CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA
CLUBUL POSESORILOR DE AUTOVEHICULE VECHI DIN CLUJ-NAPOCA. CEA MAI MARE COMUNITATE ON-LINE IN DOMENIUL OLDTIMER & YOUNGTIMER FABRICATE PANA IN 1990, DIN ROMANIA. FORUM FONDAT LA DATA DE 18 IUNIE 2008
Lista Forumurilor Pe Tematici
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA | Inregistrare | Login

POZE CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Mayyy 23 ani
Femeie
23 ani
Brasov
cauta Barbat
23 - 60 ani
CLASSIC CAR CLUB CLUJ-NAPOCA / Prezentare masini / Dacia 1320 Moderat de amb13, fishy86, gavrisan lucian, r16r1150, vranceanu, vwtyp3variant
Autor
Mesaj Pagini:  1 2 3 4 5 ... 8
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1320 tot

64.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tesátura fibrei in profunzime ....

dacia 1320 tesátura fibrei profunzime ....

32.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928


dacia 1320

50.2KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cáptusealá de fibrá contra frigului si noroiului ....

dacia 1320 cáptusealá fibrá contra frigului noroiului ....

42.3KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si dupá dezvelire ...

dacia 1320 dupá dezvelire ...

46.5KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
voilá .... trist e cá tot atáta timp dureazá sá faci ceva prost ca si cum ai face-o corect ..

dacia 1320 voilá .... trist tot atáta timp dureazá faci ceva prost cum face-o corect

55.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
asta deja e periculos....rupturá transversal al urechii de prindere a basculei superioare pe contraaripá ...      

dacia 1320 asta deja urechii prindere basculei superioare ...      

41.2KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1320

46.9KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
capát de prag ....si gáuri de aerisire peste tot ...

dacia 1320 capát prag ....si gáuri aerisire peste tot ...

48.9KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot textura fibrei ..... juma de masiná e fibrá de sticlá.Nu cred cá ar fii luat proprietarul mult la kg de fier vechi ...

dacia 1320 tot textura fibrei ..... juma masiná fibrá sticlá.nu cred fii luat mult fier vechi ...

45.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1320

47.7KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1320

51KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
cam attát pe azi ...

dacia 1320 cam attát azi ...

35.5KB


pus acum 9 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
Can cati km are?cred ca nu a fost intretinuta si mai ales a fost extrem de neglijata.

_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 9 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Cred ca daca lasi o tabla de fier in ploaie 20 de ani, nu rugineste in halul asta.
Daca insa asamblezi tabla respectiva in forma de Dacia 1320, procesul de ruginire se accelereaza cu 400 %   


_______________________________________
diverse cazane

pus acum 9 ani
   
jgr1001
Membru Senior

Din: Bucuresti/Fagaras
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 1461
Ce-mi pare ciudat este ca in pozele de la livrare (inainte s-o dezmembrezi), masina pare ca are linie. Nu inteleg cum de nu s-a curbat caroseria la cat de ruginita este...

_______________________________________
diverse cazane

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Ai nevoie de multe tablaraie. De fapt cam de toate.
Daca iei toate tablaraiele noi, te va costa mult proiectul.
O sa cheltuiesti cel putin 500-600 euro, doar pe tablaraie.
Daca ai astepta sa gasesti alt exemplar mai bine pastrat (ca sigur mai exista undeva), atunci ai economisi mult si ai avea si piese rezultate din asta rea.
Ca stii cum sunt legile lui Murphy! Dupa ce te vei chinui sa o refaci pe asta, va aparea una ieftina, fara rugina.
Daca te apuci de treaba, ati trebuie cel putin praguri, contrapraguri, pod pedalier, lonjeroane complate, aripi, usi, traverse spate, contraaripi, oale spate, masca, traverse spate.
Mi-e si groaza sa ma gandesc la ce munca silnica/zilnica te asteapta, ca imi reaminteste de R15 GTL, cat am sudat la aia....
Insa daca o faci pe asta, vei avea alta perspectiva asupra ruginii,  pe urma nimic nu-ti va mai parea complicat, vei putea repara orice masina, oricat de ruginita.
Pe la urma o scoti tu la capat si la expozitii vei avea cel mai frumos 1320.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

asta chiar nu o inteleg ?: Cum de nu sunt sudate cele 2 piese metalice ?????

Din asta nu am mai vazut!
Ori era pauza de curent in fabrica, ori era sambata, inainte sa plece acasa sudorul.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

jgr1001 a scris:

Cred ca daca lasi o tabla de fier in ploaie 20 de ani, nu rugineste in halul asta.
Daca insa asamblezi tabla respectiva in forma de Dacia 1320, procesul de ruginire se accelereaza cu 400 %   

Asta-mi place mult ....        


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

asta chiar nu o inteleg ?: Cum de nu sunt sudate cele 2 piese metalice ?????

Din asta nu am mai vazut!
Ori era pauza de curent in fabrica, ori era sambata, inainte sa plece acasa sudorul.

Si asta-i buná......          


pus acum 9 ani
   
sk100it
Membru Senior

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2455
Dumnezeule,ce e asta?hai sa zicem,norocul ar fi ca se mai gasesc elemente de caroserie de dacie 1300,1310.In tinerete am explicat efectul fibrei de sticla asupra tablei.Probabil acum cei care fac si rahat din fibra de sticla se vor convinge de "calitatile acesteia"Dar,acum,sincer,nu incercati totusi sa cautati una mai buna la tabla?Promit solemn ca daca vad vreuna il intreb pe proprietar daca o da.Stima

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Am inceput sá fac haz de necaz .... rád de neputiintá, ca sá má delectez cumva, fiindcá cele 3 zile de cánd m-am apucat de dezmembrare ....... sunt din ce in ce mai riste .
Si eu má mir cum de nu s-a rupt masina-n douá ?


