CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
pissy_kitty din Sibiu
Femeie
24 ani
Sibiu
cauta Barbat
24 - 48 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / rog ajutor Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
bogtor
Membru Senior

Din: timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 684
in calatoriile mele am intilnit urmatoarele pese, nu stiu de la ce sint, nenea  nu stie nici el, asa ca rog un sfat de la cunoscatori, de pe ce masina este pesa in cauza, eventual un pret orientativ sa il ofer. sper sa reusesc sa va lamuresc cu pozele facute. multumesc.in incercarea de a dezmembra angrenajul au dat cu ciocanul si au spart carcasa ambreajului.

rog ajutor mele intilnit pese, stiu sint, stie nici el, asa rog sfat masina este pesa cauza,

56KB


_______________________________________
tel 0744161052

pus acum 8 ani
   
bogtor
Membru Senior

Din: timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 684
alta...

rog ajutor alta...

55.9KB


_______________________________________
tel 0744161052

pus acum 8 ani
   
bogtor
Membru Senior

Din: timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 684
alta...

rog ajutor alta...

55.1KB


_______________________________________
tel 0744161052

pus acum 8 ani
   
bogtor
Membru Senior

Din: timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 684
alta...

rog ajutor alta...

55.9KB


_______________________________________
tel 0744161052

pus acum 8 ani
   
bogtor
Membru Senior

Din: timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 684
scuze...dupa serie pare cutie de 2cv si derivate...

rog ajutor serie pare cutie 2cv

54.9KB


_______________________________________
tel 0744161052

pus acum 8 ani
   
Sechi
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1910
Citroen 2 CV 6.

_______________________________________
Sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.

pus acum 8 ani
   
bogtor
Membru Senior

Din: timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 684
multumesc

_______________________________________
tel 0744161052

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Poate fii 2 cv 6 iar, cutia cu fránele pe cu tamburi este pre 79 .......
Sincer nu cred cá prezintá mare valoare deoarece cutiile cu fráne pe tamburi nu le mai prea foloseste nimeni, toatá lumea a trecut la cele pe discuri apárute din 79 in sus,
Nu prea foloseste nimeni cutia cu tamburi deoarece erau greu accesibile la reparatii , si se gripau dupá o perioadá de inutilizare mai lungá .
Blocul motor apare intact, insá nu se stie cáti km a rulat ??? la max 300 mii km trebuie schimbat virochenul fiindcá e pe role, ca la motociclete, nu ca la majoritatea vehicolelor, de aceea trebuie presá ptr demontarea calotelor vibrochenului, bratele pistoanelor sunt o singurá piesá de fontá, nu se pot da jos de pe vibrochen .          

Modificat de cv2adi (acum 8 ani)


pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

cv2adi a scris:

Poate fii 2 cv 6 iar, cutia cu fránele pe cu tamburi este pre 79 .......
Sincer nu cred cá prezintá mare valoare deoarece cutiile cu fráne pe tamburi nu le mai prea foloseste nimeni, toatá lumea a trecut la cele pe discuri apárute din 79 in sus,
Nu prea foloseste nimeni cutia cu tamburi deoarece erau greu accesibile la reparatii , si se gripau dupá o perioadá de inutilizare mai lungá .
Blocul motor apare intact, insá nu se stie cáti km a rulat ??? la max 300 mii km trebuie schimbat virochenul fiindcá e pe role, ca la motociclete, nu ca la majoritatea vehicolelor, de aceea trebuie presá ptr demontarea calotelor vibrochenului, bratele pistoanelor sunt o singurá piesá de fontá, nu se pot da jos de pe vibrochen .          

Enciclopedie 2CV 


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

amb13 a scris:


cv2adi a scris:

Poate fii 2 cv 6 iar, cutia cu fránele pe cu tamburi este pre 79 .......
Sincer nu cred cá prezintá mare valoare deoarece cutiile cu fráne pe tamburi nu le mai prea foloseste nimeni, toatá lumea a trecut la cele pe discuri apárute din 79 in sus,
Nu prea foloseste nimeni cutia cu tamburi deoarece erau greu accesibile la reparatii , si se gripau dupá o perioadá de inutilizare mai lungá .
Blocul motor apare intact, insá nu se stie cáti km a rulat ??? la max 300 mii km trebuie schimbat virochenul fiindcá e pe role, ca la motociclete, nu ca la majoritatea vehicolelor, de aceea trebuie presá ptr demontarea calotelor vibrochenului, bratele pistoanelor sunt o singurá piesá de fontá, nu se pot da jos de pe vibrochen .          

