CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA.
CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA.
FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login
POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Elena Sellena pe Simpatie
| Femeie 19 ani Bucuresti cauta Barbat 29 - 53 ani |
|
ducbuc
Membru nou
Inregistrat: acum 9 ani
Postari: 3
|
|
Din 1969 -
-un singur proprietar -un singur sofer -Pentru povestea acetei masini vizionati videoclipul si cititi cu atentie descrierea de sub video , uunde se afla link urile utile ! Pretul este 4500 euro negociabil. Masina poate fi vazuta in Bacau! Aici link ul catre video: ... dreiCernat
63.9KB
Modificat de ducbuc (acum 9 ani)
_______________________________________ Cernat Andrei
|
|
pus acum 9 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Un numar de telefon direct al Doamnei Cernat se poate ? Adica fara intermedieri...
|
|
pus acum 9 ani |
|
szasz andras
Membru Senior
Din: cluj napoca
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1349
|
|
probabil,dar pretul e urias. la astfel de pret iei masini mai serioase...............si mai vechi decat renault. spor,succes !
|
|
pus acum 9 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Exact asta am spus si eu pe Facebook. Practic si aici , si acolo , cam tot astia sintem .
|
|
pus acum 9 ani |
|
tpv
Membru Senior
Din: Oradea
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 260
|
|
vedeti data inregistrari pe forum, clar nu din pasiune pt fiare vechi!!
_______________________________________ colectionar de fier
|
|
pus acum 9 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Trebuia pus anunțul la cealaltă rubrică ,la vânzări de către intermediari , in fine. Succes la vânzarea Renault-ului . Oare a fost revopsit sau aia e culoarea originală ? Întreb pentru că nu știu .
|
|
pus acum 9 ani |
|
classicfan
Membru Senior
Din: Craiova
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 2564
|
|
Revopsit, nu e cea originala. Oricum, e frumos.
Modificat de classicfan (acum 9 ani)
|
|
pus acum 9 ani |
|
cristi_lupsa
Membru Senior
Din: Buzău
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1174
|
|
E revopsit, e o masina decenta, dar e prea mult spus *cel mai frumos R16 din Romania*. Cred ca pot da cel putin 3 exemple, iar al meu nu se afla printre ele Pretul, totusi, pare rezonabil pentru Franţa, nu pentru Romania. Parerea mea!
_______________________________________ "Regina" - Renault 16 1967 "Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare "Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare "Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta... ”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta.... ..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS
|
|
pus acum 9 ani |
|
AdyC
Membru Senior
Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
|
|
gherghin nicolae a scris:
Trebuia pus anunțul la cealaltă rubrică ,la vânzări de către intermediari , in fine. Succes la vânzarea Renault-ului . Oare a fost revopsit sau aia e culoarea originală ? Întreb pentru că nu știu . |
Scrie in descrierea clipului de pe youtube, a fost neagra.
Foarte frumoasa povestea, e preluata de pe youtube de la descrierea clipului.
"In 1965 , se nastea masina ce a revolutionat industria franceza de automobile.3 ani mai tarziu, in 1968,acest autoturism iesea de pe portile fabricii Renault , intrand in posesia domnului Dodita Constantin , angajat al service-ului Fiat Bacau. De-a lungul timpului , masina a fost ingrijita si iubita de singurul ei proprietar , fiind considerata un membru al familiei. In primii ani de viata , autoturismul a avut culoarea neagra , dar spre sfarsitul anilor '70 , sotia domnului Dodita a dorit o schimbare a infatisarii si astfel masina a fost vopsita sub stricta indrumare a proprietarului , in incinta Fiat service Bacau , din negru in albastrul stralucitor ce s-a pastrat pana in prezent. Din momentul cumpararii pana astazi , masina a beneficiat de conditii de pastrare excelente fiind tinuta intr-un garaj cu temperatura constanta , in mediu uscat , ferita de razele soarelui. De-a lungul anilor '70 au fost achizitionate numeroase piese originale Renault , ce se afla si astazi in cutiile lor. Autoturismul a fost condus cu mandrie , luand parte la evenimentele speciale din viata familiei. Inevitabil timpul a trecut , proprietarul a imbatranit , dar iubirea pentru masina a crescut. La varsta de 72 de ani , in urma unui accident cu bicicleta , domnul Dodita si-a pierdut un picior. Astfel , din anul 2013 masina nu a mai fost scoasa din garaj , ci doar pornita la anumite intervale de timp. In luna ianuarie a acestui an , starea de sanatate a proprietarului s-a inrautatit .Cu doua saptamani inainte de a muri , avand lacrimi in ochi , acesta si-a luat ramas bun de la ,,fetita'' lui , masina ce nu l-a dezamagit niciodata." |
_______________________________________ Dacia 1100 - 1969 Dacia 1100 - 1971 Dacia 1300 - 1980
|
|
pus acum 9 ani |
|
altho
Membru Senior
Din: bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 826
|
|
Subscriu la descrierea facuta de autor - cunosc masina de cand eram mai tanar.... Cum in Bacau masinile "straine" erau rare, asta era o aparitie. Fostul proprietar era un bun mecanic, si a avut grija de masina. Sper ca ati vazut numarul mic de 3 cifre - era din "elita" lor.