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Ti-am zis cu mult timp inainte, ca te vei distra de minune cu Dacia 1320 si ca iti va oferi senzatii tari si clipe de neuitat!              
Poate totusi era mai bine daca luai Liberta aia alba din Turda.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

sk100it a scris:

Dumnezeule,ce e asta?hai sa zicem,norocul ar fi ca se mai gasesc elemente de caroserie de dacie 1300,1310.In tinerete am explicat efectul fibrei de sticla asupra tablei.Probabil acum cei care fac si rahat din fibra de sticla se vor convinge de "calitatile acesteia"Dar,acum,sincer,nu incercati totusi sa cautati una mai buna la tabla?Promit solemn ca daca vad vreuna il intreb pe proprietar daca o da.Stima

Multumesc mult de amabilitate D.nul Sk 100it insá nu mai cumpár alta, nu am loc de depozitare ptr atátea piese, nici nervi si timp sá má apuc de dezmembrare.Cred cá-mi voi sacrifica breakul adus ptr piese din _Franta si voi utiliza táblária acelei masini ptr a o readuce pe asta la viata ei de altádatá .....
Táblária costá mult dupá cáte vád in anunturile de pe olx , deci nu se poate lua in calcul ca solutie .Se mai asaugá transportul prin curier rapis cel putin la Oradea , care va costa incá o datá pretul tábláriei asa cá ......mai trebuie sá cotrobáiesc prin seraturul cu solutii !
Deocamdatá sunt socat ..... si trist      


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Ti-am zis cu mult timp inainte, ca te vei distra de minune cu Dacia 1320 si ca iti va oferi senzatii tari si clipe de neuitat!              
Poate totusi era mai bine daca luai Liberta aia alba din Turda.

Da, insá dacá te bagi si in aia....cine stie ce gásesti ? Pe de altá parte nu e 1320 ..... e alt tip .


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Nu ai motiv sa fii trist, in cel mai rau caz ai o gramada de piese. La cat a costat, nu ai tesit deloc in minus.
Sfatul meu este sa mai astepti un pic, poate apare una mai buna, iar de pe asta recuperezi ce poti si restul o dai la fier vechi, ca sa nu-ti ocupe loc inutil.
Eu ma tot uit ca vulturul prin parcarile din Cluj, poate gasim una mai buna.
Asta e prea ruginita, incepe sa ma socheze si pe mine.
O sa dau un anunt in Piata, ca in presa scrisa sunt sanse sa le citeasca aia mai batrani, care au cate o Dacie veche prin garajele de tabla de la blocuri.
Chiar azi ma duc si pun anunt. Ma apuc de vanatoare si iti voi gasi una neruginita, ca stiu ca exista pe undeva... simt!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:

Nu ai motiv sa fii trist, in cel mai rau caz ai o gramada de piese. La cat a costat, nu ai tesit deloc in minus.
Sfatul meu este sa mai astepti un pic, poate apare una mai buna, iar de pe asta recuperezi ce poti si restul o dai la fier vechi, ca sa nu-ti ocupe loc inutil.
Eu ma tot uit ca vulturul prin parcarile din Cluj, poate gasim una mai buna.
Asta e prea ruginita, incepe sa ma socheze si pe mine.
O sa dau un anunt in Piata, ca in presa scrisa sunt sanse sa le citeasca aia mai batrani, care au cate o Dacie veche prin garajele de tabla de la blocuri.
Chiar azi ma duc si pun anunt. Ma apuc de vanatoare si iti voi gasi una neruginita, ca stiu ca exista pe undeva... simt!

Lasá Mishule nu te ocupa cu anunturi, o scot eu cumva la capát chiar dacá nu anul viitor .....sigur voi gási o solutie.Páná gásesc solutie respectivá, o admir asa cum este .....
Problema mare la masina asta a fost cá intra appa pe sub chederul de parbriz si a stat tot timpul afará, s-a imbibat pásla de sub covor si asta a fost sfársitul ei ...
Mersi mult ptr intentia de ajutor  


pus acum 9 ani
   
tm21zay
Membru Senior

Din: Lugoj
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 468
Nu te descuraja. Pentru toate exista o solutie.

Cu niste manere te pot ajuta eu.

Numai bine!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

tm21zay a scris:

Nu te descuraja. Pentru toate exista o solutie.

Cu niste manere te pot ajuta eu.

Numai bine!

Mersi , ar fii binevenite.Atátea repere sun sdistruse pe masina asta incát nici nu mai stiu cu ce sá incep complectarea lor ......
de care mánere ai ? Interioare, exterioare ? 


pus acum 9 ani
   
tm21zay
Membru Senior

Din: Lugoj
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 468
Am de toate, si interioare si exterioare.

Am cumparat o Dacia 1325 tocmai pentru reperele acestea mai rare, manere, aripi fata, grila.

Momentan sunt pe masina, asa ca daca ai nevoie ne putem sincroniza cumva sa ajunga la tine,

dacia 1320 toate, interioare cumparat dacia 1325 tocmai pentru reperele acestea mai rare, manere,

61.3KB


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

tm21zay a scris:

Am de toate, si interioare si exterioare.

Am cumparat o Dacia 1325 tocmai pentru reperele acestea mai rare, manere, aripi fata, grila.

Momentan sunt pe masina, asa ca daca ai nevoie ne putem sincroniza cumva sa ajunga la tine,


Pai, caroseria asta de 1325 este in stare foarte buna! Ar merita recarosat 1320-ul lui Adi cu caroseria asta de 1325. Ca are sau nu 5 ul ala, e tot un drac, dar macar nu are atata rugina!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:

Nu ai motiv sa fii trist, in cel mai rau caz ai o gramada de piese. La cat a costat, nu ai tesit deloc in minus.
Sfatul meu este sa mai astepti un pic, poate apare una mai buna, iar de pe asta recuperezi ce poti si restul o dai la fier vechi, ca sa nu-ti ocupe loc inutil.
Eu ma tot uit ca vulturul prin parcarile din Cluj, poate gasim una mai buna.
Asta e prea ruginita, incepe sa ma socheze si pe mine.
O sa dau un anunt in Piata, ca in presa scrisa sunt sanse sa le citeasca aia mai batrani, care au cate o Dacie veche prin garajele de tabla de la blocuri.
Chiar azi ma duc si pun anunt. Ma apuc de vanatoare si iti voi gasi una neruginita, ca stiu ca exista pe undeva... simt!

