CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: alyna2408 la Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Botosani cauta Barbat 26 - 60 ani |
|
radu
Membru Senior
Din: TURDA
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 713
|
|
Ma poate ajuta cineva cu dimensiunile jiglerelor de la carburatorul mai sus mentionat ( pentru motor de 1200) si daca poate si unde pot gasi un mag pt un kit de jiglere. Multumesc anticipat
_______________________________________ Tot omul are o masina noua Pe cind una veche , citi?
|
|
pus acum 9 ani |
|
altho
Membru Senior
Din: bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826
|
|
Aici gasesti tot ce vrei.
|
|
pus acum 9 ani |
|
Komissar
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1055
|
|
Legat de jiclere - vezi ca sunt 2 modele de 30Pict1 - unul cu power fuel si altul fara. Ambele merg - zice-se ca cel cu Power Fuel este mai inteligent, in a amesteca benzina la turatii mari, dar dupa parerea mea diferentele sunt minore.
Cum recunosti power fuel-ul: De pe capacul carbului, deasupra camerei de nivel constant coboara in jos un circuit subtire auxiliar de benzina. Aceiasi teava, in capacul mai sus mentionat face un cot de 90grade si ajunge deasupra clapetei de soc. Uite, in filmuletul asta se vede un carb 30pict1 FARA POWER fuel:
Aici e un carb ce ARE power fuel:
Asa... si jetarile pt. ele sunt:
jiclerele le gasesti aici pagina 22: Cel cu power fuel are Main Jet-ul de 115
Modificat de Komissar (acum 9 ani)
|
|
pus acum 9 ani |
|