Enciclopedie 2CV 

Mersi Adi, m-ai supraevaluat ........      


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Unde este fierul ala si cat cere omul pe ea? Ca daca nu e scump, l-as cumpara de piese, ca sa am din ce permuta si combina la 2cv.

_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Unde este fierul ala si cat cere omul pe ea? Ca daca nu e scump, l-as cumpara de piese, ca sa am din ce permuta si combina la 2cv.

Na chiar am si uitat cá mai este un potential client ptr asa ceva.In mod normal, dacá sudezi cu aluminiu cele 2 irechi rupte ale clopotului se poate utiliza si cutia cu tamburi insá trebuie sá schimbi toate piesele da cauciuc din sist de fránare ptr Lockhead fiindcá cele pe tamburi au fost proiectate ptr acel sistem si LHM ul le atacé si distruge si viceversa.
Foarte multi mecanici fac aceastá gresealá, habar nu au de diferenta dintre cele 2 sisteme, desi e foarte simplu : Fráná cu tamburi = lichid lockhead , fráná cu discuri = sistem L:H:M
Cred cá sunt in Timisoara


pus acum 8 ani
   
bogtor
Membru Senior

Din: timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 684
fearele leam agatat in mers asa cum fac deobicei, nu sint de trebuinta pentru mine, nu au fost cumparate pentru revinzare, pur si simplu au fost interesante, sint la mine acasa, acum sint la inmuiat, am pus dopuri in gauri sa nun intre apa, nu stiu starea lor, am spus ca mai bine la mine, chiar daca nu am ce face cu ele, decit la galati. daca este cineva curios de ele poate intreba, le cedez fara interes, sper sa fie de folos.salutare...

_______________________________________
tel 0744161052

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

bogtor a scris:

fearele leam agatat in mers asa cum fac deobicei, nu sint de trebuinta pentru mine, nu au fost cumparate pentru revinzare, pur si simplu au fost interesante, sint la mine acasa, acum sint la inmuiat, am pus dopuri in gauri sa nun intre apa, nu stiu starea lor, am spus ca mai bine la mine, chiar daca nu am ce face cu ele, decit la galati. daca este cineva curios de ele poate intreba, le cedez fara interes, sper sa fie de folos.salutare...

Ma inscriu eu pe lista de doritori!
Cu transportul sa vedem, poate Mirel Vicaru are drum incoace ca el tot timpul bate tara in lung si in lat.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
amb13
Moderator

Din: Petrila, jud Hunedoara
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5004

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:

Unde este fierul ala si cat cere omul pe ea? Ca daca nu e scump, l-as cumpara de piese, ca sa am din ce permuta si combina la 2cv.

Na chiar am si uitat cá mai este un potential client ptr asa ceva.In mod normal, dacá sudezi cu aluminiu cele 2 irechi rupte ale clopotului se poate utiliza si cutia cu tamburi insá trebuie sá schimbi toate piesele da cauciuc din sist de fránare ptr Lockhead fiindcá cele pe tamburi au fost proiectate ptr acel sistem si LHM ul le atacé si distruge si viceversa.
Foarte multi mecanici fac aceastá gresealá, habar nu au de diferenta dintre cele 2 sisteme, desi e foarte simplu : Fráná cu tamburi = lichid lockhead , fráná cu discuri = sistem L:H:M
Cred cá sunt in Timisoara

Exact ce spuneam mai devreme, nu te am supraevaluat deloc .


_______________________________________
Decit sa moara trei, mai bine unul!

pus acum 8 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

amb13 a scris:


cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:

Unde este fierul ala si cat cere omul pe ea? Ca daca nu e scump, l-as cumpara de piese, ca sa am din ce permuta si combina la 2cv.