Am vrut sa cumpar masina de la fostul proprietar acum 3 ani, inainte de taxa lor de mediu. Am oferit cam 2500 euro, dar "sefa" era/este fata lor (doctorita ) si nu cred ca a fost de acord. Adevarul este ca nici nu am insistat, ca nu e "modelul" meu preferat.
Masina arata bine, dar vopsirea a fost facuta cu posibilitatile de atunci, - probabil acum e polishata . Atunci mi-a sarit in ochi faptul ca e vopsita, dar nu am stiut ca a fost neagra - eu o stiam albastra tot timpul. Batranul mi-a spus ca motorul a fost refacut , parca avea 200 000 km sau mai mult pe bord.
Una peste alta, asta e masina - pretul mare/mic nu-l comentez. Actualul vanzator cred ca e nepot sau ginere sau ....intermediar.
Tare de tot prezentarea ..........Like
Sper ca s-a dezbatut mostenirea - apropo de acte.
|
|
pus acum 9 ani |
|
R12 TR
Membru Senior
Din: Rio de Bacau
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 563
|
|
cristi_lupsa a scris:
E revopsit, e o masina decenta, dar e prea mult spus *cel mai frumos R16 din Romania*. Cred ca pot da cel putin 3 exemple, iar al meu nu se afla printre ele Pretul, totusi, pare rezonabil pentru Franţa, nu pentru Romania. Parerea mea! |
Nu e rezonabil Cristi nici macar pentru Franta! Daca era din 66, poate ca da, sau macar prima parte a lui 67, adica sa aiba bordul acela frumos perforat cu gaurele, frana de mana in stanga iar marche-arrier-ul prin tragera levierului in exterior nu prin impingere.
Sau macar daca era TS din 68 . . . care e cu totul alta poveste de masina . . . sau vreun TX indiferent de an . . .
In Franta valoreaza maxim 1500 iar la noi un 2000 ar fi un pret bun. La 2500 sa zica saru' mana!!!
Ironia este ca la noi acest model nu are cautare desi este net superior din orice punct de vedere Daciei 1300, fie ea si frantuzoaica!, nu mai vorbim de 1100 . . .
R16 a fost varful de gama al Renault in anii 60-70-pana spre 80. Logic ar fi sa aiba pret peste R12 care a fost segmentul de mijloc si peste R8 care a fost segmentul clasei mici, cu buget redus. Dar cum la noi au fost foarte rare, implicit nu au ajuns sa fie populare, iubite. De aici si interesul scazut pentru acest model, si cum cererea este mica . . . rezulta un pret pe masura!
|
|
pus acum 9 ani |
|
cristi_lupsa
Membru Senior
Din: Buzău
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1174
|
|
R12 TR a scris:
cristi_lupsa a scris:
E revopsit, e o masina decenta, dar e prea mult spus *cel mai frumos R16 din Romania*. Cred ca pot da cel putin 3 exemple, iar al meu nu se afla printre ele Pretul, totusi, pare rezonabil pentru Franţa, nu pentru Romania. Parerea mea! |
Nu e rezonabil Cristi nici macar pentru Franta! Daca era din 66, poate ca da, sau macar prima parte a lui 67, adica sa aiba bordul acela frumos perforat cu gaurele, frana de mana in stanga iar marche-arrier-ul prin tragera levierului in exterior nu prin impingere.