Lasá Mishule nu te ocupa cu anunturi, o scot eu cumva la capát chiar dacá nu anul viitor .....sigur voi gási o solutie.Páná gásesc solutie respectivá, o admir asa cum este .....
Problema mare la masina asta a fost cá intra appa pe sub chederul de parbriz si a stat tot timpul afará, s-a imbibat pásla de sub covor si asta a fost sfársitul ei ...
Mersi mult ptr intentia de ajutor  

Am pus deja anunt, si astept sa ma sune cei care ai 1320 in stare buna. Sigur exista pe undeva! Poate de Craciun Mosul iti va aduce un 1320 bun, iar asta o tii de piese.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
oldtimercraiova
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1455
Poza  facuta de userul CARPATI , de curand..

O 1320 foarte buna.

dacia 1320 poza  facuta userul carpati curand..o 1320 foarte buna.

37.2KB

Modificat de oldtimercraiova (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675

e mai vechi topicu, dar poate mai exista masina....


pus acum 9 ani
   
Raul90
Membru Senior

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 675


pus acum 9 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319
Parerea mea sincera e ca in starea in care este, a trecut demult de stadiul de dauna totala. Nu se merita refacerea ei, mai bine alta caroserie, oricat de rara ar fi ea. Piesele ce se gasesc sunt majoritatea de conex, adica nu vor potrivii numai dupa mari ajustari, nervi, chiuieli, si poate si atunci o sa fie departe de adevar. Bagi 600 in piese, dar manopera tinichigiului va fi multiplu de 600, asta daca intre timp nu da bir cu fugitii cand vede calitatea pieselor de schimb. Macar de structura de rezistenta ar fi fost ok, dar nici aia nu cred ca sta mai bine ca restul caroseriei.     

_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 9 ani
   
Jonn
Pe lista neagra

Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 259
Aceeiasi parere am si eu, nu se merita s-o refaci, practic e mult prea mancata de rugina si sincer sa fiu n-am vazut in viata mea dacie mai mancata de rugina decat asta iar in Gorj nu imi aduc aminte sa fi vazut vreodata o dacie 1320 CN1 dar daca aflu ceva, iti dau de veste.

pus acum 9 ani
   
speedking640
Membru Senior

Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
Domnule adi, aveti brecul, faceti din 2 una, se taie, se adapteaza.

_______________________________________
-Dacia,the best of the best !-

pus acum 9 ani
   
tm21zay
Membru Senior

Din: Lugoj
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 468

Jonn a scris:

Aceeiasi parere am si eu, nu se merita s-o refaci, practic e mult prea mancata de rugina si sincer sa fiu n-am vazut in viata mea dacie mai mancata de rugina decat asta iar in Gorj nu imi aduc aminte sa fi vazut vreodata o dacie 1320 CN1 dar daca aflu ceva, iti dau de veste.



Tocmai descurajarile astea de a nu reface o masina ne dau impulsul sa mergem mai departe.

Personal am intors de pe ultimul drum masini in stare mai proasta, desi nu am primit decat sfaturi de a le duce la fier vechi.

Care mai este satisfactia daca doar ai gasit o masina in garaj si o speli, fara sa mai faci nimic?

Masina asta, poate sa se transforme in ceva deosebit, si sa nu mai fie ratusca cea urata.

PS: Majoritatea Daciilor 1320/1325 au probleme cu rugina.

Modificat de tm21zay (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
motanualb
Membru Senior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
At fi cea de pe bld. Muncii dar  nu cred cA are mai putina rugina cA aceasta , iar cea de pe str  Venus nu mai ii de ceva vreme. Ca idee,  aripile Se pot face din fibra si nu mai ai probleme  cu rugina.  Bafta

_______________________________________
I don't mind dust , I do mind rust!

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

speedking640 a scris:

Domnule adi, aveti brecul, faceti din 2 una, se taie, se adapteaza.

Exact asta-i abordarea cea buna! Se cauta o caroserie de Break buna, fara rugina. Se taie acoperisul de pe break, se taie acoperisul de pe 1320. Se muta acoperisul si fusta spate de pe 1320 pe break.  
Cea mai usoara solutie, mult mai simpla decat schimbat praguri, contrapraguri, podele, lonjeroane.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

motanualb a scris:

At fi cea de pe bld. Muncii dar  nu cred cA are mai putina rugina cA aceasta , iar cea de pe str  Venus nu mai ii de ceva vreme. Ca idee,  aripile Se pot face din fibra si nu mai ai probleme  cu rugina.  Bafta

Unde pe b-dul Muncii? Hai sa mergem sa o vedem!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176

Misu de Cluj a scris:


motanualb a scris:

At fi cea de pe bld. Muncii dar  nu cred cA are mai putina rugina cA aceasta , iar cea de pe str  Venus nu mai ii de ceva vreme. Ca idee,  aripile Se pot face din fibra si nu mai ai probleme  cu rugina.  Bafta

Unde pe b-dul Muncii? Hai sa mergem sa o vedem!

Aia-i Liberta !


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Multumesc mult Domnilor colegi ptr intentiile de ajutorare, momentan stau in felul urmátor :
Am 2 aripi fatá noi de conex identice tipului
Am o pereche de praguri exterioare noi tot conex
Am 4 usi second dar fárá ruginá , de 1310 cu alt tip de máner, insá se pot trafora sá pástrez clantele astea patrate specifice tipului
Am secerile de la ripile spate tot de conex
Si am un Renault 12 break adus din franta phase 2 care are podul, lonjeroanele, etc in stare foarte buná .
sper sá pot face din 2 masini una.
Costul pieselor, transportul costá foarte mult, de aceea nu doresc sá bag atátia bani in proiect .Fac supa cu zarzavaturile si materia primá de care dispun.
Nu am altá solutie momentan.
Am o ofertá de la un coleg ptr 3 usi bune, si ptr fete de usi cu mánere cu tot , si de la alt coleg ptr un motor 1.6 carburator dublu corp .
Vom vedea páná unde má pot intinde ......fiindcá masina este mai ráblágitá decát má asteptam.
Multumesc mult tuturor ptr ajutor, fárá de care n-as fii putut scoate nici dacia 1300 bátráná la capát ...  


pus acum 9 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
Ştii ceva? O vei face mai bine decât a decis constructorul, el grăbindu-se să pună tabla ca pe casa săracului. Parcă a construit maşini din tablete efervescente. Când a dat Ceaşcă ordinul -vorba lui - ,,să să facă ieconomie" , ăştia au executat fără ezitare cele hotărâte de ,,marele ctitor", lăsând calitatea la nivelul budei vechi din fundul curţii, în care omul se aşeza şi spera să nu se rupă scândura sub el.
         Acum nu mai e cazul. La cât suflet depui în ceea ce faci,  o să vedem precis un 1320 aşa cum şi l-ar fi dorit orice cumpărător !

