CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
angy_2 pe Simpatie.ro
Femeie
21 ani
Constanta
cauta Barbat
21 - 63 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / File de istorie / Povestea Mobrei mele Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Cotrobáind prin sertar am dat de poza mobrei mele , fabricatá in 71 si reconditionatá de mine, dupá gustul unui adolescent de 17 ani la acea vreme .....precum vedeti in pozá.
Má umflá rásul la gándul cá aceastá motoretá, cumpáratá desfácutá in cos in 1982, care avea sist de suspensie pe fatá tip triunghi, care momentan este foarte cáutat, si chiar subsemnatul restaurez douá asemenea Mobre, la vremea aceea am aruncat toatá furca fatá de stil vechi, punándu-i o pereche de telescoape de Super care era mult mai moderná la acea vreme.
Alte transformári : Toba de esapament táiatá, si ridicatá in sus, douá geamantane tip " Krause " confectinate de subsemnatu din 4 lighene de plastic de spálat fructe procurate din comertul socialist la acea vreme, trase intr-o cámasá de vinil negru , o carená fatá fabricatá tot de mine, dintr-un corp de reflector de aluminiu provenitá de pe o macara turn, locul duliei acesteia fiind exact de dimensiunea farului de Simsonetá sport luatá la bani grei din Ungaria, si adusá sub  palton in tará ....
aripa ffatá putin modificatá, mai sportivá , pozitionatá pe niste tevi de alumini mai lungi, vitezometrul si carcasa cheii de contact puse in 2 tevi de bermann de dimensiuni identice peste care am pus o bucatá de burduf de cauciuc de telescop fatá de Mobra Super ......
Pe atunci era nevoie sá ne gándim cu ce anume putrem face ceva similar, sau aseméánátr cu solutiile tehnice vázute in revistele moto ....

povestea mobrei mele cotrobáind prin sertar dat poza mobrei mele fabricatá mine, dupá gustul unui

41.3KB

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Online
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48193
Foarte frumos.
Cu furca fata tip vechi este poveste lunga, ca multe trante a provocat.
De aia toata lumea le schimba cu furca de Super.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
bachus_21
Membru Senior

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3175
Ai uitat semnalizarile de Trabant. 
E clar, tuturor ne trebuia mai altfel.


pus acum 8 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Si atunci aveai mustati domnule Adi? =D

pus acum 8 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2455
Ps.am avut si eu o minimobra la care pusesem un far de IMS,cred,il mai am si acum prin magazie,aveam pe spate amortizoare de mobra,pusesem o tija pe post de frana la roata din spate,eheeeeeeeeee,iar ma apuca melancolia,of cu Cromaticul 02,video panasonic j35 si casetele dublate in romana de Irina Nistor,mama ei de treaba,27,Doamne,sunt 27 de ani de atunci

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Mdaaa, am rás cu poftá si cu lacrimi la aceste povestir , depánári de amintiri .M-a distrat enorm Minimobra cu far de IMS .... ca dimensiuni nici nu le pot inchipui laolaltá , dar pe atunci gáteam cu ce aveam...
Mustáti aveam intotdeauna incepánd de la 15 ani cánd mi-a mijit "puful "pe sub nas din simplul motiv cá-mi era lene sá má rad si pe sub nas .....asa cá nici nu-mi pot inchippui cum as aráta fárá ???,iar pe atunci fetelor le plácea mustata, era la modá.
Cánd m-a vázut taicá-meu cu cele 2 vase de plastric albastru spálácit la care má chinuiam sá tai "buzele " ca sá le pot afronta cirect, si fárá hiatusuri intre ele, ptr a realiza cele 2 valize de bagaje pe care le vedeam in Moto Revu, sau alte reviste moto , i-a stat párul máciucá, iar cánd buteliile de aragaz se schimbau foarte greu, fiindcá trebuia sá umbli cáte 2 -3 sáptámáni sá te serveascá cu foaia de repartizare in buzunar, iar eu foloseam cuptorul aragazului sá-mi confectionez plexiglasul la spoilerul (carena ) pus proaspát pe Mobrá.
Nu e de mirare, cánd m-a vázut directorul educativ al cáminului studentesc in anul 1 prima zi (15 Sept ) cá am sosit cu Mobra, si am urcat-o pe holul cáminului m-a dat afará !
A trebuit sá-i duc 2 kg salam de sibiu, 30 de ouá, 5 litri de pálincá de Bihor ca sá-mi dea o camerá .........
Ce vremuri Domnior ! Grele pe care timpul le-a indulcit.  

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Am mai cotrobáit prin sertare, si am dat si de aceastá pozá pe spatele cáreia scrie 12 Ianuarie 1987 .In cart Gheorhieni din Cluj, un prieten , mare motociclist si-a cumpárat un IJ nou nout din ála albastru deschis ce se vindeau pe atunci ca noutáti si erau de neajuns ptr un student sau om de ránd cu salarii de 1500-1800 lei, fiindcá costau exact 28 de mii si ceba in magazinele Moto.
Lucian, posesorul acestei minunate motociclete, era deja in cámpul muncii, ceva proiectant parcá, si párintii il mai ajutau financiar.
Di-a mai fácut si niste imprumuturi , si a luat minunátia asta pe care am adus-o impreuná acasá de la magazin .
sá vedeti chipuri mirate pe strázi cánd impingeam namila aia ruseascá spre casá .....
In fine, toatá iarna a fost desfácutá bucáti, gresatá, slefuitá si transformatá in stilul vremilor acelea .....
Poza am fácut-o cu un aparat rusesc Smena 8 .....
Ca mentiune : Acest tip de carená fatá inclusiv plexiglasul se fabricau de un particular la Turda, unde am mers dupá ele cu autovbuzul (cursá ITA )de la Cluj, unde am cumpárat-o cu 500 lei , o avere la vremea aceea mei ales ptr un student flámánd mai tot timpul !
Motocicleta era neagrá , cu saua transformatá , trasá in piele portocalie .Era ceva inedit pe atunci !
Ce n-as da sá aflu ce mai e cu Lucian, cu care legáturile s-au intrerupt prin 88-89 ..  

povestea mobrei mele mai cotrobáit prin sertare, dat aceastá pozá spatele cáreia scrie ianuarie 1987

48.5KB

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

bachus_21 a scris:

Ai uitat semnalizarile de Trabant. 
E clar, tuturor ne trebuia mai altfel.

Da, scuze intr-adevár .Si pe fatá erau fixate pe 2 tevi de aluminiu, iar pe spate erau incastrate in geamantanele de bagaje, foarte decent fácut páná la urmá.....
Mobra páná la urmá am vándut-o asa cum se vede in poze, fiindcá mi-am cumpárat deja Jawa de 250 tot in cos desfácutá ....niciodatá nu am avut destui bani sá-mi cumpár un vehicol nou din magazin, in afará de Minimobra cu pret redus, cáreia ii lipseau pedalele si avea farul spart din cauza transportului, si era devaluatá la 3000 lei in loc de 4900 .Insá pedale se gáseau la moto-velo, far de Mini de asemenea la pret de nimic .
Povestea ei va urma mai tárziu...  

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la