CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
mememe12
Femeie
23 ani
Bucuresti
cauta Barbat
23 - 80 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Coltul Tehnic / ajutor daciotilor Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini: 1
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Proprietarul masinii nu a putut sá-mi spuná ce fel de tip de Dacie are in posesie : 1320 sau 1325 ????
Pe baza pozelor fácute nu se poate conchide in mod sigur de care este.
Stie careva dintre voi care dintre cele 2 tipuri este ? Pe mine m-ar interesa dacá e un 1320 .... pe baza anului de fabricatie poate fii si una si alta ....


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Nu este 1320. Este Liberta.
Se vede clar ca are barile si aripile de Liberta.
La Liberta aripile fata si spate se termina la nivelul barilor. Aripile nu se continua pe sub bari.
La fel in fata si in spate daca dai jos barile, nu exista panouri de tabla dedesubt.
Dai jos barile si vezi motorul si rotile.
In Schomb la 1320 atat botul cat si spatele este ca la 1310 cu fusta fata si spate din tabla si aripile care continua si pe sub bari. Plus ca la 1320 mai este un mic triunghi de plastic in coltul din spate dupa al treilea geam.
Este 100% 1325 Liberta, primele exemplare.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
AdyC
Membru Senior

Din: Alexandria
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1926
Eu cred ca e Liberta, adica 1325. 

_______________________________________
Dacia 1100 - 1969
Dacia 1100 - 1971
Dacia 1300 - 1980

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc mult de ajutor !Atinci mai vánám, poate apare un 1320 in starea asta .... ce bine ar fii !
Cred cá cei de la proiectári pe lángá economia de tablá realizatá la Libeerta au obtinut si un avansat gad de longevitate a tablei in sensul cá zonele problematice cum sun fusta , colturile aripilor, etc nu mai ruguineau fiindcá nici nu existau ......    


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

Multumesc mult de ajutor !Atinci mai vánám, poate apare un 1320 in starea asta .... ce bine ar fii !
Cred cá cei de la proiectári pe lángá economia de tablá realizatá la Libeerta au obtinut si un avansat gad de longevitate a tablei in sensul cá zonele problematice cum sun fusta , colturile aripilor, etc nu mai ruguineau fiindcá nici nu existau ......    

Da, adevarat ca nu ruginea in acele puncte, dar ruginea toata caroseria in toate punctele.
Liberta a fost prima Dacia in care rugina era echipament de serie.

Iti trebuie un Aro 12, Aro 10 cu caroserie de Dacia Break.
Ala macar are sasiu separat.
Foarte rare, dar din cand in cand mai apare cate una.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
pái numai astea mi-ar mai trebui ptr fericirea depliná .....sá vezi cum zbor din casá       

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

pái numai astea mi-ar mai trebui ptr fericirea depliná .....sá vezi cum zbor din casá       

Ai rulota unde sa stai.            


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la