                     


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Acuma sa asteptam cateva saptamani, ca am pus anunt in ziar. Poate gasim una mai buna pentru Adi. Sigur mai exista pe undeva. Numai sa nu patesc ca in cazul cu Dacia 1100...
Dar acuma ma duc, fac poze si atat. Nu ma implic emotional si nu mai cumpar nimic, ca am destule si trebuie si facute.  (eventual as mai cumpara cate un fier vechi de Campulung de pe la catanie).

Pe de alta parte veti vedea, ca daca Adi o face pe asta, apoi toti vor dori sa-si cumpere 1320, si vor aparea miraculos tot felul de exemplare "barn find", ca ciupercile dupa ploaie.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001
E pe lângă mine un break din 2000 sau 2001, radiat . Anul trecut a fost furat, proprietarului i s-a zis să nu-şi facă griji, că nu-l mai găseşte, cine ştie cu ce viteză va fi fost deja tăiat. Omul l-a radiat. Apoi, după o lună-două, breakul a fost găsit abandonat în apropierea poliţiei Salonta. Între timp proprietarul a murit, maşina a fost adusă acasă de o rudă şi lăsată în stradă. Pot întreba ce şi cum, pot face poze, dacă ajută.

_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

r16r1150 a scris:

Ştii ceva? O vei face mai bine decât a decis constructorul, el grăbindu-se să pună tabla ca pe casa săracului. Parcă a construit maşini din tablete efervescente. Când a dat Ceaşcă ordinul -vorba lui - ,,să să facă ieconomie" , ăştia au executat fără ezitare cele hotărâte de ,,marele ctitor", lăsând calitatea la nivelul budei vechi din fundul curţii, în care omul se aşeza şi spera să nu se rupă scândura sub el.
         Acum nu mai e cazul. La cât suflet depui în ceea ce faci,  o să vedem precis un 1320 aşa cum şi l-ar fi dorit orice cumpărător !

                     

Am rás cu lacrimi la aluzia si explicatia datá .... intr-adevár modelul ásta s-a náscut in timpul poate cel mai intunecat al socialismului, cánd ECONOMIA era arhiexistentá, in familie, la locuruile de muncá, peste tot ....De aceea eu frecventam cursurile facultátii in amfiteatre neáncálzite, státeam in paltonn si cu sapca pe cap la ore, pauzele erau mult asteptate sá ne mai miscám pe coridor ...... la cámin aceeasi poveste, uneori dormeam cu foenul in sacul de dormit si fáceam cáldurá cát mai tinea curentul ...
Imi inchipui ce-o fii fost si in fabrici, si uzine, unde aceste lucruru erau si mai tare supravegheate de sefi, sefisori, raportori, etc......
Chiar din cauza sumbritátii vietii de atunci crea noul model Dacia un petec de luminá, care atrágea privirile trecátorilor cufundati in griul plumburiu al epocii de aur de atunci !
Poate si mie mi-a rámas imprimatá pe retiná acest aspect indedit de acu aproaoe 30 de ani ....
             


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

r16r1150 a scris:

E pe lângă mine un break din 2000 sau 2001, radiat . Anul trecut a fost furat, proprietarului i s-a zis să nu-şi facă griji, că nu-l mai găseşte, cine ştie cu ce viteză va fi fost deja tăiat. Omul l-a radiat. Apoi, după o lună-două, breakul a fost găsit abandonat în apropierea poliţiei Salonta. Între timp proprietarul a murit, maşina a fost adusă acasă de o rudă şi lăsată în stradă. Pot întreba ce şi cum, pot face poze, dacă ajută.

Multumesc mult ptr intentie insá am si eu un break, fárá hártii, deci numa buná de piese.
Ceea ce mi-ar fii de mare ajutor sun 4 usi bune fárá ruginá cu mánerele de deschidere exterioare pe ele ....fiindcá usa de 1310 trebuie s-o traforez, ceea ce nu va aráta prea bine ....    


pus acum 9 ani
   
knx
Membru Senior

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3319

r16r1150 a scris:

E pe lângă mine un break din 2000 sau 2001, radiat . Anul trecut a fost furat, proprietarului i s-a zis să nu-şi facă griji, că nu-l mai găseşte, cine ştie cu ce viteză va fi fost deja tăiat. Omul l-a radiat. Apoi, după o lună-două, breakul a fost găsit abandonat în apropierea poliţiei Salonta. Între timp proprietarul a murit, maşina a fost adusă acasă de o rudă şi lăsată în stradă. Pot întreba ce şi cum, pot face poze, dacă ajută.


Inafara de lonjeroane, cele doua masini nu stiu daca au ceva element de tablarie comun. Ce rost are sa corcesti un break cu 1320 ? Sunt doua chestii asemanatoare, dar complet diferite. Dl. Adi, sfatul meu e sa o desfaceti toata, faceti o evaluare completa a caroseriei, si atunci trebuie decis daca se merita sau nu refacerea ei. E o masina rara, dar nu asa de rara incat sa merite asa sacrificiu financiar. Sunt 100% convins ca se gaseste alta, mult mai buna, care macar sa nu aiba structura de rezistenta afectata in halul acesta. Conteaza foarte mult ca baza de pornire sa fie una buna, ca oricuum, oricat de buna ar fi, tot trebuie desfacuta si refacuta de la zero. Iar din pacate cu piesele conex, nu e treaba deloc, unele nici macar nu seamana cu cele de origine, au alte cote de gabarit, ambutisari, forme, iar sa nu vorbesc de tabla de foarte prosta calitate


_______________________________________
Lada 1500 under construction !
Nu toate masinile vechi merita sa fie rable !

pus acum 9 ani
   
iustin.nt
Membru Senior

Din: Piatra-Neamt
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1155

Misu de Cluj a scris:

Nu ai motiv sa fii trist, in cel mai rau caz ai o gramada de piese. La cat a costat, nu ai tesit deloc in minus.
Sfatul meu este sa mai astepti un pic, poate apare una mai buna, iar de pe asta recuperezi ce poti si restul o dai la fier vechi, ca sa nu-ti ocupe loc inutil.
Eu ma tot uit ca vulturul prin parcarile din Cluj, poate gasim una mai buna.
Asta e prea ruginita, incepe sa ma socheze si pe mine.
O sa dau un anunt in Piata, ca in presa scrisa sunt sanse sa le citeasca aia mai batrani, care au cate o Dacie veche prin garajele de tabla de la blocuri.
Chiar azi ma duc si pun anunt. Ma apuc de vanatoare si iti voi gasi una neruginita, ca stiu ca exista pe undeva... simt!