Sau macar daca era TS din 68 . . . care e cu totul alta poveste de masina . . . sau vreun TX indiferent de an . . .
In Franta valoreaza maxim 1500 iar la noi un 2000 ar fi un pret bun. La 2500 sa zica saru' mana!!!
Ironia este ca la noi acest model nu are cautare desi este net superior din orice punct de vedere Daciei 1300, fie ea si frantuzoaica!, nu mai vorbim de 1100 . . .
R16 a fost varful de gama al Renault in anii 60-70-pana spre 80. Logic ar fi sa aiba pret peste R12 care a fost segmentul de mijloc si peste R8 care a fost segmentul clasei mici, cu buget redus. Dar cum la noi au fost foarte rare, implicit nu au ajuns sa fie populare, iubite. De aici si interesul scazut pentru acest model, si cum cererea este mica . . . rezulta un pret pe masura! |
Adevarat. In mare masura conteaza si istoricul masinii (cel putin in Franta). Pe de alta parte, pretul destul de mic e datorat si cifrelor mari de productie, de peste 1850 mii de exemplare. Am vazut ca R8 sunt mai scumpe in Franta decat R16, poate si pentru ca multi le modifica in "false" Gordini. Pe de alta parte, o masina decanta mi se pare cel visiniu de la Baia Mare, la 1750 euro. Chiar e un pret foarte rezonabil....
_______________________________________ "Regina" - Renault 16 1967 "Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare "Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare "Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta... ”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta.... ..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS
|
|
pus acum 9 ani |
|
vio16
Membru Senior
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 898
|
|
Ma bucur mult ca prin soproanele patriei mai sunt masini vechi, in buna stare care au si o istorie interesanta. Renault-ul meu 16 a avut o istorie similara, unic proprietar, garaj, scoasa doar in concedii(proprietarul a fost director adjunct la Radio, mergea pe jos la serviciu si avea si masina de servici), lucrarile de intretinere au fost facute in garajul de domiciliu. Regina mea era completa si originala cand am cumparat-o, cu vopseaua originala, ce trebuia refacuta. Eu am platit 600 euro pe masina apoi au urmat diferite lucrari+acte care m-au costat 3.900 euro. Asta nu inseamna ca valoarea ei de piata este 4.500 euro. Am avut chiar un moment de ratacire cand am vrut sa o vand si am cerut 4.500 euro dar nu am primit nici o oferta. Nici 4, nici 3 nici 2000. Valoarea masinii din Bacau este valoarea pe care este dispus cineva sa o plateasca. Probabil ca sub 2.000 euro
_______________________________________ Renault 16 1968 Renault 10 1965-in curs de restaurare Volvo 121S-in asteptare Mini Cooper- in vis
|
|
pus acum 9 ani |
|
alecsandri
Membru nou
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 9
|
|
|
pus acum 9 ani |
|
r16r1150
Moderator
Din: Arad
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2001
|
|
Dragi colegi, e BINE că există încă un Renault 16 salvat ( nu salvabil , fiindcă nu va merge la Remat).
Povestea sa e frumoasă, mulţi dintre noi sunt( em ) destul de sensibili în ceea ce priveşte istoricul cunoscut al maşinii. Dacă eliminăm figurile de stil rezultă la modul sec faptul că de ea s-a ocupat cineva pasionat (şi priceput!). E necesar ca un potenţial cumpărător să ştie FOARTE BINE ce îşi doreşte şi ce va avea(ar fi bine să cunoască Renault 16 ca la carte). El nu va conduce o poveste , ci un autoturism ce are o poveste. Totul poate sclipi la mare intensitate, totul poate funcţiona fără cusur, dar , având în vedere preţul : - care e ponderea în care maşina îşi păstrează originalitatea? - cât anume, dacă şi la ce s-a intervenit din punct de vedere mecanic sau estetic şi cum s-a intervenit. De către cine - vechi ori nou proprietar e mai puţin relevant, atâta vreme cât -repet- originalul e cât mai puţin afectat. - mai e ceva de reparat?
