CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
andrum94
Femeie
24 ani
Galati
cauta Barbat
27 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / Cutie de viteze de Aro cu priza de putere Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
O cutie de viteze de Aro cu trei manete, cu priza de putere.
Ce  rost are chestia aia?
Ce legi de priza de putere?
Erau modele cu troliu mecanic?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Asta nu e amicul lui Myronutzu, cu camioneta albastra, care a fost anul trecut la Fabricat in Romania?

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Oldman
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 815

Misu de Cluj a scris:

O cutie de viteze de Aro cu trei manete, cu priza de putere.
Ce  rost are chestia aia?
Ce legi de priza de putere?
Erau modele cu troliu mecanic?


Multe lucruri Misi, de ex o pompa hiraulica de basculare sau de actionare diverse device-uri hidraulice - glisare si inclinare platforma pt transport masini - nu mai folosesti cale, troliu hidraulic, in acelasi scop, hiab in spatele cabinei.
Am vazut Transit-uri venite din Anglia, autoateliere, cu compresor de 15 bari si cu generator de sudura antrenate din priza de putere cu cardan suplimentar, deasupra cardanului normal, si am mai vazut o facatura englezeasca - cardanul de propulsie taiat, taiata podeaua dubei si pus un reductor cu priza de putere , care cupla cardanul mai departe spre roti mecanic, cu o maneta, si cind decuplai transmisia aveai priza de putere cu 5 viteze, inclusiv inversare de sens - mersul inapoi de la cutie   .
Nustiu daca pe la voi au aparut, dar la noi am vazut deja vreo 2 - exemplul clasic de utilizare priza de putere ca actionare pompa hidraulica - sint dube second hand cu volan pe dreapta, la firme private, cu nacele telescopice, ce schimba becurile pe stilpii de iluminat public.


pus acum 8 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la