Aia gri nu mai era acolo?


_______________________________________
Dacia 1300 - 1973; Dacia 1310 - 1983

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

iustin.nt a scris:


Misu de Cluj a scris:

Nu ai motiv sa fii trist, in cel mai rau caz ai o gramada de piese. La cat a costat, nu ai tesit deloc in minus.
Sfatul meu este sa mai astepti un pic, poate apare una mai buna, iar de pe asta recuperezi ce poti si restul o dai la fier vechi, ca sa nu-ti ocupe loc inutil.
Eu ma tot uit ca vulturul prin parcarile din Cluj, poate gasim una mai buna.
Asta e prea ruginita, incepe sa ma socheze si pe mine.
O sa dau un anunt in Piata, ca in presa scrisa sunt sanse sa le citeasca aia mai batrani, care au cate o Dacie veche prin garajele de tabla de la blocuri.
Chiar azi ma duc si pun anunt. Ma apuc de vanatoare si iti voi gasi una neruginita, ca stiu ca exista pe undeva... simt!


Aia gri nu mai era acolo?

Care? Ala de care ziceai prin Marasti? Am trecut de vreo doua ori prin zona cu masina, dar nu l-am observat. Saptamana viitoare o sa mai dau o tura pe jos.
Luni ma duc la Unix dupa piese si cand ma intorc, ma voi opri si voi lua zona la pasi marunti.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

knx a scris:


r16r1150 a scris:

E pe lângă mine un break din 2000 sau 2001, radiat . Anul trecut a fost furat, proprietarului i s-a zis să nu-şi facă griji, că nu-l mai găseşte, cine ştie cu ce viteză va fi fost deja tăiat. Omul l-a radiat. Apoi, după o lună-două, breakul a fost găsit abandonat în apropierea poliţiei Salonta. Între timp proprietarul a murit, maşina a fost adusă acasă de o rudă şi lăsată în stradă. Pot întreba ce şi cum, pot face poze, dacă ajută.


Inafara de lonjeroane, cele doua masini nu stiu daca au ceva element de tablarie comun. Ce rost are sa corcesti un break cu 1320 ? Sunt doua chestii asemanatoare, dar complet diferite. Dl. Adi, sfatul meu e sa o desfaceti toata, faceti o evaluare completa a caroseriei, si atunci trebuie decis daca se merita sau nu refacerea ei. E o masina rara, dar nu asa de rara incat sa merite asa sacrificiu financiar. Sunt 100% convins ca se gaseste alta, mult mai buna, care macar sa nu aiba structura de rezistenta afectata in halul acesta. Conteaza foarte mult ca baza de pornire sa fie una buna, ca oricuum, oricat de buna ar fi, tot trebuie desfacuta si refacuta de la zero. Iar din pacate cu piesele conex, nu e treaba deloc, unele nici macar nu seamana cu cele de origine, au alte cote de gabarit, ambutisari, forme, iar sa nu vorbesc de tabla de foarte prosta calitate


Tocmai din contra, ca 1320 se bazeaza pe Break. Dar si eu zic ca mai trebuie putin asteptat, sa mai sapam, poate apare una mai buna, iar pe asta se poate folosi de piese.
Si asta se poate face, din mainile lui Adi va iesi mai frumoasa decat cand a iesit din fabrica, dar efortul este mare si nu prea vad justificarea sa se lucreze vreo doi ani la o asemenea megaproiect de tinichigerie. Sa zicem, daca ar fi fost o Dacie 1100S, ultimul exemplar existent, atunci ar merita orice efort. Dar in cazul de fata, sfatul meu este sa mai sapam si sa mai cautam, ca pun pariu ca undeva mai exista si un exemplar in stare mai buna.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
r16r1150
Moderator

Din: Arad
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 2001

knx a scris:

[ Ce rost are sa corcesti un break cu 1320 ? Sunt doua chestii asemanatoare, dar complet diferite.


Asta-i bună          Cum dracu să fie complet diferite? Probabil vrei să spui că sunt anumite diferenţe ce fac incompatibile anumite subansamble ori vor trebui modificate, ajustate etc.. Oricum, nici eu nu m-aş grăbi , m-aş gândi bine de tot la ce am de făcut.


_______________________________________
Unele maşini pleacă iar altele pleacă şi se întorc
_____________________________________________
TV 51Rz / 1971
TV 51 F autolaborator / 1969
TV 51 F autolaborator / 1969 - nr.2
TV D12 Rz (autostaţie R1300) - 1982
TV D12 Rz (autostație R4030)-1980

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Adi, nu vrei Breakul CN3 albastru din 1996 care e la mine in curte?
Asta are doar 40000 km si tabla este foarte buna.

Ar merita sa o cumperi!
Decat sa te chinui cu un 1320 CN1 putred, mai bine iei un Break CN3 bun, pe care doar sa o retusezi ici-colo.