_______________________________________ Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc _____________________________________________ TV 51Rz / 1971 TV 51 F autolaborator / 1969 TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2 TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982 TV D12 Rz (autostație R4030)-1980
|
|
pus acum 9 ani |
|
cristi_lupsa
Membru Senior
Din: Buzău
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 1174
|
|
Sa stii ca eu nu avea idee la ce ma bag, nu cunosteam deloc masina si am facut-o dupa cunostintele si priceperea mea. Nu regret nici o clipa decizia de a ma apuca de lucru la Regina, dar ce am facut eu nu se cheama restaurare doar, eventual, resuscitare. Abia acum, pe masura ce m-am implicat in lucrul la Sutica, cred ca sunt pregatit sa restaurez Regina, cu adevarat. Acum caut fineturile, nu doar solutii temporare, caut piese originale, caut solutii de restaurare a celor vechi, piesa cu piesa, dar mentinand masina functionala, ca sa ma pot bucura de ea. Cat despre valoarea unei masini, daca elimini componenta sentimentala si iei pragmatic, lista de piese si lucrari, vei ajunge la o suma ridicata, iar cifra reala de vanzare va fi mult mai mica, undeva sub 2000 euro, cum spunea si Viorel si nici nu vei acoperi cheltuielile. Pana la urma ajungi la suma care se cere pe cealalta Regina verde de la Buzau, adica 8000 euro. Fiecare masina are cumparatorul ei, undeva.
Modificat de cristi_lupsa (acum 9 ani)
_______________________________________ "Regina" - Renault 16 1967 "Arabela" - Skoda 1000MB 1969 - in curs de restaurare "Julieta" - Alfa Romeo Giulia Super Ti 1965 - in curs de restaurare "Caroline" - Renault 16 TS 1973 - m-am apucat si de asta... ”Michiko” - Toyota Corona Deluxe 1968 - ... si de asta.... ..... caut, caut, poate ma "impiedic" de un DS
|
|
pus acum 9 ani |
|
r16r1150
Moderator
Din: Arad
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2001
|
|
Da, Cristi, la randu-mi am inceput prin a avea masina.Apoi, scarpinandu-ma-n cap, am inceput sa caut documentatie, piese, mecanici din vechea generatie, fosti detinatori, sa invat ce am de facut...am croit cu minime cunostiinte la inceput, cu experienta mai mult a altor tipuri de masini.Am si gafat... R16 -le meu a costat 1400 de lei, paişpe milioane vechi. A fost demult ... Dar la altă sumă (4000 euro) deja cred ca e musai-musai sa stii din start pe ce dai banii. Dupa aia am trecut lejer de 2500 de euro bagati in tot felul de piese si materiale.
_______________________________________ Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc _____________________________________________ TV 51Rz / 1971 TV 51 F autolaborator / 1969 TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2 TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982 TV D12 Rz (autostație R4030)-1980
|
|
pus acum 9 ani |
|
gherghin nicolae
Membru Senior
Din: Petrosani
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 5320
|
|
Despre cotatia autovehiculelor, sau evaluarea lor ar fi multe, foarte multe de scris. Pe scurt ceea ce conteaza este : ---Raritatea modelului ( se afla usor si reprezinta totalitatea exemplarelor fabricate vreodata ) In cazul de fata , Renault 16 s-au fabricat pe o perioada foarte lunga si intr-un numar foarte mare. Posibilitatea de a achizitiona unul nu este redusa. ---Modalitatea in care a fost tinuta o evidenta a fostilor proprietari (istoricul exemplarului) ---Starea de uzura (atit numarul de kilometri originali parcursi cit si daca si cum a fost reparat/intretinut modelul respectiv) ---Starea exemplarului, la vopsea originala sau nu, daca s-a intervenit asupra repararii caroseriei si cum, cu elemente originale, after-market sau confectionate artizanal. Apoi faptul ca pe piata de la noi mai exista si alte exemplare aflate la vinzare in stare nemodificata nici macar estetic , pretul acestei masini nu mi se pare mare, ci exagerat de mare . Nu-i o epava pe care se cer multi bani, dar chiar daca arata bine, atit pe pietele internationale, la starea in care se vede in poze (fara partea emotionala sau descrierea pompoasa si ireala) tot o masina scumpa ramine. Banii ceruti, exact asa cum bine ati scris si dvs dragi colegi, nu sint justificati absolut deloc.
|
|
pus acum 9 ani |
|
AdyC
Membru Senior
Din: Alexandria
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 1926
|
|
|
pus acum 9 ani |
|