Na chiar am si uitat cá mai este un potential client ptr asa ceva.In mod normal, dacá sudezi cu aluminiu cele 2 irechi rupte ale clopotului se poate utiliza si cutia cu tamburi insá trebuie sá schimbi toate piesele da cauciuc din sist de fránare ptr Lockhead fiindcá cele pe tamburi au fost proiectate ptr acel sistem si LHM ul le atacé si distruge si viceversa.
Foarte multi mecanici fac aceastá gresealá, habar nu au de diferenta dintre cele 2 sisteme, desi e foarte simplu : Fráná cu tamburi = lichid lockhead , fráná cu discuri = sistem L:H:M
Cred cá sunt in Timisoara

Exact ce spuneam mai devreme, nu te am supraevaluat deloc .

            Da sá vezi ce bazaconii scot eu la ora de cunostinte ARO , la Domn Prof amb13 .....              


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

cv2adi a scris:


amb13 a scris:


cv2adi a scris:


Na chiar am si uitat cá mai este un potential client ptr asa ceva.In mod normal, dacá sudezi cu aluminiu cele 2 irechi rupte ale clopotului se poate utiliza si cutia cu tamburi insá trebuie sá schimbi toate piesele da cauciuc din sist de fránare ptr Lockhead fiindcá cele pe tamburi au fost proiectate ptr acel sistem si LHM ul le atacé si distruge si viceversa.
Foarte multi mecanici fac aceastá gresealá, habar nu au de diferenta dintre cele 2 sisteme, desi e foarte simplu : Fráná cu tamburi = lichid lockhead , fráná cu discuri = sistem L:H:M
Cred cá sunt in Timisoara

Exact ce spuneam mai devreme, nu te am supraevaluat deloc .

            Da sá vezi ce bazaconii scot eu la ora de cunostinte ARO , la Domn Prof amb13 .....              

Daca iei ore de cunostinte Aro, inseamna ca esti pe calea cea buna si ca dupa 1320 va urma un fier facut la Campulung. Dupe ce politicienii mioritici si-au batut joc de fabrica, distrugandu-l, chiar ca merita sa ne concentram asupra epavelor facute la  Campulung, asa din respect pentru trecut, cand Aro era la acelasi nivel cu Land Rover.    


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Stie cineva, ce se intampla cu Bogtor?
Ca m=am inteles cu el sa-i trimit banii pe fier.
Apoi dupa ce i-am trimis banii, nu imi mai raspunde la mesajele PM.
Telefonul sau nu este conectat.
Adresa de mail este inexistenta si mailurile vin inapoi...
Ce se intampla???  
O fi plecat din tara?


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217
Tot nimic.
Adresa de mail inexistenta, telefon deconecatat.
La mesaje nu raspunde...
Ce e cu omul asta? A fost rapit de extraterestrii?
Chiar daca ar fi plecat din tara, tot nu pricep de ce si-a defiintat adresa de mail si de ce si-a deconectat telefonul, ca de aia exista roaming, ca sa poti vorbi cand esti plecat din tara...
Nu e vorba de bani, ca nu e suma mare, e vorba de incredere si ca poti lua tzeapa de la colegi.
Nu prea se face asa ceva...
Acuma mai astept, poate apare de undeva.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
bogtor
Membru Senior

Din: timisoara
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 684
nu a fost rapit de nimeni, nu stiu ce se intimpla cu telefonul, o sa verific, nici cu adresa de mail nu stiu ce este, cert este ca telefonul nu este inchis, am vorbit cu mirel, amstabilit detaliile, eu am fost la munte sf de saptamina, poate nu am avut semmnal, stai linistit situatia este sub control, te salut, yoate cele bune...

_______________________________________
tel 0744161052

pus acum 8 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 48217

bogtor a scris:

nu a fost rapit de nimeni, nu stiu ce se intimpla cu telefonul, o sa verific, nici cu adresa de mail nu stiu ce este, cert este ca telefonul nu este inchis, am vorbit cu mirel, amstabilit detaliile, eu am fost la munte sf de saptamina, poate nu am avut semmnal, stai linistit situatia este sub control, te salut, yoate cele bune...

Apoi eu te tot sun de vreo saptamana la  numarul pus la sectiuea cu telefoanele...
Na, ma bucur ca toate is ok!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 8 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la