Si eu tot ma gandeam, ca ar merita sa o iau si sa fac o replica de 1310 break timpuriu, cu faruri rotunde, grila fata dreapta, bari cromate, din alea cum erau prin 1984-85.
Ar merita imbatranit vreo 10 ani ca aspect!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
?Multumiri tuturor ptr interes compasiune si intentiile de ajutor.Deocamdatá am terminat de dezansamblat masina, tot inclusiv bordul, si firele electrice sunt scoase de pe masiná, a rámas tabla goalá peste tot.(unde mai are tablá )
E destul de afectatá din pácate insá nu e chiar atát de negru dracu pe cum pare.
Am comparat táblária de la break cu cea de pe masiná, in afará de panou frontal dintre habitaclu si motor, contraaripi fatá , si fusta fatá (numai locasul de fixare a lámpilor ) sunt identice .Tot fundul masinii (pedalier, lonjeroane, praguri interioare baza stálpilor A, B ,  sunt 100 % identice ca for,má, márime doar cele enumerate mai sus diferá.
Cred cá se poate face o corciturá intre ele , adicá mai bine zis má pot folosi de táblária Renaultului, care desi e mai bátráná cu vreo 15 ani, e intr-o stare incomparabil mai buná ...
Oricum tot impart, adun , inmultesc si scad, ar fii mult mai scump sá cumpár elemente de tablá noi de conex (vreo 15 repere ) dintre care unele nu se mai gásesc.Astea trebuiesc transportate una cáte una prin curier la Oradea, de acolo aduse aici in Ungaria.
Dacá pun totul laolaltá, iese o sumá enorm de mare (cáteca sute de euro )
Breakul este aici, nu are altá menire ( a fost adusá ptr piese ), are tabla foarte buná, sánátoasá, nu plátesc transport ptr incá o masiná sau táblárie, le asociez cumva, si din douá iese una.
Problema e cu usile, si fetele de usi rupte, crápate si masca de plastic din 3 bucáti, fiindcá si aia e lipitá, nituitá, etc ....
Dacia cn 3 o consider cel mai nereusit model de Dacie fabricat vreodatá, ptr mine e absolut lipsitá de caracter, de vreo frumusete, seamáná cu un Ford , asa ii si ziceam : Dacia-cu mutrá de ford páná nu stiam exact numárul tipului ....

Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
tavi_dacia1100
Membru Senior

Din: Cluj-Napoca/Fagaras
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 2176

Misu de Cluj a scris:


iustin.nt a scris:


Misu de Cluj a scris:

Nu ai motiv sa fii trist, in cel mai rau caz ai o gramada de piese. La cat a costat, nu ai tesit deloc in minus.
Sfatul meu este sa mai astepti un pic, poate apare una mai buna, iar de pe asta recuperezi ce poti si restul o dai la fier vechi, ca sa nu-ti ocupe loc inutil.
Eu ma tot uit ca vulturul prin parcarile din Cluj, poate gasim una mai buna.
Asta e prea ruginita, incepe sa ma socheze si pe mine.
O sa dau un anunt in Piata, ca in presa scrisa sunt sanse sa le citeasca aia mai batrani, care au cate o Dacie veche prin garajele de tabla de la blocuri.
Chiar azi ma duc si pun anunt. Ma apuc de vanatoare si iti voi gasi una neruginita, ca stiu ca exista pe undeva... simt!


Aia gri nu mai era acolo?

Care? Ala de care ziceai prin Marasti? Am trecut de vreo doua ori prin zona cu masina, dar nu l-am observat. Saptamana viitoare o sa mai dau o tura pe jos.
Luni ma duc la Unix dupa piese si cand ma intorc, ma voi opri si voi lua zona la pasi marunti.

Nu mai exista masina.


_______________________________________
COCALAR MAIMUTOI cu E34 si BISNITAR AROGANT, colectionar de Dacii vechi

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Dupá munca de ocnas de 3 zile cát a durat dezmembrarea masinii, azi am fácut lucruri mai finute ...lipirea plasticelor in loc de "droduire " cum se zice prin Bihor la legarea cu sármá a elemnetelor intre ele ....
Deci mánerele de plastic de o calitate groaznicá, ca dealtfel si masca radiatorului si cele 2 mustáti care máncate de soare se sfámámá in máná ....

dacia 1320 dupá munca ocnas zile cát durat masinii, azi fácut lucruri mai finute ...lipirea loc

17KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1320 tot

20.5KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
inlocuitor ax máner ....  

dacia 1320 inlocuitor máner ....  

21.9KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
demontatá ...

dacia 1320 demontatá ...

15.8KB


pus acum 9 ani
   
motanualb
Membru Senior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
Cea de pe muncii : cum mergi spre  Apahida,  inainte de locul unde intoarce  tramvaiul , pe stanga  intr-o curte , e cu spatele.
Oare cu o imprimanta 3d nu Se poate face ceva mai calitativ (nu stiu daca Se renteaza )?

Modificat de motanualb (acum 9 ani)


_______________________________________
I don't mind dust , I do mind rust!

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
demontare ...stiintificá   

dacia 1320 demontare  

20.1KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot ea

dacia 1320 tot

24.4KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
dupá lipire ...

dacia 1320 dupá lipire ...

25.6KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1320 tot

19.7KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
scuze ptr calitatea imginii ....

dacia 1320 scuze ptr calitatea imginii ....

18.5KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
si

dacia 1320

22.6KB


pus acum 9 ani
   
motanualb
Membru Senior

Din: Cluj
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 491
Droduire ,nedroduire tot procesul a fost documentat .  

_______________________________________
I don't mind dust , I do mind rust!

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
masca radiatorului de asemenea e crápatá in 6 locuri, si lipsesc bucáti din ea ....desi am lipit-o incerc sá achizitionez o mascá nouá.Dacá má puteti ajuta cu acest tip de mascá de plastic din 3 bucáti .......

dacia 1320 masca asemenea crápatá locuri, lipsesc bucáti din ....desi lipit-o incerc mascá nouá.dacá

21.8KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

motanualb a scris:

Droduire ,nedroduire tot procesul a fost documentat .  

Cá bine záceti .....Domn Motan !      

dacia 1320 motanualb tot procesul fost documentat   bine záceti .....domn motan    

26.1KB


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

demontatá ...

Nu stiu ce analfabet a proiectat maneta aia de interior, dar este foarte subtire si slaba, se rupe doar si daca te uiti la ea!
La Renault 5 sistemul clapetei interioare este asemanator, dar alta forma, alte dimensiuni si incomparabil mai solid facut. La Fuego nici nu mai zic, acolo clapeta de deschidere este metalica si este cromat... lux frate!
Cei de la Dacia ar fi putut macar sa le copieze!


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

demontatá ...

Nu stiu ce analfabet a proiectat maneta aia de interior, dar este foarte subtire si slaba, se rupe doar si daca te uiti la ea!
La Renault 5 sistemul clapetei interioare este asemanator, dar alta forma, alte dimensiuni si incomparabil mai solid facut. La Fuego nici nu mai zic, acolo clapeta de deschidere este metalica si este cromat... lux frate!
Cei de la Dacia ar fi putut macar sa le copieze!

