CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
alexxandra
Femeie
24 ani
Timis
cauta Barbat
24 - 57 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Discutii libere / Opel bedford Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Dupa cum v am mai spus, sint in tratative sa achizitionez un Opel bedford mk2.Din pacate nu prea stiu mai nimic de acest model de masina, si am nevoie de ajutor.Ma intereseaza de la ce masini sint compatibile piesele la acest van, cumva de la Ford tranzit?
Masina este necajita rau, se vinde la pret de fier vechi, e de munca la ea cit berila, dar mi ar place .Are pe ea motor de mercedes cobra 200 d, dar asta nu este o problema ca l as schimba cu unul mai fisnet, tot din gama Mercedes.
Care stiti amanunte , ati avut sau detineti asa ceva, dati mi o mina de ajutor sa stiu ce sa fac, altfel miercuri masina pleaca la fier vechi.

opel bedford dupa cum mai spus, sint tratative opel bedford mk2.din pacate prea stiu mai nimic acest

56.6KB


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 9 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Motorul de mercedes, adaptat urit

opel bedford motorul mercedes, adaptat urit

38.6KB


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 9 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Si partea pentru care ma intereseaza cel mai mult compatibilitatile, directie si suspensie.Apropo, toate frinele sint pe tamburi, si fata si spate

opel bedford partea pentru care cel mai mult directie toate frinele sint tamburi, fata spate

33.6KB


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 9 ani
   
motanualb
Membru Senior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
Pe net am gasit cA at fi  "rudenie" cu Isuzu Fargo,   Bedford pare a fi UN amalgam de piese  de LA diverse Marci. Daca iti place  si are ceva hartii , DC nu?

_______________________________________
I don't mind dust , I do mind rust!

pus acum 9 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Hirtii am inteles ca sint, o sa merg miercuri sa vad ce si cum.Proprietarul spune ca motorul de Mercedes de pe masina este trecut in carte, omologat. Nu are ITP si asigurare.

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Bedfordul a fost initial fabricat in Anglia, apoi preluat si de Dealerii Opel.
Partea mecanica si motorul au fost preluate de la Opel Rekord de 2000 cmc si de 2200 cmc pe benzina, dar a existat si un motor de 2300 cmc Diesel probabil de provenienta  Vauxhall.
Motor Mercedes nu a avut niciodata, ca apartinea de GM!
Ca sa fie originala, tot un motor de provenienta General Motors ar trebui sa-i pui.
Daca ai loc, poate un motor 6 linie de pe Opel Senator/Monza.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004
Am renuntat la el.Treaba era cam incilcita si cu actele si , am ajuns la concluzia ca trebuiau prea multi bani investiti in ea, dupa calculele mele cel putin 2000 de euro, fara munca mea, doar piese si materiale.Daca era primul model, cel rotund il luam oricum, dar asa, am renuntat. Cred ca deja este la fier.

_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 9 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 815
Avea motorul de 2,3 diesel de pe Rekord , Senator, Omega prima generatie si Frontera, ala cu pompa pusa cu fundu'n sus in stinga motorului, in carcasa de distributie, cam unde venea delcoul la cele pe benzina

pus acum 9 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la