jpg) Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 430
|
|
O treaba facuta ca la carte. Spor in continuare.
|
|
pus acum 9 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
bmwvio
Membru Junior
![](/img/avatars/classiccar/7718.jpg) Din: Urlati Prahova
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 80
|
|
Salut, caut un scaun fata pe albastru, presuri originale,cleme pentru fetele de usi, un volan model w202, grila de ventilatie din bord pe partea dreapta, un ventilator pentru radiator, placa butoane de la schimbator, multumesc, Viorel, 0723409772.
_______________________________________ Yamaha XVZ 1300 Royal Venture-1991, BMW K 1100 LT-1995 si Porsche 944-1983, VW Kafer 1302-1972, Mercedes 190E-1989
|
|
pus acum 8 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
o iau in ordine:
scaun pe albastru am vazut la dezmembrari in alba iulia, poti lua husa de pe cel din dreapta si sa o montezi pe partea stanga...sunt identice
cleme pentru fetele de usi - din cate am vazut eu clemele vin lipite direct pe fata de usa... nu cred ca se comercializeaza separat
grila de ventilatie de pe partea dreapta de ce nu te uiti la dezmembrari (chiar si pe olx)... se potriveste si cea din stanga pe dreapta
ventilator pentru radiator...iti pot da codul original daca imi dai vin-ul masinii
ornamentul de lemn de la schimbator....aici iti recomand sa iei unul nou (eu asa am facut), dar sunt f multe modele functie de dotarile masinii. iti atasez poza, alegi exact modelul tau si apoi pot sa iti spun codul original
30.9KB
|
|
pus acum 8 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
O piesa noua, extrem de scumpa, grila centrala de ventilatie (din pacate n-am gasit una necrapata in dezmembrare) si contactul (luat din dezmembrare, impreuna cu toti butucii - de la usi si portbagaj).
piese
|
|
pus acum 8 ani |
|
daman
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/3776.jpg) Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 430
|
|
se pare ca nu stai deloc ![](http://www.3xforum.ro/img/smilies/smile.png)
|
|
pus acum 8 ani |
|
sile1
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 523
|
|
|
pus acum 8 ani |
|
horatiu601
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/633.jpg) Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 880
|
|
cam care este pretul unei console centrale ( zona schimbatorului ) pentru un w124 ? zebrano
_______________________________________ trabantul nu este o masina,este un stil de viata
|
|
pus acum 8 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
zebrano, nu reprezint un magazin de piese, asadar nu-ti pot da preturi, dar pe baza vin-ului iti pot da detalii, diagrame si coduri originale pentru orice piesa de mercedes.
sile, grila noua a depasit cu putin 500 lei...
|
|
pus acum 8 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
Contact maneta frana de mana, ornamente comanda aer si cheder portbagaj, toate noi:
piese
|
|
pus acum 8 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
Piese noi: spoiler fata si aripa stanga fata, iar de pe olx am gasit un radio casetofon Becker in perfecta stare:
piese
|
|
pus acum 8 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
Manual de reparatii Haynes, cheder trapa (nou), mufa radiocasetofon si elemente de reparatie praguri:
piese
|
|
pus acum 8 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
Saptamana asta au mai ajuns: element de tabla reparatie in portbagaj, 2 ornamente de plastic pt aripile fata (stanga si dreapta) si o parte din suruburile si clemele de prindere ale aripii stanga fata:
piese
|
|
pus acum 8 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
si alte suruburi, cleme, racorduri, etc... iar cum intram pe ultima suta de metri spre tinichigerie, cateva produse specifice:
mai_
|
|
pus acum 8 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
Cu pasi inceti dar siguri:
piese
atat placa de sub luneta (care a fost gaurita ciobaneste de unul din fostii proprietari) cat si ornamentul dintre usile de pe partea stanga vor fi reimbracate in vinil verde - identic cu cel original.
am mai luat un primer epoxidic bicomponent de la standox si celebra ceara de cavitati de la mike sanders.
tinichigiul m-a amanat deja vreo 2 saptamani, sper ca luna asta sa se apuce si de masina mea.
|
|
pus acum 8 ani |
|
daman
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/3776.jpg) Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 430
|
|
Daca imi permiti un sfat. Polita de la luneta cred ca ar arata mai bine imbracata cu mocheta verde.
|
|
pus acum 8 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
stiu, asa a fost initial, n-am gasit insa mocheta in nuanta originala....
Modificat de rad-deva (acum 8 ani)
|
|
pus acum 8 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
In cateva zile am rezolvat si problema jantelor. Initial, masina a fost echipata cu jante de tabla si capace originale. Am gasit pe olx un set de jante originale de aliaj, le-am cumparat. A urmat verificarea acestora, una din ele a avut o indoitura mica, dar am rezolvat-o la un atelier specializat. Am continuat cu sablarea si apoi vopsirea in camp electrostatic.
jante
|
|
pus acum 8 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
Am refacut si oglinzile... demontat, sablat partile metalice, vopsit, remontat, curatat contacte, tratament pe partile de cauciuc.... rezultat final:
oglinzi
|
|
pus acum 8 ani |
|
daman
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/3776.jpg) Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 430
|
|
Care este motivul pentru care au montat una mai mica si una mai mare?
|
|
pus acum 8 ani |
|
bmwvio
Membru Junior
![](/img/avatars/classiccar/7718.jpg) Din: Urlati Prahova
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 80
|
|
Pentru ca cea mare este din stinga, iar cea mica din dreapta, care este electrica si sint bine facute.
Modificat de bmwvio (acum 8 ani)
_______________________________________ Yamaha XVZ 1300 Royal Venture-1991, BMW K 1100 LT-1995 si Porsche 944-1983, VW Kafer 1302-1972, Mercedes 190E-1989
|
|
pus acum 8 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
In asteptarea tinichigiului, am zis sa ma ocup si de capitolul frane, asa ca am achizitionat nou cam tot ce era nevoie: discuri fata si spate, placute frana fata si spate, saboti, kit-uri de reparatie etrieri, kit-uri de prindere placute, respectiv saboti, etc.
frane
|
|
pus acum 8 ani |
|
daman
Membru Senior
![](/img/avatars/classiccar/3776.jpg) Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 430
|
|
bmwvio a scris:
Pentru ca cea mare este din stinga, iar cea mica din dreapta, care este electrica si sint bine facute. |
Asta stiam si eu ca una este de stanga si una de dreapta . Ma refeream la diferenta de dimensiune, cu ce scop le-au facut asa si nu sunt ca la alte masini de aceeasi dimensiune.
|
|
pus acum 8 ani |
|
rad-deva
Membru Junior
Din: deva
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 74
|
|
pompa benzina pierburg, amortizoare fata si spate sachs, flanse amortizoare fata lemforder:
piese
|
|
pus acum 8 ani |
|