                       
Eu cred cá a fost in primul ránd o subdimensionare , in al doilea ieconomisire de materii prime si materiale , si in al treilea ránd, ingredientele plasticelor nu s-au respectat intocmai, reteta de componente ce intrá in plastic a fost inadecvat calculatá si sau respectatá.
Ca rezultat a iesit un mare rahat, din pácate insá sá nu uitám acele vremuri cánd masina asta s-a fabricat .....
Nici cáldurá, nici enegrie electricá, apá caldá doar 2-3 ore pe zi, incálzire ioc, etc ....deci sá nu ne mirám ce a iesit .

Modificat de cv2adi (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:


Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

demontatá ...

Nu stiu ce analfabet a proiectat maneta aia de interior, dar este foarte subtire si slaba, se rupe doar si daca te uiti la ea!
La Renault 5 sistemul clapetei interioare este asemanator, dar alta forma, alte dimensiuni si incomparabil mai solid facut. La Fuego nici nu mai zic, acolo clapeta de deschidere este metalica si este cromat... lux frate!
Cei de la Dacia ar fi putut macar sa le copieze!

                       
Eu cred cá a fost in primul ránd o subdimensionare , in al doilea ieconomisire de materii prime si materiale , si in al treilea ránd, ingredientele plasticelor nu s-au respectat intocmai, reteta de componente ce intrá in plastic a fost inadecvat calculatá si sau respectatá.
Ca rezultat a iesit un mare rahat, din pácate insá sá nu uitám acele vremuri cánd masina asta s-a fabricat .....
Nici cáldurá, nici enegrie electricá, apá caldá doar 2-3 ore pe zi, incálzire ioc, etc ....deci sá nu ne mirám ce a iesit .


Exact acelasi ingrediente ca in cazul Lastunului si exact acelasi rezultat tipic sfarsitului anilor '90. Era o perioada cumplita, din toate punctele de vedere. Eu aveam doar 15 ani, dar deja am simtit pe deplin atmosfera.
Cred ca muncitorii mai si sabotau masinile, ca sa nu treaca prin CTC.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
deceneu32
Membru Senior

Din: Craiova
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 3581
Acum am citit si eu topicul.E ceva de munca la masina!
Felicitari pentru achizitie si spor la restaurat!!!


pus acum 9 ani
   
Alex1300BV
Membru Senior

Din: Brasov
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1311
cum arata caroseria "nuda"?
Cred ca berlina se apropie mai mult de 1320, break-ul fiind mai lung.


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

deceneu32 a scris:

Acum am citit si eu topicul.E ceva de munca la masina!
Felicitari pentru achizitie si spor la restaurat!!!

Mersi mult , o sá am nevoie de ea ........  


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

Alex1300BV a scris:

cum arata caroseria "nuda"?
Cred ca berlina se apropie mai mult de 1320, break-ul fiind mai lung.

Aratá ca dracu .... numai gáuri, si crápáturi.Incá nu am avut puterea sufleteascá s-o fotografiez asa nudá .....e teribilá.Tare buná afirmatia de mai sus a colegului nostru " zici cá le fáceau din tablete efervescente caroseriile astea " .......cam asa si aratá, dupá cátiva ani de uz


pus acum 9 ani
   
liviu59ro
Membru Senior

Din: Baia-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 364
Salut Ady, pentru inceput te felicit pentru noul proiect demarat , cum a spus Missi mai devreme, dupa ce va ajunge la final, multi vor demara astfel de proiecte. Sunt convins ca vei duce la sfirsit acest proiect interesant.Succes in restaurare!

Modificat de liviu59ro (acum 9 ani)


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

liviu59ro a scris:

Salut Ady, pentru inceput te felicit pentru noul proiect demarat , cum a spus Missi mai devreme, dupa ce va ajunge la final, multi vor demara astfel de proiecte. Sunt convins ca vei duce la sfirsit acest proiect interesant.Succes in restaurare!

Multumesc mult Dragá Liviu, incerc s-o absolv cumva desi nu va fii usor din c-te se vede momentan .
Oricum, avánd in vedere cá s-au fácut f.putine 1320, si marea majoritate nu mai existá, cred cá este una dintre tipurile de Dacii oarecum cufundate in lumea utárii , e de o parte nu sunt incá destul de vechi ca sá fie considerate istorice, pe de alta , cred cá nu vor mai rámáne multe cánd vor atinge vársta de vehicol istoric , iar mie persinal dupá cum am mai afirmat au constituit un tip interesant, si de exceptie datoritá formei caroseriei care la vremea aparitiei era ceva iesit din comun....  


pus acum 9 ani
   
liviu59ro
Membru Senior

Din: Baia-Mare
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 364
Asa este Ady, masina este interesanta, este in pas cu tendinta masinilor in trei volume de la vremea aceea, multe marci au creionat un stil asemanator , daca nu ma insel si Moskvici a lansat un model asemanator in 1986- 1987!

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

liviu59ro a scris:

Asa este Ady, masina este interesanta, este in pas cu tendinta masinilor in trei volume de la vremea aceea, multe marci au creionat un stil asemanator , daca nu ma insel si Moskvici a lansat un model asemanator in 1986- 1987!

Da asa este , exact Liviu .Pe atunci exista tendita creerii unei noi caroserii, cu functii multiple , insá ca formá era ceva inedit pe atunci, neobisnuit si nou, la care se holbau trecátorii si participantii in trafic .
Desi Oltcitul apáruse deja pe atunci, si 1320 le era asemánátor , totusi avea 4 usi si era un fel de hatchback ce semána cu renaultul 20 insá mini ...


