Misu de Cluj
Admin
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
|
|
Tov a scris:
Felicitari pt achizitie. Motorul e gurmand, dar deosebit de placut la condus!
eu mi-am facut banchetele singurel dupa ce mi-a cerut unu' la dezmembrari 500 de lei pe ele.
Suportii i-am facut din profil dreptunghiular taiat/sudat/mesterit, picioarele din balamale mari de poarta (asta ca sa se poata si ridica banchetele), apoi sezutul si spatarul din lemn de brad, burete din obor si vinilin din dragonu' rosu
Nu cred ca m-a costat mai mult de 100-150 de lei toata distractia
|
O fi gurmand dar eu il voi face sa nu consume mai mult de 10-11 litri, nici macar in oras! Sunt cateva deficiente de proiectare, din cauza carora consuma mult. De fapt nici nu sunt greseli de proiectare, ci mosteniri din trecut. Ca motorul L25 este jumatate din motorul de SR, care la randul sau este o licenta dupa un motor Ford din anii 1925-1930. In anii aia se folosea benzine cu cifra octanica de 60, sau cel mult de 75, benzine de mult timp disparute de pe piata mondiala. Plus ca la americani, consumul de benzina, niciodata nu era un criteriu relevant, nici in trecut si nici in prezent. Apoi dupa preluarea licentei in anii 1950-60, era perioada cu planuri cincinale, acolo iarasi nu era relevant consumul de benzina, deci iarasi le durea in cot inginerilor sa-i imbunatateasca randamentul. In anii 1970-80, deja aparusera versiunile Diesel, preferate de toata lumea, deci iarasi le durea in cot sa imbunatateasca motoarele L25. Asa ca trebuie sa facem ce trebuia sa faca cei din fabrica, dar nu le-au facut pentru ca le durea in cot. Sunt motoare bune, dar ramase la nivelul anilor 1930, fara sa fie imbunatatite! Motoarele astea sunt din fabrica slab comprimate si alimentate prea bogat cu benzina, la fel ca la SR, masinile puteau a miros de benzina nearsa ajunsa in esapament! De aia sunt renumite si pentru rateurile pe care le dau in esapament cand benzina nearsa ajunsa in esapament se aprinde necontrolat si pocneste. Are raport de compresie extrem de mic de 7,8:1, care trebuie marit cel putin la 9:1 sau 9,5:1, ca sa mearga cu benzinele actuale. Pus aprindere electronica, ca sa nu mai am probleme cu platinile si sa aiba o scanteie mai puternica. Modificat carburatorul, ca sa nu se deschida clapetele la ambele corpuri in acelasi timp, ci decalat. Asta iarasi este o porcarie la carburatorul W 250, inutila cu sectoarele dintate care deschid clapetele simultan. La ultimele modele carburatoarele erau deja modificate avand parghii in loc de sectoarele dintate si clapetele se deschideau decalat. Alea se numesc Carburatoare DCD, care aparent arata la fel ca cele W250. Marite tuburile venturi de la carburator, ca nu primeste destul aer pentru o combustie buna. Montat o conducta retur, ca original nu are conducta de retur si carburatorul primeste fortat mai multa benzina decat are nevoie motorul pentru o ardere eficienta. Cu asta am enumerat deja 5 motive serioase, care duc la consum exagerat de benzina!!! Dupa ce fac astea, va avea randament mult mai bun, putere mai mare, va merge ca racheta si nu va mai consuma mult. Numa sa ajunga pe mana mea, ca ma ocup eu de ea, ca stiu unde are calcaiul lui Achile, ca sa-i dau in basca. Cu banchetele este idee buna, de fapt am doua banchete artizanale ramase de la Gaz. Dar poate ca nici nu pun banchete, decat doar asa de ochii lumii la ITP si RAR, apoi pun doar inca doua scaune in spatele celor doua scaune din fata, ca imi ajunge sa fie cu 4 locuri.
_______________________________________ NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR! SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!
|
|