CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Mariatha la Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Prahova
cauta Barbat
25 - 52 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Simulator Derapaj Controlat Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
CristianCucuianu
Membru nou

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 18
Buna ziua, dragi pasionati ai automobilelor clasice romanesti si straine

     Recent mi-am amintit de o "poza haioasa" vazuta demult pe internet, infatisand o "Dacie cu doua capete" ). Cum numai la Dacii-mi sta capul (visez o sportiva cu usa scurta) si cum inca eram in vacanta, m-am gandit sa vad daca mai exista. Dupa-ndelungate sapaturi pe net, am aflat ca, cel putin pana acum 9 ani, Simulatorul de Derapaj Controlat statea intr-o curte in Tecuci, la iesirea dinspre Galati. M-am dus pana acolo, unde am gasit-o si am cumparat-o.
     Amu c-am adus-o inapoi la Cluj, mi-i mai mult decat evident ca are nevoie de o groaza de reparatii pe partea mecanica, electrica, la tablarie si la interior, pe care le voi face negresit de-ndata ce aflu cum o pot omologa. Acte n-are caci, dupa spusele fostului proprietar, le-o pierdut pe toate intr-o inundatie...
     Planuiesc sa-i scot directia din spate si sa-i pun o punte spate obisnuita, ca n-am nevoie de doua volane. Pe scurt, de la ea vreau doar caroseria sa ramana cum e, iar restul sa fie cum mi-o permite Legea.
     Am nevoie disperata de sfaturi, lamuriri si idei in legatura cu toata procedura si hartoagele care mi-ar putea pune masina pe strada. Astept cu nerabdare raspunsuri !

poze am aici:

Simulator_Derapaj_Controlat



simulator derapaj controlat buna ziua, dragi pasionati clasice romanesti   mi-am amintit

62.4KB

Modificat de CristianCucuianu (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Interesant! Dar inainte sa te apuci sa bagi bani in ea, mergi pana la RAR si vorbeste cu ei sa vezi ce zic.
Faza este ca daca pui punte fixa pe spate, atunci nu mai are nici un sens, ca nu va mai fi ce a fost. Cauta o solutie de a bloca directia spate cand circuli pe sosea, iar cand o duci la expozitii o deblochezi si faci derapaje cu ea.
Daca pe asta o duci la Dacia Clasic, ai spargi pe toti!!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
NU MODIFICA MASINA!!!!!
E mult mai interesanta asa!!!
1300 sunt destule,pe cand asa este unica.
Acte???mai bine o platforma si gata


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
Tov
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 799
Subscriu, n-o modifica!

Oricum legal n-a mers si nici n-o sa mearga niciodata pe drumurile publice deci va trebui s-o deplasezi cu platforma.


pus acum 8 ani
   
CristianCucuianu
Membru nou

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 18
Interesant! Dar inainte sa te apuci sa bagi bani in ea, mergi pana la RAR si vorbeste cu ei sa vezi ce zic.
Faza este ca daca pui punte fixa pe spate, atunci nu mai are nici un sens, ca nu va mai fi ce a fost. Cauta o solutie de a bloca directia spate cand circuli pe sosea, iar cand o duci la expozitii o deblochezi si faci derapaje cu ea.
Daca pe asta o duci la Dacia Clasic, ai spargi pe toti!!

     La RAR Cluj am intrebat si am trimis domnului director pozele, iar raspunsul lui a fost ca doar intr-un poligon as putea sa o conduc. Blocarea directiei spate ar fi o solutie mai frumoasa, intr-adevar, dar ma gandeam ca o punte spate normala ar arata mai bine in ochii celor de la RAR. Daca ma lasa si cu doua directii, cu atat mai bine.
     Tot ce sper e ca exista undeva in lege o portita care sa-mi permita sa o conduc si inafara unui poligon.


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

Tov a scris:

Subscriu, n-o modifica!

Oricum legal n-a mers si nici n-o sa mearga niciodata pe drumurile publice deci va trebui s-o deplasezi cu platforma.


Asta zic si eu, ca este un exponat interesant, care trebuie facut si tinut ca obiect de colectie.
Nu trebuiesc neaparat inmatriculate toate.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3319

CristianCucuianu a scris:


     La RAR Cluj am intrebat si am trimis domnului director pozele, iar raspunsul lui a fost ca doar intr-un poligon as putea sa o conduc. Blocarea directiei spate ar fi o solutie mai frumoasa, intr-adevar, dar ma gandeam ca o punte spate normala ar arata mai bine in ochii celor de la RAR. Daca ma lasa si cu doua directii, cu atat mai bine.
     Tot ce sper e ca exista undeva in lege o portita care sa-mi permita sa o conduc si inafara unui poligon.


Si totusi, daca masina are ansamblu fata mutat cu totul ( lonjeroane, semilonjeroane, traversa, contraaripi), cum ati vrea sa ii puneti punte spate ?   


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Refacuta ar fi de mare interes la Dacia clasic!Din ce an este?

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926

ydaniel a scris:

Refacuta ar fi de mare interes la Dacia clasic!Din ce an este?


Fata e din '83 si cealalta fata pare a fi din '71.       


L.E.





Modificat de AdyC (acum 8 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

knx a scris:


CristianCucuianu a scris:


     La RAR Cluj am intrebat si am trimis domnului director pozele, iar raspunsul lui a fost ca doar intr-un poligon as putea sa o conduc. Blocarea directiei spate ar fi o solutie mai frumoasa, intr-adevar, dar ma gandeam ca o punte spate normala ar arata mai bine in ochii celor de la RAR. Daca ma lasa si cu doua directii, cu atat mai bine.
     Tot ce sper e ca exista undeva in lege o portita care sa-mi permita sa o conduc si inafara unui poligon.


Si totusi, daca masina are ansamblu fata mutat cu totul ( lonjeroane, semilonjeroane, traversa, contraaripi), cum ati vrea sa ii puneti punte spate ?   

Simplu! Iei niste sarma groasa si legi puntea spate de lonjeroane.       


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Nicu_Nix
Membru Senior

Din: Costesti - Arges
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 2622
Parerea mea e sa o pastrezi asa cum e , cu dubla directie . Reconditionata ar face senzatie si spectacol la orice intalnire tematica . De omologat si circulat cu ea prin tara.....sigur nu in Romania , poate nici in alte tari. Si inca un lucru , de ce sa distrugi o piesa de colectie cand , chiar si in stadiul care e , reprezinta o valoare pentru istoria automobilului romanesc ? Imagineaza-ti , alta nu mai este !   

_______________________________________
Dacia Sport '87 negru
.....and more

pus acum 8 ani
   
Dacia Sport
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 423
Las-o cris asa cum e. Tre sa vin o data sa o vad. Mult noroc!

_______________________________________
Moarte sigură cu COBRA da mai sigură cu MOBRA.
Dacia Sport 1985 - usa scurta - alb
Dacia 1300 1976 - rosu
Opel Kadett 1986 - helios-blau
Lada Niva 1600 1986 - black & yellow

pus acum 8 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 1505
Putem face o proba la editia de concursuri de la anu

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 8 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la