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Am luat cutia asta in 5 trepte provenitá de pe un cn4 saiu cn3 , nu cunosc exact detaliile si caracteristicile cutiei, poate cineva sá má ajute dacá este o cutie de "fugá "sau mai lentá ? Cum pot stii ? Asta e tabla cutiei.Surprinzátor este faptul cá pe coroana cutiei am mai gásit un orificiu de fabricá, pe care nu-l am la cutia de 1300 si 1310 ale mele.Asta o fii locasul ptr aprindere electronicá ? Pt senzor ?

dacia 1320 luat cutia asta trepte provenitá cn4 saiu cn3 cunosc exact detaliile cutiei, poate cineva

35KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot

dacia 1320 tot

35KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot cutia

dacia 1320 tot cutia

28.5KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
altá intrebare : De unde pot cunoaste care sunt planetare ptr cutia cu 5 trepte si care sunt de 4 trepte ?????

dacia 1320 altá intrebare unde pot cunoaste care sunt planetare ptr cutia trepte care sunt trepte

64.2KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
unele-s mai scurte altele-s mai lungi dar nu se poatre conchide doar pe aceastá bvazá

dacia 1320 unele-s mai scurte altele-s mai lungi dar poatre conchide doar aceastá bvazá

66.3KB


pus acum 9 ani
   
speedking640
Membru Senior

Din: Bd-ul Dacia
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 358
Cutia este de pe o dacie cn 4 pe injectie, si acolo era senzorul de la vloanta. De asa ceva aveti nevoie?

dacia 1320 cutia este dacie injectie, acolo era senzorul vloanta. asa ceva aveti nevoie?

33.4KB


_______________________________________
-Dacia,the best of the best !-

pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

Am luat cutia asta in 5 trepte provenitá de pe un cn4 saiu cn3 , nu cunosc exact detaliile si caracteristicile cutiei, poate cineva sá má ajute dacá este o cutie de "fugá "sau mai lentá ? Cum pot stii ? Asta e tabla cutiei.Surprinzátor este faptul cá pe coroana cutiei am mai gásit un orificiu de fabricá, pe care nu-l am la cutia de 1300 si 1310 ale mele.Asta o fii locasul ptr aprindere electronicá ? Pt senzor ?

Da, este locasul pentru senzorul de rotatie. Este o cutie provenita de pe o Dacie CN4 cu motor pe injectie de benzina (1999-2004).
Daciile pe carbuator nu aveau gaura aia, doar cele tarzii pe injectie de benzina.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

cv2adi a scris:

unele-s mai scurte altele-s mai lungi dar nu se poatre conchide doar pe aceastá bvazá

Planetarele scurte sunt pentru cutie cu 5 trepte, iar planetarele mai lungi pentru cutie cu 4 trepte.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294

Misu de Cluj a scris:


cv2adi a scris:

Am luat cutia asta in 5 trepte provenitá de pe un cn4 saiu cn3 , nu cunosc exact detaliile si caracteristicile cutiei, poate cineva sá má ajute dacá este o cutie de "fugá "sau mai lentá ? Cum pot stii ? Asta e tabla cutiei.Surprinzátor este faptul cá pe coroana cutiei am mai gásit un orificiu de fabricá, pe care nu-l am la cutia de 1300 si 1310 ale mele.Asta o fii locasul ptr aprindere electronicá ? Pt senzor ?

Da, este locasul pentru senzorul de rotatie. Este o cutie provenita de pe o Dacie CN4 cu motor pe injectie de benzina (1999-2004).
Daciile pe carbuator nu aveau gaura aia, doar cele tarzii pe injectie de benzina.

Dar si volanta este diferita la motoarele pe injectie, are inca o coroana cu  dinti, care dau semnale pentru calculatorul injectiei de benzina si pentru aprinderea integrata.
Motoarele CN4 nu mai au nici locas pentru pompa de benzina si nici delcou.

dacia 1320 misu cluj scris:am luat cutia asta trepte provenitá cn4 saiu cn3 cunosc exact detaliile Admin

48.4KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294


dacia 1320 Admin

57.3KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294


dacia 1320 Admin

39.9KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294


dacia 1320 Admin

36.3KB


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
Misu de Cluj
Admin

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 48294
Acolo pe placuta ce este stantat? 10 sau 102?
Daca este 102, inseamna ca a fost pe un motor 102, adica de 1400 cmc.
Iar 106 este pentru motor de 1600 cmc.


_______________________________________

NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
UN POPOR CARE ISI INGROAPA TRECUTUL, NU VA AVEA VIITOR!
SUNT MANDRU DE RABLELE MELE !!!


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Mái ce la mai stiti .... adevárul este cá nu-mi au seama dacá am plabnetará pt cutie in 5 trepte , fiindcá pe baza lungimii ptr mine sunt greu de identificat , ceva semne nu existá pe ele ?? Ptr diferentiere , ce semne sá caut pe ele ?
Altá intrebare : Motorul cu pricina (adicá 1.6 ) cu carbirator dublu corp , exista si in varianta cu pompá de benziná pe bloc si delcoiu pe bloc ?


pus acum 9 ani
   
ydaniel
Membru Senior

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 11 ani
Postari: 1505
Planetara lunga are 66cm,cea scurta 65.Exista cutii in 4 tr cu planetare scurte.
Motorul de 1,6 carburatie are delcou si pompa benzina pe bloc.Pompa nu are retur.


_______________________________________
''Fiţi doktori,ca geme ţara de ingineri!" Doktor4carz

pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928

speedking640 a scris:

Cutia este de pe o dacie cn 4 pe injectie, si acolo era senzorul de la vloanta. De asa ceva aveti nevoie?

Nu, din pácate nu este identicá cu asta .Are semiaripile rotunde, in semicerc ca nist oale , nu este pátrátoasá ca cea din imaginea dvs.Multumesc mult       


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
tot planetare ...... cum le-oi deosebi intre ele ?      

dacia 1320 tot planetare ...... cum le-oi deosebi intre ele      

67.2KB


pus acum 9 ani
   
cv2adi
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 14928
Am aruncat in evipass si aceste piulite de roatá de Renault 12 cu gándul sále duc la galvanizat...cánd le scot vád cá-s cromate .... si nu oricum :
Un crom de 30 de ani de piulitá de roatá, care oricum trebuia supus injuriilor mecanice, fiindcá rotile se schimbau frecvent .
Asa calitate .... am rámas surprins .... de ce nu se putea face asta si la Mioveni ????    

dacia 1320 aruncat evipass aceste piulite roatá renault gándul sále duc scot vád cá-s cromate ....

47.3KB


pus acum 9 ani
   
Pagini:  1 2 3 4 5 ... 8  

Mergi la